Vast en zeker, maar ik ga niet speciaal voor esnips firefox gebruikenquote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)605a/24-9-2010-drumz
Zo nu met guide gitaar erbij en drum weer aangepast refrein etc.
* Lukt het met firefox ook niet op den mac??
Niet huilen en gewoon standaard gebruiken. Je weet zelf ook wel dat het de beste browser is die er bestaat.quote:Op zondag 26 september 2010 21:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vast en zeker, maar ik ga niet speciaal voor esnips firefox gebruiken
Firefox @ Ubuntu hier. Gaat prima. Alleen geen idee waar ik naar aan het luisteren benquote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)605a/24-9-2010-drumz
Zo nu met guide gitaar erbij en drum weer aangepast refrein etc.
* Lukt het met firefox ook niet op den mac??
quote:Op zondag 26 september 2010 23:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Firefox @ Ubuntu hier. Gaat prima. Alleen geen idee waar ik naar aan het luisteren ben.
Peavey 5150 ?quote:
je hebt het over Google Chrome?quote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet huilen en gewoon standaard gebruiken. Je weet zelf ook wel dat het de beste browser is die er bestaat.
Dat is toch de Gothic?quote:Op maandag 27 september 2010 01:23 schreef RickL het volgende:
Gibson les paul custom, ookwel black beauty genoemd
Geef mij de Les Paul.quote:Op maandag 27 september 2010 01:31 schreef RickL het volgende:
Godverdomme ik moet nog zoveel fixen. Ik moet m'n les paul schoonmaken en voorzien van nieuwe snaren. Ik moet mn oefenhokversterker laten fixen en overbrengen naar m'n kamer (buisje doet raar) Ik moet m'n strat laten afstellen.
Geen zin in![]()
Herkenbaar?
Prachtige gitaartjes tochquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 01:23 schreef RickL het volgende:
Gibson les paul custom, ookwel black beauty genoemd
Witte Les Paulquote:Op maandag 27 september 2010 01:47 schreef RickL het volgende:
Je mag er misschien een keer op spelen als je lief benthet is wel maar een witte studio versie.
Ohja was nog vergeten dat ik m'n bass weer nieuwe snaren moet gunnen.
Nouja, het is een gitaar in de vorm van een horloge.quote:
Black Beauty heeft toch 3 pickups?quote:
Precies, lekker uitgeslapenquote:Op maandag 27 september 2010 09:46 schreef Aresdreams het volgende:
ik kan er niks aan doen, maar deze maandag morgen ben ik echt gewoon vrolijk
Zie ik daar chromen pickup rings?quote:Op maandag 27 september 2010 07:35 schreef blckbb het volgende:
[..]
Witte Les Paul
[ afbeelding ]
Die is mijn(hoewel wel een Ibanez
)
En mij de strat!quote:Op maandag 27 september 2010 01:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geef mij de Les Paul.
Probleem (deels) opgelost.
Ik kon mijn bed niet uitkomen, dus net pas eruit, met koffie!quote:
Lekker man, eindelijk weer hard aan het werkquote:Op maandag 27 september 2010 13:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kon mijn bed niet uitkomen, dus net pas eruit, met koffie!![]()
Vrijdag nieuwe baas, dus dan is die lol eraf!
quote:Op maandag 27 september 2010 11:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zie ik daar chromen pickup rings?.
Ach, eindelijk. Vrijdag was mijn laatste dag en er moet ook nog flink gewerkt worden aan een schetenwappelijk artikel. Genoeg te doen. Maar af en toe relaxen is minstens zo belangrijk!quote:Op maandag 27 september 2010 13:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekker man, eindelijk weer hard aan het werk
Ik heb deze week late dienst, dus eigenlijk veel [uit]slapen
Stiekem wil ik dat ook wel op mijn Ibanez, maar dan moet ik alle hardware vervangen (wat geen kwaad kan) en dat wordt dan best prijzig, gezien het een linkshandig Licensed Floyd systeem is.quote:
Zandstralen en laten verchromenquote:Op maandag 27 september 2010 13:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Stiekem wil ik dat ook wel op mijn Ibanez, maar dan moet ik alle hardware vervangen (wat geen kwaad kan) en dat wordt dan best prijzig, gezien het een linkshandig Licensed Floyd systeem is.
'Begin maar.'quote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal zou ik het lullig vinden iets af te zeiken maar hierbij
what the hellIk zit hardop te lachen nog steeds
Zouden ze nog een toetsenist zoeken?quote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal zou ik het lullig vinden iets af te zeiken maar hierbij
what the hellIk zit hardop te lachen nog steeds
quote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zouden ze nog een toetsenist zoeken?
quote:Op maandag 27 september 2010 15:28 schreef m0ridin het volgende:
Haha! Wtf!
Gelukkig laten ze hier horen dat ze het wel kunnen:
quote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zouden ze nog een toetsenist zoeken?
| Forum Opties | |