Dankjewelquote:
Net opquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zeg, in elkaar zetten, verkopen en een SG kopen!
Ik heb lekker nog twee bakken tegoed!quote:
Nja, dan intern, dat zou kunnen. In de oefenruimte is het eensgelijks, en daar is alles geaard.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:06 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt wel erg als aarding... Balen man!
Ja, die verwachting heb ik ook... Ik laat het wel even wetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:08 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ga je op een briefje geven, het is iets simpels... maar wat...?
Daar heb ik ook last van. Vrij kut irritant is dat. Toevallig ook dat je soms de versterker uitzet en dan een flinke knal door de speakers krijgt? Heb ik namelijk wel eens een paar keer gehad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef The_Dean het volgende:
Hij bromt zo hard dat je je stem moet verheffen om elkaar te kunnen verstaan. En het is niet de aarding.
Die eerste bliepjes komen uit een Nintendo DSI, vriendin zit er toevallig mee te spelen. Kan je zien/horen hoeveel het overheerst
Nee, hij is hier gewoon stil als ik hem uitzet, maar ik weet welk euvel je bedoelt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Vrij kut irritant is dat. Toevallig ook dat je soms de versterker uitzet en dan een flinke knal door de speakers krijgt? Heb ik namelijk wel eens een paar keer gehad.
Je krijg er spontaan een hardverzakking van....
ik zie een verband tussen de Nintendo DSI van je vriendin en de bromtoonquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef The_Dean het volgende:
Hij bromt zo hard dat je je stem moet verheffen om elkaar te kunnen verstaan. En het is niet de aarding.
Die eerste bliepjes komen uit een Nintendo DSI, vriendin zit er toevallig mee te spelen. Kan je zien/horen hoeveel het overheerst
Ik kan wel van alles, maar om nou zelf d'r aan te zitten klooien...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, hij is hier gewoon stil als ik hem uitzet, maar ik weet welk euvel je bedoelt.
En ik schrik hier niet meer van, want het komt elke keer als ik hem aanzet, maar het is wel irritant. Vroeger ging het weg na een flinke mep, maar dat doe ik nu maar niet meer, eerst maar eens alles doorsolderen
En anders moet je maar op de Spider gaan spelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, hij is hier gewoon stil als ik hem uitzet, maar ik weet welk euvel je bedoelt.
En ik schrik hier niet meer van, want het komt elke keer als ik hem aanzet, maar het is wel irritant. Vroeger ging het weg na een flinke mep, maar dat doe ik nu maar niet meer, eerst maar eens alles doorsolderen
Ik wil er ook wel eens voor je naar kijken, kost het je in ieder geval geen bakken met geld.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kan wel van alles, maar om nou zelf d'r aan te zitten klooien...
Misschien maar gewoon 'ns helemaal na laten kijken, buis in de voorversterker schijnt soms ook wel 'ns problemen te geven/op te lossen. Maar ja, dat zal wel weer lekker ¤¤¤ kosten...
dat moet je echt ff onder de knie krijgen, meespelen met ene klik is lastig. Wat ik handiger vind ik om de klik drumgeluiden te geven, dan gaat het vaak wat beter.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Oei ik dacht iets "strak" te hebben ingespeeld![]()
![]()
Nog maar eens oefenen met klik track![]()
![]()
Iets voor jou? [TK] Epiphone Les Paul Special II elektrische gitaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |