Ja, laten we er dan maar mee ophouden....quote:
zo ontzettend naar haar zin dat ze jou gaat smsen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, laten we er dan maar mee ophouden....
Live update, natalie heeft het ontzettund naar haar zin bij de speeddates *proest*
Ik zie dat speeddaten echt niet zitten, komen daar nou echt relaties uit?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, laten we er dan maar mee ophouden....
Live update, natalie heeft het ontzettund naar haar zin bij de speeddates *proest*
Tijdens de pauzes wel jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo ontzettend naar haar zin dat ze jou gaat smsen?
probeer het eens!quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie dat speeddaten echt niet zitten, komen daar nou echt relaties uit?
Sja, jij kunt het uit princiepe niet doen he, ik bedoel je date dan met 20 vrouwen op een avond.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie dat speeddaten echt niet zitten, komen daar nou echt relaties uit?
ze twittert het iig nog nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo ontzettend naar haar zin dat ze jou gaat smsen?
quote:
Uh huh.quote:Op zondag 26 september 2010 00:49 schreef douche-eendje het volgende:
24 mannen ontmoeten op een avond, ik zou na 5 al gek worden geloof ik
Haha, leuk om te lezen! Had je iets van een praatje voorbereid of ging je gewoon en zou je wel zien?quote:Op zondag 26 september 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
Zoooo. Thuis.![]()
Aanrader als je nog nooit gedate hebt? Jazeker. Je komt dan vanzelf wel over je angst heen.Op zich een erg leuke avond gehad, veel gelachen, vooral in mezelf en de meiden met wie ik was. Het is lastig je aandacht erbij te houden en gefocussed te blijven na de tiende ongeveer. Toen moest ik echt aan neergeknuppelde zeehondjes denken toen iemand zich voorstelde als Adriaan. In mijn hoofd hoorde ik namelijk alleen nog maar Adriaantjuuuuuh! Bassieeeeeee!
Kennelijk was ik niet de enige, op het laatst een man/jongen (want de leeftijdgrenzen kloppen dus echt niet!) getroffen die hetzelfde had. We hadden alleen maar de slappe lach die we allebei tevergeefs probeerden te onderdrukken, erg grappig.
![]()
Het niveau viel me ook erg mee. Ik ging er van uit een zaal vol kneusjes te treffen, heel stom eigenlijk. Maar over het algemeen veel hoog opgeleide mannen ontmoet, veel ondernemers ook. Nu is het afwachten op de email met de score.In totaal overigens 24 mannen ontmoet.
Overigens, en hier waren de dames met wie ik het was over eens, eens maar nooit meer. Het is echt doorbijten, soms zie je het gelijk aan iemand en denk je neeee...niet weer...Neh, denk niet dat ik hier echt serieus iemand door zou ontmoeten.
![]()
Nee, helemaal niks voorbereid. Ik had echt verwacht dat de mannen zouden gaan zitten en het woord zouden nemen. Niet he. Een handje geven, nog even de vorige dame beoordelen op hun matchkaart en me dan glazig aankijken, waardoor ik al snel een openingszin had gecreëerd. "Is dit je eerste keer?" Worked wonders, want dan lullen ze een eind weg en kon ik ongeneerd checken of het een ja of een nee ging worden.quote:Op zondag 26 september 2010 01:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Haha, leuk om te lezen! Had je iets van een praatje voorbereid of ging je gewoon en zou je wel zien?
Wat was de leeftijdscategorie dan ?quote:Op zondag 26 september 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
(want de leeftijdgrenzen kloppen dus echt niet!) getroffen die hetzelfde had. We hadden alleen maar de slappe lach die we allebei tevergeefs probeerden te onderdrukken, erg grappig.![]()
Ben je dan wel goed genoeg voor ze met je MBO diploma ?quote:Het niveau viel me ook erg mee. Ik ging er van uit een zaal vol kneusjes te treffen, heel stom eigenlijk. Maar over het algemeen veel hoog opgeleide mannen ontmoet
Geheweheheehee.ee.e...quote:Op zondag 26 september 2010 01:17 schreef Natalie78 het volgende:
Nee, helemaal niks voorbereid. Ik had echt verwacht dat de mannen zouden gaan zitten en het woord zouden nemen. Niet he. Een handje geven, nog even de vorige dame beoordelen op hun matchkaart en me dan glazig aankijken, waardoor ik al snel een openingszin had gecreëerd. "Is dit je eerste keer?" Worked wonders, want dan lullen ze een eind weg en kon ik ongeneerd checken of het een ja of een nee ging worden.
Hoewel je zoiets eigenlijk binnen 1 honderdste seconde al ziet.
Die was 25-35, maar er waren mannen die ouder dan 35 waren.quote:Op zondag 26 september 2010 01:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat was de leeftijdscategorie dan ?
[..]
Ben je dan wel goed genoeg voor ze met je MBO diploma ?
Echt? Wat slecht zeg. Je mag toch verwachten dat iemand een beetje een gesprek op gang brengt. Hoewel het me dus wel raar lijkt om bij iemand aan tafel te schuiven en dan maar... ja. Te beginnen?quote:Op zondag 26 september 2010 01:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks voorbereid. Ik had echt verwacht dat de mannen zouden gaan zitten en het woord zouden nemen. Niet he. Een handje geven, nog even de vorige dame beoordelen op hun matchkaart en me dan glazig aankijken, waardoor ik al snel een openingszin had gecreëerd. "Is dit je eerste keer?" Worked wonders, want dan lullen ze een eind weg en kon ik ongeneerd checken of het een ja of een nee ging worden.
Hoewel je zoiets eigenlijk binnen 1 honderdste seconde al ziet.
wen er maar aanquote:Op zondag 26 september 2010 10:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
afgelopen week naar 6 vrouwen een berichtje gestuurd maar niet een reactie terug gehad niet eens een geen interesse bericht. Dat valt me toch wel een beetje tegen. je kan toch op zijn minst een geen interrese terug sturen zoveel moeite is dat toch niet?
ja ach ik wist dat het zo werkte maar het valt altijd toch tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is trouwens wel een mooie foto. er staan twee mensen op zonder dat duidelijk is wie nou degene van het accountWords are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op zondag 26 september 2010 10:53 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja ach ik wist dat het zo werkte maar het valt altijd toch tegenze heeft bruin haar dus ik gok de rechter....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is trouwens wel een mooie foto. er staan twee mensen op zonder dat duidelijk is wie nou degene van het accountAnd if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |