Wat een werk, ik heb iets laten halen bij de lokale chineesquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zozo, daar is moeite in gestoken zo te zien.
Heb het hier bij spinazie, rosti en schnitzel gehouden.
Nu nog even afwachten wie er moeite in heeft gestoken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zozo, daar is moeite in gestoken zo te zien.
tinuviel en Jair hebben genoeg moeite gedaan om het op te etenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
Nu nog even afwachten wie er moeite in heeft gestoken.
Hm, hoe smaakt dat houtje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit op mw. MM te wachten en daardoor op een houtje te bijten. Geen idee hoe laat we aan tafel gaan, maar ik rammel...
zoethout?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit op mw. MM te wachten en daardoor op een houtje te bijten. Geen idee hoe laat we aan tafel gaan, maar ik rammel...
Eerder hout van de zure appelboom.quote:
De opdracht van de speurtocht was 'zoek de BBQ' ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net terug van afdelingsuitje.
Speurtochtje en een BBQ.
De BBQ was gelukkig wel goed
Te weinig overlevenden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het moest een soort van maffia speurtocht voorstellen maar dat kwam niet erg uit de verf
Nee, meer dan de helft van de groep werd gearresteerd en de rest in beton gegoten.quote:
Weltrusten MM.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, meer dan de helft van de groep werd gearresteerd en de rest in beton gegoten.
Alleen Jojo heeft het tot aan de BBQ gered...![]()
Het heldere licht dat dat programma bedacht heeft, moet per direct verhuizen naar een gesloten inrichting...quote:
Ah toch iemand wakkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het heldere licht dat dat programma bedacht heeft, moet per direct verhuizen naar een gesloten inrichting...
Dat is een onwaarschijnlijk scenario.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, meer dan de helft van de groep werd gearresteerd en de rest in beton gegoten.
Alleen Jojo heeft het tot aan de BBQ gered...![]()
Tweede proefrit makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Jij bent er ookv roeg bij....
wij gaan vandaag naar Juliantoren... maar eerst naar voetbal om 10:00 uur. Iemand hier nog leuke plannen?
Honda dealer in Zwaag. Als ze de prijs nog iets lager doen en mijn vrouw is zometeen ook enthousiast, dan koop ik hem...quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het bij een garage of prive? Altijd spannend, een auto kopen. Succes ermee
Vandaag eerst werken en daarna personeelsfeestquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Jij bent er ookv roeg bij....
wij gaan vandaag naar Juliantoren... maar eerst naar voetbal om 10:00 uur. Iemand hier nog leuke plannen?
Beetje wazige foto's. Ook had Honda de antenne er wel wat mooier op kunnen zettenquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:10 schreef Bart het volgende:
Dit is hem trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo te zien een automatisch inschuifbare antenne?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beetje wazige foto's. Ook had Honda de antenne er wel wat mooier op kunnen zetten
Ja, daar kan ik niet onderuit, hoewel mijn enthousiasme om daar heen te gaan aanzienlijk gedaald is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
slecht gepland MM, dat wordt keuzes maken.
Maar zo te zien wordt het BBQ?
wordt lastig, ik zou een stripfiguur zijn dat zijn weerga niet kent en nog niet bestaatquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien kun je je bij deze mensen aansluiten
Stel je bent een stripfiguur
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net CIV V wezen halen.
Zometeen maar eens installeren
Wat had je dan verwacht van een goedkopie gsm? Anyway, hij is nu van mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beetje wazige foto's. Ook had Honda de antenne er wel wat mooier op kunnen zetten
Je hebt dus toestemming van de directie gekregen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht van een goedkopie gsm? Anyway, hij is nu van mij.
Tnxquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je nieuwe wagen Bart
2001. 201.000 op de teller. Maar dat zou je hem zeker niet gevenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Oud bakkie of redelijk recent nog?
Zo...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
2001. 201.000 op de teller. Maar dat zou je hem zeker niet geven.
Die van mij welquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo...![]()
Mijn auto's zijn nooit boven de ton uitgekomen...
De vorige eigenaar moest wel heel zuinig met zijn auto zijn geweest...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
2001. 201.000 op de teller. Maar dat zou je hem zeker niet geven.
Ik zal die band vanavond even beluisteren...quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:11 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van epische Redheads net kaarten besteld voor Epica in Paradiso volgend jaar mei (ja, je kan niet vroeg genoeg je concerten aankondigen en de kaartverkoop starten...)...
[ afbeelding ]
Ja dat was ie ook, dat is echt te zien aan de hele auto... Geen deukje of krasje te vinden! Bekleding van stoelen is ook perfect.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De vorige eigenaar moest wel heel zuinig met zijn auto zijn geweest...
Gooi wel van te voren je haar los...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal die band vanavond even beluisteren...
Die video is niet goed! Ik heb de hele clip gedraaid maar geen moment muziek gehoord.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gooi wel van te voren je haar los... [ afbeelding ]
Tsja, sommige muziek is voor sommige mensen niet te horen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Die video is niet goed! Ik heb de hele clip gedraaid maar geen moment muziek gehoord.
Ah dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, sommige muziek is voor sommige mensen niet te horen...
Ik vrees dat jij één van de weinige bent bij wie net dat ene chromosoompje mist.quote:
Nah, ik heb denk ik het Epica-chromosoom ingeruild voor een beter exemplaarquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij één van de weinige bent bij wie net dat ene chromosoompje mist.
Kan je er wel aan helpen overigens, heb extra kaarten voor Epica op 19 mei 2011...
Welk muzikale stroom-chromosoom is dat dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, ik heb denk ik het Epica-chromosoom ingeruild voor een beter exemplaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |