quote:Op woensdag 22 september 2010 23:02 schreef AnitraX het volgende:
Trui de schelpjespolswarmers![]()
Mijsje heel gaaf gedaan je dekentjedie rand van granny extra vind ik heel leuk!
Wow! Wat een gave dekenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:51 schreef mijsje het volgende:
hè, was ik net te laat met m'n foto voor de OP... nou, dan hier maar in het begin van het topic...
zie hier, het babydekentje voor baby Anne:
[ afbeelding ]
inclusief ribbelrandje... ook met van die schelpjes...
nu maar hopen dat baby Anne het een lekker warm dekentje vindt, en dat de papa en de mama het mooi vinden...
Truiwat een geweldige polswarmers! heb je dat via een patroon op ravelry gedaan?
![]()
Op mijn Knifty Knitter staat geschikt voor garen maat 4. Je hebt ze ook geschikt voor 5. Ik gebruik er nu maat 10,5 op trouwens. Dat gaat echt heerlijk! Alleen is het wel een sjaal die je naast de kapstok neerzet ipv aan te kapstok hangt, zo dikquote:Op woensdag 22 september 2010 10:33 schreef _Arual_ het volgende:
Terug uit Japan! Jullie zijn goed bezig geweest, dames! En dat terwijl handwerken als een winters iets wordt gezien, dus dat belooft nog wat voor de komende winter.
Ik ben in Japan ook in 'knutselwinkels' geweest. (Mocht iemand ooit naar Shinjuku gaan: ik heb 2 goede adressen). Ze hadden garens in kleuren die ik niet voor mogelijk hield, maar juist die vond ik vaak wel erg duur. 6 euro voor een bolletje! POEH HEE. Heb uiteindelijk iets gekocht dat volgens google nog wel het meest weg heeft van de knifty knitter, maar je moet hem zelf in elkaar buigen of zo, en ik heb (nog) geen tangetje.
Weet iemand wat voor dikte garen voor de knifty knitter nodig is, of kun je gewoon alles gebruiken?
haha echt! precies zoeen?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:08 schreef Inu het volgende:
Hier iedereen vette moeite doen voor het patroon van de bloemetjessjaal, staat er ook gewoon een in Happy Hooker
Ooh, die foto's! Wat een leuk winkeltje! Geeft ook inspiratie hoe ik mijn handwerkspul netjes kan opbergen.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:00 schreef Inu het volgende:
Ik wil denk ik naar deze: http://loopknitting.com/shop.html
3 verdiepingen!
O, die is gaaf! Ik neem aan dat ie dan niet geschikt is voor "hard"fabrics. Dat lijkt mij spijkerstof enzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:11 schreef Inu het volgende:
Ja, ik ga ook alleen om te shoppen
Ik zag dat ze dit ook hebben bij de John Lewis: http://www.johnlewis.com/230958290/Product.aspx. Zou die goed zijn om voeringen in tassen te zetten en kussenslopen te naaien met haakwerk? Staat bij voor light/medium fabrics...
ik heb vrij veel wit zwart en grijs in huis, dus t past goed bij de rest. hij krijgt waarschijnlijk een zusje bestaand uit simpele vierkantjes volledig in effen kleuren. als compensatie en companion voor de bonte deken en de kussens met ingewikkelde patroontjes. daarna wil ik mijn kleine kussentjes nog doen in multikleur en eventueel 3-d elementjes zoals bloemetjes.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef trui het volgende:
ik ben niet zo dol op spierwit, maar met al die kleurtjes is 't een heel vrolijk kussentje geworden, kwakzor! (en ben je zelf ook weer wat opgeknapt?)
had ik helemaal over whoopdidoo's melody heengekeken, wat een liefje!
Leuke polswarmersquote:Op woensdag 22 september 2010 22:27 schreef trui het volgende:
he bah kwakz! beterschap!
mijn eigenste polswarmers zijn af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, dat was wat ik wilde zeggen, maar ondertussen vergeten was!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:08 schreef Inu het volgende:
Hier iedereen vette moeite doen voor het patroon van de bloemetjessjaal, staat er ook gewoon een in Happy Hooker
Lijkt me een reactie voor in een ander topic dta per abuis hier terechtkwam.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef EsseEi het volgende:
Heb ik iets gemist B.ertha?? welk servies heb je het over?
(sorry, ben niet heel erg nieuwsgierig)
Ah, ja...had de afbeeldingen niet meer bekeken. Inderdaad, er staat een kopje op de foto.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:14 schreef StefanieV het volgende:
Nee hoor, denk dat dat servies gaat over die tas die trui vast heeft, alle denk ik ;-)
Je kunt ook gewone boodschappen erin doenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, ja...had de afbeeldingen niet meer bekeken. Inderdaad, er staat een kopje op de foto.
't Is dat ik weet dat het in België ook voor kopje wordt gebruikt, maar anders lijkt 'tas' hier zo raar.
Ik wil eigenlijk zo'n grocery bag (nu we het toch over tassen hebben) haken, maar volgens mij is dat helemaal niet handig. Als ik groente en fruit koop, dan wil ik niet dat het in een half open tas zit; mocht er iets geplet worden, dan heb ik overal fruitmoes. Misschin moet ik er eentje haken en dan weggeven.
Iddquote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef StefanieV het volgende:
Ik vind hem leuk Inu!! En ook groot blijkbaar, gelukkig heb je die haaknaald erbij gezet want anders dacht ik dat het veel kleiner was.
Ik heb ook zelfs gebreid in de treinquote:Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
Haken in de trein, doe je dat ook in de spits? Lijkt me namelijk geen doen.
Wel ideaal om dingen sneller af te krijgen.
Alleen moet ik mn tijd nuttig besteden in te trein(lezen enzo) zodat ik dat thuis niet hoef te doen want dan doe ik t niet namelijk, dan zit ik te haken of achter de computer
Gebruik je internet explorer? (en sommige gebruikers hebben die optie trouwens ook geblokkeerd)quote:Op donderdag 23 september 2010 20:53 schreef kruimel_20 het volgende:
in het vorige topic stonden al die linkjes naar picasa, nu heb ik het gedownload, maar ik kan niet kiezen om de albums op te slaan naar picasa... wat doe ik fout ?
Zul je zien dat dan net pakjes tampons tussen de gaatjes eruitvallen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef Inu het volgende:
Je kunt ook gewone boodschappen erin doen
Maar dan zou ik wel een mooier patroontje uitkiezen, want dan is het toch weer een tas-tas en geen boodschappentas.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef EsseEi het volgende:
off je doet er een voering in. Dan is het haakwerk nog wel open maar de spullen vallen er niet uit.
ah,ik gebruik firefox in explorer werkt het welquote:Op donderdag 23 september 2010 21:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gebruik je internet explorer? (en sommige gebruikers hebben die optie trouwens ook geblokkeerd)
eens!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef EsseEi het volgende:
off je doet er een voering in. Dan is het haakwerk nog wel open maar de spullen vallen er niet uit.
Over het kopje: ik dacht al dat het daar over ging maar wist het niet zeker :p hahaha ik wou juist zeggen: wat een leuk kopje
en IVlaams! (sorry Stefanie, maar het klinkt zo leuk
, veel liever en beleefder dan Nederlands)
eens!quote:(overigens zijn de Vlamingen in het ziekenhuis ook veel vriendelijker
wat?quote:en beter in onderwijs geven dan de Nederlanders)
Dat ben ik ook al lang van plan, maar je hebt zoveel kleuren nodig!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:23 schreef EsseEi het volgende:
Ik heb iets cools bedacht:
m'n nichtje krijgt een keukentje voor d'r verjaardag (over een maand) en dacht misschien kan ik fruit, ijsjes en cubcakes haken ervoor!!maar is wel veel werk en weinig tijd en wil ook andere dingen haken (die stapeltoren eerst af....) hmmmm....
dat is een hele leuke aanbieding. Denk alleen dat ik het er hier niet door krijg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:50 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ denkt na over deze aanbieding:
http://www.jufsteek.nl/?p=productsMore&iProduct=99
Maar ja, waar laat ik het allemaal
Ik heb ook wat uit te leggen jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:12 schreef AnitraX het volgende:
[..]
dat is een hele leuke aanbieding. Denk alleen dat ik het er hier niet door krijg.
Heel gevaarlijk voor een grote catania-fan als ik... maar gelukkifg heb ik momenteel weinig geld, dus dat helpt wel...quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:50 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ denkt na over deze aanbieding:
http://www.jufsteek.nl/?p=productsMore&iProduct=99
Maar ja, waar laat ik het allemaal
quote:
Mail de verzendkosten. Het is afhankelijk van je pakketje wat je moet betalen. Dan krijg je een mailtje met de rekening gegevens etc en de verzendkosten (5,50).quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef _Arual_ het volgende:
Voor de mensen die het gekocht hebben: wat moet je aanklikken bij verzendwijze?
Hahaha, verstandigquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef _Arual_ het volgende:
Manlief negeert mijn mail nog steeds
Als ik het binnen heb zal ik een foto maken!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef appelfan het volgende:
Heb je het gekocht Lyssa!!!!! Zoveel kleurtjes!!!!
hej, daar wonen mijn ouders! welke winkel is dit? heb t even gemist!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef Lyssa het volgende:
Dat is voor patronenEn andere bezorgservice is voor als je in de buurt van Waddinxveen/Gouda woont, waar ze komen bezorgen.
Ik had een lelijke zombievariant begin dit jaar. Heb hier betere exemplaren voorbij zien komen! Die van mij was zelfs binnenstebuiten gehaakt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
@Arual, had jij nou totoro gemaakt of was dat iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |