Je kunt ook prima gewoon je mond houden. Scoor je in de loop van de avond best punten mee zo te horenquote:Op zondag 26 september 2010 10:15 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Echt? Wat slecht zeg. Je mag te verwachten dat iemand een beetje een gesprek om gang brengt. Hoewel het me dus wel raar lijkt om bij iemand aan tafel te schuiven en dan maar... ja. Te beginnen?
maakt de drempel voor mij lagerquote:Op zondag 26 september 2010 11:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je kunt ook prima gewoon je mond houden. Scoor je in de loop van de avond best punten mee zo te horen
quote:Op zondag 26 september 2010 11:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je kunt ook prima gewoon je mond houden. Scoor je in de loop van de avond best punten mee zo te horen
Natalie heeft dus vele malen een ja gekregen ?quote:Op zondag 26 september 2010 01:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks voorbereid. Ik had echt verwacht dat de mannen zouden gaan zitten en het woord zouden nemen. Niet he. Een handje geven, nog even de vorige dame beoordelen op hun matchkaart en me dan glazig aankijken, waardoor ik al snel een openingszin had gecreëerd. "Is dit je eerste keer?" Worked wonders, want dan lullen ze een eind weg en kon ik ongeneerd checken of het een ja of een nee ging worden.
Om heel eerlijk te zijn, doe ik dat ook niet altijd hoor. Toen ik op een gegeven moment wat langer met iemand aan het daten was, kreeg ik wel eens een mailtje dat er nog ongelezen berichten open stonden, maar omdat je steeds moet inloggen, heb ik dat toen een beetje laten schieten.quote:Op zondag 26 september 2010 10:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
afgelopen week naar 6 vrouwen een berichtje gestuurd maar niet een reactie terug gehad niet eens een geen interesse bericht. Dat valt me toch wel een beetje tegen. je kan toch op zijn minst een geen interrese terug sturen zoveel moeite is dat toch niet?
De uitslag krijg je pas na 48 uur. Degene die de avond aan elkaar praatte en alles begeleidde zei dat het voorkomt dat ze matchkaarten terugkrijgen waar vraagtekens op staan in plaats van een ja of nee.quote:Op zondag 26 september 2010 12:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Natalie heeft dus vele malen een ja gekregen ?
Luxeprobleem Lamon luxeprobleemquote:Op zondag 26 september 2010 12:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, doe ik dat ook niet altijd hoor. Toen ik op een gegeven moment wat langer met iemand aan het daten was, kreeg ik wel eens een mailtje dat er nog ongelezen berichten open stonden, maar omdat je steeds moet inloggen, heb ik dat toen een beetje laten schieten.
Ik neem aan dat een vraagteken gewoon een nee is ? Welke idioot vult nu een vraagteken in ? Als je het niet zeker weet dan gewoon een ja invullen, vult de dame een ja in dan kun je nog zien of het klikt.quote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
De uitslag krijg je pas na 48 uur. Degene die de avond aan elkaar praatte en alles begeleidde zei dat het voorkomt dat ze matchkaarten terugkrijgen waar vraagtekens op staan in plaats van een ja of nee.
Was er na het daten zelf geen gelegenheid om nog na te borrelen en eventueel al een beetje beter kennis te maken?quote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
De uitslag krijg je pas na 48 uur. Degene die de avond aan elkaar praatte en alles begeleidde zei dat het voorkomt dat ze matchkaarten terugkrijgen waar vraagtekens op staan in plaats van een ja of nee.
Ja, de organisatie beslist dan voor jou. Idioot inderdaad om een vraagteken in te vullen. En dat sommigen niet meer reageren...ik kan het me wel voorstellen. Ik heb hier nu alleen een lijstje liggen met alle namen en mijn ja's en nee's er achter. Ik weet echt van niemand meer welke naam er bij welk gezicht hoort.quote:Op zondag 26 september 2010 12:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik neem aan dat een vraagteken gewoon een nee is ? Welke idioot vult nu een vraagteken in ? Als je het niet zeker weet dan gewoon een ja invullen, vult de dame een ja in dan kun je nog zien of het klikt.
Op een datingervaringen site las ik overigens dat de vrouwelijke matches bij een speeddate ook hier vaak niets van zich laten horen als je ze een mail stuurt.
reminder to self: pics maken van alle dames die tegenover me komen te zitten als ik ooit ga speeddaten.quote:Op zondag 26 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, de organisatie beslist dan voor jou. Idioot inderdaad om een vraagteken in te vullen. En dat sommigen niet meer reageren...ik kan het me wel voorstellen. Ik heb hier nu alleen een lijstje liggen met alle namen en mijn ja's en nee's er achter. Ik weet echt van niemand meer welke naam er bij welk gezicht hoort.
Ja, die gelegenheid was er wel. Het hele event werd gehouden in een soort restaurant/kroeg omgeving met een bar.quote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Was er na het daten zelf geen gelegenheid om nog na te borrelen en eventueel al een beetje beter kennis te maken?
Dat bedacht ik me ook! Zou een goede oplossing zijn want ik hoorde het terug van een aantal mannen, dat ze daar moeite mee gingen hebben ook. Goede organisatie verder op zich, maar dat is wel een punt van verbetering. Ook waren er dubbele namen om het nog lastiger te maken.quote:Op zondag 26 september 2010 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
reminder to self: pics maken van alle dames die tegenover me komen te zitten als ik ooit ga speeddaten.
Dan vind ik het nog geen reden om iemand die je een mail stuurt n.a.v de speeddate totaal te negeren.quote:Op zondag 26 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
En dat sommigen niet meer reageren...ik kan het me wel voorstellen. Ik heb hier nu alleen een lijstje liggen met alle namen en mijn ja's en nee's er achter. Ik weet echt van niemand meer welke naam er bij welk gezicht hoort.
Nee, het is niet netjes, maar ik kan het me wel voorstellen dat het zo loopt. Er komen ook telefoonnummers bij te staan trouwens. Weet eigenlijk niet of men dan eerder de telefoon pakt bij een ja of een email stuurt.quote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog geen reden om iemand die je een mail stuurt n.a.v de speeddate totaal te negeren.
als n meiske mij zou bellen heeft ze sowieso een date met me.....maar zelf ben ik daar veel te laf voor en ga ik mailenquote:Op zondag 26 september 2010 12:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, het is niet netjes, maar ik kan het me wel voorstellen dat het zo loopt. Er komen ook telefoonnummers bij te staan trouwens. Weet eigenlijk niet of men dan eerder de telefoon pakt bij een ja of een email stuurt.
Mensen zijn volgens mij nogal bang om de telefoon te pakken.quote:Op zondag 26 september 2010 12:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, het is niet netjes, maar ik kan het me wel voorstellen dat het zo loopt. Er komen ook telefoonnummers bij te staan trouwens. Weet eigenlijk niet of men dan eerder de telefoon pakt bij een ja of een email stuurt.
Misschien per naam toch maar wat steekwoorden noteren de volgende keerquote:Op zondag 26 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, de organisatie beslist dan voor jou. Idioot inderdaad om een vraagteken in te vullen. En dat sommigen niet meer reageren...ik kan het me wel voorstellen. Ik heb hier nu alleen een lijstje liggen met alle namen en mijn ja's en nee's er achter. Ik weet echt van niemand meer welke naam er bij welk gezicht hoort.
Dat is zeker een goede tip voor serieuzere speeddaters inderdaad.quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Misschien per naam toch maar wat steekwoorden noteren de volgende keer
jij was daar niet om serieus te speeddaten? arme mannenquote:Op zondag 26 september 2010 12:55 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is zeker een goede tip voor serieuzere speeddaters inderdaad.
Ah komen ze wel overheen,quote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij was daar niet om serieus te speeddaten? arme mannendie verheugen zcih nu op een vervolgdate met jou, maar nee hoor...mevr was niet serieus!
Nee joh Natalie was zelfs heel enthousiast en serieus.quote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij was daar niet om serieus te speeddaten? arme mannendie verheugen zcih nu op een vervolgdate met jou, maar nee hoor...mevr was niet serieus!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zin in achteraf wat drinken met mijn mede-speed-datesters, ja.![]()
Zin in het speeddaten zelf, nee.![]()
En jaaaa. Het mag.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef Natalie78 het volgende:
Grom. Ik zit in de auto en het ziet er naar uit dat we het gaan halen.
Dat zegt natuurlijk weinig. Ik word ook meegesleept, maar als ik echt niet zou willen zou ik niet gaan. Ik benader het gebeuren als een eenmalig sociaal experiment, ga er onbevangen in, maar sluit niet uit dat ik misschien iemand tegenkom die de moeite waard is om beter te leren kennen. Dat laatste ga ik zeker niet uit de weg..quote:Op zondag 26 september 2010 13:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ah komen ze wel overheen,, nog 23 vrouwelijke kandidaten voor een date! Ik had er trouwens ook eentje aan mijn tafel die bekende door zijn vriend, die toen naast ons aan een tafeltje zat, te zijn meegesleept. Laten we aannemen dat hij er dus ook niet zo serieus in stond, nou, dat is dan min 2 personen.
Zie pb. Was allemaal met een korrel zout, maar dat blijkt niet echt overgekomen te zijn. Zallut niet meer doen dan!quote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee joh Natalie was zelfs heel enthousiast en serieus.
[..]
[..]
[..]
Leuk!quote:Op zondag 26 september 2010 01:24 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Die was 25-35, maar er waren mannen die ouder dan 35 waren.
En ja hoor, was meer een algemene indruk.
ja, kaartje kost 3 tientjes. daar krijg je 30 speeddates van 3minuten voor plus een drankje en hapjes. verder zit er ook een vrijkaart bij voor een aansluitend feest in de club waar t plaatsvindt (amsterdam)quote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef brunette82 het volgende:
misschien een stomme vraag hoor. Je moest er een kaartje voor kopen?
Hoe lang speed date je dan met die mensen? je gaat het rijtje af en dan ben je klaar ofzo?
Lijkt me knap vermoeiend...hoe lang mag je dan kletsen met die persoon? 2 a 3 minuten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |