Er werd 225 geboden.quote:
Phase 100? Als je hem aan de praat krijgt is het echt een te gek pedaal. Ik heb de Phase 90 en die is al te gek!quote:
Ook gehad, wel leuk inderdaad. Verkocht aan de broer van Tele, samen met een BlueBox.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Phase 100? Als je hem aan de praat krijgt is het echt een te gek pedaal. Ik heb de Phase 90 en die is al te gek!
braddie op keyboard met een bass-midi?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog wel een bassist in de aanbieding die de helft altijd verkeerd speelt en vergeet te oefenen.
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
braddie op keyboard met een bass-midi?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Waarom dàt nou weer?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
braddie op keyboard met een bass-midi?
Pure liefde. Ik start een band, ik op gitaar en Braddie op drumkeyboard, basskeyboard en orgel.quote:
Pics+samples+mp3'tjes = FAIL?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Pure liefde. Ik start een band, ik op gitaar en Braddie op drumkeyboard, basskeyboard en orgel.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey braddie staat op de foto in FMM. (dat is het nieuwe subforum ja)
Welke foto wordt bedoeld? Deze?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |