Goed nieuws ja!quote:Op woensdag 3 november 2010 01:57 schreef AryaMehr het volgende:
In ieder geval blij dat 'heks' O'donnell van de Tea Party heeft verloren.
Overwinning van de democraten in Delaware voor het Huis van Afgevaardigden wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Leuk al die democratische overwinningen maar er zit geen enkele verrassing bij.
Het voelt zelfbevredigend dit te herhalenquote:Op woensdag 3 november 2010 01:57 schreef AryaMehr het volgende:
In ieder geval blij dat 'heks' O'donnell van de Tea Party heeft verloren.
Nee, ook daar was het verschil in de peilingen 10 % of meer in oktober.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Overwinning van de democraten in Delaware voor het Huis van Afgevaardigden wel.
Het beginsel van een kleinere overheid en lagere belastingen zou toch moeten aanspreken bij een liberaal of in ieder geval dat zegt te zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het voelt zelfbevredigend dit te herhalen
Je begrijpt zijn 'woordgrapje' niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 02:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het beginsel van een kleinere overheid en lagere belastingen zou toch moeten aanspreken bij een liberaal of in ieder geval dat zegt te zijn.
Maar als deze beweging gekaapt word door religieuze fanatici die grondrechten aan oa. homo's willen ontzeggen, keer ik me hiervan afquote:Op woensdag 3 november 2010 02:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het beginsel van een kleinere overheid en lagere belastingen zou toch moeten aanspreken bij een liberaal of in ieder geval dat zegt te zijn.
Zetel was voorheen van de Republikeinen, vandaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee, ook daar was het verschil in de peilingen 10 % of meer in oktober.
Je zou je natuurlijk daar expliciet tegen uit kunnen spreken in plaats van de hele beweging terzijde te schuiven. Ik ben ook geen fan van de Tea Party beweging, maar een aantal liberale principes wordt ook in de VS steeds verder bedreigd en dus ben ik blij dat er toch een tegenbeweging ontstaat.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:10 schreef JoaC het volgende:
Maar als deze beweging gekaapt word door religieuze fanatici die grondrechten aan oa. homo's willen ontzeggen, keer ik me hiervan af
De zetel was voorheen van Joe Biden.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zetel was voorheen van de Republikeinen, vandaar.
Je kan je ook tegen de beweging uitspreken maar zeggen een aantal principes te delen.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je zou je natuurlijk daar expliciet tegen uit kunnen spreken in plaats van de hele beweging terzijde te schuiven. Ik ben ook geen fan van de Tea Party beweging, maar een aantal liberale principes wordt ook in de VS steeds verder bedreigd en dus ben ik blij dat er toch een tegenbeweging ontstaat.
Ja raar land dat Amerika. Hij zegt op te komen voor persoonlijke vrijheid met z'n libertarische gedachtegoed, maar laat dat hier compleet achterwege. Conservatief in liberale schaapskleren.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:16 schreef Doler12 het volgende:
Rand Paul wat een gast. Altijd leuk iemand die tegen abortus is zelfs tegen verkrachting en incest. En als Rand Paul zijn zin krijg mag jij de VS niet in AryaMehr.
Niet in als 'immigrant' of als toerist?quote:Op woensdag 3 november 2010 02:16 schreef Doler12 het volgende:
Rand Paul wat een gast. Altijd leuk iemand die tegen abortus is zelfs tegen verkrachting en incest. En als Rand Paul zijn zin krijg mag jij de VS niet in AryaMehr.
Hmm....quote:Op woensdag 3 november 2010 02:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
De zetel was voorheen van Joe Biden.
Hij wilt geen visums meer geven aan mensen uit 'Terrorist and rogue states.'quote:Op woensdag 3 november 2010 02:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet in als 'immigrant' of als toerist?
Maar ik kom uit Nederland.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:20 schreef Doler12 het volgende:
Hij wilt geen visums meer geven aan mensen uit 'Terrorist and rogue states.'
Ik ben niet in Iran geboren noch heb ik een Iraans paspoort, dus hoe wilt hij dat voor elkaar gaan krijgen?quote:Op woensdag 3 november 2010 02:23 schreef Doler12 het volgende:
Maar jij komt uit Iran en dat is 'eng'.
Ik snap het al. Dat gaat over het HvA.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmm....
http://twitter.com/ebvrNOS/status/29520657774
Zo?quote:Op woensdag 3 november 2010 02:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben niet in Iran geboren noch heb ik een Iraans paspoort, dus hoe wilt hij dat voor elkaar gaan krijgen?
En als ik de analyse van eerder goed begreep de Democraten dus waarschijnlijk nog wel de senaat?quote:Op woensdag 3 november 2010 02:16 schreef Toad het volgende:
CNN: Republikeinen hebben meerderheid in House.
Klopt.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En als ik de analyse van eerder goed begreep de Democraten dus waarschijnlijk nog wel de senaat?
Yep hier een live mapquote:Op woensdag 3 november 2010 02:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En als ik de analyse van eerder goed begreep de Democraten dus waarschijnlijk nog wel de senaat?
quote:
thanx en hoe doen de Democraten het met de staten waar de gouverneurs verkiesbaar waren?quote:Op woensdag 3 november 2010 02:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Yep hier een live map
http://election2010.talkingpointsmemo.com/all#/Senate/
quote:Straks gaat Eric Cantor, waarschijnlijk nwe meerderheidsleider Huis, zeggen dat Republikeinen health care-wet winnen terugdraaien
Democraat volgt waarschijnlijk Schwarzenegger op als Gouverneur van Californië.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:32 schreef rubbereend het volgende:
thanx en hoe doen de Democraten het met de staten waar de gouverneurs verkiesbaar waren?
We got the room booked all night so lets partyquote:
Of je daar blij mee moet zijn in een staat met een begrotingstekort van 50 (!) %. Californie is nu geen leuke staat om politicus te zijn denk ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:37 schreef AryaMehr het volgende:
Democraat volgt waarschijnlijk Schwarzenegger op als Gouverneur van Californië.
Ben benieuwd hoe de nieuwe het daar gaat bolwerkenquote:Op woensdag 3 november 2010 02:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Of je daar blij mee moet zijn in een staat met een begrotingstekort van 50 (!) %. Californie is nu geen leuke staat om politicus te zijn denk ik.
Ze hebben natuurlijk wel dik gewonnen, het is gewoon damage control van haarquote:Op woensdag 3 november 2010 02:42 schreef rubbereend het volgende:
zelden zo'n vrolijke verliezersspeech gezien
Republikein Schwarzenegger laat inderdaad een zooitje achter.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Of je daar blij mee moet zijn in een staat met een begrotingstekort van 50 (!) %. Californie is nu geen leuke staat om politicus te zijn denk ik.
Was het helemaal in zijn handen of heeft hij ook wel heel veel tegen gehad in zijn termijn?quote:Op woensdag 3 november 2010 02:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Republikein Schwarzenegger laat inderdaad een zooitje achter.
quote:Mitch mcconnell just spoke here at the republican hq. Said after tonight he will be "the leader of a large army"
Geen idee eerlijk gezegd. Wat ik wel weet is dat men in Californie blij is dat Schwarzenegger weggaat. Alhoewel 'I'll be back' nog steeds de mensen s' nachts wakker houdt.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Was het helemaal in zijn handen of heeft hij ook wel heel veel tegen gehad in zijn termijn?
Daar heeft het weinig mee te maken denk ik. Eerder met een overmaat aan democratie en referenda. "Wilt u dat de overheid meer doet?" Ja/Nee. "Wilt u meer belasting betalen?" Ja/Nee. Dan kan je de uitkomst natuurlijk wel raden. Focus op lagere belastingen kan nooit alleen, er moet dan ook gelijk naar de uitgaven kant van de balans worden gekeken, anders wordt het een bende.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Republikein Schwarzenegger laat inderdaad een zooitje achter.
Klopt heb je al de shit gezien waar Fokker Maartna op moest stemmen.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar heeft het weinig mee te maken denk ik. Eerder met een overmaat aan democratie en referenda. "Wilt u dat de overheid meer doet?" Ja/Nee. "Wilt u meer belasting betalen?" Ja/Nee. Dan kan je de uitkomst natuurlijk wel raden. Focus op lagere belastingen kan nooit alleen, er moet dan ook gelijk naar de uitgaven kant van de balans worden gekeken, anders wordt het een bende.
Ja, een hele berg mensen dan nog een stapel referenda. Lijkt mij trouwens best leuk. Ik zou mij er een stuk meer betrokken bij de politiek door voelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:49 schreef Doler12 het volgende:
Klopt heb je al de shit gezien waar Fokker Maartna op moest stemmen.
Ja dat was ook mijn indruk, bovendien kreeg hij toch ook al een zooitje en daarna heeft zijn staat toch ook de nodige rampen gehad. Plus dat ze echt enorm zijn getroffen door de bankencrisis. Zoiets staat me bijquote:Op woensdag 3 november 2010 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar heeft het weinig mee te maken denk ik. Eerder met een overmaat aan democratie en referenda. "Wilt u dat de overheid meer doet?" Ja/Nee. "Wilt u meer belasting betalen?" Ja/Nee. Dan kan je de uitkomst natuurlijk wel raden. Focus op lagere belastingen kan nooit alleen, er moet dan ook gelijk naar de uitgaven kant van de balans worden gekeken, anders wordt het een bende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |