Er zitten veel flauwe stukjes tussen. Maar sommige zijn briljant.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik de enige die de TV-kantine niet zo leuk vind?? Ik vind Carlo en Irene trouwens goede vakmensen, maar dit programma vind ik niet veel aan.
De TV-kantine vind ik doorgaans ook ruk, maar ik vind deze persiflage nou juist eens een keer wel goed...quote:Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Kan hem hier niet zien, maar wat ik vorige keer zag was het niet goed.
Carlo kan of iemand goed nadoen of echt totaal niet.
ik ga zo eens even kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De TV-kantine vind ik doorgaans ook ruk, maar ik vind deze persiflage nou juist eens een keer wel goed...
Ik snap 'm nietquote:
een pogostick. Ga maar even youtubenquote:
en je weet dat kikkers erom bekend staan veel en ver te springen?quote:
Goed, de eerste week zit erop, en het bevalt haar welquote:Op donderdag 23 september 2010 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
hee Red!!
Hoe bevalt Tinuviel de nieuwe baan?
quote:
Fijn dat het bevalt... het is toch altijd weer even spannend.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed, de eerste week zit erop, en het bevalt haar wel
Hier begint het ook wat te rommelen nu.quote:
Jepquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook knallen en flitsen in Noord Brabant
Ideaal voor mensen die iPods op vol volume nog niet asociaal genoeg vindenquote:
ik zeg niet dat ik gauw naar GM toe zal gaan....quote:
Een goede koptelefoon doet wonderen, maar daar hebben we het hier al eerder over gehad...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ideaal voor mensen die iPods op vol volume nog niet asociaal genoeg vinden
Of mensen die Family Guy willen nadoen met de wens 'I wish I had my own theme music'quote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ideaal voor mensen die iPods op vol volume nog niet asociaal genoeg vinden
Idem, maar hij was te mooi om te laten liggen...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik gauw naar GM toe zal gaan....
'lelijke mensen zijn nou eenmaal ook altijd dom'quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef CaLeX het volgende:
![]()
OhOh cherso was weer vermakelijk gister
klef en bef die andere mensen dom noemen
Wel over een stel kansloze tjappies die over 25 jaar nog bij de jumbo werken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat toch nergens over dat hele programmaSchitterend
Misschien is dat het wel juist...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat toch nergens over dat hele programmaSchitterend
Of ze werkt in de lokale snekbar, want ze kan wel met frikandellen omgaan...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wel over een stel kansloze tjappies die over 25 jaar nog bij de jumbo werken.
Op Roos na dan, want die gaat zich wel ergens omhoogneuken
Ik hoor dat ze ook heel goed is met gehaktballen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of ze werkt in de lokale snekbar, want ze kan wel met frikandellen omgaan...
Dat heb ik nog niet gezien, gisteren kieperde ze wel een iets te opdringerige gozer de frikandel die hij in z'n handen had in z'n gezicht...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor dat ze ook heel goed is met gehaktballen.
Dit is idd. meer een foto van Lennon met mama...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ow nog even een foto van mn nieuwe kapsel, al staat het er niet zo goed op.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind de TV Kantine best leuk eigenlijk alleen soms is het verhaal wat ze maken gewoon helemaal niet zo leuk. Zo vind ik de Allo Allo best leuk alleen gaat het nergens heen.
Dat doe 'ie wel goed jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
middag allemaal.
Ik vind voor Carlo goed in dat Allo Allo.
Ik hou niet zo van foto's waar ik alleen op sta.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is idd. meer een foto van Lennon met mama...
Geef nou toe: je wil gewoon dat kind van je spammen hierquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van foto's waar ik alleen op sta.
Dat nog niet eens... dan had ik wel een mooiere/andere foto gepost.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geef nou toe: je wil gewoon dat kind van je spammen hier
Zozo, daar is moeite in gestoken zo te zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef iamredleader het volgende:
en alvast smakelijk eten iedereen
Vanavond: kip uit de Romertopf, aardappeltjes gekookt+gebakken, stevige Hollandse winterwortels en champignons met pijnboompitten in een wijn-olie sausje. Om het af te maken een lekkere witte wijn
Wat een werk, ik heb iets laten halen bij de lokale chineesquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zozo, daar is moeite in gestoken zo te zien.
Heb het hier bij spinazie, rosti en schnitzel gehouden.
Nu nog even afwachten wie er moeite in heeft gestoken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zozo, daar is moeite in gestoken zo te zien.
tinuviel en Jair hebben genoeg moeite gedaan om het op te etenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
Nu nog even afwachten wie er moeite in heeft gestoken.
Hm, hoe smaakt dat houtje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit op mw. MM te wachten en daardoor op een houtje te bijten. Geen idee hoe laat we aan tafel gaan, maar ik rammel...
zoethout?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit op mw. MM te wachten en daardoor op een houtje te bijten. Geen idee hoe laat we aan tafel gaan, maar ik rammel...
Eerder hout van de zure appelboom.quote:
De opdracht van de speurtocht was 'zoek de BBQ' ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net terug van afdelingsuitje.
Speurtochtje en een BBQ.
De BBQ was gelukkig wel goed
Te weinig overlevenden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het moest een soort van maffia speurtocht voorstellen maar dat kwam niet erg uit de verf
Nee, meer dan de helft van de groep werd gearresteerd en de rest in beton gegoten.quote:
Weltrusten MM.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, meer dan de helft van de groep werd gearresteerd en de rest in beton gegoten.
Alleen Jojo heeft het tot aan de BBQ gered...![]()
Het heldere licht dat dat programma bedacht heeft, moet per direct verhuizen naar een gesloten inrichting...quote:
Ah toch iemand wakkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het heldere licht dat dat programma bedacht heeft, moet per direct verhuizen naar een gesloten inrichting...
Dat is een onwaarschijnlijk scenario.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, meer dan de helft van de groep werd gearresteerd en de rest in beton gegoten.
Alleen Jojo heeft het tot aan de BBQ gered...![]()
Tweede proefrit makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Jij bent er ookv roeg bij....
wij gaan vandaag naar Juliantoren... maar eerst naar voetbal om 10:00 uur. Iemand hier nog leuke plannen?
Honda dealer in Zwaag. Als ze de prijs nog iets lager doen en mijn vrouw is zometeen ook enthousiast, dan koop ik hem...quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het bij een garage of prive? Altijd spannend, een auto kopen. Succes ermee
Vandaag eerst werken en daarna personeelsfeestquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Jij bent er ookv roeg bij....
wij gaan vandaag naar Juliantoren... maar eerst naar voetbal om 10:00 uur. Iemand hier nog leuke plannen?
Beetje wazige foto's. Ook had Honda de antenne er wel wat mooier op kunnen zettenquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:10 schreef Bart het volgende:
Dit is hem trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo te zien een automatisch inschuifbare antenne?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beetje wazige foto's. Ook had Honda de antenne er wel wat mooier op kunnen zetten
Ja, daar kan ik niet onderuit, hoewel mijn enthousiasme om daar heen te gaan aanzienlijk gedaald is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
slecht gepland MM, dat wordt keuzes maken.
Maar zo te zien wordt het BBQ?
wordt lastig, ik zou een stripfiguur zijn dat zijn weerga niet kent en nog niet bestaatquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien kun je je bij deze mensen aansluiten
Stel je bent een stripfiguur
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net CIV V wezen halen.
Zometeen maar eens installeren
Wat had je dan verwacht van een goedkopie gsm? Anyway, hij is nu van mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beetje wazige foto's. Ook had Honda de antenne er wel wat mooier op kunnen zetten
Je hebt dus toestemming van de directie gekregen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht van een goedkopie gsm? Anyway, hij is nu van mij.
Tnxquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je nieuwe wagen Bart
2001. 201.000 op de teller. Maar dat zou je hem zeker niet gevenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Oud bakkie of redelijk recent nog?
Zo...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
2001. 201.000 op de teller. Maar dat zou je hem zeker niet geven.
Die van mij welquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo...![]()
Mijn auto's zijn nooit boven de ton uitgekomen...
De vorige eigenaar moest wel heel zuinig met zijn auto zijn geweest...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
2001. 201.000 op de teller. Maar dat zou je hem zeker niet geven.
Ik zal die band vanavond even beluisteren...quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:11 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van epische Redheads net kaarten besteld voor Epica in Paradiso volgend jaar mei (ja, je kan niet vroeg genoeg je concerten aankondigen en de kaartverkoop starten...)...
[ afbeelding ]
Ja dat was ie ook, dat is echt te zien aan de hele auto... Geen deukje of krasje te vinden! Bekleding van stoelen is ook perfect.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De vorige eigenaar moest wel heel zuinig met zijn auto zijn geweest...
Gooi wel van te voren je haar los...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal die band vanavond even beluisteren...
Die video is niet goed! Ik heb de hele clip gedraaid maar geen moment muziek gehoord.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gooi wel van te voren je haar los... [ afbeelding ]
Tsja, sommige muziek is voor sommige mensen niet te horen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Die video is niet goed! Ik heb de hele clip gedraaid maar geen moment muziek gehoord.
Ah dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, sommige muziek is voor sommige mensen niet te horen...
Ik vrees dat jij één van de weinige bent bij wie net dat ene chromosoompje mist.quote:
Nah, ik heb denk ik het Epica-chromosoom ingeruild voor een beter exemplaarquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij één van de weinige bent bij wie net dat ene chromosoompje mist.
Kan je er wel aan helpen overigens, heb extra kaarten voor Epica op 19 mei 2011...
Welk muzikale stroom-chromosoom is dat dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, ik heb denk ik het Epica-chromosoom ingeruild voor een beter exemplaar.
Scherp!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:59 schreef iamredleader het volgende:
TradeMarkie - 25 september
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:30 schreef Bart het volgende:
Niet muziekgerelateerd, gewoon wat extra intelligentie genomen.
Dank uquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:59 schreef iamredleader het volgende:
TradeMarkie - 25 september
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Ik moet hem nog checken, ben benieuwd...quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Eerste indruk CIV V
Duidelijk anders dan IV maar ernstig goed![]()
Woei, ik zal eens kijken of m'n pc'tje het trektquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Eerste indruk CIV V
Duidelijk anders dan IV maar ernstig goed![]()
Welkom thuisquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
Deze keer weer vanuit Nederland.Net geland
Uitbrakkenquote:Op zondag 26 september 2010 10:29 schreef iamredleader het volgende:
Mensen nog toffe plannen voor vandaag?
werkenquote:Op zondag 26 september 2010 10:29 schreef iamredleader het volgende:
Ja, deels al uitgevoerd.quote:Op zondag 26 september 2010 10:29 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Cobra4 het volgende:
Goeiemiddag allemaal.
Straks lekker chinees laten bezorgen. Dus nu al met mijn neus in de folder om te kiezen wat ik ga nemen.
quote:
en wat deed het?quote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken wat een CHKDSK /R nog kan doen...
Blijven steken op 75% na een flinke vertraging op 25% en 31% en toen zeggen:quote:
Je lijkt NEC wel...quote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist 16 limoenen ingemaakt. Nu moeten ze 4 weken in de warmte/zon staan voordat ik er wat mee kan doen
ja die, maakt idd verder geen zak uit, maar het viel me op.quote:Op zondag 26 september 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Je bedoelt van die toko van die HD's?
Kan mij het schrijven wat ze schrijven, ik heb zo'n ding nodig en dus zijn ze mijn vriend...
"Lime pickle" mee maken. Er gaan nog wat ingredienten en olieen bij en dan is het samen met papadums een heeeerlijk voorgerechtjequote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lijkt NEC wel...
Maar... wat ga je er dan mee doen?
Ah, yammie...quote:Op zondag 26 september 2010 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Lime pickle" mee maken. Er gaan nog wat ingredienten en olieen bij en dan is het samen met papadums een heeeerlijk voorgerechtje
Maar wat ik nu aan het maken ben hebben ze vast nietquote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, yammie...
Ik was vannochtend hier, ik heb het voor me laten inmaken...
Ze hebben er wel ingelegde citroenen, limoenen en druiven, maar de receptuur zal sowieso anders zijn...quote:Op zondag 26 september 2010 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wat ik nu aan het maken ben hebben ze vast niet
Ja, met bijv. een tool als Partition Magic is het appeltje/eitje...quote:Op zondag 26 september 2010 16:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje, kan je een hardeschijf zonder partities partitioneren zonder alle info op die schijf te verliezen?
Dat dit soort winkels nog maar eeuwen mogen blijven bestaan.quote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, yammie...
Ik was vannochtend hier, ik heb het voor me laten inmaken...
Ja, als puppie kwam hun zuurkar nog bij mijn oma door de straat en kochten we er een 'bommetje' of een 'Amsterdamse joekel' voor een dubbeltje of zo.quote:Op zondag 26 september 2010 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dit soort winkels nog maar eeuwen mogen blijven bestaan.
Het heeft wel veel weg van een geheime kamer...quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, deels al uitgevoerd.
Eerst zuur gehaald bij De Leeuw op de Vrijheidslaan, daarna Sal Meijer in de Scheldestraat ontdaan van (te veel) broodjes pekelvlees en nu is het computermiddag.
Oude laptop met steeds de beroemde Blue Screens Of Death maar eens opnieuw inrichten, kijken of dat nog soelaas biedt...
[ afbeelding ]
Mijn nerd-hoek...
Ssssshhhhhhttttttttt...quote:Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het heeft wel veel weg van een geheime kamer...
Wat heb je te verliezen?quote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ssssshhhhhhttttttttt...
Niet verder vertellen, dat is het ook.
Zelfs mw. MM weet hem niet te vinden...
Ik kan er alleen maar om lachen.quote:Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En Feijenoord staat op de 14 plaats
Hoezo teringzooi en electra verspilling?quote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan wordt het tijd om thuis eens een keer op te ruimen
Ik zat te denken aan een IKEA-achtige werkplek.quote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan wordt het tijd om thuis eens een keer op te ruimen
Niet zo bekrompen, lijkt me toch prachtig, zo'n nieuw stadion zonder bespeler...quote:Op zondag 26 september 2010 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal echter wel huilen als Feyenoord toch vvt gaat, je wenst geen enkele club incompetente klunzen toe...
quote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers van Adidas schoenen
[ afbeelding ]
Mijn bureau IS van IKEA...quote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een IKEA-achtige werkplek.
Handig overal mee te nemen...
En dat met internetquote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ssssshhhhhhttttttttt...
Niet verder vertellen, dat is het ook.
Zelfs mw. MM weet hem niet te vinden...
Was dat niet om van den Herik rare spelletjes aan het spelen was?quote:Op zondag 26 september 2010 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan er alleen maar om lachen.
Feyenoord heeft Jorien van den Herik (dé geldschieter) weggepest en sindsdien brengen carrièretijgers en geldwolven de club naar de afgrond.
Ik zal echter wel huilen als Feyenoord toch vvt gaat, je wenst geen enkele club incompetente klunzen toe...
Meneer v/d Herik stond inderdaad in de belangstelling van de belastingdienst...quote:Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat niet om van den Herik rare spelletjes aan het spelen was?
Klopt, onregelmatigheden bij transfers.quote:Op zondag 26 september 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meneer v/d Herik stond inderdaad in de belangstelling van de belastingdienst...
Bij Ajax is hetzelfde bij Harmsen en Van Praag gebeurd.quote:Op zondag 26 september 2010 17:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, onregelmatigheden bij transfers.
Daarnaast werd diezelfde man ook door zijn eigen supporters met de dood bedreigd...
Stank voor dank...
Elke andere club had nieuwe stadionplannen allang in de ijskast of in de prullenbak gegooid.quote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo bekrompen, lijkt me toch prachtig, zo'n nieuw stadion zonder bespeler...
Het leukste van dit alles is dat Ruud Gullit ook verworden is tot een bobo.quote:Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Ajax is hetzelfde bij Harmsen en Van Praag gebeurd.
Hoge bomen vangen nou éénmaal veel wind, zeker in de wereld van het voetbal, waar je zo'n functie alleen maar neemt vanwege een te groot ego...
quote:De spelersbus keert na de uitwedstrijd in Nijmegen niet terug naar De Kuip uit angst voor een clash met boze supporters.
quote:
quote:
Wat gaan ze doen dan? Ze allemaal thuis afzetten met de bus?quote:
Is dat een vervolg op het succesvolle RTL programma "Dansen met je ster op het ijs"?quote:Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, het moet ook niet gekker worden...
Zometeen So You Think You Can Dance
Nee, die twee programma's staan los van elkaar.quote:Op zondag 26 september 2010 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op het succesvolle RTL programma "Dansen met je ster op het ijs"?
Dat is logisch en logistiek onverantwoord...quote:Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen dan? Ze allemaal thuis afzetten met de bus?
Ja ik zit zo ook weer achter de buisquote:Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, het moet ook niet gekker worden...
Zometeen So You Think You Can Dance
Nee, het is een vervolg op het vorige seizoen van "So you think you can dance". Een Idols-kloon, maar dan zoeken ze iemand die goed kan dansen, de winnaar mag dan in een dansoptreden ofzo mee gaan doen. Maar het leuke is dat er dus allerlei dansstijlen door elkaar te zien zijn, en sommige lui zijn echt fucking goed, niet normaal! Dan sta je echt te kijken wat een lichaamsbeheersing ze hebben enzo...quote:Op zondag 26 september 2010 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op het succesvolle RTL programma "Dansen met je ster op het ijs"?
Dat dusquote:Op zondag 26 september 2010 19:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, het is een vervolg op het vorige seizoen van "So you think you can dance". Een Idols-kloon, maar dan zoeken ze iemand die goed kan dansen, de winnaar mag dan in een dansoptreden ofzo mee gaan doen. Maar het leuke is dat er dus allerlei dansstijlen door elkaar te zien zijn, en sommige lui zijn echt fucking goed, niet normaal! Dan sta je echt te kijken wat een lichaamsbeheersing ze hebben enzo...
Hé, het staat in de telegraaf, dus het is waar!quote:Op zondag 26 september 2010 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Porsche__.html?p=2,1
Peperduur?![]()
![]()
weer typisch Telegraaf. De uitgebrande auto te zien in het Artikel is een een 944 of iets soortgelijks. De lelijkste en daardoor goedkoopste Porsche ooit gebouwd. Een wat oudere kan je met koffiepunten bij elkaar sparen....
Jepquote:
Maakt dat je blij of pissig?quote:
Hoi en doei.quote:
Blijquote:
ik 29quote:
Ok. Dan: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BlijIk word 26, 19 klinkt beter
Je helpt toch mede Campzone organiseren?quote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een beetje vacatures te lezen, en ik denk dat het grootste probleem zal zijn dat ik bang ben dat ik iets niet kanZoals deze vacature
Volgens mij voldoe ik aan alle functie eisen. Maar een evenement organiseren![]()
Ik denk dat het probleem net iets dieper ligt...quote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je helpt toch mede Campzone organiseren?
Gewoon doen...
Lol neequote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je helpt toch mede Campzone organiseren?
Gewoon doen...
Dat denk ik ook eerlijk gezegd. Zal wel loslopen enzoquote:Op zondag 26 september 2010 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem net iets dieper ligt...
Dat denk ik bij jou iedere keer...quote:Op zondag 26 september 2010 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem net iets dieper ligt...
Ik ben nog steeds in orde...quote:Op zondag 26 september 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik bij jou iedere keer...
Heb je je al eens opgegeven voor een quiz?quote:Op zondag 26 september 2010 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die twee programma's staan los van elkaar.
Ik moet er sowieso niets van hebben. Voorlopig kijk ik op de zondagavond 'Een Tegen 100' en wacht ik op een nieuw seizoen van 'De Pappenheimers'.
Je moet wat als quizfanaat...
Ze laten je vast niet alles in je eentje doen. Daarbij komt ook nog dat er verschillende definities zijn over wat een groot evenement is. De APV van Stadskanaal zegt het volgende±quote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een beetje vacatures te lezen, en ik denk dat het grootste probleem zal zijn dat ik bang ben dat ik iets niet kanZoals deze vacature
Volgens mij voldoe ik aan alle functie eisen. Maar een evenement organiseren![]()
Het organiseren van Koninginnedag zou dan onder groot evenement vallen en volgens mij kan je dat best. Als je de juiste mensen hebt weten te vinden dan weten die voldoende over hun eigen onderdeel en hoef jij als het goed is niets meer te doenquote:groot evenement:
een evenement als bedoeld in artikel 2.2.1 dat een (boven) regionale uitstraling heeft of (naar het oordeel van de burgemeester) extra hinder of overlast zal opleveren voor de omgeving of risico inhoudt op aantasting van de openbare orde en waarbij inzetbaarheid van politie, brandweer of GHOR noodzakelijk is;
't Gaat om een functie in Groningenquote:Op zondag 26 september 2010 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze laten je vast niet alles in je eentje doen. Daarbij komt ook nog dat er verschillende definities zijn over wat een groot evenement is. De APV van Stadskanaal zegt het volgende±
[..]
Het organiseren van Koninginnedag zou dan onder groot evenement vallen en volgens mij kan je dat best. Als je de juiste mensen hebt weten te vinden dan weten die voldoende over hun eigen onderdeel en hoef jij als het goed is niets meer te doen
Vaardigheden kun je aanlerenquote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
't Gaat om een functie in GroningenEn alles alleen doen is ook ondoenlijk natuurlijk, maar ik heb niet echt een organisatietalent
![]()
Ik weet nog wel iemand met een zwarte Suzuki Alto...quote:Op zondag 26 september 2010 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het organiseren van Koninginnedag zou dan onder groot evenement vallen en volgens mij kan je dat best. Als je de juiste mensen hebt weten te vinden dan weten die voldoende over hun eigen onderdeel en hoef jij als het goed is niets meer te doen
quote:
Ik zie zeker weer onnodig beren op de wegquote:
Yupquote:Op zondag 26 september 2010 23:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie zeker weer onnodig beren op de weg![]()
quote:Eerst maar eens slapen, morgen sollicitatietraining, laatste week, een na laatste dag. Hallelujah.
In dit filmpje ook...quote:Op zondag 26 september 2010 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
Dat tettenmens maakte vorige keer meloenen kapot toch ofzo?
Oh, ik was al gestopt na de blikjes om dat ik dus al eerder een filmpje had gezienquote:
Hij kan toch ook het achterste lepeltje zijnquote:Op zondag 26 september 2010 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd of ze door is gegaan naar de volgende ronde.
En of haar bedgenoot de volgende dag nog lucht heeft na een nachtje lepeltje-lepeltje...
Dan ben ik benieuwd hoe lang z'n armen zijn...quote:Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij kan toch ook het achterste lepeltje zijn
Zijn arm kan natuurlijk langs de onderkant van de tetten. Hij zal hooguit een slapende arm krijgen maar die andere arm heeft daar ook al snel last van dus zo erg is dat nietquote:Op zondag 26 september 2010 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe lang z'n armen zijn...
[ afbeelding ]
Er zijn maar weinig mensen die aan alle eisen voldoen... dus gewoon solliciteren!!quote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Etcetera het volgende:
En je hebt spinsels in je hoofdquote:Op zondag 26 september 2010 23:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie zeker weer onnodig beren op de weg![]()
Eerst maar eens slapen, morgen sollicitatietraining, laatste week, een na laatste dag. Hallelujah.
Goedemorgen...quote:Op maandag 27 september 2010 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
Dienstmededeling: Wakker worden!! Het is bijna lunchtijd!!![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Schrijf je in voor de sterkste vrouw van Nederland...
1. It wasn't me...quote:ma 27 sep 2010, 13:10
'Oh Oh Cherso's Barbie krijgt klappen' van onze redactie
AMSTERDAM - De Haagse Samantha de Jong, beter bekend als Oh Oh Cherso's Barbie, zal na dit weekend nóg minder met Amsterdammers te maken willen hebben dan voorheen...
De opvallende blondine zou vrijdag op de boulevard van Scheveningen in elkaar zijn geslagen door een groep mensen uit de hoofdstad. Barbie zou na de aanvaring zelfs een bezoek hebben moeten brengen aan het Bronovo ziekenhuis, meldt website Showbiznewz.nl.
In één van de uitzendingen van Oh Oh Cherso stak Barbie niet onder stoelen of banken een hekel te hebben aan Amsterdammers en dat zou er nu net de reden van zijn geweest dat ze klappen heeft gekregen.
Behalve lichamelijke verwondingen zou het met de mentale toestand van Barbie ook niet zo goed gaan; door het incident zou ze te bang zijn om zich nog te vertonen op evenementen of andere geplande optredens.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ng-barbie-onzin.html
quote:Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
't Is zo jammer dat mensen hier niet van leren.
quote:Op maandag 27 september 2010 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
Dienstmededeling: Wakker worden!! Het is bijna lunchtijd!!![]()
Ben je weer te lui om het zelf te doen of om het zelfs maar aan Peaceman te vragen?quote:Op maandag 27 september 2010 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt misschien nog wel het avondeten halen!!
quote:Op maandag 27 september 2010 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je weer te lui om het zelf te doen of om het zelfs maar aan Peaceman te vragen?
quote:Op maandag 27 september 2010 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je weer te lui om het zelf te doen of om het zelfs maar aan Peaceman te vragen?
En? Wat gaan we eten?quote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
zo bedoelde ik het niet eens....
![]()
Ik ga zo lopen, treinen, lopen en fietsen door de regen. Thuis aangekomen, ga ik het avondeten bereiden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |