WOW inclusief kofferquote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog op een echte 1977 Gibson Les Paul 335T gespeeld! Staat te koop bij Kick Music voor 3700euro, inclusief koffer!
-toch maar even repostenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:57 schreef blckbb het volgende:
http://www.prevalpromotions.nl/pageID_6832048.html
voor 150 euro
Ik kreeg dit mailtje ook:
[..]
Hoewel ik dat wel betwijfelWeet niet of het waard is naar hem toe te reizen en hem te testen
Tsja, die Blackstar zal je bij normaal gebruik ook niet zo snel in de steek laten denk ik, tenminste, daar zou ik niet bang voor zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef guitarist het volgende:
Pfffff, zeer moeilijk. Die Blackstar klinkt écht te gek en veel meer mogelijkheden. Maar die Fender heeft me (op 1 uitzondering na) in die 5 jaar nog nooit in de steek gelaten.
Ik hoef maar 200 bij te betalen. Dat wil zeggen dat ik nog een kleine 550 euro voor mijn Deville terug krijg. Gezien de staat waar hij in is (compleet afgeragd) is dat best netjes...
Het gaat om deze: http://www.blackstaramps.co.uk/products/ht-amps/ht-60h.html
5 of 60 watt maakt nogal wat uit...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tsja, die Blackstar zal je bij normaal gebruik ook niet zo snel in de steek laten denk ik, tenminste, daar zou ik niet bang voor zijn.
Kun je niet even doorsparen en dan de HT5 kopen? Die is er al vanaf 350 euro oid. Of is die echt heel anders dan die Stage 60?
koop die er gewoon bij dan, 2 amps is altijd goed...!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef guitarist het volgende:
Pfffff, zeer moeilijk. Die Blackstar klinkt écht te gek en veel meer mogelijkheden. Maar die Fender heeft me (op 1 uitzondering na) in die 5 jaar nog nooit in de steek gelaten.
Ik hoef maar 200 bij te betalen. Dat wil zeggen dat ik nog een kleine 550 euro voor mijn Deville terug krijg. Gezien de staat waar hij in is (compleet afgeragd) is dat best netjes...
Het gaat om deze: http://www.blackstaramps.co.uk/products/ht-amps/ht-60h.html
Ik in het begin ook niet hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 23:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh? Da's een slechte zaak...
Enig idee wat er mis kan zijn dan? Vind het echt balen, ik heb echt nooit iets met dat ding gehad en ik heb er mee opgenomen en opgetreden...
quote:
Dat dus. IJzersterke bussenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
't Is een vraagprijs he, en voor een diesel is 244.000 op zich niet zoveel, zeker niet voor een Toyota. Het zijn over het algemeen wel gewilde bussen omdat ze nooit stoppen met rijden.
I know, zo'n uode Toyota krijg je echt niet kapot, al doe je er moeite voor... Maar dan nog vind ik het een hoge prijs. Maar goed, ik zal ook geen bus kopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
't Is een vraagprijs he, en voor een diesel is 244.000 op zich niet zoveel, zeker niet voor een Toyota. Het zijn over het algemeen wel gewilde bussen omdat ze nooit stoppen met rijden.
Golf 2? Een vriend van me had er toen ook een uit bouwjaar 1987, die al een keer of 5 a 6 waarschijnlijk de teller rond was geweest. Het was net een tractor dat ding en van het oorspronkelijke vermogen was volgens mij niets meer over, maar het heeft hem altijd van A naar B gebracht. Was wel voorzien van een GTi versnellingsbak met 5 ipv de normale 4 versnellingen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus. IJzersterke bussen
Mijn Golfje diesel heeft 529.000 kilometer, en ga ik ook elke dag mee naar mijn werk. Rij er dik 25k per jaar mee, zonder een centje pijn
Vooral als ze met dubbelzijdige tape tegen je bumper zittenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:29 schreef TeleluvR het volgende:
En nummerborden beginnend met Y zijn altijd de beste auto's!
Met gemiddeld 140 km/h tussen Damwoude en Kerkrade blijft het zitten... dus ik heb er wel vertrouwen inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |