Ik wil er ook wel eens voor je naar kijken, kost het je in ieder geval geen bakken met geld.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kan wel van alles, maar om nou zelf d'r aan te zitten klooien...
Misschien maar gewoon 'ns helemaal na laten kijken, buis in de voorversterker schijnt soms ook wel 'ns problemen te geven/op te lossen. Maar ja, dat zal wel weer lekker ¤¤¤ kosten...
dat moet je echt ff onder de knie krijgen, meespelen met ene klik is lastig. Wat ik handiger vind ik om de klik drumgeluiden te geven, dan gaat het vaak wat beter.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Oei ik dacht iets "strak" te hebben ingespeeld![]()
![]()
Nog maar eens oefenen met klik track![]()
![]()
Iets voor jou? [TK] Epiphone Les Paul Special II elektrische gitaarquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Iets voor jou? [TK] Epiphone Les Paul Special II elektrische gitaar
Ik kan in twee uur en drie kwartier van Damwoude [Noord Friesland] naar Kerkrade [Zuid Limburg], dus dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik moet 3 uur reizen van huis naar studie.
Met bus naar Zwolle, Intercity naar Den Haag CS, stoptrein naar Delft. = om en nabij 3 uur.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan in twee uur en drie kwartier van Damwoude [Noord Friesland] naar Kerkrade [Zuid Limburg], dus dan doe je toch iets verkeerd.
Zoek gewoon een kamer daar danquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Met bus naar Zwolle, Intercity naar Den Haag CS, stoptrein naar Delft. = om en nabij 3 uur.
QFTquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoek gewoon een kamer daar dan
JAWEL DAMES EN HEREN EN NU VOOR DE 3e RONDE VOOR DE HOOFDPRIJS GAAN WE DOOR NAAR DE LAAAATSTEEEEE VRAAG *tromgeroffelquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)ieuwe-song-24-9-2010
Nu nog 2 extra patronen er tussen zetten en wat weg knippen dan is het klaar (soort van zeg maar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |