Wat heb je te verliezen?quote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ssssshhhhhhttttttttt...
Niet verder vertellen, dat is het ook.
Zelfs mw. MM weet hem niet te vinden...
Ik kan er alleen maar om lachen.quote:Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En Feijenoord staat op de 14 plaats
Hoezo teringzooi en electra verspilling?quote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan wordt het tijd om thuis eens een keer op te ruimen
Ik zat te denken aan een IKEA-achtige werkplek.quote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan wordt het tijd om thuis eens een keer op te ruimen
Niet zo bekrompen, lijkt me toch prachtig, zo'n nieuw stadion zonder bespeler...quote:Op zondag 26 september 2010 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal echter wel huilen als Feyenoord toch vvt gaat, je wenst geen enkele club incompetente klunzen toe...
quote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers van Adidas schoenen
[ afbeelding ]
Mijn bureau IS van IKEA...quote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een IKEA-achtige werkplek.
Handig overal mee te nemen...
En dat met internetquote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ssssshhhhhhttttttttt...
Niet verder vertellen, dat is het ook.
Zelfs mw. MM weet hem niet te vinden...
Was dat niet om van den Herik rare spelletjes aan het spelen was?quote:Op zondag 26 september 2010 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan er alleen maar om lachen.
Feyenoord heeft Jorien van den Herik (dé geldschieter) weggepest en sindsdien brengen carrièretijgers en geldwolven de club naar de afgrond.
Ik zal echter wel huilen als Feyenoord toch vvt gaat, je wenst geen enkele club incompetente klunzen toe...
Meneer v/d Herik stond inderdaad in de belangstelling van de belastingdienst...quote:Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat niet om van den Herik rare spelletjes aan het spelen was?
Klopt, onregelmatigheden bij transfers.quote:Op zondag 26 september 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meneer v/d Herik stond inderdaad in de belangstelling van de belastingdienst...
Bij Ajax is hetzelfde bij Harmsen en Van Praag gebeurd.quote:Op zondag 26 september 2010 17:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, onregelmatigheden bij transfers.
Daarnaast werd diezelfde man ook door zijn eigen supporters met de dood bedreigd...
Stank voor dank...
Elke andere club had nieuwe stadionplannen allang in de ijskast of in de prullenbak gegooid.quote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo bekrompen, lijkt me toch prachtig, zo'n nieuw stadion zonder bespeler...
Het leukste van dit alles is dat Ruud Gullit ook verworden is tot een bobo.quote:Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Ajax is hetzelfde bij Harmsen en Van Praag gebeurd.
Hoge bomen vangen nou éénmaal veel wind, zeker in de wereld van het voetbal, waar je zo'n functie alleen maar neemt vanwege een te groot ego...
quote:De spelersbus keert na de uitwedstrijd in Nijmegen niet terug naar De Kuip uit angst voor een clash met boze supporters.
quote:
quote:
Wat gaan ze doen dan? Ze allemaal thuis afzetten met de bus?quote:
Is dat een vervolg op het succesvolle RTL programma "Dansen met je ster op het ijs"?quote:Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, het moet ook niet gekker worden...
Zometeen So You Think You Can Dance
Nee, die twee programma's staan los van elkaar.quote:Op zondag 26 september 2010 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op het succesvolle RTL programma "Dansen met je ster op het ijs"?
Dat is logisch en logistiek onverantwoord...quote:Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen dan? Ze allemaal thuis afzetten met de bus?
Ja ik zit zo ook weer achter de buisquote:Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, het moet ook niet gekker worden...
Zometeen So You Think You Can Dance
Nee, het is een vervolg op het vorige seizoen van "So you think you can dance". Een Idols-kloon, maar dan zoeken ze iemand die goed kan dansen, de winnaar mag dan in een dansoptreden ofzo mee gaan doen. Maar het leuke is dat er dus allerlei dansstijlen door elkaar te zien zijn, en sommige lui zijn echt fucking goed, niet normaal! Dan sta je echt te kijken wat een lichaamsbeheersing ze hebben enzo...quote:Op zondag 26 september 2010 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op het succesvolle RTL programma "Dansen met je ster op het ijs"?
Dat dusquote:Op zondag 26 september 2010 19:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, het is een vervolg op het vorige seizoen van "So you think you can dance". Een Idols-kloon, maar dan zoeken ze iemand die goed kan dansen, de winnaar mag dan in een dansoptreden ofzo mee gaan doen. Maar het leuke is dat er dus allerlei dansstijlen door elkaar te zien zijn, en sommige lui zijn echt fucking goed, niet normaal! Dan sta je echt te kijken wat een lichaamsbeheersing ze hebben enzo...
Hé, het staat in de telegraaf, dus het is waar!quote:Op zondag 26 september 2010 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Porsche__.html?p=2,1
Peperduur?![]()
![]()
weer typisch Telegraaf. De uitgebrande auto te zien in het Artikel is een een 944 of iets soortgelijks. De lelijkste en daardoor goedkoopste Porsche ooit gebouwd. Een wat oudere kan je met koffiepunten bij elkaar sparen....
Jepquote:
Maakt dat je blij of pissig?quote:
Hoi en doei.quote:
Blijquote:
ik 29quote:
Ok. Dan: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
BlijIk word 26, 19 klinkt beter
Je helpt toch mede Campzone organiseren?quote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een beetje vacatures te lezen, en ik denk dat het grootste probleem zal zijn dat ik bang ben dat ik iets niet kanZoals deze vacature
Volgens mij voldoe ik aan alle functie eisen. Maar een evenement organiseren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |