Er zitten veel flauwe stukjes tussen. Maar sommige zijn briljant.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik de enige die de TV-kantine niet zo leuk vind?? Ik vind Carlo en Irene trouwens goede vakmensen, maar dit programma vind ik niet veel aan.
De TV-kantine vind ik doorgaans ook ruk, maar ik vind deze persiflage nou juist eens een keer wel goed...quote:Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Kan hem hier niet zien, maar wat ik vorige keer zag was het niet goed.
Carlo kan of iemand goed nadoen of echt totaal niet.
ik ga zo eens even kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De TV-kantine vind ik doorgaans ook ruk, maar ik vind deze persiflage nou juist eens een keer wel goed...
Ik snap 'm nietquote:
een pogostick. Ga maar even youtubenquote:
en je weet dat kikkers erom bekend staan veel en ver te springen?quote:
Goed, de eerste week zit erop, en het bevalt haar welquote:Op donderdag 23 september 2010 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
hee Red!!
Hoe bevalt Tinuviel de nieuwe baan?
quote:
Fijn dat het bevalt... het is toch altijd weer even spannend.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed, de eerste week zit erop, en het bevalt haar wel
Hier begint het ook wat te rommelen nu.quote:
Jepquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook knallen en flitsen in Noord Brabant
Ideaal voor mensen die iPods op vol volume nog niet asociaal genoeg vindenquote:
ik zeg niet dat ik gauw naar GM toe zal gaan....quote:
Een goede koptelefoon doet wonderen, maar daar hebben we het hier al eerder over gehad...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ideaal voor mensen die iPods op vol volume nog niet asociaal genoeg vinden
Of mensen die Family Guy willen nadoen met de wens 'I wish I had my own theme music'quote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ideaal voor mensen die iPods op vol volume nog niet asociaal genoeg vinden
Idem, maar hij was te mooi om te laten liggen...quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik gauw naar GM toe zal gaan....
'lelijke mensen zijn nou eenmaal ook altijd dom'quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef CaLeX het volgende:
![]()
OhOh cherso was weer vermakelijk gister
klef en bef die andere mensen dom noemen
Wel over een stel kansloze tjappies die over 25 jaar nog bij de jumbo werken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat toch nergens over dat hele programmaSchitterend
Misschien is dat het wel juist...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat toch nergens over dat hele programmaSchitterend
Of ze werkt in de lokale snekbar, want ze kan wel met frikandellen omgaan...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wel over een stel kansloze tjappies die over 25 jaar nog bij de jumbo werken.
Op Roos na dan, want die gaat zich wel ergens omhoogneuken
Ik hoor dat ze ook heel goed is met gehaktballen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of ze werkt in de lokale snekbar, want ze kan wel met frikandellen omgaan...
Dat heb ik nog niet gezien, gisteren kieperde ze wel een iets te opdringerige gozer de frikandel die hij in z'n handen had in z'n gezicht...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor dat ze ook heel goed is met gehaktballen.
Dit is idd. meer een foto van Lennon met mama...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ow nog even een foto van mn nieuwe kapsel, al staat het er niet zo goed op.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind de TV Kantine best leuk eigenlijk alleen soms is het verhaal wat ze maken gewoon helemaal niet zo leuk. Zo vind ik de Allo Allo best leuk alleen gaat het nergens heen.
Dat doe 'ie wel goed jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
middag allemaal.
Ik vind voor Carlo goed in dat Allo Allo.
Ik hou niet zo van foto's waar ik alleen op sta.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is idd. meer een foto van Lennon met mama...
Geef nou toe: je wil gewoon dat kind van je spammen hierquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van foto's waar ik alleen op sta.
Dat nog niet eens... dan had ik wel een mooiere/andere foto gepost.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geef nou toe: je wil gewoon dat kind van je spammen hier
Zozo, daar is moeite in gestoken zo te zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef iamredleader het volgende:
en alvast smakelijk eten iedereen
Vanavond: kip uit de Romertopf, aardappeltjes gekookt+gebakken, stevige Hollandse winterwortels en champignons met pijnboompitten in een wijn-olie sausje. Om het af te maken een lekkere witte wijn
Wat een werk, ik heb iets laten halen bij de lokale chineesquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zozo, daar is moeite in gestoken zo te zien.
Heb het hier bij spinazie, rosti en schnitzel gehouden.
Nu nog even afwachten wie er moeite in heeft gestoken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zozo, daar is moeite in gestoken zo te zien.
tinuviel en Jair hebben genoeg moeite gedaan om het op te etenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
Nu nog even afwachten wie er moeite in heeft gestoken.
Hm, hoe smaakt dat houtje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit op mw. MM te wachten en daardoor op een houtje te bijten. Geen idee hoe laat we aan tafel gaan, maar ik rammel...
zoethout?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit op mw. MM te wachten en daardoor op een houtje te bijten. Geen idee hoe laat we aan tafel gaan, maar ik rammel...
Eerder hout van de zure appelboom.quote:
De opdracht van de speurtocht was 'zoek de BBQ' ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net terug van afdelingsuitje.
Speurtochtje en een BBQ.
De BBQ was gelukkig wel goed
Te weinig overlevenden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het moest een soort van maffia speurtocht voorstellen maar dat kwam niet erg uit de verf
Nee, meer dan de helft van de groep werd gearresteerd en de rest in beton gegoten.quote:
Weltrusten MM.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, meer dan de helft van de groep werd gearresteerd en de rest in beton gegoten.
Alleen Jojo heeft het tot aan de BBQ gered...![]()
Het heldere licht dat dat programma bedacht heeft, moet per direct verhuizen naar een gesloten inrichting...quote:
Ah toch iemand wakkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het heldere licht dat dat programma bedacht heeft, moet per direct verhuizen naar een gesloten inrichting...
Dat is een onwaarschijnlijk scenario.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, meer dan de helft van de groep werd gearresteerd en de rest in beton gegoten.
Alleen Jojo heeft het tot aan de BBQ gered...![]()
Tweede proefrit makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Jij bent er ookv roeg bij....
wij gaan vandaag naar Juliantoren... maar eerst naar voetbal om 10:00 uur. Iemand hier nog leuke plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |