quote:Vind jij de Amerikaanse Republikeinen slecht?Op donderdag 21 oktober 2010 16:58 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Republikeinen zijn slecht, vooral Reagan.
Immers, de Nederlandse intellegentsia hebben besloten dat de crisis door Reagan komt. Want Reagan was niet voor een bubbel economie.
Dat gaat er niet in bij de Nederlandse opiniemakers, zodra iemand iets tegen een overactieve overheid heeft, dan moeten het wel homofoben zijn.
quote:Nogal bizarre conclusie die je hier trekt. De prominenten van de teaparty bestaan voor een groot deel uit vrij 'aparte' figuren. Dat valt op niet hun mening over een 'overactieve' overheid...Op donderdag 21 oktober 2010 16:58 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Dat gaat er niet in bij de Nederlandse opiniemakers, zodra iemand iets tegen een overactieve overheid heeft, dan moeten het wel homofoben zijn.
quote:Bron? Cijfers?Op donderdag 21 oktober 2010 17:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nogal bizarre conclusie die je hier trekt. De prominenten van de teaparty bestaan voor een groot deel uit vrij 'aparte' figuren. Dat valt op niet hun mening over een 'overactieve' overheid...
quote:Over de apartheid van de theeleuten? Eigenlijk elk stuk dat in een willekeurig deel van de Nederlandse media is verschenen.
quote:Dat zegt meer over de vooringenomenheid van die media, in de Sueddeutsche stond anderhalve week terug een pagina vol over de tea party en dat was een heel genuanceerd stuk.Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over de apartheid van de theeleuten? Eigenlijk elk stuk dat in een willekeurig deel van de Nederlandse media is verschenen.
quote:Bron? Cijfers?Op donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de vooringenomenheid van die media, in de Sueddeutsche stond anderhalve week terug een pagina vol over de tea party en dat was een heel genuanceerd stuk.
quote:De twee pagina's in NRC next van vorige week of de week daarvoor waren ook heel genuanceerd.Op donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de vooringenomenheid van die media, in de Sueddeutsche stond anderhalve week terug een pagina vol over de tea party en dat was een heel genuanceerd stuk.
quote:Omdat jij dat zegt...Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bron? Cijfers?![]()
Ik wil het wel lezen als je een link hebt overigens maar wat er te nuanceren valt aan Joe Miller die een journalist door zijn eigen prive beveiliging laat opsluiten of de onzin die Angle, Paul en O'Donell uitkramen wil ik graag horen.
De Tea Party is een verzameling van blanke, rechtse, godsdienstige mannen en vrouwen die Amerika willen veranderen, gefinancieerd door rechtse miljardairs en met een anti-minderheid en anti-wetenschap agenda. Oh...en vooral blank, natuurlijk.
quote:Deze stond al op de eerste pagina: http://www.gallup.com/pol(...)am-demographics.aspxOp donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bron? Cijfers?![]()
Ik wil het wel lezen als je een link hebt overigens maar wat er te nuanceren valt aan Joe Miller die een journalist door zijn eigen prive beveiliging laat opsluiten of de onzin die Angle, Paul en O'Donell uitkramen wil ik graag horen.
De Tea Party is een verzameling van blanke, rechtse, godsdienstige mannen en vrouwen die Amerika willen veranderen, gefinancieerd door rechtse miljardairs en met een anti-minderheid en anti-wetenschap agenda. Oh...en vooral blank, natuurlijk.
quote:behalve als je homo bent, zwanger wordt door verkrachting of niet in God gelooft...Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
Geef mij maar de Bush doctrine terug, maar een Republikeinse overwinning an sich zal me al goed doen, en de wereld met mij uiteraard.
quote:Am guilty, maar ik vind ze nog steeds de beste.Op donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
behalve als je homo bent, zwanger wordt door verkrachting of niet in God gelooft...
quote:Ik zei dan ook de Bush doctrine, en anders maar de Republikeinen an sich. Sarah Palin en consorten heb ik verder weinig mee. Ik ben het wel eens met een paar standpunten, maar het overgrote deel gaat mij teveel leunen naar een Christelijke Sharia staat.Op donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef Nielsch het volgende:
De Republikeinen an sich zijn niet eens zo heel erg, maar die lui van the Tea Party zijn gek. Dan heb ik nog liever de Democraten. Als je de Tea Party steunt ben je gewoon een enge fascist.
quote:Bijna wel, aangezien er een kandidaat, Rich Iott, is die met zijn maten in een SS-uniform WO II graag na wil spelen:Op donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef Nielsch het volgende:
De Republikeinen an sich zijn niet eens zo heel erg, maar die lui van the Tea Party zijn gek. Dan heb ik nog liever de Democraten. Als je de Tea Party steunt ben je gewoon een enge fascist.
quote:Wat ik wel met Sarah Palin eens ben is dat beren gewoon afgeknald mogen worden zonder dat de overheid mij daarbij stoort.Op donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef beeer het volgende:
Zegt iemand met de naam AlexanderDeGrote
quote:Alexanderdegrotes vallen meer op gebroken polsjes met handtasjes, niet?Op donderdag 28 oktober 2010 22:09 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Wat ik wel met Sarah Palin eens ben is dat beren gewoon afgeknald mogen worden zonder dat de overheid mij daarbij stoort.
quote:Doe niet zo dom.Op donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef Nielsch het volgende:
Dankquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:09 schreef alors het volgende:
Vannacht trouwens op Radio1 van 0.00 tot 00.45u een gesprek met Maarten van Rossem over deze verkiezingen
De Amerikaanse democratie wankelt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:33 schreef maartena het volgende:
Ik kan niet stemmen.... ben deze maand verhuisd, nieuwe woning gekocht etc, en mijn registratie is blijkbaar niet op tijd binnen gekomen, want geen ballot.
Nou ja, het zij zo.
En wat had jij gestemd?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:33 schreef maartena het volgende:
Ik kan niet stemmen.... ben deze maand verhuisd, nieuwe woning gekocht etc, en mijn registratie is blijkbaar niet op tijd binnen gekomen, want geen ballot.
Nou ja, het zij zo.
Nee, joh, de tijd van Clinton zal wederkeren. Als ze het parlement althans winnen, wat onvermijdelijk lijkt. Onderzoek naar Acorn, moordaanslagen, machtsmisbruik, etcetera. Al het gekke wat je maar kunt bedenken zal geroepen en onderzocht worden. The nineties all over again, maar dan met een nog radicalere Republikeinse partij en een zwarte Democraat in het Witte Huis en een tamelijk ernstige economische crisis. Good times. Vermaak, akkoord, de Republikeinen zullen Amerika mogelijk voor de komende decennia ernstig schade toe brengen, maar vermaak desalniettemin.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:26 schreef rubje het volgende:
er was gisteren tussen 8 en 9 uur een documentaire op BBC2 hierover en als je goed keek zag je dat die hele partij met behulp van FOXNEWS en republikeinen erop uit is vanaf dag 1 om Obama en de democraten een hak te zetten met wederom leugens en bedrog en de tijd van Bush weer te laten wederkeren.Het wachten is op deze facisten en hun aanslag op Obama als het zo doorgaat.
Het heeft helaas wellicht niet al te veel invloed, maar het kan wel de natie laten zien dat er een andere wind gaat waaien, en de wereld ook een signaal afgeven dat de democraten hun grip op de politiek ook niet meer zo zeker is. Wat an sich wel een belangrijk signaal is, gegeven de verschillen tussen beide partijen als het aan komt op internationale politiek en verhoudingen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:28 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik heb sympathie voor de Republikeinen, maar ik ben benieuwd wat het voor de slagvaardigheid van de het congres betekent als zij alleen het huis overnemen. Sowieso heeft 'Bama nog altijd zijn veto.
Maar internantionale betrekkingen zijn meer iets voor het Witte Huis, en dat verandert de komende 2 jaar nog niet. Hoogstens kunnen Republikeinen met een eventuele meerderheid financieel druk uitoefenen op bijvoorbeeld het beleid in Afghanistan, maar dan moeten ze ook de senaat nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het heeft helaas wellicht niet al te veel invloed, maar het kan wel de natie laten zien dat er een andere wind gaat waaien, en de wereld ook een signaal afgeven dat de democraten hun grip op de politiek ook niet meer zo zeker is. Wat an sich wel een belangrijk signaal is, gegeven de verschillen tussen beide partijen als het aan komt op internationale politiek en verhoudingen.
Nou nee het gaat me niet zozeer om de directe invloed van het Huis van Afgevaardigden, maar meer om het signaal die het afgeeft naar het buitenland. Een verschuiving van Democrats naar GOP is wel degelijk interessant voor de rest van de wereld, op langere termijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Maar internantionale betrekkingen zijn meer iets voor het Witte Huis, en dat verandert de komende 2 jaar nog niet. Hoogstens kunnen Republikeinen met een eventuele meerderheid financieel druk uitoefenen op bijvoorbeeld het beleid in Afghanistan, maar dan moeten ze ook de senaat nemen.
Wat denk je dat de Republikeinen beter hadden gedaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het heeft helaas wellicht niet al te veel invloed, maar het kan wel de natie laten zien dat er een andere wind gaat waaien, en de wereld ook een signaal afgeven dat de democraten hun grip op de politiek ook niet meer zo zeker is. Wat an sich wel een belangrijk signaal is, gegeven de verschillen tussen beide partijen als het aan komt op internationale politiek en verhoudingen.
En dat is maar goed ook, al de overdreven aandacht voor de Presidentsverkiezing is ook al zo tenenkrommend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:48 schreef Jojoke het volgende:
Zendt de NOS niks uit over deze verkiezingen (behalve de staandaard programma's)? Ik kan er namelijk niks over vinden. Anders vanavond maar even CNN etc opzoeken.
Ze hadden op z'n minst de duimschroeven van Ahmadinejad verder aangedraaid, de nationalisering van de zorg tegengehouden, en binnenlandse zaken wat meer vrijheid gegund en de Fed niet aangepakt/geopenbaard. Kijk naar de regeringsperiode van Bush zou ik zeggen, als McCain was doorgegaan met zijn opvattingen dan zou de wereld er nu heel anders uit zien, en beter w.m.b.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat denk je dat de Republikeinen beter hadden gedaan?
Het lijkt mij sterk dat zij wel Amerika uit de economische crisis hadden getrokken.
Enig idee waar de Tea party vandaan komt? Een massabeweging, die een vijandelijke overname van de republikeinse partij wil doen, omdat men het verschrikkelijk oneens was/is met het beleid zoals Bush dat voerde.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst de duimschroeven van Ahmadinejad verder aangedraaid, de nationalisering van de zorg tegengehouden, en binnenlandse zaken wat meer vrijheid gegund en de Fed niet aangepakt/geopenbaard. Kijk naar de regeringsperiode van Bush zou ik zeggen, als McCain was doorgegaan met zijn opvattingen dan zou de wereld er nu heel anders uit zien, en beter w.m.b.
Ik heb eerder ook al aangegeven in het topic dat ik liever de Bush doctrine weer in het Witte Huis zie, en niet zozeer de Tea Party. Maar alles is beter dan Obama. Maar je hebt gelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Enig idee waar de Tea party vandaan komt? Een massabeweging, die een vijandelijke overname van de republikeinse partij wil doen, omdat men het verschrikkelijk oneens was/is met het beleid zoals Bush dat voerde.
Jij en Halliburton, rest van de VS nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb eerder ook al aangegeven in het topic dat ik liever de Bush doctrine weer in het Witte Huis zie, en niet zozeer de Tea Party.
Ik heb altijd gelijk.quote:Maar je hebt gelijk inderdaad.
Ik denk toch dat veel Amerikanen liever een Bush doctrine hadden m.b.t. de nationale economie dan bijvoorbeeld de radicale hervormingen van Obama, die de Amerikaanse geest van denken totaal teniet doen. Ik snap best dat Obama's hervormingen naar Europees model geweldig zijn in theorie, maar als je eigen bevolking er niets van weten wil, waarom het er dan door drukken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij en Halliburton, rest van de VS niet
Daarom houd ik ook van je.quote:Ik heb altijd gelijk.
Want jij heb de rest van de VS natuurlijk persoonlijk ondervraagdquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij en Halliburton, rest van de VS niet
Kwamen ze wel een jaartje te laat mee, uiteraard. Bush was pas een nep-conservatief toen het slecht ging en hij al bijna weg was en zeker toen die islamitische Keniaan aan de macht kwam. Ik geloof niet zo in dat oprecht conservatisme van de Teabaggers. Helaas, want oprecht conservatisme, dáár is niets mis mee. Nou ja, behalve dan dat je het zo weinig ziet. Verder is het niet echt een vijandelijke overname. Ja, oké, enigszins wel, maar een overname van de volkse Republikeinen, die de macht van de elite-Republikeinen willen overnemen, ondanks dat de Tea Party uiteraard niet geheel grass roots is. Hoe dan ook, het blijft overwegend een Republikeinse factie in de Republikeinse partij, alleen wat radicaler.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Enig idee waar de Tea party vandaan komt? Een massabeweging, die een vijandelijke overname van de republikeinse partij wil doen, omdat men het verschrikkelijk oneens was/is met het beleid zoals Bush dat voerde.
quote:
Teveel om op te noemen. Amerikaanse verkiezingen zijn niet "ik stem voor 1 partij", en daarmee gooi je een hoop door wijze mannen geselecteerde figuren in de Tweede Kamer, maar je stemt hier direct op personen. Gouverneur, Lt. Gouverneur, State Treasurer, Controller, een paar rechters, een paar voor board of education, dan een burgemeester en een stel city council members, een enkele assymblyman, 1 senator en 1 representative, en dan vergeet ik er nog een hele hoop. Oh, en dan ook nog eens 8 referenda. (propositions.)quote:
Valt tegen.... stonden vanmorgen vroeg toen ik naar werk reed op tegenovergestelde hoeken van de straat mensen met borden en spandoeken voor hun respectievelijke kandidaten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Monidique het volgende:
Ik vermoed dat er op lokaal niveau ook wat minder hypercraziness is?
Amerika is slecht, want Bush.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Zith het volgende:
Als die studentjes hier die graag willen uiten over wat ze van Amerika denken...
Ik bedoel meer qua absurd overdreven retoriek.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Valt tegen.... stonden vanmorgen vroeg toen ik naar werk reed op tegenovergestelde hoeken van de straat mensen met borden en spandoeken voor hun respectievelijke kandidaten.
Nu is dit uit een andere staat ergens, maar ook hier in California zien de hoeken van grote straten er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Amerika is geweldig, want Amerika.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Amerika is slecht, want Bush.
Amerika is slecht, want Obama.
Amerika is slecht, want ze zijn gewoon slecht en Europa is beter!
Ik kan je verzekeren dat zelfs veel keiharde, ouderwetse Republikeinen.... Bush nooit weer terug willen hebben. Een andere degelijke Republikein, dat wel.... maar nooit meer een Bush.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Want jij heb de rest van de VS natuurlijk persoonlijk ondervraagd![]()
![]()
![]()
![]()
Amerika is gewoon Amerika.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
Amerika is geweldig, want Amerika.
Ik heb over de hele wereld gewoond, trust me, het ene continent is wel degelijk beter dan de ander. Het ligt wellicht aan de persoon, maar qua economische mogelijkheden, vrijheden, democratie, cultuur, levenswijze, zorg en milieu verschilt elk continent van elkaar. De ene persoon zal zich dus geweldig voelen in de EU, de ander in de VS, de ander in AUS, en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Amerika is gewoon Amerika.
Europa is gewoon Europa.
Het ene continent is echt niet beter dan de ander. VS heeft voordelen en nadelen die de EU niet heeft, en andersom.
Dat klinkt goed. Zou ik hier ook wel willen. Ook al worden daardoor misschien een hoop functies wat meer politiek getint.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef maartena het volgende:
Teveel om op te noemen. Amerikaanse verkiezingen zijn niet "ik stem voor 1 partij", en daarmee gooi je een hoop door wijze mannen geselecteerde figuren in de Tweede Kamer, maar je stemt hier direct op personen. Gouverneur, Lt. Gouverneur, State Treasurer, Controller, een paar rechters, een paar voor board of education, dan een burgemeester en een stel city council members, een enkele assymblyman, 1 senator en 1 representative, en dan vergeet ik er nog een hele hoop. Oh, en dan ook nog eens 8 referenda. (propositions.)
Ja, dat maakt hem zo goed.quote:Oh en Ron Paul.....Dat is geen Republikein meer, maar een Libertarier zo onderhand.
Wat precies is wat de persoon die je quotte claimt. Elk continent heeft voor en nadelen, dus afhankelijk van het toepassen van het persoonlijke gewicht die je aan elk punt kan toekennen zal er een continent/land/regio/stad komen die het beste voor je is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb over de hele wereld gewoond, trust me, het ene continent is wel degelijk beter dan de ander. Het ligt wellicht aan de persoon, maar qua economische mogelijkheden, vrijheden, democratie, cultuur, levenswijze, zorg en milieu verschilt elk continent van elkaar. De ene persoon zal zich dus geweldig voelen in de EU, de ander in de VS, de ander in AUS, en ga zo maar door.
Dat weet ik niet, hier wel een opwindend kaartje: http://election2010.talkingpointsmemo.com/all#/House/quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:03 schreef Sloggi het volgende:
Wanneer komen de eerste uitslagen binnen? Een uur of twaalf?
Ieks, democratie, wat eng.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tea party is je overgeven aan idioten...
Good luck America!
Kom, kom, zo verstandig vind jij het toch ook niet als mensen massaal SP gaan stemmen? En daar is niets mis mee, overigens.quote:
De stembussen sluiten om 20:00. Momenteel hebben we 5 uur verschil met de oostkust geloof ik, omdat de wintertijd hier pas volgende week in gaat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:03 schreef Sloggi het volgende:
Wanneer komen de eerste uitslagen binnen? Een uur of twaalf?
Ik mag dan ook wel gecharmeerd zijn van Ron, maar zijn zoon is een idiootquote:Op woensdag 3 november 2010 00:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Rand Paul gaat het wel halen denk ik. Ook al ben ik meer gecharmeerd van z'n vader, het is toch een mooie overwinning.
Maakt het gebrek aan politieke ervaring hem een idioot? Zijn visie op belastingen, de vrije markt, schendingen van privacy door de overheid en het afwijzen van de Fed vind ik verstandige standpunten. Gelijk voor de Senaat gaan is wellicht een grote stap voor iemand met weinig politieke ervaring, aan de andere kant leer je het snelst door gelijk in het diepe te springen.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:52 schreef Greci het volgende:
Ik mag dan ook wel gecharmeerd zijn van Ron, maar zijn zoon is een idioot. Ik verbaas me hoe de mensen hier (ik ben momenteel woonachting in KY) op een persoon stemmen zonder enige politieke ervaring. Geef mij maar Conway
quote:Overwinning Blumenthal (D) in Connecticut maakt het moeilijk cq praktisch onmogelijk voor Republikeinen om ook Senaat over te nemen
quote:'Amerika is de enige natie in de geschiedenis is die op miraculeuze wijze rechtstreeks van barbarisme op degeneratie is overgegaan zonder het gebruikelijke tussenstadium van de beschaving'.
Zijn er al uitslagen van Connecticut binnen dan? Hier is nog niks te zien.quote:
Ik citeerde een tweet van Eelco:quote:Op woensdag 3 november 2010 01:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zijn er al uitslagen van Connecticut binnen dan? Hier is nog niks te zien.
http://www.cnn.com/ELECTION/2010/results/individual/#mapSCT
Zal wel gebaseerd zijn op de exit polls dan. Overigens heeft het er in Connecticut nooit echt om gespannen, ook in de peilingen lag de democratische kandidaat de hele tijd (ver) voor.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik citeerde een tweet van Eelco:
http://twitter.com/ebvrNOS
Aha, ik zie het. In ieder geval wel belangrijk voor de Democraten om de zetel te behouden. Overigens:quote:Op woensdag 3 november 2010 01:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zal wel gebaseerd zijn op de exit polls dan. Overigens heeft het er in Connecticut nooit echt om gespannen, ook in de peilingen lag de democratische kandidaat de hele tijd (ver) voor.
quote:Spannend straks: gouverneursrace Ohio. Als Democraat herkozen wordt, belangrijk voor Obama: moet helpen bij herverkiezing, Ohio cruciaal.
Nee, maar wel dat het in de lijn der verwachtingen ligt en dat het voor de democraten van belang is.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het al is gebeurd toch?
Dan lijkt het me vrij zeker dat de Democraten wel de Senaat zullen houden.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:40 schreef AryaMehr het volgende:
Democraten winnen senaatszetel in West-Virginia.
Dat lijkt me ook. Manchin, democratische winnaar in West-Virginia, maakte overigens een vrij 'republikeinse' spotje:quote:Op woensdag 3 november 2010 01:40 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dan lijkt het me vrij zeker dat de Democraten wel de Senaat zullen houden.
Het grote probleem dat ik met Rand Paul heb, is dat hij totaal niet door heeft wat de behoeftes zijn in KY. Een goed voorbeeld is de kolenindustrie. De reden dat East Kentucky één van de armste gebieden in de VS is, is d e daling in kolenproductie. Dit komt doordat er gewoonweg geen toekomst in kolen meer zit. Rand Paul is een voorstander voor de kolenproductie en zegt dat er geen behoefte is aan alternatieven.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maakt het gebrek aan politieke ervaring hem een idioot? Zijn visie op belastingen, de vrije markt, schendingen van privacy door de overheid en het afwijzen van de Fed vind ik verstandige standpunten. Gelijk voor de Senaat gaan is wellicht een grote stap voor iemand met weinig politieke ervaring, aan de andere kant leer je het snelst door gelijk in het diepe te springen.
Hoi Eelcoquote:Op woensdag 3 november 2010 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
'Republikeinen moeten nu ALLE resterende races winnen om Senaat over te nemen. Schier onmogelijk. Californie (zetel Boxer) zit er niet in.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |