Zijn er al uitslagen van Connecticut binnen dan? Hier is nog niks te zien.quote:
Ik citeerde een tweet van Eelco:quote:Op woensdag 3 november 2010 01:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zijn er al uitslagen van Connecticut binnen dan? Hier is nog niks te zien.
http://www.cnn.com/ELECTION/2010/results/individual/#mapSCT
Zal wel gebaseerd zijn op de exit polls dan. Overigens heeft het er in Connecticut nooit echt om gespannen, ook in de peilingen lag de democratische kandidaat de hele tijd (ver) voor.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik citeerde een tweet van Eelco:
http://twitter.com/ebvrNOS
Aha, ik zie het. In ieder geval wel belangrijk voor de Democraten om de zetel te behouden. Overigens:quote:Op woensdag 3 november 2010 01:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zal wel gebaseerd zijn op de exit polls dan. Overigens heeft het er in Connecticut nooit echt om gespannen, ook in de peilingen lag de democratische kandidaat de hele tijd (ver) voor.
quote:Spannend straks: gouverneursrace Ohio. Als Democraat herkozen wordt, belangrijk voor Obama: moet helpen bij herverkiezing, Ohio cruciaal.
Nee, maar wel dat het in de lijn der verwachtingen ligt en dat het voor de democraten van belang is.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het al is gebeurd toch?
Dan lijkt het me vrij zeker dat de Democraten wel de Senaat zullen houden.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:40 schreef AryaMehr het volgende:
Democraten winnen senaatszetel in West-Virginia.
Dat lijkt me ook. Manchin, democratische winnaar in West-Virginia, maakte overigens een vrij 'republikeinse' spotje:quote:Op woensdag 3 november 2010 01:40 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dan lijkt het me vrij zeker dat de Democraten wel de Senaat zullen houden.
Het grote probleem dat ik met Rand Paul heb, is dat hij totaal niet door heeft wat de behoeftes zijn in KY. Een goed voorbeeld is de kolenindustrie. De reden dat East Kentucky één van de armste gebieden in de VS is, is d e daling in kolenproductie. Dit komt doordat er gewoonweg geen toekomst in kolen meer zit. Rand Paul is een voorstander voor de kolenproductie en zegt dat er geen behoefte is aan alternatieven.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maakt het gebrek aan politieke ervaring hem een idioot? Zijn visie op belastingen, de vrije markt, schendingen van privacy door de overheid en het afwijzen van de Fed vind ik verstandige standpunten. Gelijk voor de Senaat gaan is wellicht een grote stap voor iemand met weinig politieke ervaring, aan de andere kant leer je het snelst door gelijk in het diepe te springen.
Hoi Eelcoquote:Op woensdag 3 november 2010 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
'Republikeinen moeten nu ALLE resterende races winnen om Senaat over te nemen. Schier onmogelijk. Californie (zetel Boxer) zit er niet in.'
Heb je dan niet meer een probleem met het libertarisme van Rand Paul? Het is raar om van een libertarier te verwachten dat hij industriepolitiek gaat bedrijven.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:50 schreef Greci het volgende:
Het grote probleem dat ik met Rand Paul heb, is dat hij totaal niet door heeft wat de behoeftes zijn in KY. Een goed voorbeeld is de kolenindustrie. De reden dat East Kentucky één van de armste gebieden in de VS is, is de daling in kolenproductie. Dit komt doordat er gewoonweg geen toekomst in kolen meer zit. Rand Paul is een voorstander voor de kolenproductie en zegt dat er geen behoefte is aan alternatieven.
Conway daarentegen geeft toe dat de kolenindustrie een belangrijk onderdeel is van de economie in Kentucky, maar argumenteert dat er geen toekomst meer in zit en er gezocht moet worden naar alternatieven om hiermee East Kentucky te helpen.
Goed nieuws ja!quote:Op woensdag 3 november 2010 01:57 schreef AryaMehr het volgende:
In ieder geval blij dat 'heks' O'donnell van de Tea Party heeft verloren.
Overwinning van de democraten in Delaware voor het Huis van Afgevaardigden wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Leuk al die democratische overwinningen maar er zit geen enkele verrassing bij.
Het voelt zelfbevredigend dit te herhalenquote:Op woensdag 3 november 2010 01:57 schreef AryaMehr het volgende:
In ieder geval blij dat 'heks' O'donnell van de Tea Party heeft verloren.
Nee, ook daar was het verschil in de peilingen 10 % of meer in oktober.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Overwinning van de democraten in Delaware voor het Huis van Afgevaardigden wel.
Het beginsel van een kleinere overheid en lagere belastingen zou toch moeten aanspreken bij een liberaal of in ieder geval dat zegt te zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het voelt zelfbevredigend dit te herhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |