Idd Lamon is ook kieskeurig wat vrouwen betreft. Alleen wil hij het nog helemaal uitleggen ik heb de hoop al opgegeven en zie wel wat er voor me komt of er na de seks nog leven is enzo...quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar PM en ik hebben elkaar al eerder op FOK! ontmoet, en we zijn het over een aantal dingen eens wat vrouwen betreft.
Ah nee hoor ik ken meer kieskeurige mannen. Het is gewoon een levenswijze.quote:Toch niet getekend voor het leven? Dat zou zonde zijn
Het 2e denk ik een kieskeurig iemand is een wereldverbeteraar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgens mij een kieskeurige vrouwof een romanticus zonder realiteitsbesef
.
Da's altijd zonde ja, maar teveel rot ervaringen maken je gewoon wat minder onbevangen helaas.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch niet getekend voor het leven? Dat zou zonde zijn.
Volgens mij heeft de profielfoto indruk op je gemaaktquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch niet getekend voor het leven? Dat zou zonde zijn.
wat netjes (en saaiquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
WAT?!
Ik laat je heus wel in die waan hoor
rel in de kiem gesmoordquote:
Oh cool. Dus jij gaat me ook stalken? Lachenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Allebei veel slechte ervaringen waarschijnlijk.
ben ik wel je type? *puppy-eyes*quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh cool. Dus jij gaat me ook stalken? Lachen![]()
Overigens ben ook jij mn type niet. Ik denk, ik zeg het meteen maar even. Nou, brandt los!
Nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben ik wel je type? *puppy-eyes*
Ook stalken wie nog meer danquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Overigens ben ook jij mn type niet. Ik denk, ik zeg het meteen maar even. Nou, brandt los!
mooi, kan ik weer verder met mn leven en stoppen van je te dromenquote:
Je hebt nu al zoveel mannen afgewezen hier... Hoe is jouw type te omschrijven?quote:
Vind ik heel moeilijk te omschrijven, dus ik begin er maar niet aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Arnax het volgende:
[..]
Je hebt nu al zoveel mannen afgewezen hier... Hoe is jouw type te omschrijven?
dan blijf je dus het risico lopen dat wanstaltige figuren zich spontaan aan je voeten gooien.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vind ik heel moeilijk te omschrijven, dus ik begin er maar niet aan
Dat ben ik onderhand gewend. Ik heb ermee leren leven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan blijf je dus het risico lopen dat wanstaltige figuren zich spontaan aan je voeten gooien.....
Ik doe geen duit in dat zakjequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat ben ik onderhand gewend. Ik heb ermee leren leven.
ik weet verrekte weinig van je, dus kan daar geen uitsluitsel over gevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh Joe, maar ik ben helemaal niet saai, dat zou je toch moeten weten
Had je meer met me moeten praten op die meet, jij verlegen mannetje dat je dr bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik weet verrekte weinig van je, dus kan daar geen uitsluitsel over geven![]()
Ik probeer mezelf wijs te maken dat ik het ook niet ben, maar dat gaat niet![]()
enige tegen argument: "voor zover iemand die nauwelijks voldoet aan het stereotype beeld van een man saai kan zijn"
![]()
wat er achter die verlegen facade zit, weet jij dus ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Had je meer met me moeten praten op die meet, jij verlegen mannetje dat je dr bent
Dat pretendeer ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat er achter die verlegen facade zit, weet jij dus ook niet
achter de mijne zit een hilarische grappenmakerquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat er achter die verlegen facade zit, weet jij dus ook niet
je weet dus ook niet of ik echt zo saai ben (op m'n opmerking zojuist na danquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat pretendeer ik toch ook niet?
ik zie hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
achter de mijne zit een hilarische grappenmaker
Ik ben het volledig met je eens, ik ben zeker je type niet, maar dat had ik toch al eerder gezegd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
de mijne ook niet, maar dat houdt mij toch ook niet tegen om mezelf volkomen belachelijk te maken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens, ik ben zeker je type niet, maar dat had ik toch al eerder gezegd.
Gewoon geweldig om te lezen hoe iedere vent zich in dit topic te grabbel voor je gooit en zich moedwillig laat afwijzenquote:
Ik ga er niet van uit dat ze heel serieus zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef Thornado het volgende:
[..]
Gewoon geweldig om te lezen hoe iedere vent zich in dit topic te grabbel voor je gooit en zich moedwillig laat afwijzen
ow....quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze heel serieus zijn eigenlijk
Dat zou niet gezond zijn iigquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze heel serieus zijn eigenlijk
quote:
Spirit kan je schaken wat je wilt via internet maar ze geeft toch nooit thuisquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb voor morgenavond nog geen plannen...
Jij dan?
Het is vast haar eigen kloon :pquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spirit kan je schaken wat je wilt via internet maar ze geeft toch nooit thuis
bedoel je: wat is Spirit haar type? of bedoel je: van welke gozer is Spirit het type?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Godshand het volgende:
Wie vindt nu Spirit zijn type WEL?
Ik iig ook niet![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Godshand het volgende:
Wie vindt nu Spirit zijn type WEL?
Ik iig ook niet![]()
veel plezierquote:
+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |