quote:Vind jij de Amerikaanse Republikeinen slecht?Op donderdag 21 oktober 2010 16:58 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Republikeinen zijn slecht, vooral Reagan.
Immers, de Nederlandse intellegentsia hebben besloten dat de crisis door Reagan komt. Want Reagan was niet voor een bubbel economie.
Dat gaat er niet in bij de Nederlandse opiniemakers, zodra iemand iets tegen een overactieve overheid heeft, dan moeten het wel homofoben zijn.
quote:Nogal bizarre conclusie die je hier trekt. De prominenten van de teaparty bestaan voor een groot deel uit vrij 'aparte' figuren. Dat valt op niet hun mening over een 'overactieve' overheid...Op donderdag 21 oktober 2010 16:58 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Dat gaat er niet in bij de Nederlandse opiniemakers, zodra iemand iets tegen een overactieve overheid heeft, dan moeten het wel homofoben zijn.
quote:Bron? Cijfers?Op donderdag 21 oktober 2010 17:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nogal bizarre conclusie die je hier trekt. De prominenten van de teaparty bestaan voor een groot deel uit vrij 'aparte' figuren. Dat valt op niet hun mening over een 'overactieve' overheid...
quote:Over de apartheid van de theeleuten? Eigenlijk elk stuk dat in een willekeurig deel van de Nederlandse media is verschenen.
quote:Dat zegt meer over de vooringenomenheid van die media, in de Sueddeutsche stond anderhalve week terug een pagina vol over de tea party en dat was een heel genuanceerd stuk.Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over de apartheid van de theeleuten? Eigenlijk elk stuk dat in een willekeurig deel van de Nederlandse media is verschenen.
quote:Bron? Cijfers?Op donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de vooringenomenheid van die media, in de Sueddeutsche stond anderhalve week terug een pagina vol over de tea party en dat was een heel genuanceerd stuk.
quote:De twee pagina's in NRC next van vorige week of de week daarvoor waren ook heel genuanceerd.Op donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de vooringenomenheid van die media, in de Sueddeutsche stond anderhalve week terug een pagina vol over de tea party en dat was een heel genuanceerd stuk.
quote:Omdat jij dat zegt...Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bron? Cijfers?![]()
Ik wil het wel lezen als je een link hebt overigens maar wat er te nuanceren valt aan Joe Miller die een journalist door zijn eigen prive beveiliging laat opsluiten of de onzin die Angle, Paul en O'Donell uitkramen wil ik graag horen.
De Tea Party is een verzameling van blanke, rechtse, godsdienstige mannen en vrouwen die Amerika willen veranderen, gefinancieerd door rechtse miljardairs en met een anti-minderheid en anti-wetenschap agenda. Oh...en vooral blank, natuurlijk.
quote:Deze stond al op de eerste pagina: http://www.gallup.com/pol(...)am-demographics.aspxOp donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bron? Cijfers?![]()
Ik wil het wel lezen als je een link hebt overigens maar wat er te nuanceren valt aan Joe Miller die een journalist door zijn eigen prive beveiliging laat opsluiten of de onzin die Angle, Paul en O'Donell uitkramen wil ik graag horen.
De Tea Party is een verzameling van blanke, rechtse, godsdienstige mannen en vrouwen die Amerika willen veranderen, gefinancieerd door rechtse miljardairs en met een anti-minderheid en anti-wetenschap agenda. Oh...en vooral blank, natuurlijk.
quote:behalve als je homo bent, zwanger wordt door verkrachting of niet in God gelooft...Op donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
Geef mij maar de Bush doctrine terug, maar een Republikeinse overwinning an sich zal me al goed doen, en de wereld met mij uiteraard.
quote:Am guilty, maar ik vind ze nog steeds de beste.Op donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
behalve als je homo bent, zwanger wordt door verkrachting of niet in God gelooft...
quote:Ik zei dan ook de Bush doctrine, en anders maar de Republikeinen an sich. Sarah Palin en consorten heb ik verder weinig mee. Ik ben het wel eens met een paar standpunten, maar het overgrote deel gaat mij teveel leunen naar een Christelijke Sharia staat.Op donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef Nielsch het volgende:
De Republikeinen an sich zijn niet eens zo heel erg, maar die lui van the Tea Party zijn gek. Dan heb ik nog liever de Democraten. Als je de Tea Party steunt ben je gewoon een enge fascist.
quote:Bijna wel, aangezien er een kandidaat, Rich Iott, is die met zijn maten in een SS-uniform WO II graag na wil spelen:Op donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef Nielsch het volgende:
De Republikeinen an sich zijn niet eens zo heel erg, maar die lui van the Tea Party zijn gek. Dan heb ik nog liever de Democraten. Als je de Tea Party steunt ben je gewoon een enge fascist.
quote:Wat ik wel met Sarah Palin eens ben is dat beren gewoon afgeknald mogen worden zonder dat de overheid mij daarbij stoort.Op donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef beeer het volgende:
Zegt iemand met de naam AlexanderDeGrote
quote:Alexanderdegrotes vallen meer op gebroken polsjes met handtasjes, niet?Op donderdag 28 oktober 2010 22:09 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Wat ik wel met Sarah Palin eens ben is dat beren gewoon afgeknald mogen worden zonder dat de overheid mij daarbij stoort.
quote:Doe niet zo dom.Op donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef Nielsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |