Heb je dan niet meer een probleem met het libertarisme van Rand Paul? Het is raar om van een libertarier te verwachten dat hij industriepolitiek gaat bedrijven.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:50 schreef Greci het volgende:
Het grote probleem dat ik met Rand Paul heb, is dat hij totaal niet door heeft wat de behoeftes zijn in KY. Een goed voorbeeld is de kolenindustrie. De reden dat East Kentucky één van de armste gebieden in de VS is, is de daling in kolenproductie. Dit komt doordat er gewoonweg geen toekomst in kolen meer zit. Rand Paul is een voorstander voor de kolenproductie en zegt dat er geen behoefte is aan alternatieven.
Conway daarentegen geeft toe dat de kolenindustrie een belangrijk onderdeel is van de economie in Kentucky, maar argumenteert dat er geen toekomst meer in zit en er gezocht moet worden naar alternatieven om hiermee East Kentucky te helpen.
Goed nieuws ja!quote:Op woensdag 3 november 2010 01:57 schreef AryaMehr het volgende:
In ieder geval blij dat 'heks' O'donnell van de Tea Party heeft verloren.
Overwinning van de democraten in Delaware voor het Huis van Afgevaardigden wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Leuk al die democratische overwinningen maar er zit geen enkele verrassing bij.
Het voelt zelfbevredigend dit te herhalenquote:Op woensdag 3 november 2010 01:57 schreef AryaMehr het volgende:
In ieder geval blij dat 'heks' O'donnell van de Tea Party heeft verloren.
Nee, ook daar was het verschil in de peilingen 10 % of meer in oktober.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Overwinning van de democraten in Delaware voor het Huis van Afgevaardigden wel.
Het beginsel van een kleinere overheid en lagere belastingen zou toch moeten aanspreken bij een liberaal of in ieder geval dat zegt te zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het voelt zelfbevredigend dit te herhalen
Je begrijpt zijn 'woordgrapje' niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 02:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het beginsel van een kleinere overheid en lagere belastingen zou toch moeten aanspreken bij een liberaal of in ieder geval dat zegt te zijn.
Maar als deze beweging gekaapt word door religieuze fanatici die grondrechten aan oa. homo's willen ontzeggen, keer ik me hiervan afquote:Op woensdag 3 november 2010 02:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het beginsel van een kleinere overheid en lagere belastingen zou toch moeten aanspreken bij een liberaal of in ieder geval dat zegt te zijn.
Zetel was voorheen van de Republikeinen, vandaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee, ook daar was het verschil in de peilingen 10 % of meer in oktober.
Je zou je natuurlijk daar expliciet tegen uit kunnen spreken in plaats van de hele beweging terzijde te schuiven. Ik ben ook geen fan van de Tea Party beweging, maar een aantal liberale principes wordt ook in de VS steeds verder bedreigd en dus ben ik blij dat er toch een tegenbeweging ontstaat.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:10 schreef JoaC het volgende:
Maar als deze beweging gekaapt word door religieuze fanatici die grondrechten aan oa. homo's willen ontzeggen, keer ik me hiervan af
De zetel was voorheen van Joe Biden.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zetel was voorheen van de Republikeinen, vandaar.
Je kan je ook tegen de beweging uitspreken maar zeggen een aantal principes te delen.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je zou je natuurlijk daar expliciet tegen uit kunnen spreken in plaats van de hele beweging terzijde te schuiven. Ik ben ook geen fan van de Tea Party beweging, maar een aantal liberale principes wordt ook in de VS steeds verder bedreigd en dus ben ik blij dat er toch een tegenbeweging ontstaat.
Ja raar land dat Amerika. Hij zegt op te komen voor persoonlijke vrijheid met z'n libertarische gedachtegoed, maar laat dat hier compleet achterwege. Conservatief in liberale schaapskleren.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:16 schreef Doler12 het volgende:
Rand Paul wat een gast. Altijd leuk iemand die tegen abortus is zelfs tegen verkrachting en incest. En als Rand Paul zijn zin krijg mag jij de VS niet in AryaMehr.
Niet in als 'immigrant' of als toerist?quote:Op woensdag 3 november 2010 02:16 schreef Doler12 het volgende:
Rand Paul wat een gast. Altijd leuk iemand die tegen abortus is zelfs tegen verkrachting en incest. En als Rand Paul zijn zin krijg mag jij de VS niet in AryaMehr.
Hmm....quote:Op woensdag 3 november 2010 02:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
De zetel was voorheen van Joe Biden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |