Ja, is een hele fijne stoel. Gebruik hem zelf amper meer omdat ik bang ben dat de gitaar beschadigd door de leuningen.quote:
Ik ga over 2 weken met een vriend van me een nummer opnemen(wat hij geschreven heeft!)quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Ik heb weer een liedje gemaakt (alleen muziek tekst is nog in de bedenk fase)
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken met een vriend van me een nummer opnemen(wat hij geschreven heeft!)
Ik neem het thuis op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Ga je het thuis opnemen of in een studio?
* Of heb je een thuis studio?
http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_Acquisition_Syndromequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:43 schreef m0ridin het volgende:
Ok, wtf is dit voor n bagger...
Ik heb n prima gitaar (en nog n redelijke) en n prima versterker. Ik kan amper een noot/akkoord of wat spelen en toch kan ik t maar niet laten om allerlei gitaar advertenties te bekijken met de gedahcte 'oeh, die's mooi... oh, die is ook tof...'
Zeg me alsjeblieft dat dit voorbij gaat, ik vrees anders in de toekomst voor de inhoud van mn portemonnee. En de verantwoording die ik af probeer te leggen bij mn vriendin als ik weer iets heb gekocht.
Haha, crap! Gelukkig heb ik ook last van impulsief aankoop syndroom...quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_Acquisition_Syndrome
Join the club!
Kwestie van oefenen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:22 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Haha, crap! Gelukkig heb ik ook last van impulsief aankoop syndroom...
Njah, belooft een hoop goeds. Oh ja, waar kan je flexibele handen kopen? Als ik mn vingers zo ver mogellijk spreid kom ik met mn wijsvinger op de eerste fret en mn pink net op de derde. Ik wist dat mn motoriek en flexibiliteit beperkt was maar dit is wel erg deprimerend
(Nah ok, pink op de 4e dan)
Die ene versterker die je niet hebt en graag wil klinkt toch net iets beter dan wat je nu hebt. Die ene gitaar die niet hebt en graag wil speelt toch net iets lekkerder dan wat je nu hebt. Het is nooit goed genoeg meer. Het kan altijd beter. Het gras ís groener aan de andere kant. Je bent verdoemd. Welkom.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:43 schreef m0ridin het volgende:
Ik heb n prima gitaar (en nog n redelijke) en n prima versterker. Ik kan amper een noot/akkoord of wat spelen en toch kan ik t maar niet laten om allerlei gitaar advertenties te bekijken met de gedahcte 'oeh, die's mooi... oh, die is ook tof...'
Zeg me alsjeblieft dat dit voorbij gaat, ik vrees anders in de toekomst voor de inhoud van mn portemonnee. En de verantwoording die ik af probeer te leggen bij mn vriendin als ik weer iets heb gekocht.
Ik zou zo graag klassiek gitarist zijn, dan hoef je je in elk geval niet druk te maken om versterkers en effectenquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die ene versterker die je niet hebt en graag wil klinkt toch net iets beter dan wat je nu hebt. Die ene gitaar die niet hebt en graag wil speelt toch net iets lekkerder dan wat je nu hebt. Het is nooit goed genoeg meer. Het kan altijd beter. Het gras ís groener aan de andere kant. Je bent verdoemd. Welkom.
Wat houd je tegenquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou zo graag klassiek gitarist zijn, dan hoef je je in elk geval niet druk te maken om versterkers en effecten
Een vriend van me is klassiek gitarist maar hij heeft wel een Spaanse gitaar van 4000 euro.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou zo graag klassiek gitarist zijn, dan hoef je je in elk geval niet druk te maken om versterkers en effecten
Ik ben klassiek gitarist en als ik de concertgitaar van mijn leraar á 10000 euro zie (en bespeel) begin ik erg te kwijlen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:36 schreef guitarist het volgende:
[..]
Een vriend van me is klassiek gitarist maar hij heeft wel een Spaanse gitaar van 4000 euro.....
Ik heb meer gitaren dan dat ik akkoorden kan spelen. Dus nee, het gaat niet over...quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:43 schreef m0ridin het volgende:
Ja dat klopt. Maargoed als je een custombuildmet allerlei exotische stukken hout hebt van een gerenommeerde bouwer... Bij een goede klassieke gitaar moet ook alles perfect zijn. Je kunt niet even met de trussrod de hals rechttrekken of de zadels wat hoger of lager zetten of verschuiven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:46 schreef The_Dean het volgende:
Damn, wat een geld voor een gitaar
Haha, dat zijn wel toffe dingenquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maargoed als je een custombuildmet allerlei exotische stukken hout hebt van een gerenommeerde bouwer... Bij een goede klassieke gitaar moet ook alles perfect zijn. Je kunt niet even met de trussrod de hals rechttrekken of de zadels wat hoger of lager zetten of verschuiven.
Grappig feitje over die gitaar trouwens: mijn gitaarleraar heeft een certificaat erbij dat de hals van Rio Palissander is gemaakt en dat dat legaal is. Zonder zo'n certificaat kan er beslag worden gelegd op je gitaar omdat die houtsoort bedreigd is.
Och ja praat me er niet van. Wát een geluid en een volume zeg! Echt ongelofelijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, dat zijn wel toffe dingen
Moet ook wel goed klinken dan, zoiets
Ik zeg, in elkaar zetten, verkopen en een SG kopen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik zit ook telkens te kijken naar een leuk gitaartje voor mijn vriendin... terwijl er nog minstens 5 gitaren op zolder liggen waar ze prima op kan spelen als ik ze eenmaal inelkaar zet
Ja, als ik eens tijd hadquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zeg, in elkaar zetten, verkopen en een SG kopen!
fapfapquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Welke foto wordt bedoeld? Deze?
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Net opquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zeg, in elkaar zetten, verkopen en een SG kopen!
Ik heb lekker nog twee bakken tegoed!quote:
Nja, dan intern, dat zou kunnen. In de oefenruimte is het eensgelijks, en daar is alles geaard.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:06 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt wel erg als aarding... Balen man!
Ja, die verwachting heb ik ook... Ik laat het wel even wetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:08 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ga je op een briefje geven, het is iets simpels... maar wat...?
Daar heb ik ook last van. Vrij kut irritant is dat. Toevallig ook dat je soms de versterker uitzet en dan een flinke knal door de speakers krijgt? Heb ik namelijk wel eens een paar keer gehad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef The_Dean het volgende:
Hij bromt zo hard dat je je stem moet verheffen om elkaar te kunnen verstaan. En het is niet de aarding.
Die eerste bliepjes komen uit een Nintendo DSI, vriendin zit er toevallig mee te spelen. Kan je zien/horen hoeveel het overheerst
Nee, hij is hier gewoon stil als ik hem uitzet, maar ik weet welk euvel je bedoelt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Vrij kut irritant is dat. Toevallig ook dat je soms de versterker uitzet en dan een flinke knal door de speakers krijgt? Heb ik namelijk wel eens een paar keer gehad.
Je krijg er spontaan een hardverzakking van....
ik zie een verband tussen de Nintendo DSI van je vriendin en de bromtoonquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef The_Dean het volgende:
Hij bromt zo hard dat je je stem moet verheffen om elkaar te kunnen verstaan. En het is niet de aarding.
Die eerste bliepjes komen uit een Nintendo DSI, vriendin zit er toevallig mee te spelen. Kan je zien/horen hoeveel het overheerst
Ik kan wel van alles, maar om nou zelf d'r aan te zitten klooien...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, hij is hier gewoon stil als ik hem uitzet, maar ik weet welk euvel je bedoelt.
En ik schrik hier niet meer van, want het komt elke keer als ik hem aanzet, maar het is wel irritant. Vroeger ging het weg na een flinke mep, maar dat doe ik nu maar niet meer, eerst maar eens alles doorsolderen
En anders moet je maar op de Spider gaan spelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, hij is hier gewoon stil als ik hem uitzet, maar ik weet welk euvel je bedoelt.
En ik schrik hier niet meer van, want het komt elke keer als ik hem aanzet, maar het is wel irritant. Vroeger ging het weg na een flinke mep, maar dat doe ik nu maar niet meer, eerst maar eens alles doorsolderen
Ik wil er ook wel eens voor je naar kijken, kost het je in ieder geval geen bakken met geld.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kan wel van alles, maar om nou zelf d'r aan te zitten klooien...
Misschien maar gewoon 'ns helemaal na laten kijken, buis in de voorversterker schijnt soms ook wel 'ns problemen te geven/op te lossen. Maar ja, dat zal wel weer lekker ¤¤¤ kosten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |