SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
gezellig! zie ik je daar!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Natalie78 het volgende:
Tvp.![]()
Morgen weer een date.Maar dan met 20-25 onbekende mannen.
Speeddate dus.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef JoeBravo het volgende:
Nou ja, ik houd mezelf maar in de waan dat ik er in het echt beter uitzie als de foto's in m'n fobo.ik heb dat precies andersom. op de foto's zie ik er uit als God's gift to women, maar in het echt.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Heeft iemand in dit topic dat ooit gezegd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
Leuk, dat cynisme, maar het is echt de enige reden waarom vrouwen kijken.
Kortom, vrouwen zijn ook oppervlakkig, al doen ze alsof ze emotioneel de overhand hebben...
niet cynisch bedoeld. Ik snap nu waar jou argwaan vandaan komt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
Leuk, dat cynisme, maar het is echt de enige reden waarom vrouwen kijken.
Kortom, vrouwen zijn ook oppervlakkig, al doen ze alsof ze emotioneel de overhand hebben...
Niks waan.. waarheidquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef JoeBravo het volgende:
Nou ja, ik houd mezelf maar in de waan dat ik er in het echt beter uitzie als de foto's in m'n fobo.
nathalie: pak je potlood en je schriftje! noteer maar vast JoeBravo & Cue_quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niks waan.. waarheid
Je ziet er echt leuk
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nathalie: pak je potlood en je schriftje! noteer maar vast JoeBravo & Cue_![]()
Ik niet, want kan geen foto´s zien op mn werkquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan op zich ook wel begrijpen waarom.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niks waan.. waarheid
Je ziet er echt leuk
ik ben er ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
Sure! Je weet toch dat mannen elkaar horen af te kraken he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet cynisch bedoeld. Ik snap nu waar jou argwaan vandaan komt.
Het lijkt me op zich weleens leuk om te doen. Ben je achteraf hard weggerend of was het verder wel leuk?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:15 schreef Thornado het volgende:
Ik vond speeddaten erg vermoeiend...binnen twee uur met 25 vrouwen moeten kleppen. Doodop was ik....
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er ook!Leuk, zie ik je dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
@3rdrock: niet notitie waardig
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er ook!Hebben we eigenlijk al helder waarom Brunette je niet wilde zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
sorry, ben niet zo'n meeloperquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sure! Je weet toch dat mannen elkaar horen af te kraken he?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Leuk, zie ik je dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef JoeBravo het volgende:
Nou ja, ik houd mezelf maar in de waan dat ik er in het echt beter uitzie als de foto's in m'n fobo.WAT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat je heus wel in die waan hoor
Sarcasme. Herken het.
Nja een diepgaand gesprek zit er binnen drie minuten niet echt in he. Heb je er wel nog contacten aan over gehouden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:19 schreef M1979 het volgende:
Het gaat snel hier
Speeddaten. Been there, done that. 95% van de tijd is het alleen maar oppervlakkig gebrabbel.. Maar leuk is het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |