Honda dealer in Zwaag. Als ze de prijs nog iets lager doen en mijn vrouw is zometeen ook enthousiast, dan koop ik hem...quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het bij een garage of prive? Altijd spannend, een auto kopen. Succes ermee
Vandaag eerst werken en daarna personeelsfeestquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Jij bent er ookv roeg bij....
wij gaan vandaag naar Juliantoren... maar eerst naar voetbal om 10:00 uur. Iemand hier nog leuke plannen?
Beetje wazige foto's. Ook had Honda de antenne er wel wat mooier op kunnen zettenquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:10 schreef Bart het volgende:
Dit is hem trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo te zien een automatisch inschuifbare antenne?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beetje wazige foto's. Ook had Honda de antenne er wel wat mooier op kunnen zetten
Ja, daar kan ik niet onderuit, hoewel mijn enthousiasme om daar heen te gaan aanzienlijk gedaald is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
slecht gepland MM, dat wordt keuzes maken.
Maar zo te zien wordt het BBQ?
wordt lastig, ik zou een stripfiguur zijn dat zijn weerga niet kent en nog niet bestaatquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien kun je je bij deze mensen aansluiten
Stel je bent een stripfiguur
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net CIV V wezen halen.
Zometeen maar eens installeren
Wat had je dan verwacht van een goedkopie gsm? Anyway, hij is nu van mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beetje wazige foto's. Ook had Honda de antenne er wel wat mooier op kunnen zetten
Je hebt dus toestemming van de directie gekregen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht van een goedkopie gsm? Anyway, hij is nu van mij.
Tnxquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je nieuwe wagen Bart
2001. 201.000 op de teller. Maar dat zou je hem zeker niet gevenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Oud bakkie of redelijk recent nog?
Zo...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
2001. 201.000 op de teller. Maar dat zou je hem zeker niet geven.
Die van mij welquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo...![]()
Mijn auto's zijn nooit boven de ton uitgekomen...
De vorige eigenaar moest wel heel zuinig met zijn auto zijn geweest...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
2001. 201.000 op de teller. Maar dat zou je hem zeker niet geven.
Ik zal die band vanavond even beluisteren...quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:11 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van epische Redheads net kaarten besteld voor Epica in Paradiso volgend jaar mei (ja, je kan niet vroeg genoeg je concerten aankondigen en de kaartverkoop starten...)...
[ afbeelding ]
Ja dat was ie ook, dat is echt te zien aan de hele auto... Geen deukje of krasje te vinden! Bekleding van stoelen is ook perfect.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De vorige eigenaar moest wel heel zuinig met zijn auto zijn geweest...
Gooi wel van te voren je haar los...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal die band vanavond even beluisteren...
Die video is niet goed! Ik heb de hele clip gedraaid maar geen moment muziek gehoord.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gooi wel van te voren je haar los... [ afbeelding ]
Tsja, sommige muziek is voor sommige mensen niet te horen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Die video is niet goed! Ik heb de hele clip gedraaid maar geen moment muziek gehoord.
Ah dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, sommige muziek is voor sommige mensen niet te horen...
Ik vrees dat jij één van de weinige bent bij wie net dat ene chromosoompje mist.quote:
Nah, ik heb denk ik het Epica-chromosoom ingeruild voor een beter exemplaarquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij één van de weinige bent bij wie net dat ene chromosoompje mist.
Kan je er wel aan helpen overigens, heb extra kaarten voor Epica op 19 mei 2011...
Welk muzikale stroom-chromosoom is dat dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, ik heb denk ik het Epica-chromosoom ingeruild voor een beter exemplaar.
Scherp!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:59 schreef iamredleader het volgende:
TradeMarkie - 25 september
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:30 schreef Bart het volgende:
Niet muziekgerelateerd, gewoon wat extra intelligentie genomen.
Dank uquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:59 schreef iamredleader het volgende:
TradeMarkie - 25 september
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Ik moet hem nog checken, ben benieuwd...quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Eerste indruk CIV V
Duidelijk anders dan IV maar ernstig goed![]()
Woei, ik zal eens kijken of m'n pc'tje het trektquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Eerste indruk CIV V
Duidelijk anders dan IV maar ernstig goed![]()
Welkom thuisquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
Deze keer weer vanuit Nederland.Net geland
Uitbrakkenquote:Op zondag 26 september 2010 10:29 schreef iamredleader het volgende:
Mensen nog toffe plannen voor vandaag?
werkenquote:Op zondag 26 september 2010 10:29 schreef iamredleader het volgende:
Ja, deels al uitgevoerd.quote:Op zondag 26 september 2010 10:29 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Cobra4 het volgende:
Goeiemiddag allemaal.
Straks lekker chinees laten bezorgen. Dus nu al met mijn neus in de folder om te kiezen wat ik ga nemen.
quote:
en wat deed het?quote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken wat een CHKDSK /R nog kan doen...
Blijven steken op 75% na een flinke vertraging op 25% en 31% en toen zeggen:quote:
Je lijkt NEC wel...quote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist 16 limoenen ingemaakt. Nu moeten ze 4 weken in de warmte/zon staan voordat ik er wat mee kan doen
ja die, maakt idd verder geen zak uit, maar het viel me op.quote:Op zondag 26 september 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Je bedoelt van die toko van die HD's?
Kan mij het schrijven wat ze schrijven, ik heb zo'n ding nodig en dus zijn ze mijn vriend...
"Lime pickle" mee maken. Er gaan nog wat ingredienten en olieen bij en dan is het samen met papadums een heeeerlijk voorgerechtjequote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lijkt NEC wel...
Maar... wat ga je er dan mee doen?
Ah, yammie...quote:Op zondag 26 september 2010 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Lime pickle" mee maken. Er gaan nog wat ingredienten en olieen bij en dan is het samen met papadums een heeeerlijk voorgerechtje
Maar wat ik nu aan het maken ben hebben ze vast nietquote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, yammie...
Ik was vannochtend hier, ik heb het voor me laten inmaken...
Ze hebben er wel ingelegde citroenen, limoenen en druiven, maar de receptuur zal sowieso anders zijn...quote:Op zondag 26 september 2010 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wat ik nu aan het maken ben hebben ze vast niet
Ja, met bijv. een tool als Partition Magic is het appeltje/eitje...quote:Op zondag 26 september 2010 16:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje, kan je een hardeschijf zonder partities partitioneren zonder alle info op die schijf te verliezen?
Dat dit soort winkels nog maar eeuwen mogen blijven bestaan.quote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, yammie...
Ik was vannochtend hier, ik heb het voor me laten inmaken...
Ja, als puppie kwam hun zuurkar nog bij mijn oma door de straat en kochten we er een 'bommetje' of een 'Amsterdamse joekel' voor een dubbeltje of zo.quote:Op zondag 26 september 2010 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dit soort winkels nog maar eeuwen mogen blijven bestaan.
Het heeft wel veel weg van een geheime kamer...quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, deels al uitgevoerd.
Eerst zuur gehaald bij De Leeuw op de Vrijheidslaan, daarna Sal Meijer in de Scheldestraat ontdaan van (te veel) broodjes pekelvlees en nu is het computermiddag.
Oude laptop met steeds de beroemde Blue Screens Of Death maar eens opnieuw inrichten, kijken of dat nog soelaas biedt...
[ afbeelding ]
Mijn nerd-hoek...
Ssssshhhhhhttttttttt...quote:Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het heeft wel veel weg van een geheime kamer...
Wat heb je te verliezen?quote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ssssshhhhhhttttttttt...
Niet verder vertellen, dat is het ook.
Zelfs mw. MM weet hem niet te vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |