abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88120349
Tenzij je in dergelijke formules gelooft, dan ziet het er rooskleuriger uit:

http://motherjones.com/ke(...)mocratic-losses-2010
pi_88237412
5 Reasons Democrats Could Beat the Polls and Hold the House

Onwaarschijnlijk, maar mogelijk. Sowieso een erg interessant artikel.
pi_88243677
5 Reasons Republicans Could Do Even Better Than Expected

Dat kan ook gebeuren. Vannacht/morgen eens kijken wie er kan juichen.

pi_88245044
er was gisteren tussen 8 en 9 uur een documentaire op BBC2 hierover en als je goed keek zag je dat die hele partij met behulp van FOXNEWS en republikeinen erop uit is vanaf dag 1 om Obama en de democraten een hak te zetten met wederom leugens en bedrog en de tijd van Bush weer te laten wederkeren. }:| Het wachten is op deze facisten en hun aanslag op Obama als het zo doorgaat. :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:33:21 #130
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88250119
Ik kan niet stemmen.... ben deze maand verhuisd, nieuwe woning gekocht etc, en mijn registratie is blijkbaar niet op tijd binnen gekomen, want geen ballot. :{

Nou ja, het zij zo.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:09:28 #131
123170 alors
zlata1234
pi_88256209
Vannacht trouwens op Radio1 van 0.00 tot 00.45u een gesprek met Maarten van Rossem over deze verkiezingen :)
know'm sayin?
word? word.
pi_88256259
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:09 schreef alors het volgende:
Vannacht trouwens op Radio1 van 0.00 tot 00.45u een gesprek met Maarten van Rossem over deze verkiezingen :)
Dank :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:11:30 #133
322645 Voorschrift
See if I care
pi_88256275
Ik wens de Republikeinen, en de Tea Party in mindere mate veel succes. Kan het helaas niet live volgen, maar ik heb er de volste vertrouwen in dat de fout van 2 jaar terug wordt herstelt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88256322
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:33 schreef maartena het volgende:
Ik kan niet stemmen.... ben deze maand verhuisd, nieuwe woning gekocht etc, en mijn registratie is blijkbaar niet op tijd binnen gekomen, want geen ballot. :{

Nou ja, het zij zo.
De Amerikaanse democratie wankelt. :'(2
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_88256867
Ik heb sympathie voor de Republikeinen, maar ik ben benieuwd wat het voor de slagvaardigheid van de het congres betekent als zij alleen het huis overnemen. Sowieso heeft 'Bama nog altijd zijn veto.
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:28:50 #136
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88256893
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 15:33 schreef maartena het volgende:

Nou ja, het zij zo.
En wat had jij gestemd?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_88256945
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:26 schreef rubje het volgende:
er was gisteren tussen 8 en 9 uur een documentaire op BBC2 hierover en als je goed keek zag je dat die hele partij met behulp van FOXNEWS en republikeinen erop uit is vanaf dag 1 om Obama en de democraten een hak te zetten met wederom leugens en bedrog en de tijd van Bush weer te laten wederkeren. }:| Het wachten is op deze facisten en hun aanslag op Obama als het zo doorgaat. :r
Nee, joh, de tijd van Clinton zal wederkeren. Als ze het parlement althans winnen, wat onvermijdelijk lijkt. Onderzoek naar Acorn, moordaanslagen, machtsmisbruik, etcetera. Al het gekke wat je maar kunt bedenken zal geroepen en onderzocht worden. The nineties all over again, maar dan met een nog radicalere Republikeinse partij en een zwarte Democraat in het Witte Huis en een tamelijk ernstige economische crisis. Good times. Vermaak, akkoord, de Republikeinen zullen Amerika mogelijk voor de komende decennia ernstig schade toe brengen, maar vermaak desalniettemin.
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:35:20 #138
322645 Voorschrift
See if I care
pi_88257118
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:28 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik heb sympathie voor de Republikeinen, maar ik ben benieuwd wat het voor de slagvaardigheid van de het congres betekent als zij alleen het huis overnemen. Sowieso heeft 'Bama nog altijd zijn veto.
Het heeft helaas wellicht niet al te veel invloed, maar het kan wel de natie laten zien dat er een andere wind gaat waaien, en de wereld ook een signaal afgeven dat de democraten hun grip op de politiek ook niet meer zo zeker is. Wat an sich wel een belangrijk signaal is, gegeven de verschillen tussen beide partijen als het aan komt op internationale politiek en verhoudingen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88257353
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het heeft helaas wellicht niet al te veel invloed, maar het kan wel de natie laten zien dat er een andere wind gaat waaien, en de wereld ook een signaal afgeven dat de democraten hun grip op de politiek ook niet meer zo zeker is. Wat an sich wel een belangrijk signaal is, gegeven de verschillen tussen beide partijen als het aan komt op internationale politiek en verhoudingen.
Maar internantionale betrekkingen zijn meer iets voor het Witte Huis, en dat verandert de komende 2 jaar nog niet. Hoogstens kunnen Republikeinen met een eventuele meerderheid financieel druk uitoefenen op bijvoorbeeld het beleid in Afghanistan, maar dan moeten ze ook de senaat nemen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:47:54 #140
322645 Voorschrift
See if I care
pi_88257603
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Maar internantionale betrekkingen zijn meer iets voor het Witte Huis, en dat verandert de komende 2 jaar nog niet. Hoogstens kunnen Republikeinen met een eventuele meerderheid financieel druk uitoefenen op bijvoorbeeld het beleid in Afghanistan, maar dan moeten ze ook de senaat nemen.
Nou nee het gaat me niet zozeer om de directe invloed van het Huis van Afgevaardigden, maar meer om het signaal die het afgeeft naar het buitenland. Een verschuiving van Democrats naar GOP is wel degelijk interessant voor de rest van de wereld, op langere termijn.

En met de individuele staten verkiezingen voor senatoren is al gebleken in afgelopen jaren dat de democraten daar ook hun invloed verliezen, het worden twee interessante jaren als het goed is.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88257623
Zendt de NOS niks uit over deze verkiezingen (behalve de staandaard programma's)? Ik kan er namelijk niks over vinden. Anders vanavond maar even CNN etc opzoeken.
pi_88257671
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wat denk je dat de Republikeinen beter hadden gedaan?
Het lijkt mij sterk dat zij wel Amerika uit de economische crisis hadden getrokken.
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:56:08 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88257949
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:48 schreef Jojoke het volgende:
Zendt de NOS niks uit over deze verkiezingen (behalve de staandaard programma's)? Ik kan er namelijk niks over vinden. Anders vanavond maar even CNN etc opzoeken.
En dat is maar goed ook, al de overdreven aandacht voor de Presidentsverkiezing is ook al zo tenenkrommend.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:56:56 #144
322645 Voorschrift
See if I care
pi_88257990
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Wat denk je dat de Republikeinen beter hadden gedaan?
Het lijkt mij sterk dat zij wel Amerika uit de economische crisis hadden getrokken.
Ze hadden op z'n minst de duimschroeven van Ahmadinejad verder aangedraaid, de nationalisering van de zorg tegengehouden, en binnenlandse zaken wat meer vrijheid gegund en de Fed niet aangepakt/geopenbaard. Kijk naar de regeringsperiode van Bush zou ik zeggen, als McCain was doorgegaan met zijn opvattingen dan zou de wereld er nu heel anders uit zien, en beter w.m.b.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:59:54 #145
45206 Pietverdriet
pi_88258114
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ze hadden op z'n minst de duimschroeven van Ahmadinejad verder aangedraaid, de nationalisering van de zorg tegengehouden, en binnenlandse zaken wat meer vrijheid gegund en de Fed niet aangepakt/geopenbaard. Kijk naar de regeringsperiode van Bush zou ik zeggen, als McCain was doorgegaan met zijn opvattingen dan zou de wereld er nu heel anders uit zien, en beter w.m.b.
Enig idee waar de Tea party vandaan komt? Een massabeweging, die een vijandelijke overname van de republikeinse partij wil doen, omdat men het verschrikkelijk oneens was/is met het beleid zoals Bush dat voerde.
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:02:09 #146
322645 Voorschrift
See if I care
pi_88258209
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Enig idee waar de Tea party vandaan komt? Een massabeweging, die een vijandelijke overname van de republikeinse partij wil doen, omdat men het verschrikkelijk oneens was/is met het beleid zoals Bush dat voerde.
Ik heb eerder ook al aangegeven in het topic dat ik liever de Bush doctrine weer in het Witte Huis zie, en niet zozeer de Tea Party. Maar alles is beter dan Obama. Maar je hebt gelijk inderdaad.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:03:37 #147
45206 Pietverdriet
pi_88258281
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 19:02 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik heb eerder ook al aangegeven in het topic dat ik liever de Bush doctrine weer in het Witte Huis zie, en niet zozeer de Tea Party.
Jij en Halliburton, rest van de VS niet
quote:
Maar je hebt gelijk inderdaad.
Ik heb altijd gelijk.
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:06:28 #148
322645 Voorschrift
See if I care
pi_88258407
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik denk toch dat veel Amerikanen liever een Bush doctrine hadden m.b.t. de nationale economie dan bijvoorbeeld de radicale hervormingen van Obama, die de Amerikaanse geest van denken totaal teniet doen. Ik snap best dat Obama's hervormingen naar Europees model geweldig zijn in theorie, maar als je eigen bevolking er niets van weten wil, waarom het er dan door drukken?

Hoewel, die vraag kunnen we Balkenende ook stellen over het Verdrag van Lissabon me dunkt.

quote:
Ik heb altijd gelijk.
Daarom houd ik ook van je. O+
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88258488
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Want jij heb de rest van de VS natuurlijk persoonlijk ondervraagd :') :') :') :') :')
pi_88258665
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kwamen ze wel een jaartje te laat mee, uiteraard. Bush was pas een nep-conservatief toen het slecht ging en hij al bijna weg was en zeker toen die islamitische Keniaan aan de macht kwam. Ik geloof niet zo in dat oprecht conservatisme van de Teabaggers. Helaas, want oprecht conservatisme, dáár is niets mis mee. Nou ja, behalve dan dat je het zo weinig ziet. Verder is het niet echt een vijandelijke overname. Ja, oké, enigszins wel, maar een overname van de volkse Republikeinen, die de macht van de elite-Republikeinen willen overnemen, ondanks dat de Tea Party uiteraard niet geheel grass roots is. Hoe dan ook, het blijft overwegend een Republikeinse factie in de Republikeinse partij, alleen wat radicaler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')