We weten toch nog niet of dit een blijvertje is?quote:
Nee, dit is de slager.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Svyatagor het volgende:
Yo, is dit het topic voor kapotte phasers?
Niks mis met die Phaser, hij phased alleen niet...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Svyatagor het volgende:
Yo, is dit het topic voor kapotte phasers?
Hij geeft signaal, alleen phased hij niet, het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef Aimfre het volgende:
[..]
Niks mis met die Phaser, hij phased alleen niet...
Ik heb hier een kopieerapparaat, maar er komen alleen geen kopietjes uit. Het zal wel eenvoudig te verhelpen zijn...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij geeft signaal, alleen phased hij niet, het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef wimjongil het volgende:
Ik heb hier een gitaar, alleen er komt niet zoveel geluid meer uit. Het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.
[ afbeelding ]
Klopt, ik weet ook niet wat er mee is.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Aimfre het volgende:
Probeert u em eens aan/uit te zetten? Opnieuw opstarten?
Kom op man, lul geen poep, je hebt geen idee wat er mis is met dat ding en je vraagt de hoofdprijs!
Doe het zelf dan, als het echt zo simpel is, is het hooguit een kwartiertje werk en je krijgt er een hoop meer knaken voor.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Braddie het volgende:
Wat voor technologie zit er nou in een Phaser uit `74?
Het kunnen 2 dingen zijn.
Althans.. sluit ik niet uit.
Ouderdom.
Kabeltje die niet goed is aangesloten of vervangen moet worden...
Truequote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Doe het zelf dan, als het echt zo simpel is, is het hooguit een kwartiertje werk en je krijgt er een hoop meer knaken voor.
Vond je het leuk? Fijn, want dat vond ik ook!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Braddie het volgende:
Nu is het wel weer leuk geweest ok?
Dank.
Een nieuw blokje erin lepelen is zo moeilijk nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Aimfre het volgende:
Ik heb hier een auto en hij wil niet starten. Het is waarschijnlijk simpel te verhelpen...
[ afbeelding ]
Ik ben heel A-technisch, ga morgen even op m`n werk vragen hoe en wat.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef Aimfre het volgende:
[..]
True
[..]
Vond je het leuk? Fijn, want dat vond ik ook!
Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef guitarist het volgende:
Hier heb je een huis, het tocht wel een beetje. Maar het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.
[ afbeelding ]
Check!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef guitarist het volgende:
Hier heb je een huis, het tocht wel een beetje. Maar het is waarschijnlijk simpel te verhelpen.
[ afbeelding ]
Dat dachten wij ook met al jouw clips. Nu weet je eens hoe dat voelt!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Braddie het volgende:
Nu is het wel weer leuk geweest ok?
Dank.
Nou, ik vind de vergelijking ver gezocht...quote:Op donderdag 23 september 2010 20:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook met al jouw clips. Nu weet je eens hoe dat voelt!
Klopt.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:51 schreef Aimfre het volgende:
[..]
Nou, ik vind de vergelijking ver gezocht...
Dat we het eens zijn, fijn!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Klopt.
Die herriefragmenten waren duizenden malen erger.
Trouwen?quote:
Dan ga ik maar gitaarspelenquote:
Dean deed het ook toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef Libelah het volgende:
Waarom zou je een gitaar die je verkocht hebt in godsnaam weer terug willen kopen?
Ik bied een appel.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een perfect bandbusje te koop, een Toyota Hiace uit 1998 met dik 244.000 op de teller. Heeft een dubbele cabine, dus ook een achterbank, daardoor kun je er met vijf man plus heleboel meuk in.
Staat in Haarlem, hij is nu van mijn ouders. Vraagprijs 4000 euro, maar daar valt over te praten.
Diesel?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een perfect bandbusje te koop, een Toyota Hiace uit 1998 met dik 244.000 op de teller. Heeft een dubbele cabine, dus ook een achterbank, daardoor kun je er met vijf man plus heleboel meuk in.
Staat in Haarlem, hij is nu van mijn ouders. Vraagprijs 4000 euro, maar daar valt over te praten.
Picssss.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, die heb ik niet in huis.quote:
Te koop: bandbus, hij doet het niet helemaal goed meer. Het is waarschijnlijk simpel te verhelpenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:48 schreef Svyatagor het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef guitarist het volgende:
[..]
... een kusje van Charlot...
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef guitarist het volgende:
Sorry Brad, dit was echt de laatste.
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef guitarist het volgende:
[..]
Picssss.
Ruilen tegen een blikje bier en een kusje van Charlot?
(oké, maar wel echt benieuwd naar pics.)
Ik heb genoeg *spullen*.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:41 schreef Iemand91 het volgende:
Tering, hoeveel zooi heb je wel niet?
Hoewel ik dat wel betwijfelquote:''Gitaar is een afgeleide van de gibson 335 wordt in china gebouwd bij de Gibson en epiphone fabriek. iedereen die een eiegn merk wil habben kan een container importeren. Wij hebben ons eige merk Preval en deze gitaren worden gebouwd volgens de exacte specificaties van de originele modellen.
Er is echter een veschil de kop, want je mag niet hetzelfde instrument met jouw eigen naam verhandelen.
De gitaar is beter dan enig ander budget model en is geen instapper. Normale handelswaarde is 425,- euro.''
Ik heb vandaag nog op een echte 1977 Gibson Les Paul 335T gespeeld! Staat te koop bij Kick Music voor 3700euro, inclusief koffer!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:57 schreef blckbb het volgende:
http://www.prevalpromotions.nl/pageID_6832048.html
voor 150 euro
Ik kreeg dit mailtje ook:
[..]
Hoewel ik dat wel betwijfelWeet niet of het waard is naar hem toe te reizen en hem te testen
Helaas ziet het er voor de komende 5 jaar niet naar uit dat ik een gitaar boven de ¤1000,- ga kopenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog op een echte 1977 Gibson Les Paul 335T gespeeld! Staat te koop bij Kick Music voor 3700euro, inclusief koffer!
Datquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Helaas ziet het er voor de komende 5 jaar niet naar uit dat ik een gitaar boven de ¤1000,- ga kopen
waarom gaat het nu al weg danquote:Op donderdag 23 september 2010 23:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg *spullen*.
Die Line-6 Flextone III met FlexBoard is geen zooi geloof me
Microcube? Had je dan niet beter de 15x kunnen kopen? Zijn toch allebei precies evenduur?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:07 schreef Braddie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, ik heb nu die Microcube thuis staan, en die vind ik eigenlijk wel prima, geld gebrek speelt overigens ook een rol.
M`n baas vind het wel leuk juist, hij zegt dat hij het wel goed van me vind dat ik steeds zoveel vooruitgang boek en dat ik al heel goed speel voor iemand die het zichzelf aanleert en pas gitaar speelt.quote:
Ik wilde een leuk klein versterkertje hebben die ik makkelijk mee kon nemen naar vrienden als we gaan jammen... en ik ben er gek op, zit echt veel power in dat ding.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Microcube? Had je dan niet beter de 15x kunnen kopen? Zijn toch allebei precies evenduur?
Snap je bericht niet helemaal (heb topic ook niet zo goed gevolgd laatste tijd), jij zegt dat je dit:quote:Op donderdag 23 september 2010 23:57 schreef blckbb het volgende:
http://www.prevalpromotions.nl/pageID_6832048.html
voor 150 euro
Ik kreeg dit mailtje ook:
[..]
Hoewel ik dat wel betwijfelWeet niet of het waard is naar hem toe te reizen en hem te testen
Ik heb geluk met mijn burenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wilde een leuk klein versterkertje hebben die ik makkelijk mee kon nemen naar vrienden als we gaan jammen... en ik ben er gek op, zit echt veel power in dat ding.
Die Line-6 is te groot... ik had eerst die Vox stack die is uiteindelijk weg gegaan omdat die te groot was, maar zelfs die Line-6 is nog te groot/krachtig op 2/10e van z`n vermogen en de buren worden al gek.
Tsja, maar ik wil het allerliefst uittesten vooral ivm die neck he... Het is een fatsoenlijke houtsoort en elementen zijn vervangbaar, maar ook al is het een koopje ik zit er niet op te wachten dat ik (zelfs voor die 150 euro) een boutgitaar binnen krijgquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Snap je bericht niet helemaal (heb topic ook niet zo goed gevolgd laatste tijd), jij zegt dat je dit:
[ afbeelding ]
voor 150 euri kunt krijgen? KOPEN!
Ik heb nu opzich ook wel geluk met de buren naast mij, maar de buren ACHTER mij ja āchter.... die klagen steeds...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb geluk met mijn buren
éen is muziekleraar en één is zelf muzikant (drummer)
Dan doe je als het warm is toch even je koptelefoon in?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb nu opzich ook wel geluk met de buren naast mij, maar de buren ACHTER mij ja āchter.... die klagen steeds...
Soms is het echt bloedheet op m`n kamer, en dan doe ik m`n raam open... zit ik wat gitaar te spelen of op de toetsen te spelen en dan staat er met 5 minuten zo`n buurvrouw voor de deur of het raam dicht kan![]()
Laatste keer dat dat gebeurde was 2 weken geleden en dat was om HALF 4 S`MIDDAGS
Vind dat niet lekker spelen zo`n koptelefoon op je hoofdquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan doe je als het warm is toch even je koptelefoon in?Voor wat hoort wat en iedereen moet nu eenmaal rekening met elkaar houden
[/moraalridder]
Dat is waar.. Dat raam laat ik voorlopig wel dichtquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:15 schreef blckbb het volgende:
Oh, en winter is coming dus dat raam hoeft voorlopig toch niet open
Ik vind het ook niet alles maar het is beter dan burenruziesquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind dat niet lekker spelen zo`n koptelefoon op je hoofd![]()
Gebruik het eigenlijk nooit....
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet alles maar het is beter dan burenruzies
Ben ik even blij dat ik geen broers of zussen heb(alleen een moeder die soms gek wordt van de spullen die ik weer mee neem naar huisquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:18 schreef blckbb het volgende:
Hoewel het bij mij vaker in ruzies met mn zus resulteert
True true, hij is wel erg vet though! Als het wat is is 150 echt niets.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tsja, maar ik wil het allerliefst uittesten vooral ivm die neck he... Het is een fatsoenlijke houtsoort en elementen zijn vervangbaar, maar ook al is het een koopje ik zit er niet op te wachten dat ik (zelfs voor die 150 euro) een boutgitaar binnen krijg
Precies, zou het ook dolgraag willen uitproberen alleen is Nieuwegein (waar de gitaar staat) echt zéér kut bereikbaar, met bussen en trams enzo waar ik geen ervaring mee heb (geen treinstationquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
True true, hij is wel erg vet though! Als het wat is is 150 echt niets.
Gast.....quote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef Braddie het volgende:
[TK] Line-6 Flextone III + pedalenboard!
350euro voor de 75 watt flextone III van Line-6 + pedalboard in tas.
Geen idee waar je woont maar als ik zo kijk ben je er vanaf Utrecht Centraal in een klein halfuurtje. Stukje met de bus of sneltram.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:23 schreef blckbb het volgende:
[..]
Precies, zou het ook dolgraag willen uitproberen alleen is Nieuwegein (waar de gitaar staat) echt zéér kut bereikbaar, met bussen en trams enzo waar ik geen ervaring mee heb (geen treinstation)
En dat voor een stad die maar 15km verderop ligt ofzoiets
Ja ik heb alleen geen idee hoe zo'n bus werkt want ik ga nooit met de busquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont maar als ik zo kijk ben je er vanaf Utrecht Centraal in een klein halfuurtje. Stukje met de bus of sneltram.
EDIT: station zit een meter of 200 van je adres af.
Hmm moet te doen zijn, mocht het qua tijd uitkomenquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:44 schreef Libelah het volgende:
Kan je ook daar (in de bus zelf) kopen. 2 euro.
Ik speel meestal ukelele, vinden ze eg gezellig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 05:15 schreef Under_Score het volgende:
kun je nu ook al gitaar spelen in de bus dan? laatste keer werd ik er uitgeflikkerd!
't Is een vraagprijs he, en voor een diesel is 244.000 op zich niet zoveel, zeker niet voor een Toyota. Het zijn over het algemeen wel gewilde bussen omdat ze nooit stoppen met rijden.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:07 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind 4000 euro nog behoorlijk veel geld voor een 12 jaar oud busje met zoveel kilometers eigenlijk...
Dat wil je inderdaad niet wetenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:52 schreef Aimfre het volgende:
Wel mooi, maar idd zoals al opgemerkt was, aan de prijs. En ik wil eigenlijk ook niet (wel) weten wat dat ding qua wegenbelasting/verzekering kost!
Misschien heeft het niet zozeer met het volume te maken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb nu opzich ook wel geluk met de buren naast mij, maar de buren ACHTER mij ja āchter.... die klagen steeds...
Soms is het echt bloedheet op m`n kamer, en dan doe ik m`n raam open... zit ik wat gitaar te spelen of op de toetsen te spelen en dan staat er met 5 minuten zo`n buurvrouw voor de deur of het raam dicht kan![]()
Laatste keer dat dat gebeurde was 2 weken geleden en dat was om HALF 4 S`MIDDAGS
inclusief koffer? goede deal dan!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog op een echte 1977 Gibson Les Paul 335T gespeeld! Staat te koop bij Kick Music voor 3700euro, inclusief koffer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |