We weten toch nog niet of dit een blijvertje is?quote:
Nee, dit is de slager.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Svyatagor het volgende:
Yo, is dit het topic voor kapotte phasers?
Niks mis met die Phaser, hij phased alleen niet...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Svyatagor het volgende:
Yo, is dit het topic voor kapotte phasers?
Hij geeft signaal, alleen phased hij niet, het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef Aimfre het volgende:
[..]
Niks mis met die Phaser, hij phased alleen niet...
Ik heb hier een kopieerapparaat, maar er komen alleen geen kopietjes uit. Het zal wel eenvoudig te verhelpen zijn...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij geeft signaal, alleen phased hij niet, het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef wimjongil het volgende:
Ik heb hier een gitaar, alleen er komt niet zoveel geluid meer uit. Het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.
[ afbeelding ]
Klopt, ik weet ook niet wat er mee is.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Aimfre het volgende:
Probeert u em eens aan/uit te zetten? Opnieuw opstarten?
Kom op man, lul geen poep, je hebt geen idee wat er mis is met dat ding en je vraagt de hoofdprijs!
Doe het zelf dan, als het echt zo simpel is, is het hooguit een kwartiertje werk en je krijgt er een hoop meer knaken voor.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Braddie het volgende:
Wat voor technologie zit er nou in een Phaser uit `74?
Het kunnen 2 dingen zijn.
Althans.. sluit ik niet uit.
Ouderdom.
Kabeltje die niet goed is aangesloten of vervangen moet worden...
Truequote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Doe het zelf dan, als het echt zo simpel is, is het hooguit een kwartiertje werk en je krijgt er een hoop meer knaken voor.
Vond je het leuk? Fijn, want dat vond ik ook!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Braddie het volgende:
Nu is het wel weer leuk geweest ok?
Dank.
Een nieuw blokje erin lepelen is zo moeilijk nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Aimfre het volgende:
Ik heb hier een auto en hij wil niet starten. Het is waarschijnlijk simpel te verhelpen...
[ afbeelding ]
Ik ben heel A-technisch, ga morgen even op m`n werk vragen hoe en wat.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef Aimfre het volgende:
[..]
True
[..]
Vond je het leuk? Fijn, want dat vond ik ook!
Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef guitarist het volgende:
Hier heb je een huis, het tocht wel een beetje. Maar het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.
[ afbeelding ]
Check!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef guitarist het volgende:
Hier heb je een huis, het tocht wel een beetje. Maar het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.
[ afbeelding ]
Dat dachten wij ook met al jouw clips. Nu weet je eens hoe dat voelt!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Braddie het volgende:
Nu is het wel weer leuk geweest ok?
Dank.
Nou, ik vind de vergelijking ver gezocht...quote:Op donderdag 23 september 2010 20:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook met al jouw clips. Nu weet je eens hoe dat voelt!
Klopt.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:51 schreef Aimfre het volgende:
[..]
Nou, ik vind de vergelijking ver gezocht...
Dat we het eens zijn, fijn!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Klopt.
Die herriefragmenten waren duizenden malen erger.
Trouwen?quote:
Dan ga ik maar gitaarspelenquote:
Dean deed het ook toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef Libelah het volgende:
Waarom zou je een gitaar die je verkocht hebt in godsnaam weer terug willen kopen?
Ik bied een appel.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een perfect bandbusje te koop, een Toyota Hiace uit 1998 met dik 244.000 op de teller. Heeft een dubbele cabine, dus ook een achterbank, daardoor kun je er met vijf man plus heleboel meuk in.
Staat in Haarlem, hij is nu van mijn ouders. Vraagprijs 4000 euro, maar daar valt over te praten.
Diesel?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een perfect bandbusje te koop, een Toyota Hiace uit 1998 met dik 244.000 op de teller. Heeft een dubbele cabine, dus ook een achterbank, daardoor kun je er met vijf man plus heleboel meuk in.
Staat in Haarlem, hij is nu van mijn ouders. Vraagprijs 4000 euro, maar daar valt over te praten.
Picssss.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, die heb ik niet in huis.quote:
Te koop: bandbus, hij doet het niet helemaal goed meer. Het is waarschijnlijk simpel te verhelpenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef Svyatagor het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef guitarist het volgende:
[..]
... een kusje van Charlot...
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef guitarist het volgende:
Sorry Brad, dit was echt de laatste.
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef guitarist het volgende:
[..]
Picssss.
Ruilen tegen een blikje bier en een kusje van Charlot?
(oké, maar wel echt benieuwd naar pics.)
Ik heb genoeg *spullen*.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:41 schreef Iemand91 het volgende:
Tering, hoeveel zooi heb je wel niet?
Hoewel ik dat wel betwijfelquote:''Gitaar is een afgeleide van de gibson 335 wordt in china gebouwd bij de Gibson en epiphone fabriek. iedereen die een eiegn merk wil habben kan een container importeren. Wij hebben ons eige merk Preval en deze gitaren worden gebouwd volgens de exacte specificaties van de originele modellen.
Er is echter een veschil de kop, want je mag niet hetzelfde instrument met jouw eigen naam verhandelen.
De gitaar is beter dan enig ander budget model en is geen instapper. Normale handelswaarde is 425,- euro.''
Ik heb vandaag nog op een echte 1977 Gibson Les Paul 335T gespeeld! Staat te koop bij Kick Music voor 3700euro, inclusief koffer!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:57 schreef blckbb het volgende:
http://www.prevalpromotions.nl/pageID_6832048.html
voor 150 euro
Ik kreeg dit mailtje ook:
[..]
Hoewel ik dat wel betwijfelWeet niet of het waard is naar hem toe te reizen en hem te testen
Helaas ziet het er voor de komende 5 jaar niet naar uit dat ik een gitaar boven de ¤1000,- ga kopenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog op een echte 1977 Gibson Les Paul 335T gespeeld! Staat te koop bij Kick Music voor 3700euro, inclusief koffer!
Datquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Helaas ziet het er voor de komende 5 jaar niet naar uit dat ik een gitaar boven de ¤1000,- ga kopen
waarom gaat het nu al weg danquote:Op donderdag 23 september 2010 23:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg *spullen*.
Die Line-6 Flextone III met FlexBoard is geen zooi geloof me
Microcube? Had je dan niet beter de 15x kunnen kopen? Zijn toch allebei precies evenduur?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:07 schreef Braddie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, ik heb nu die Microcube thuis staan, en die vind ik eigenlijk wel prima, geld gebrek speelt overigens ook een rol.
M`n baas vind het wel leuk juist, hij zegt dat hij het wel goed van me vind dat ik steeds zoveel vooruitgang boek en dat ik al heel goed speel voor iemand die het zichzelf aanleert en pas gitaar speelt.quote:
Ik wilde een leuk klein versterkertje hebben die ik makkelijk mee kon nemen naar vrienden als we gaan jammen... en ik ben er gek op, zit echt veel power in dat ding.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Microcube? Had je dan niet beter de 15x kunnen kopen? Zijn toch allebei precies evenduur?
Snap je bericht niet helemaal (heb topic ook niet zo goed gevolgd laatste tijd), jij zegt dat je dit:quote:Op donderdag 23 september 2010 23:57 schreef blckbb het volgende:
voor 150 euro
[..]
Hoewel ik dat wel betwijfelWeet niet of het waard is naar hem toe te reizen en hem te testen
Ik heb geluk met mijn burenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wilde een leuk klein versterkertje hebben die ik makkelijk mee kon nemen naar vrienden als we gaan jammen... en ik ben er gek op, zit echt veel power in dat ding.
Die Line-6 is te groot... ik had eerst die Vox stack die is uiteindelijk weg gegaan omdat die te groot was, maar zelfs die Line-6 is nog te groot/krachtig op 2/10e van z`n vermogen en de buren worden al gek.
Tsja, maar ik wil het allerliefst uittesten vooral ivm die neck he... Het is een fatsoenlijke houtsoort en elementen zijn vervangbaar, maar ook al is het een koopje ik zit er niet op te wachten dat ik (zelfs voor die 150 euro) een boutgitaar binnen krijgquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Snap je bericht niet helemaal (heb topic ook niet zo goed gevolgd laatste tijd), jij zegt dat je dit:
[ afbeelding ]
voor 150 euri kunt krijgen? KOPEN!
Ik heb nu opzich ook wel geluk met de buren naast mij, maar de buren ACHTER mij ja àchter.... die klagen steeds...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb geluk met mijn buren
éen is muziekleraar en één is zelf muzikant (drummer)
Dan doe je als het warm is toch even je koptelefoon in?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb nu opzich ook wel geluk met de buren naast mij, maar de buren ACHTER mij ja àchter.... die klagen steeds...
Soms is het echt bloedheet op m`n kamer, en dan doe ik m`n raam open... zit ik wat gitaar te spelen of op de toetsen te spelen en dan staat er met 5 minuten zo`n buurvrouw voor de deur of het raam dicht kan![]()
Laatste keer dat dat gebeurde was 2 weken geleden en dat was om HALF 4 S`MIDDAGS
Vind dat niet lekker spelen zo`n koptelefoon op je hoofdquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan doe je als het warm is toch even je koptelefoon in?Voor wat hoort wat en iedereen moet nu eenmaal rekening met elkaar houden
[/moraalridder]
Dat is waar.. Dat raam laat ik voorlopig wel dichtquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:15 schreef blckbb het volgende:
Oh, en winter is coming dus dat raam hoeft voorlopig toch niet open
Ik vind het ook niet alles maar het is beter dan burenruziesquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind dat niet lekker spelen zo`n koptelefoon op je hoofd![]()
Gebruik het eigenlijk nooit....
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet alles maar het is beter dan burenruzies
Ben ik even blij dat ik geen broers of zussen heb(alleen een moeder die soms gek wordt van de spullen die ik weer mee neem naar huisquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:18 schreef blckbb het volgende:
Hoewel het bij mij vaker in ruzies met mn zus resulteert
True true, hij is wel erg vet though! Als het wat is is 150 echt niets.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tsja, maar ik wil het allerliefst uittesten vooral ivm die neck he... Het is een fatsoenlijke houtsoort en elementen zijn vervangbaar, maar ook al is het een koopje ik zit er niet op te wachten dat ik (zelfs voor die 150 euro) een boutgitaar binnen krijg
Precies, zou het ook dolgraag willen uitproberen alleen is Nieuwegein (waar de gitaar staat) echt zéér kut bereikbaar, met bussen en trams enzo waar ik geen ervaring mee heb (geen treinstationquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
True true, hij is wel erg vet though! Als het wat is is 150 echt niets.
Gast.....quote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef Braddie het volgende:
[TK] Line-6 Flextone III + pedalenboard!
350euro voor de 75 watt flextone III van Line-6 + pedalboard in tas.
Geen idee waar je woont maar als ik zo kijk ben je er vanaf Utrecht Centraal in een klein halfuurtje. Stukje met de bus of sneltram.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:23 schreef blckbb het volgende:
[..]
Precies, zou het ook dolgraag willen uitproberen alleen is Nieuwegein (waar de gitaar staat) echt zéér kut bereikbaar, met bussen en trams enzo waar ik geen ervaring mee heb (geen treinstation)
En dat voor een stad die maar 15km verderop ligt ofzoiets
Ja ik heb alleen geen idee hoe zo'n bus werkt want ik ga nooit met de busquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont maar als ik zo kijk ben je er vanaf Utrecht Centraal in een klein halfuurtje. Stukje met de bus of sneltram.
EDIT: station zit een meter of 200 van je adres af.
Hmm moet te doen zijn, mocht het qua tijd uitkomenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:44 schreef Libelah het volgende:
Kan je ook daar (in de bus zelf) kopen. 2 euro.
Ik speel meestal ukelele, vinden ze eg gezellig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 05:15 schreef Under_Score het volgende:
kun je nu ook al gitaar spelen in de bus dan? laatste keer werd ik er uitgeflikkerd!
't Is een vraagprijs he, en voor een diesel is 244.000 op zich niet zoveel, zeker niet voor een Toyota. Het zijn over het algemeen wel gewilde bussen omdat ze nooit stoppen met rijden.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:07 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind 4000 euro nog behoorlijk veel geld voor een 12 jaar oud busje met zoveel kilometers eigenlijk...
Dat wil je inderdaad niet wetenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:52 schreef Aimfre het volgende:
Wel mooi, maar idd zoals al opgemerkt was, aan de prijs. En ik wil eigenlijk ook niet (wel) weten wat dat ding qua wegenbelasting/verzekering kost!
Misschien heeft het niet zozeer met het volume te maken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb nu opzich ook wel geluk met de buren naast mij, maar de buren ACHTER mij ja àchter.... die klagen steeds...
Soms is het echt bloedheet op m`n kamer, en dan doe ik m`n raam open... zit ik wat gitaar te spelen of op de toetsen te spelen en dan staat er met 5 minuten zo`n buurvrouw voor de deur of het raam dicht kan![]()
Laatste keer dat dat gebeurde was 2 weken geleden en dat was om HALF 4 S`MIDDAGS
inclusief koffer? goede deal dan!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog op een echte 1977 Gibson Les Paul 335T gespeeld! Staat te koop bij Kick Music voor 3700euro, inclusief koffer!
WOW inclusief kofferquote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
-toch maar even repostenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:57 schreef blckbb het volgende:
voor 150 euro
[..]
Tsja, die Blackstar zal je bij normaal gebruik ook niet zo snel in de steek laten denk ik, tenminste, daar zou ik niet bang voor zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef guitarist het volgende:
Pfffff, zeer moeilijk. Die Blackstar klinkt écht te gek en veel meer mogelijkheden. Maar die Fender heeft me (op 1 uitzondering na) in die 5 jaar nog nooit in de steek gelaten.
Ik hoef maar 200 bij te betalen. Dat wil zeggen dat ik nog een kleine 550 euro voor mijn Deville terug krijg. Gezien de staat waar hij in is (compleet afgeragd) is dat best netjes...
Het gaat om deze: http://www.blackstaramps.co.uk/products/ht-amps/ht-60h.html
5 of 60 watt maakt nogal wat uit...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tsja, die Blackstar zal je bij normaal gebruik ook niet zo snel in de steek laten denk ik, tenminste, daar zou ik niet bang voor zijn.
Kun je niet even doorsparen en dan de HT5 kopen? Die is er al vanaf 350 euro oid. Of is die echt heel anders dan die Stage 60?
koop die er gewoon bij dan, 2 amps is altijd goed...!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef guitarist het volgende:
Pfffff, zeer moeilijk. Die Blackstar klinkt écht te gek en veel meer mogelijkheden. Maar die Fender heeft me (op 1 uitzondering na) in die 5 jaar nog nooit in de steek gelaten.
Ik hoef maar 200 bij te betalen. Dat wil zeggen dat ik nog een kleine 550 euro voor mijn Deville terug krijg. Gezien de staat waar hij in is (compleet afgeragd) is dat best netjes...
Het gaat om deze: http://www.blackstaramps.co.uk/products/ht-amps/ht-60h.html
Ik in het begin ook niet hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 23:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh? Da's een slechte zaak...
Enig idee wat er mis kan zijn dan? Vind het echt balen, ik heb echt nooit iets met dat ding gehad en ik heb er mee opgenomen en opgetreden...
quote:
Dat dus. IJzersterke bussenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
't Is een vraagprijs he, en voor een diesel is 244.000 op zich niet zoveel, zeker niet voor een Toyota. Het zijn over het algemeen wel gewilde bussen omdat ze nooit stoppen met rijden.
I know, zo'n uode Toyota krijg je echt niet kapot, al doe je er moeite voor... Maar dan nog vind ik het een hoge prijs. Maar goed, ik zal ook geen bus kopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
't Is een vraagprijs he, en voor een diesel is 244.000 op zich niet zoveel, zeker niet voor een Toyota. Het zijn over het algemeen wel gewilde bussen omdat ze nooit stoppen met rijden.
Golf 2? Een vriend van me had er toen ook een uit bouwjaar 1987, die al een keer of 5 a 6 waarschijnlijk de teller rond was geweest. Het was net een tractor dat ding en van het oorspronkelijke vermogen was volgens mij niets meer over, maar het heeft hem altijd van A naar B gebracht. Was wel voorzien van een GTi versnellingsbak met 5 ipv de normale 4 versnellingen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus. IJzersterke bussen
Mijn Golfje diesel heeft 529.000 kilometer, en ga ik ook elke dag mee naar mijn werk. Rij er dik 25k per jaar mee, zonder een centje pijn
Vooral als ze met dubbelzijdige tape tegen je bumper zittenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:29 schreef TeleluvR het volgende:
En nummerborden beginnend met Y zijn altijd de beste auto's!
Met gemiddeld 140 km/h tussen Damwoude en Kerkrade blijft het zitten... dus ik heb er wel vertrouwen inquote:
Er werd 225 geboden.quote:
Phase 100? Als je hem aan de praat krijgt is het echt een te gek pedaal. Ik heb de Phase 90 en die is al te gek!quote:
Ook gehad, wel leuk inderdaad. Verkocht aan de broer van Tele, samen met een BlueBox.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Phase 100? Als je hem aan de praat krijgt is het echt een te gek pedaal. Ik heb de Phase 90 en die is al te gek!
braddie op keyboard met een bass-midi?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog wel een bassist in de aanbieding die de helft altijd verkeerd speelt en vergeet te oefenen.
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
braddie op keyboard met een bass-midi?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Waarom dàt nou weer?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
braddie op keyboard met een bass-midi?
Pure liefde. Ik start een band, ik op gitaar en Braddie op drumkeyboard, basskeyboard en orgel.quote:
Pics+samples+mp3'tjes = FAIL?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Pure liefde. Ik start een band, ik op gitaar en Braddie op drumkeyboard, basskeyboard en orgel.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey braddie staat op de foto in FMM. (dat is het nieuwe subforum ja)
Welke foto wordt bedoeld? Deze?quote:
fapfapquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Welke foto wordt bedoeld? Deze?
[ afbeelding ]
Dat ben ik inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit die leren stoel lekker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad.
Met de Line-6 die te koop staat!
Ja, is een hele fijne stoel. Gebruik hem zelf amper meer omdat ik bang ben dat de gitaar beschadigd door de leuningen.quote:
Ik ga over 2 weken met een vriend van me een nummer opnemen(wat hij geschreven heeft!)quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Ik heb weer een liedje gemaakt (alleen muziek tekst is nog in de bedenk fase)
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken met een vriend van me een nummer opnemen(wat hij geschreven heeft!)
Ik neem het thuis op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Ga je het thuis opnemen of in een studio?
* Of heb je een thuis studio?
http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_Acquisition_Syndromequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:43 schreef m0ridin het volgende:
Ok, wtf is dit voor n bagger...
Ik heb n prima gitaar (en nog n redelijke) en n prima versterker. Ik kan amper een noot/akkoord of wat spelen en toch kan ik t maar niet laten om allerlei gitaar advertenties te bekijken met de gedahcte 'oeh, die's mooi... oh, die is ook tof...'
Zeg me alsjeblieft dat dit voorbij gaat, ik vrees anders in de toekomst voor de inhoud van mn portemonnee. En de verantwoording die ik af probeer te leggen bij mn vriendin als ik weer iets heb gekocht.
Haha, crap! Gelukkig heb ik ook last van impulsief aankoop syndroom...quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_Acquisition_Syndrome
Join the club!
Kwestie van oefenen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:22 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Haha, crap! Gelukkig heb ik ook last van impulsief aankoop syndroom...
Njah, belooft een hoop goeds. Oh ja, waar kan je flexibele handen kopen? Als ik mn vingers zo ver mogellijk spreid kom ik met mn wijsvinger op de eerste fret en mn pink net op de derde. Ik wist dat mn motoriek en flexibiliteit beperkt was maar dit is wel erg deprimerend
(Nah ok, pink op de 4e dan)
Die ene versterker die je niet hebt en graag wil klinkt toch net iets beter dan wat je nu hebt. Die ene gitaar die niet hebt en graag wil speelt toch net iets lekkerder dan wat je nu hebt. Het is nooit goed genoeg meer. Het kan altijd beter. Het gras ís groener aan de andere kant. Je bent verdoemd. Welkom.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:43 schreef m0ridin het volgende:
Ik heb n prima gitaar (en nog n redelijke) en n prima versterker. Ik kan amper een noot/akkoord of wat spelen en toch kan ik t maar niet laten om allerlei gitaar advertenties te bekijken met de gedahcte 'oeh, die's mooi... oh, die is ook tof...'
Zeg me alsjeblieft dat dit voorbij gaat, ik vrees anders in de toekomst voor de inhoud van mn portemonnee. En de verantwoording die ik af probeer te leggen bij mn vriendin als ik weer iets heb gekocht.
Ik zou zo graag klassiek gitarist zijn, dan hoef je je in elk geval niet druk te maken om versterkers en effectenquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die ene versterker die je niet hebt en graag wil klinkt toch net iets beter dan wat je nu hebt. Die ene gitaar die niet hebt en graag wil speelt toch net iets lekkerder dan wat je nu hebt. Het is nooit goed genoeg meer. Het kan altijd beter. Het gras ís groener aan de andere kant. Je bent verdoemd. Welkom.
Wat houd je tegenquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou zo graag klassiek gitarist zijn, dan hoef je je in elk geval niet druk te maken om versterkers en effecten
Een vriend van me is klassiek gitarist maar hij heeft wel een Spaanse gitaar van 4000 euro.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou zo graag klassiek gitarist zijn, dan hoef je je in elk geval niet druk te maken om versterkers en effecten
Ik ben klassiek gitarist en als ik de concertgitaar van mijn leraar á 10000 euro zie (en bespeel) begin ik erg te kwijlen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:36 schreef guitarist het volgende:
[..]
Een vriend van me is klassiek gitarist maar hij heeft wel een Spaanse gitaar van 4000 euro.....
Ik heb meer gitaren dan dat ik akkoorden kan spelen. Dus nee, het gaat niet over...quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:43 schreef m0ridin het volgende:
Ja dat klopt. Maargoed als je een custombuildmet allerlei exotische stukken hout hebt van een gerenommeerde bouwer... Bij een goede klassieke gitaar moet ook alles perfect zijn. Je kunt niet even met de trussrod de hals rechttrekken of de zadels wat hoger of lager zetten of verschuiven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:46 schreef The_Dean het volgende:
Damn, wat een geld voor een gitaar
Haha, dat zijn wel toffe dingenquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maargoed als je een custombuildmet allerlei exotische stukken hout hebt van een gerenommeerde bouwer... Bij een goede klassieke gitaar moet ook alles perfect zijn. Je kunt niet even met de trussrod de hals rechttrekken of de zadels wat hoger of lager zetten of verschuiven.
Grappig feitje over die gitaar trouwens: mijn gitaarleraar heeft een certificaat erbij dat de hals van Rio Palissander is gemaakt en dat dat legaal is. Zonder zo'n certificaat kan er beslag worden gelegd op je gitaar omdat die houtsoort bedreigd is.
Och ja praat me er niet van. Wát een geluid en een volume zeg! Echt ongelofelijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, dat zijn wel toffe dingen
Moet ook wel goed klinken dan, zoiets
Ik zeg, in elkaar zetten, verkopen en een SG kopen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik zit ook telkens te kijken naar een leuk gitaartje voor mijn vriendin... terwijl er nog minstens 5 gitaren op zolder liggen waar ze prima op kan spelen als ik ze eenmaal inelkaar zet
Ja, als ik eens tijd hadquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zeg, in elkaar zetten, verkopen en een SG kopen!
fapfapquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Net opquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zeg, in elkaar zetten, verkopen en een SG kopen!
Ik heb lekker nog twee bakken tegoed!quote:
Nja, dan intern, dat zou kunnen. In de oefenruimte is het eensgelijks, en daar is alles geaard.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:06 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt wel erg als aarding... Balen man!
Ja, die verwachting heb ik ook... Ik laat het wel even wetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:08 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ga je op een briefje geven, het is iets simpels... maar wat...?
Daar heb ik ook last van. Vrij kut irritant is dat. Toevallig ook dat je soms de versterker uitzet en dan een flinke knal door de speakers krijgt? Heb ik namelijk wel eens een paar keer gehad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef The_Dean het volgende:
Hij bromt zo hard dat je je stem moet verheffen om elkaar te kunnen verstaan. En het is niet de aarding.
Die eerste bliepjes komen uit een Nintendo DSI, vriendin zit er toevallig mee te spelen. Kan je zien/horen hoeveel het overheerst
Nee, hij is hier gewoon stil als ik hem uitzet, maar ik weet welk euvel je bedoelt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Vrij kut irritant is dat. Toevallig ook dat je soms de versterker uitzet en dan een flinke knal door de speakers krijgt? Heb ik namelijk wel eens een paar keer gehad.
Je krijg er spontaan een hardverzakking van....
ik zie een verband tussen de Nintendo DSI van je vriendin en de bromtoonquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef The_Dean het volgende:
Hij bromt zo hard dat je je stem moet verheffen om elkaar te kunnen verstaan. En het is niet de aarding.
Die eerste bliepjes komen uit een Nintendo DSI, vriendin zit er toevallig mee te spelen. Kan je zien/horen hoeveel het overheerst
Ik kan wel van alles, maar om nou zelf d'r aan te zitten klooien...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, hij is hier gewoon stil als ik hem uitzet, maar ik weet welk euvel je bedoelt.
En ik schrik hier niet meer van, want het komt elke keer als ik hem aanzet, maar het is wel irritant. Vroeger ging het weg na een flinke mep, maar dat doe ik nu maar niet meer, eerst maar eens alles doorsolderen
En anders moet je maar op de Spider gaan spelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, hij is hier gewoon stil als ik hem uitzet, maar ik weet welk euvel je bedoelt.
En ik schrik hier niet meer van, want het komt elke keer als ik hem aanzet, maar het is wel irritant. Vroeger ging het weg na een flinke mep, maar dat doe ik nu maar niet meer, eerst maar eens alles doorsolderen
Ik wil er ook wel eens voor je naar kijken, kost het je in ieder geval geen bakken met geld.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kan wel van alles, maar om nou zelf d'r aan te zitten klooien...
Misschien maar gewoon 'ns helemaal na laten kijken, buis in de voorversterker schijnt soms ook wel 'ns problemen te geven/op te lossen. Maar ja, dat zal wel weer lekker ¤¤¤ kosten...
dat moet je echt ff onder de knie krijgen, meespelen met ene klik is lastig. Wat ik handiger vind ik om de klik drumgeluiden te geven, dan gaat het vaak wat beter.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Oei ik dacht iets "strak" te hebben ingespeeld![]()
![]()
Nog maar eens oefenen met klik track![]()
![]()
Iets voor jou? [TK] Epiphone Les Paul Special II elektrische gitaarquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Iets voor jou? [TK] Epiphone Les Paul Special II elektrische gitaar
Ik kan in twee uur en drie kwartier van Damwoude [Noord Friesland] naar Kerkrade [Zuid Limburg], dus dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik moet 3 uur reizen van huis naar studie.
Met bus naar Zwolle, Intercity naar Den Haag CS, stoptrein naar Delft. = om en nabij 3 uur.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan in twee uur en drie kwartier van Damwoude [Noord Friesland] naar Kerkrade [Zuid Limburg], dus dan doe je toch iets verkeerd.
Zoek gewoon een kamer daar danquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Met bus naar Zwolle, Intercity naar Den Haag CS, stoptrein naar Delft. = om en nabij 3 uur.
QFTquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoek gewoon een kamer daar dan
JAWEL DAMES EN HEREN EN NU VOOR DE 3e RONDE VOOR DE HOOFDPRIJS GAAN WE DOOR NAAR DE LAAAATSTEEEEE VRAAG *tromgeroffelquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)ieuwe-song-24-9-2010
Nu nog 2 extra patronen er tussen zetten en wat weg knippen dan is het klaar (soort van zeg maar)
Tuurlijkquote:
Ik ben ook niet blij met het geluid ..quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk
MAar ik vind eht geluid van je snare maar niks maar dat is wat persoonlijks ook weer.
Maar ik zal wel oppassen met je kick als ik jou was, er zit weinig tot geen definitie in dus ik ben bang dat ie helemaal gaat verdwijnen in je mix
Ja nu is het nadeel dat het waarschijnlijk wel tof kan klinken op een dikke installatie. Maar als je dan weer op oordopjes of iets luistert gaat het weer wegvallen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blij met het geluid ..
Maar ik ga denk ik reverse engenering toepassen.
Eerst mbv crap drums de rest strak inspelen.
Dan op zoek naar drums die beter passen bij het totaal geluid. **
** Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan![]()
Hoe was het? ik zag foto van het podium! Kekke shit ouwe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:42 schreef guitarist het volgende:
PFfffff, laatste 2 dagen met een griepje op bed gelegen, besloten vandaag toch maar op te treden. Nu echt helemaal naar de tering...
Heb ik ook, maar ik gaf dus aan dat in NL niet alles dichtbij is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoek gewoon een kamer daar dan
Waar woon je dan =Dquote:Op zondag 26 september 2010 00:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik gaf dus aan dat in NL niet alles dichtbij is.
Ergens bij Zwolle me dunkt?quote:
Stimmt.quote:Op zondag 26 september 2010 10:30 schreef TeleluvR het volgende:
En eromheen wonen ook genoeg mooie steden!
Het was erg leuk. Zo'n 1000 man aan de andere kant van het water!quote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoe was het? ik zag foto van het podium! Kekke shit ouwe.
Vet manquote:Op zondag 26 september 2010 10:53 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het was erg leuk. Zo'n 1000 man aan de andere kant van het water!
http://twitpic.com/2ruar5
is het niet andersom?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:12 schreef TeleluvR het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar:
Gitaar in de vorm van een horloge ?
Stagedivenquote:Op zondag 26 september 2010 10:53 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het was erg leuk. Zo'n 1000 man aan de andere kant van het water!
http://twitpic.com/2ruar5
hij laadt em niet....quote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)e42477cd527/drum2mp3
Deze klink al minder brak (Denk ik)
Nu nog de rest van het patroon afmaken en dan de puntjes op de i zetten.
quote:
Bij mij doet 'ie het wel.quote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
zeker weten er zijn al 9 views ?
mm misschien ligt t aan mn apple dan.....quote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
zeker weten er zijn al 9 views ?
quote:Op zondag 26 september 2010 17:47 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
mm misschien ligt t aan mn apple dan.....
quote:
Waarschijnlijk dat dan, hier werkt hij ook nietquote:Op zondag 26 september 2010 17:47 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
mm misschien ligt t aan mn apple dan.....
Vast en zeker, maar ik ga niet speciaal voor esnips firefox gebruikenquote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)605a/24-9-2010-drumz
Zo nu met guide gitaar erbij en drum weer aangepast refrein etc.
* Lukt het met firefox ook niet op den mac??
Niet huilen en gewoon standaard gebruiken. Je weet zelf ook wel dat het de beste browser is die er bestaat.quote:Op zondag 26 september 2010 21:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vast en zeker, maar ik ga niet speciaal voor esnips firefox gebruiken
Firefox @ Ubuntu hier. Gaat prima. Alleen geen idee waar ik naar aan het luisteren benquote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)605a/24-9-2010-drumz
Zo nu met guide gitaar erbij en drum weer aangepast refrein etc.
* Lukt het met firefox ook niet op den mac??
quote:Op zondag 26 september 2010 23:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Firefox @ Ubuntu hier. Gaat prima. Alleen geen idee waar ik naar aan het luisteren ben.
Peavey 5150 ?quote:
je hebt het over Google Chrome?quote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet huilen en gewoon standaard gebruiken. Je weet zelf ook wel dat het de beste browser is die er bestaat.
Dat is toch de Gothic?quote:Op maandag 27 september 2010 01:23 schreef RickL het volgende:
Gibson les paul custom, ookwel black beauty genoemd
Geef mij de Les Paul.quote:Op maandag 27 september 2010 01:31 schreef RickL het volgende:
Godverdomme ik moet nog zoveel fixen. Ik moet m'n les paul schoonmaken en voorzien van nieuwe snaren. Ik moet mn oefenhokversterker laten fixen en overbrengen naar m'n kamer (buisje doet raar) Ik moet m'n strat laten afstellen.
Geen zin in![]()
Herkenbaar?
Prachtige gitaartjes tochquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 01:23 schreef RickL het volgende:
Gibson les paul custom, ookwel black beauty genoemd
Witte Les Paulquote:Op maandag 27 september 2010 01:47 schreef RickL het volgende:
Je mag er misschien een keer op spelen als je lief benthet is wel maar een witte studio versie.
Ohja was nog vergeten dat ik m'n bass weer nieuwe snaren moet gunnen.
Nouja, het is een gitaar in de vorm van een horloge.quote:
Black Beauty heeft toch 3 pickups?quote:
Precies, lekker uitgeslapenquote:Op maandag 27 september 2010 09:46 schreef Aresdreams het volgende:
ik kan er niks aan doen, maar deze maandag morgen ben ik echt gewoon vrolijk
Zie ik daar chromen pickup rings?quote:Op maandag 27 september 2010 07:35 schreef blckbb het volgende:
[..]
Witte Les Paul
[ afbeelding ]
Die is mijn(hoewel wel een Ibanez
)
En mij de strat!quote:Op maandag 27 september 2010 01:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geef mij de Les Paul.
Probleem (deels) opgelost.
Ik kon mijn bed niet uitkomen, dus net pas eruit, met koffie!quote:
Lekker man, eindelijk weer hard aan het werkquote:Op maandag 27 september 2010 13:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kon mijn bed niet uitkomen, dus net pas eruit, met koffie!![]()
Vrijdag nieuwe baas, dus dan is die lol eraf!
quote:Op maandag 27 september 2010 11:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zie ik daar chromen pickup rings?.
Ach, eindelijk. Vrijdag was mijn laatste dag en er moet ook nog flink gewerkt worden aan een schetenwappelijk artikel. Genoeg te doen. Maar af en toe relaxen is minstens zo belangrijk!quote:Op maandag 27 september 2010 13:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekker man, eindelijk weer hard aan het werk
Ik heb deze week late dienst, dus eigenlijk veel [uit]slapen
Stiekem wil ik dat ook wel op mijn Ibanez, maar dan moet ik alle hardware vervangen (wat geen kwaad kan) en dat wordt dan best prijzig, gezien het een linkshandig Licensed Floyd systeem is.quote:
Zandstralen en laten verchromenquote:Op maandag 27 september 2010 13:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Stiekem wil ik dat ook wel op mijn Ibanez, maar dan moet ik alle hardware vervangen (wat geen kwaad kan) en dat wordt dan best prijzig, gezien het een linkshandig Licensed Floyd systeem is.
'Begin maar.'quote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal zou ik het lullig vinden iets af te zeiken maar hierbij
what the hellIk zit hardop te lachen nog steeds
Zouden ze nog een toetsenist zoeken?quote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal zou ik het lullig vinden iets af te zeiken maar hierbij
what the hellIk zit hardop te lachen nog steeds
quote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zouden ze nog een toetsenist zoeken?
quote:Op maandag 27 september 2010 15:28 schreef m0ridin het volgende:
Haha! Wtf!
Gelukkig laten ze hier horen dat ze het wel kunnen:
quote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zouden ze nog een toetsenist zoeken?
Forum Opties | |