WOW inclusief kofferquote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog op een echte 1977 Gibson Les Paul 335T gespeeld! Staat te koop bij Kick Music voor 3700euro, inclusief koffer!
-toch maar even repostenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:57 schreef blckbb het volgende:
http://www.prevalpromotions.nl/pageID_6832048.html
voor 150 euro
Ik kreeg dit mailtje ook:
[..]
Hoewel ik dat wel betwijfelWeet niet of het waard is naar hem toe te reizen en hem te testen
Tsja, die Blackstar zal je bij normaal gebruik ook niet zo snel in de steek laten denk ik, tenminste, daar zou ik niet bang voor zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef guitarist het volgende:
Pfffff, zeer moeilijk. Die Blackstar klinkt écht te gek en veel meer mogelijkheden. Maar die Fender heeft me (op 1 uitzondering na) in die 5 jaar nog nooit in de steek gelaten.
Ik hoef maar 200 bij te betalen. Dat wil zeggen dat ik nog een kleine 550 euro voor mijn Deville terug krijg. Gezien de staat waar hij in is (compleet afgeragd) is dat best netjes...
Het gaat om deze: http://www.blackstaramps.co.uk/products/ht-amps/ht-60h.html
5 of 60 watt maakt nogal wat uit...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tsja, die Blackstar zal je bij normaal gebruik ook niet zo snel in de steek laten denk ik, tenminste, daar zou ik niet bang voor zijn.
Kun je niet even doorsparen en dan de HT5 kopen? Die is er al vanaf 350 euro oid. Of is die echt heel anders dan die Stage 60?
koop die er gewoon bij dan, 2 amps is altijd goed...!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef guitarist het volgende:
Pfffff, zeer moeilijk. Die Blackstar klinkt écht te gek en veel meer mogelijkheden. Maar die Fender heeft me (op 1 uitzondering na) in die 5 jaar nog nooit in de steek gelaten.
Ik hoef maar 200 bij te betalen. Dat wil zeggen dat ik nog een kleine 550 euro voor mijn Deville terug krijg. Gezien de staat waar hij in is (compleet afgeragd) is dat best netjes...
Het gaat om deze: http://www.blackstaramps.co.uk/products/ht-amps/ht-60h.html
Ik in het begin ook niet hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 23:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh? Da's een slechte zaak...
Enig idee wat er mis kan zijn dan? Vind het echt balen, ik heb echt nooit iets met dat ding gehad en ik heb er mee opgenomen en opgetreden...
quote:
Dat dus. IJzersterke bussenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
't Is een vraagprijs he, en voor een diesel is 244.000 op zich niet zoveel, zeker niet voor een Toyota. Het zijn over het algemeen wel gewilde bussen omdat ze nooit stoppen met rijden.
I know, zo'n uode Toyota krijg je echt niet kapot, al doe je er moeite voor... Maar dan nog vind ik het een hoge prijs. Maar goed, ik zal ook geen bus kopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
't Is een vraagprijs he, en voor een diesel is 244.000 op zich niet zoveel, zeker niet voor een Toyota. Het zijn over het algemeen wel gewilde bussen omdat ze nooit stoppen met rijden.
Golf 2? Een vriend van me had er toen ook een uit bouwjaar 1987, die al een keer of 5 a 6 waarschijnlijk de teller rond was geweest. Het was net een tractor dat ding en van het oorspronkelijke vermogen was volgens mij niets meer over, maar het heeft hem altijd van A naar B gebracht. Was wel voorzien van een GTi versnellingsbak met 5 ipv de normale 4 versnellingen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus. IJzersterke bussen
Mijn Golfje diesel heeft 529.000 kilometer, en ga ik ook elke dag mee naar mijn werk. Rij er dik 25k per jaar mee, zonder een centje pijn
Vooral als ze met dubbelzijdige tape tegen je bumper zittenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:29 schreef TeleluvR het volgende:
En nummerborden beginnend met Y zijn altijd de beste auto's!
Met gemiddeld 140 km/h tussen Damwoude en Kerkrade blijft het zitten... dus ik heb er wel vertrouwen inquote:
Er werd 225 geboden.quote:
Phase 100? Als je hem aan de praat krijgt is het echt een te gek pedaal. Ik heb de Phase 90 en die is al te gek!quote:
Ook gehad, wel leuk inderdaad. Verkocht aan de broer van Tele, samen met een BlueBox.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Phase 100? Als je hem aan de praat krijgt is het echt een te gek pedaal. Ik heb de Phase 90 en die is al te gek!
braddie op keyboard met een bass-midi?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog wel een bassist in de aanbieding die de helft altijd verkeerd speelt en vergeet te oefenen.
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
braddie op keyboard met een bass-midi?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Waarom dŕt nou weer?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
braddie op keyboard met een bass-midi?
Pure liefde. Ik start een band, ik op gitaar en Braddie op drumkeyboard, basskeyboard en orgel.quote:
Pics+samples+mp3'tjes = FAIL?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Pure liefde. Ik start een band, ik op gitaar en Braddie op drumkeyboard, basskeyboard en orgel.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey braddie staat op de foto in FMM. (dat is het nieuwe subforum ja)
Welke foto wordt bedoeld? Deze?quote:
fapfapquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Welke foto wordt bedoeld? Deze?
[ afbeelding ]
Dat ben ik inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit die leren stoel lekker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad.
Met de Line-6 die te koop staat!
Ja, is een hele fijne stoel. Gebruik hem zelf amper meer omdat ik bang ben dat de gitaar beschadigd door de leuningen.quote:
Ik ga over 2 weken met een vriend van me een nummer opnemen(wat hij geschreven heeft!)quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Ik heb weer een liedje gemaakt (alleen muziek tekst is nog in de bedenk fase)
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken met een vriend van me een nummer opnemen(wat hij geschreven heeft!)
Ik neem het thuis op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Ga je het thuis opnemen of in een studio?
* Of heb je een thuis studio?
http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_Acquisition_Syndromequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:43 schreef m0ridin het volgende:
Ok, wtf is dit voor n bagger...
Ik heb n prima gitaar (en nog n redelijke) en n prima versterker. Ik kan amper een noot/akkoord of wat spelen en toch kan ik t maar niet laten om allerlei gitaar advertenties te bekijken met de gedahcte 'oeh, die's mooi... oh, die is ook tof...'
Zeg me alsjeblieft dat dit voorbij gaat, ik vrees anders in de toekomst voor de inhoud van mn portemonnee. En de verantwoording die ik af probeer te leggen bij mn vriendin als ik weer iets heb gekocht.
Haha, crap! Gelukkig heb ik ook last van impulsief aankoop syndroom...quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_Acquisition_Syndrome
Join the club!
Kwestie van oefenen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:22 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Haha, crap! Gelukkig heb ik ook last van impulsief aankoop syndroom...
Njah, belooft een hoop goeds. Oh ja, waar kan je flexibele handen kopen? Als ik mn vingers zo ver mogellijk spreid kom ik met mn wijsvinger op de eerste fret en mn pink net op de derde. Ik wist dat mn motoriek en flexibiliteit beperkt was maar dit is wel erg deprimerend
(Nah ok, pink op de 4e dan)
Die ene versterker die je niet hebt en graag wil klinkt toch net iets beter dan wat je nu hebt. Die ene gitaar die niet hebt en graag wil speelt toch net iets lekkerder dan wat je nu hebt. Het is nooit goed genoeg meer. Het kan altijd beter. Het gras ís groener aan de andere kant. Je bent verdoemd. Welkom.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:43 schreef m0ridin het volgende:
Ik heb n prima gitaar (en nog n redelijke) en n prima versterker. Ik kan amper een noot/akkoord of wat spelen en toch kan ik t maar niet laten om allerlei gitaar advertenties te bekijken met de gedahcte 'oeh, die's mooi... oh, die is ook tof...'
Zeg me alsjeblieft dat dit voorbij gaat, ik vrees anders in de toekomst voor de inhoud van mn portemonnee. En de verantwoording die ik af probeer te leggen bij mn vriendin als ik weer iets heb gekocht.
Ik zou zo graag klassiek gitarist zijn, dan hoef je je in elk geval niet druk te maken om versterkers en effectenquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die ene versterker die je niet hebt en graag wil klinkt toch net iets beter dan wat je nu hebt. Die ene gitaar die niet hebt en graag wil speelt toch net iets lekkerder dan wat je nu hebt. Het is nooit goed genoeg meer. Het kan altijd beter. Het gras ís groener aan de andere kant. Je bent verdoemd. Welkom.
Wat houd je tegenquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou zo graag klassiek gitarist zijn, dan hoef je je in elk geval niet druk te maken om versterkers en effecten
Een vriend van me is klassiek gitarist maar hij heeft wel een Spaanse gitaar van 4000 euro.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou zo graag klassiek gitarist zijn, dan hoef je je in elk geval niet druk te maken om versterkers en effecten
Ik ben klassiek gitarist en als ik de concertgitaar van mijn leraar á 10000 euro zie (en bespeel) begin ik erg te kwijlen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:36 schreef guitarist het volgende:
[..]
Een vriend van me is klassiek gitarist maar hij heeft wel een Spaanse gitaar van 4000 euro.....
Ik heb meer gitaren dan dat ik akkoorden kan spelen. Dus nee, het gaat niet over...quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:43 schreef m0ridin het volgende:
Ja dat klopt. Maargoed als je een custombuildmet allerlei exotische stukken hout hebt van een gerenommeerde bouwer... Bij een goede klassieke gitaar moet ook alles perfect zijn. Je kunt niet even met de trussrod de hals rechttrekken of de zadels wat hoger of lager zetten of verschuiven.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:46 schreef The_Dean het volgende:
Damn, wat een geld voor een gitaar
Haha, dat zijn wel toffe dingenquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maargoed als je een custombuildmet allerlei exotische stukken hout hebt van een gerenommeerde bouwer... Bij een goede klassieke gitaar moet ook alles perfect zijn. Je kunt niet even met de trussrod de hals rechttrekken of de zadels wat hoger of lager zetten of verschuiven.
Grappig feitje over die gitaar trouwens: mijn gitaarleraar heeft een certificaat erbij dat de hals van Rio Palissander is gemaakt en dat dat legaal is. Zonder zo'n certificaat kan er beslag worden gelegd op je gitaar omdat die houtsoort bedreigd is.
Och ja praat me er niet van. Wát een geluid en een volume zeg! Echt ongelofelijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, dat zijn wel toffe dingen
Moet ook wel goed klinken dan, zoiets
Ik zeg, in elkaar zetten, verkopen en een SG kopen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik zit ook telkens te kijken naar een leuk gitaartje voor mijn vriendin... terwijl er nog minstens 5 gitaren op zolder liggen waar ze prima op kan spelen als ik ze eenmaal inelkaar zet
Ja, als ik eens tijd hadquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zeg, in elkaar zetten, verkopen en een SG kopen!
fapfapquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Net opquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zeg, in elkaar zetten, verkopen en een SG kopen!
Ik heb lekker nog twee bakken tegoed!quote:
Nja, dan intern, dat zou kunnen. In de oefenruimte is het eensgelijks, en daar is alles geaard.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:06 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt wel erg als aarding... Balen man!
Ja, die verwachting heb ik ook... Ik laat het wel even wetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:08 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ga je op een briefje geven, het is iets simpels... maar wat...?
Daar heb ik ook last van. Vrij kut irritant is dat. Toevallig ook dat je soms de versterker uitzet en dan een flinke knal door de speakers krijgt? Heb ik namelijk wel eens een paar keer gehad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef The_Dean het volgende:
Hij bromt zo hard dat je je stem moet verheffen om elkaar te kunnen verstaan. En het is niet de aarding.
Die eerste bliepjes komen uit een Nintendo DSI, vriendin zit er toevallig mee te spelen. Kan je zien/horen hoeveel het overheerst
Nee, hij is hier gewoon stil als ik hem uitzet, maar ik weet welk euvel je bedoelt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Vrij kut irritant is dat. Toevallig ook dat je soms de versterker uitzet en dan een flinke knal door de speakers krijgt? Heb ik namelijk wel eens een paar keer gehad.
Je krijg er spontaan een hardverzakking van....
ik zie een verband tussen de Nintendo DSI van je vriendin en de bromtoonquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef The_Dean het volgende:
Hij bromt zo hard dat je je stem moet verheffen om elkaar te kunnen verstaan. En het is niet de aarding.
Die eerste bliepjes komen uit een Nintendo DSI, vriendin zit er toevallig mee te spelen. Kan je zien/horen hoeveel het overheerst
Ik kan wel van alles, maar om nou zelf d'r aan te zitten klooien...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, hij is hier gewoon stil als ik hem uitzet, maar ik weet welk euvel je bedoelt.
En ik schrik hier niet meer van, want het komt elke keer als ik hem aanzet, maar het is wel irritant. Vroeger ging het weg na een flinke mep, maar dat doe ik nu maar niet meer, eerst maar eens alles doorsolderen
En anders moet je maar op de Spider gaan spelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, hij is hier gewoon stil als ik hem uitzet, maar ik weet welk euvel je bedoelt.
En ik schrik hier niet meer van, want het komt elke keer als ik hem aanzet, maar het is wel irritant. Vroeger ging het weg na een flinke mep, maar dat doe ik nu maar niet meer, eerst maar eens alles doorsolderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |