abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86813896
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:52 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Welke foto wordt bedoeld? Deze?

[ afbeelding ]
fapfap
graag verwijderen
pi_86814055
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat ben ik inderdaad.
Met de Line-6 die te koop staat!
pi_86814806
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat ben ik inderdaad.
Met de Line-6 die te koop staat!
Zit die leren stoel lekker?
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_86815101
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:16 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Zit die leren stoel lekker?
Ja, is een hele fijne stoel. Gebruik hem zelf amper meer omdat ik bang ben dat de gitaar beschadigd door de leuningen.
pi_86816315
*O*

Ik heb weer een liedje gemaakt (alleen muziek tekst is nog in de bedenk fase) :@
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_86816349
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
*O*

Ik heb weer een liedje gemaakt (alleen muziek tekst is nog in de bedenk fase) :@
Ik ga over 2 weken met een vriend van me een nummer opnemen(wat hij geschreven heeft!) *O*
pi_86816432
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ga over 2 weken met een vriend van me een nummer opnemen(wat hij geschreven heeft!) *O*
^O^

Ga je het thuis opnemen of in een studio?

* Of heb je een thuis studio?
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_86816463
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

^O^

Ga je het thuis opnemen of in een studio?

* Of heb je een thuis studio?
Ik neem het thuis op.
Mijn slaapkamer is op dit moment mijn studio, en dat gaat perfect.
Staan 3 gitaren in 1 bas en 1 synth. en een prima Hi-Fi set!
pi_86816831
*Voelt zich tamelijk beroerd na bugles, schepijs en soort van m&m's gegeten te hebben*

Ga maar 'ns slapen... :O
pi_86817460
Ok, wtf is dit voor n bagger...

Ik heb n prima gitaar (en nog n redelijke) en n prima versterker. Ik kan amper een noot/akkoord of wat spelen en toch kan ik t maar niet laten om allerlei gitaar advertenties te bekijken met de gedahcte 'oeh, die's mooi... oh, die is ook tof...'

Zeg me alsjeblieft dat dit voorbij gaat, ik vrees anders in de toekomst voor de inhoud van mn portemonnee. En de verantwoording die ik af probeer te leggen bij mn vriendin als ik weer iets heb gekocht.
  FOK!fotograaf zaterdag 25 september 2010 @ 01:57:25 #161
159915 -Menn0-
MNO
pi_86817698
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 01:43 schreef m0ridin het volgende:

Ik heb n prima gitaar (en nog n redelijke) en n prima versterker. Ik kan amper een noot/akkoord of wat spelen en toch kan ik t maar niet laten om allerlei gitaar advertenties te bekijken met de gedahcte 'oeh, die's mooi... oh, die is ook tof...'

Zeg me alsjeblieft dat dit voorbij gaat, ik vrees anders in de toekomst voor de inhoud van mn portemonnee. En de verantwoording die ik af probeer te leggen bij mn vriendin als ik weer iets heb gekocht.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_Acquisition_Syndrome

Join the club!
,,/
pi_86817990
Indeed!
Heb er zelf ook last van, bij de zoveelste Gibson of Fender die de winkel waar ik werk binnenkomt denk ik... wow, hebben!!, maar meestal blijft het dan bij spelen... aangezien ze dan veelste duur zijn, en ik al een goede gitaar heb :)

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2010 02:18:32 ]
pi_86818042
quote:
Haha, crap! Gelukkig heb ik ook last van impulsief aankoop syndroom...

Njah, belooft een hoop goeds. Oh ja, waar kan je flexibele handen kopen? Als ik mn vingers zo ver mogellijk spreid kom ik met mn wijsvinger op de eerste fret en mn pink net op de derde. Ik wist dat mn motoriek en flexibiliteit beperkt was maar dit is wel erg deprimerend :P

(Nah ok, pink op de 4e dan)
pi_86818091
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 02:22 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Haha, crap! Gelukkig heb ik ook last van impulsief aankoop syndroom...

Njah, belooft een hoop goeds. Oh ja, waar kan je flexibele handen kopen? Als ik mn vingers zo ver mogellijk spreid kom ik met mn wijsvinger op de eerste fret en mn pink net op de derde. Ik wist dat mn motoriek en flexibiliteit beperkt was maar dit is wel erg deprimerend :P

(Nah ok, pink op de 4e dan)
Kwestie van oefenen.
Ik kwam eerst ook niet verder dan 1e fret met wijsvinger en pink op de 4e, maar tegenwoordig krijg ik de pink al op de 6e en kan al variatie`s toepassen met mijn pink en kan met mijn ringvinger al pull-ups...
pi_86819319
quote:

Die ene versterker die je niet hebt en graag wil klinkt toch net iets beter dan wat je nu hebt. Die ene gitaar die niet hebt en graag wil speelt toch net iets lekkerder dan wat je nu hebt. Het is nooit goed genoeg meer. Het kan altijd beter. Het gras ís groener aan de andere kant. Je bent verdoemd. Welkom.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_86819490
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 08:43 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Die ene versterker die je niet hebt en graag wil klinkt toch net iets beter dan wat je nu hebt. Die ene gitaar die niet hebt en graag wil speelt toch net iets lekkerder dan wat je nu hebt. Het is nooit goed genoeg meer. Het kan altijd beter. Het gras ís groener aan de andere kant. Je bent verdoemd. Welkom.
Ik zou zo graag klassiek gitarist zijn, dan hoef je je in elk geval niet druk te maken om versterkers en effecten :{
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_86819508
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:03 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik zou zo graag klassiek gitarist zijn, dan hoef je je in elk geval niet druk te maken om versterkers en effecten :{
Wat houd je tegen :D
pi_86819577
gisteren gerepeteerd met nieuwe bassist, was wel relaxed, alleen had de drummer zichzelf geblesseerd (of ja, zijn pink :P)
pi_86819892
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:03 schreef Cynic het volgende:

[..]

Een vriend van me is klassiek gitarist maar hij heeft wel een Spaanse gitaar van 4000 euro..... :{
PS4 online: micro_nl
pi_86820005
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:36 schreef guitarist het volgende:

[..]

Een vriend van me is klassiek gitarist maar hij heeft wel een Spaanse gitaar van 4000 euro..... :{
Ik ben klassiek gitarist en als ik de concertgitaar van mijn leraar á 10000 euro zie (en bespeel) begin ik erg te kwijlen...
pi_86820102
Damn, wat een geld voor een gitaar :o
  zaterdag 25 september 2010 @ 09:47:10 #172
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_86820117
quote:

Ik heb meer gitaren dan dat ik akkoorden kan spelen. Dus nee, het gaat niet over... _O-
pi_86820209
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:46 schreef The_Dean het volgende:
Damn, wat een geld voor een gitaar :o
Ja dat klopt. Maargoed als je een custombuildmet allerlei exotische stukken hout hebt van een gerenommeerde bouwer... Bij een goede klassieke gitaar moet ook alles perfect zijn. Je kunt niet even met de trussrod de hals rechttrekken of de zadels wat hoger of lager zetten of verschuiven.

Grappig feitje over die gitaar trouwens: mijn gitaarleraar heeft een certificaat erbij dat de hals van Rio Palissander is gemaakt en dat dat legaal is. Zonder zo'n certificaat kan er beslag worden gelegd op je gitaar omdat die houtsoort bedreigd is. :D
pi_86820216
Ik zit ook telkens te kijken naar een leuk gitaartje voor mijn vriendin... terwijl er nog minstens 5 gitaren op zolder liggen waar ze prima op kan spelen als ik ze eenmaal inelkaar zet _O-
pi_86820220
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:53 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Maargoed als je een custombuildmet allerlei exotische stukken hout hebt van een gerenommeerde bouwer... Bij een goede klassieke gitaar moet ook alles perfect zijn. Je kunt niet even met de trussrod de hals rechttrekken of de zadels wat hoger of lager zetten of verschuiven.

Grappig feitje over die gitaar trouwens: mijn gitaarleraar heeft een certificaat erbij dat de hals van Rio Palissander is gemaakt en dat dat legaal is. Zonder zo'n certificaat kan er beslag worden gelegd op je gitaar omdat die houtsoort bedreigd is. :D
Haha, dat zijn wel toffe dingen :D
Moet ook wel goed klinken dan, zoiets :o
pi_86820380
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Haha, dat zijn wel toffe dingen :D
Moet ook wel goed klinken dan, zoiets :o
Och ja praat me er niet van. Wát een geluid en een volume zeg! Echt ongelofelijk _O_
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:18:46 #177
98135 TeleluvR
pi_86820599
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik zit ook telkens te kijken naar een leuk gitaartje voor mijn vriendin... terwijl er nog minstens 5 gitaren op zolder liggen waar ze prima op kan spelen als ik ze eenmaal inelkaar zet _O-
Ik zeg, in elkaar zetten, verkopen en een SG kopen! :D
pi_86820634
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Ik zeg, in elkaar zetten, verkopen en een SG kopen! :D
Ja, als ik eens tijd had :D
Er komt altijd wel wat tussen, straks eerst de Marshall nakijken.
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:40:19 #179
98135 TeleluvR
pi_86821257
quote:

[..]

[ afbeelding ]
fapfap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties