abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 2010 @ 16:38:02 #1
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_86715693

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 20:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 21:00 kan plaatsvinden.
Om 21:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 21:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 21:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de
stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 21:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen, de PM’s van de speciale rollen moeten om uiterlijk 20:30 binnen zijn). Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffiahoer – Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.

Zombie – Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Seriemoordenaar – Jij bent een nogal gestoorde persoonlijkheid die de maffia de eer van het moorden niet gunt. Daarom ga je er elke nacht op uit om zelf je slag te slaan. Je vermoordt zowel dorpelingen als maffialeden. Jouw doel is om alleen te eindigen.

Good & Bad cop – Deze twee agenten krijgen allebei een extra hint na de kills en moeten deze zelfstandig oplossen. De rol die je krijgt is cop, je weet dus niet of je de Good of de Bad cop bent. De Good cop krijgt een echte hint die wijst naar een maffialid, de Bad krijgt een hint die nergens op slaat. Je wint als alle maffia dood is!

Deelnemerslijst.
1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. ReWout Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. lynda Profiel | History | Fotoboek
5. Susi Profiel | History | Fotoboek
6. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek
8. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
9. Huppelmuts Profiel | History | Fotoboek
10. -Engel- Profiel | History | Fotoboek
11. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
12. krioro Profiel | History | Fotoboek
13. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek
14. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
15. yosander Profiel | History | Fotoboek
16. Duimelot Profiel | History | Fotoboek
17. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
18. Beach Profiel | History | Fotoboek
19. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. wendytje Profiel | History | Fotoboek
22. tripack Profiel | History | Fotoboek
23. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
24. psaexorp Profiel | History | Fotoboek
25. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
26. -SG- Profiel | History | Fotoboek
27. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
28. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
29. Joe-Momma Profiel | History | Fotoboek
30. Stali Profiel | History | Fotoboek
31. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
32. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_86715709
:)
  woensdag 22 september 2010 @ 16:38:59 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86715732
hallo
Laffe huichelaar
pi_86715788
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Je bent gewoon nog een newbie en ik ga op geen van de newbs stemmen voor burgemeester, ik ben me daar gek :') Maar als jij de hints begint te snappen mag je mijn stem wel een keer, dat is juist aardig en lief enzo.
Ik moet gewoon spelleider worden, dan snapt niemand de hints alleen ik en duurt t spel lekker lang O+

Ik was toch niet zooo slecht? ;( :@

(En ik snap je wel hoor ;) Ik zou ook niet op mij stemmen, vandaardat ik mezelf neit verkiesbaar stel :+ )
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Misschien ben je emotioneel te instabiel om burgemeester te worden :P
Dat kan ook nog ja :')
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 16:40:25 #5
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_86715794
Ok en wanneer starten we precies? Ben nieuw met dit spel.
pi_86715824
1900uur
  woensdag 22 september 2010 @ 16:41:11 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86715831
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik moet gewoon spelleider worden, dan snapt niemand de hints alleen ik en duurt t spel lekker lang O+

Ik was toch niet zooo slecht? ;( :@

(En ik snap je wel hoor ;) Ik zou ook niet op mij stemmen, vandaardat ik mezelf neit verkiesbaar stel :+ )
[..]

Dat kan ook nog ja :')
Je bent juist leuk omdat je wel actief met de hints bezig gaat, alleen moet je nog even bekend worden met hoe we hier hinten enzo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 22 september 2010 @ 16:42:06 #8
163094 Ladidadida
pi_86715872
We beginnen vanavond!
  woensdag 22 september 2010 @ 16:42:34 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86715903
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:42 schreef Ladidadida het volgende:
We beginnen vanavond!
SPAAAAAANNEEEEEEEEND
pi_86715949
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je bent juist leuk omdat je wel actief met de hints bezig gaat, alleen moet je nog even bekend worden met hoe we hier hinten enzo.
O+

Bij dezen heb je mijn vertrouwen O+
compact en kleverig.
pi_86716007
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

O+

Bij dezen heb je mijn vertrouwen O+
Ik denk dat vertrouwen iets is dat je grotendeels tijdens het spel moet verdienen hier, en elk spel opnieuw begint. Aangezien je nooit weet wie mafia is en wie niet...
Correct me if I'm wrong.
pi_86716065
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:44 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik denk dat vertrouwen iets is dat je grotendeels tijdens het spel moet verdienen hier, en elk spel opnieuw begint. Aangezien je nooit weet wie mafia is en wie niet...
Correct me if I'm wrong.
Je hebt gelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
pi_86716089
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaha :P
Je maakt er wel vrienden mee, en dat is wel handig ;) Dus het is niet totaal nutteloos :)
  woensdag 22 september 2010 @ 16:47:18 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86716115
Voor de nieuwelingen, wat ook heel belangrijk is:

als je dood bent, post je niets meer gerelateerd aan het spel
Laffe huichelaar
pi_86716141
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef timmmmm het volgende:

Dat wist ik nog O+

Ik ga dan vertellen welke film ik gezien heb enzo :+
compact en kleverig.
pi_86716164
quote:

PM mag ook niet denk ik?
  woensdag 22 september 2010 @ 16:48:27 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86716167
quote:

En niets meer veranderen enzo.
  woensdag 22 september 2010 @ 16:48:44 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86716176
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef StijnDa het volgende:

[..]

PM mag ook niet denk ik?
Nee, niets, nada. Dood is dood.
  woensdag 22 september 2010 @ 16:48:56 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86716185
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef StijnDa het volgende:

[..]

PM mag ook niet denk ik?
Nee. Niets zeggen over het spel tegen deelnemers. Uit den boze
Laffe huichelaar
pi_86716202
Hmpf, nu is mn batterij bijna leeg en moet ik dadelijk overstappen op andere laptop }:|

En begin honger te krijgen.
compact en kleverig.
pi_86716205
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef timmmmm het volgende:

Uit den boze
:P
pi_86716219
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hmpf, nu is mn batterij bijna leeg en moet ik dadelijk overstappen op andere laptop }:|

En begin honger te krijgen.
Oplader?
Eten?
  woensdag 22 september 2010 @ 16:52:09 #23
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86716341
Hints naar twee mafialeden enzo blijft gewoon hetzelfde neem ik aan? En hoop ik.
pi_86716394
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oplader?
Eten?
Laptop. Buik rommelt.

Nee, dat heeft niets te maken met het spel en is ook voor niemand interessant verder :')
compact en kleverig.
pi_86716411
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
Hints naar twee mafialeden enzo blijft gewoon hetzelfde neem ik aan? En hoop ik.
Hints die naar 2 leden wijzen?
Kan toch gebeuren dat een hint ook naar een gewone dorpsbewoner leidt?
  woensdag 22 september 2010 @ 16:55:43 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86716501
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja, bij één dode naar één mafia en bij de tweede dode naar tweede mafia
  woensdag 22 september 2010 @ 16:56:07 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86716523
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Kan toch gebeuren dat een hint ook naar een gewone dorpsbewoner leidt?
Bij een nachtwakerkill kunnen hints naar de nachtwaker komen ja.

Stop eens met dat editten steeds :')
pi_86716539
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Try me
zout
zout?
pi_86716639
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:56 schreef StijnDa het volgende:

[..]

zout?
Ja.

Dat is omdat je me niet altijd serieus moet nemen ;)
compact en kleverig.
pi_86716684
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:56 schreef Harajuku. het volgende:

Stop eens met dat editten steeds :')
Je m'excuse :P

Hoe zit dat met het moorden als je bijv. 6 mafia hebt, en er worden 3 man afgeschoten. Hoe wordt dan bepaald hoeveel mafia er gaan moorden? Of ze alleen of met zijn 2en gaan?

Ben je al die vragen van mij al zat? :@
  woensdag 22 september 2010 @ 17:00:49 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86716734
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:59 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je m'excuse :P

Hoe zit dat met het moorden als je bijv. 6 mafia hebt, en er worden 3 man afgeschoten. Hoe wordt dan bepaald hoeveel mafia er gaan moorden? Of ze alleen of met zijn 2en gaan?

Dat bepaalt de maffia zelf.
Laffe huichelaar
  woensdag 22 september 2010 @ 17:04:45 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86716898
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat bepaalt de maffia zelf.
Ik heb het wel altijd stom gevonden dat ze mafia zelf mag kiezen wie ze heensturen, dat hoeft voor mij niet hoor, laat de SL dat maar beslissen.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:05:11 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86716919
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:59 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nee, alleen als je die vragen er later in edit :6
pi_86716940
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb het wel altijd stom gevonden dat ze mafia zelf mag kiezen wie ze heensturen, dat hoeft voor mij niet hoor, laat de SL dat maar beslissen.
Ik ben voor :Y
  woensdag 22 september 2010 @ 17:08:15 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86717061
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer niets. Lekker random dan. Het hele idee van dit spel is voor mij dat alles op logica gebaseerd is, en niets willekeur is, wanneer het eenmaal begonnen is.
Laffe huichelaar
  woensdag 22 september 2010 @ 17:09:12 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86717108
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer niets. Lekker random dan. Het hele idee van dit spel is voor mij dat alles op logica gebaseerd is, en niets willekeur is, wanneer het eenmaal begonnen is.
Ik vind het niets dat de mafia drie dagenlang dezelfde mafia heen stuurt. En gekke dokter anyone? Hoe random wil je het hebben :')
pi_86717133
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dacht dat jij altijd instemde met Hara :P
  woensdag 22 september 2010 @ 17:09:54 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86717142
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vind het niets dat de mafia drie dagenlang dezelfde mafia heen stuurt. En gekke dokter anyone? Hoe random wil je het hebben :')
Dat zijn dan ook de rollen die ik niets vind.
Laffe huichelaar
  woensdag 22 september 2010 @ 17:10:05 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86717154
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wat een vuile leugenaar hè.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:11:49 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86717213
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Allemaal bluf.
Laffe huichelaar
  woensdag 22 september 2010 @ 17:12:28 #41
163094 Ladidadida
pi_86717243
Maffia bepaalt zelf wie ze vermoorden omdat ze er zo voor kunnen kiezen er een tactiek voor te gebruiken. Als ze 3 dagen dezelfde sturen, komen er steeds meer hints naar dezelfde mob en wordt de kans op ontmaskering dus steeds groter.
pi_86717261
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Ladidadida het volgende:
Maffia bepaalt zelf wie ze vermoorden omdat ze er zo voor kunnen kiezen er een tactiek voor te gebruiken. Als ze 3 dagen dezelfde sturen, komen er steeds meer hints naar dezelfde mob en wordt de kans op ontmaskering dus steeds groter.
En blijven de anderen totaal onbekend.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:13:57 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86717286
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Jup
Laffe huichelaar
pi_86717325
Bij mn dochter in de klas zit een spin die Brandy heet
compact en kleverig.
pi_86717345
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij mn dochter in de klas zit een spin die Brandy heet
?
pi_86717457
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:15 schreef StijnDa het volgende:

[..]

?
precies wat ik zeg.
compact en kleverig.
pi_86717488
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

precies wat ik zeg.
En waarom zeg je dat dan?
  woensdag 22 september 2010 @ 17:19:08 #48
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86717503
De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken
Laffe huichelaar
  woensdag 22 september 2010 @ 17:19:53 #49
163094 Ladidadida
pi_86717533
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Als er steeds één of twee mobs worden gestuurd, worden die sneller ontmaskerd en moeten de andere mobs dus gestuurd worden. Totaal onbekend blijven zal heel moeilijk worden, tenzij het dorp er geen reet van bakt. Maar ik vertrouw op een actief dorp! :Y
pi_86717609
En wanneer beginnen we?
pi_86717658
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:21 schreef -Engel- het volgende:
En wanneer beginnen we?
Volgende week
pi_86717662
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:18 schreef StijnDa het volgende:

[..]

En waarom zeg je dat dan?
zomaar
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:19 schreef timmmmm het volgende:
De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken
en dat.
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:26:22 #53
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86717824
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:21 schreef -Engel- het volgende:
En wanneer beginnen we?
vanavond.
Laffe huichelaar
  woensdag 22 september 2010 @ 17:27:04 #54
202348 Susi
Temple of Love
pi_86717853
Gosh, wat gaat 't topic weer snel.
pi_86717870
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:22 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Volgende week
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

vanavond.
Welke? :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 22 september 2010 @ 17:28:32 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86717908
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:27 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

[..]

Goed idee, geloof de newb in plaats van mij
Laffe huichelaar
pi_86717913
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:27 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

[..]

Vanavond 1900 uur krijg je PM ;)
pi_86717932
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Goed idee, geloof de newb in plaats van mij
thx man :{
  woensdag 22 september 2010 @ 17:29:23 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86717955
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef StijnDa het volgende:

[..]

thx man :{
ha-ha
Laffe huichelaar
pi_86718007
Er stond al een keer of 3 in dit topic met toen 2 pagina's wanneer het zou beginnen... Hoef toch niet alles voor te kauwen?
pi_86718047
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:30 schreef StijnDa het volgende:
Er stond al een keer of 3 in dit topic met toen 2 pagina's wanneer het zou beginnen... Hoef toch niet alles voor te kauwen?
Zegt degene die overal uitleg over vraagt :+
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:32:16 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86718080
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wees eens lief
Laffe huichelaar
pi_86718087
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:P
Ik doe tenminste research, vraag het pas als ik het niet kan vinden :)
Toch?
  woensdag 22 september 2010 @ 17:33:05 #64
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86718141
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

wees eens lief
Zeg, mag ik jou iets vragen?

Zo ja: Zie spoiler, zo nee: Negeer spoiler
SPOILER
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:36:18 #66
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86718234
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zeg, mag ik jou iets vragen?

Zo ja: Zie spoiler, zo nee: Negeer spoiler
SPOILER
Hoezo dat? In KLB heeft men het niet zo op mij, geloof ik, vooral omdat ik de gemiddelde chimpansee een hoger iq toeschrijf, verder valt het geloof ik reuze mee.

Hoewel het in ONZ leuk is de weggegane moderator te schoppen, voor sommigen
Laffe huichelaar
pi_86718242
Zeg..... heb je hiervoor eigenlijk een bepaalde strategie nodig?
Ik bedoel nog snel van UI wisselen ofzo?
pi_86718437
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoezo dat? In KLB heeft men het niet zo op mij, geloof ik, vooral omdat ik de gemiddelde chimpansee een hoger iq toeschrijf, verder valt het geloof ik reuze mee.

Hoewel het in ONZ leuk is de weggegane moderator te schoppen, voor sommigen
Ik las ergens iets dat je een chagrijn was ofzo :')
Maar ik weet niet meer in welkemcontext dat was, viel me alleen op omdat ik je alleen van hier 'ken' zeg maar.

Ik zit/zat ook regelmatig in de KLB SC btw :')
compact en kleverig.
pi_86718480
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef -Engel- het volgende:
Dat mag toch juist niet? :o IVM de hints enzo :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 september 2010 @ 17:42:58 #70
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86718504
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik las ergens iets dat je een chagrijn was ofzo :')
Maar ik weet niet meer in welkemcontext dat was, viel me alleen op omdat ik je alleen van hier 'ken' zeg maar.

Ik zit/zat ook regelmatig in de KLB SC btw :')
O, maar dat ben ik ook. Dat heeft niets met neit mogen te maken.
Laffe huichelaar
pi_86718511
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hij bedoelt voordat het spel begint, nu dus.
En nee dat heeft geen zin.
pi_86718550
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Niet meer als het spel begonnen is, nu nog wel, tot 7 uur, heeft alleen geen nut.
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

O, maar dat ben ik ook. Dat heeft niets met neit mogen te maken.
Is me nog nooit opgevallen.
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:45:01 #73
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86718574
Haha moet nu werken. Lees het vanavond/vannacht wel allemaal bij.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_86718624
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:45 schreef -SG- het volgende:
Haha moet nu werken. Lees het vanavond/vannacht wel allemaal bij.
Succes :W
pi_86718678
Spannend *O*
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  woensdag 22 september 2010 @ 17:48:41 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86718719
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef -Engel- het volgende:
De beste strategie is hints oplossen.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:49:22 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86718748
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

tenzij je maffia bent. Maar als een ervaren speler maffia is, krijg je daar wel een goede strategie van.
Laffe huichelaar
pi_86718754
quote:

[..]

Niet als je lang wil blijven leven ^O^
compact en kleverig.
pi_86718766
quote:

[..]

En iedereen afschieten :9~
  woensdag 22 september 2010 @ 17:49:53 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86718773
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Niet als je lang wil blijven leven ^O^
En daarom, stem op mij allemaal!
pi_86718786
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

tenzij je maffia bent. Maar als een ervaren speler maffia is, krijg je daar wel een goede strategie van.
Dan los je ze toch ook op, alleen leg je ze dan anders uit.
Wat iets is dat ik heel goed schijn te kunnen :')
compact en kleverig.
pi_86718798
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Leg eens uit Hara, waarom zouden we op jou moeten stemmen? :P
pi_86718820
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wie stelt zich eigenlijk nog meer kandidaat?
compact en kleverig.
pi_86718824
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Doe je dat als het niet de bedoeling is? :P
  woensdag 22 september 2010 @ 17:51:14 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86718831
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Leg eens uit Hara, waarom zouden we op jou moeten stemmen? :P
Ik geil erop om de hints uit te pluizen, en doe dan ook niets anders!
  woensdag 22 september 2010 @ 17:51:27 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86718841
quote:

[..]

Niemand, ik win.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:51:37 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86718849
Hara lost altijd het meeste en het beste de hints op, waardoor ze doorgaans snel dood is.

Kijk, ik ben even actief, maar slechter met de hints, dus de maffia target mij nooit zo, omdat ik mezelf altijd verdacht maak. Hara is echter altijd de lul
Laffe huichelaar
  woensdag 22 september 2010 @ 17:52:16 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86718874
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Hara lost altijd het meeste en het beste de hints op, waardoor ze doorgaans snel dood is.

Kijk, ik ben even actief, maar slechter met de hints, dus de maffia target mij nooit zo, omdat ik mezelf altijd verdacht maak. Hara is echter altijd de lul
Baawww.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:52:17 #89
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86718876
quote:

[..]

zullen we het daar over hebben als het spel begint? Ik stel me iig altijd kandidaat
Laffe huichelaar
pi_86718890
quote:

[..]

Maar als jij dat niet expres doet, dan kan het dus zijn dat je iets per ongeluk verkeerd uitlegt, zodat je het tegenovergestelde uitlegt dan wat je bedoelt... (8>
pi_86718896
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Niemand, ik win.
Ik snap het, voor jou is het een kwestie van overleven.
Je bent bang dat je meteen wordt doodgeschoten als je geen bodyguards hebt.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:53:19 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86718921
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik snap het, voor jou is het een kwestie van overleven.
Je bent bang dat je meteen wordt doodgeschoten als je geen bodyguards hebt.
Ja, dat gebeurt meestal gelijk omdat ze weten dat ik goede vrienden ben met de hints.
pi_86718943
quote:

Dus om de goede hulp van Hara te behouden moeten we haar BM maken? :)
  woensdag 22 september 2010 @ 17:53:49 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86718950
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar als jij dat niet expres doet, dan kan het dus zijn dat je iets per ongeluk verkeerd uitlegt, zodat je het tegenovergestelde uitlegt dan wat je bedoelt... (8>
Ik gaf jou een date, nu mag jij op mij stemmen.
pi_86718984
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik gaf jou een date, nu mag jij op mij stemmen.
^O^
  woensdag 22 september 2010 @ 17:54:48 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86719006
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dus om de goede hulp van Hara te behouden moeten we haar BM maken? :)
Basicly.
Laffe huichelaar
  woensdag 22 september 2010 @ 17:55:34 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719037
Ik krijg rode koontjes.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:55:58 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719053
Oh, en als ik mafia ben heeft iedereen dat zo door en kun je me ook gelijk lynchen.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:56:08 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86719062
Ik ben van de prohara fanclub jew aids
Laffe huichelaar
pi_86719161
Want hara legt als ze mafia is ineens de hints op dezelfde manier uit als Timmmmm en ik? :')
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:59:04 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719190
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Want hara legt als ze mafia is ineens de hints op dezelfde manier uit als Timmmmm en ik? :')
Ja, zoiets :')
  woensdag 22 september 2010 @ 17:59:38 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86719215
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, je wil hara eigenlijk altijd lynchen omdat je der niet vertrouwt. Dus als ze het ook maar 1 keer verkeerd heeft, vermoorden we haar.

en ik los hints meestal best goed op :(
Laffe huichelaar
pi_86719297
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee, je wil hara eigenlijk altijd lynchen omdat je der niet vertrouwt. Dus als ze het ook maar 1 keer verkeerd heeft, vermoorden we haar.

en ik los hints meestal best goed op :(
Ik ook :Y Alleen anders dan ze bedoeld zijn :+

Of misschien gaat t nu beter, tis al een tijd geleden weer he :P

Ik heb voor dit potje al gezegd dat ik dr vertrouw, dus dat kan niet btw :+
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:03:28 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719367
NOG EEN UUUUURRRRRRR
  woensdag 22 september 2010 @ 18:05:50 #105
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86719457
Spannend
Laffe huichelaar
pi_86719553
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef timmmmm het volgende:
Spannend [ afbeelding ]
pi_86719571
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef timmmmm het volgende:
Spannend [ afbeelding ]
Jij hebt mijn WAAA O+

O+
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:09:42 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719606
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Jij hebt mijn WAAA O+

O+
Die zoek ik ook altijd voor online, even bookmarken :')
  woensdag 22 september 2010 @ 18:10:25 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719637
Maar eh, met die nieuwe tijden, de eerste doden komen overmorgenavond pas?
pi_86719648
oke dan.... ik heb er zin in
^O^

Geen idee hoe ik het ga doen... maar kom maar op :Y
pi_86719677
NOG 49 MINUTEN!!!
pi_86719693
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
ik heb nog niet teruggelezen.... maar het is toch nog steeds 24 uur nacht en dan 24 dag toch?
en voor 19:00 moet je stemmen
pi_86719703
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Nee toch!?
Gewoon 24 cyclus geloof ik? Dus morgenavond.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:12:11 #114
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86719705
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef StijnDa het volgende:
NOG 49 MINUTEN!!!
Ja, hallo, dan zijn de inschrijvingen gesloten. Daarna moeten alle PMs nog worden verstuurd. Duurt nog wel een dik anderhalf uur
Laffe huichelaar
  woensdag 22 september 2010 @ 18:12:26 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719716
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ik heb nog niet teruggelezen.... maar het is toch nog steeds 24 uur nacht en dan 24 dag toch?
en voor 19:00 moet je stemmen
Ja maar morgenavond hebben we dan een BM denk ik, en dan heeft de mafia daarna 24 uur om de doden in te sturen
  woensdag 22 september 2010 @ 18:12:58 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719733
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nee toch!?
Maar je vergeet de BM-verkiezingen, daarna begint het spel pas.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:13:04 #117
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_86719734
wat een spam geiten zijn jullie o|O
  woensdag 22 september 2010 @ 18:13:13 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86719742
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nee toch!?
Ik dacht dat het zo zit nu:

We beginnen vanavond. Morgen om 21.00 BM gekozen, dagpost, dan, 24 uur later de nachtpost, waarin de doden staan.
Laffe huichelaar
pi_86719757
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja maar morgenavond hebben we dan een BM denk ik, en dan heeft de mafia daarna 24 uur om de doden in te sturen
Daar hebben ze toch niet zo lang voor nodig?
De BM wordt gekozen voor 1400 uur dacht ik ergens gelezen te hebben, dus dan kunnen 's avonds gewoon de kills worden gepm'd
  woensdag 22 september 2010 @ 18:13:49 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719763
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik dacht dat het zo zit nu:

We beginnen vanavond. Morgen om 21.00 BM gekozen, dagpost, dan, 24 uur later de nachtpost, waarin de doden staan.
Ja, zo is het met 24 uur cycles.
pi_86719775
Ik heb WAAA nu als hoofdfoto.

Denk ik dan :')
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:14:40 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719788
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef StijnDa het volgende:

[..]

De BM wordt gekozen voor 1400 uur dacht ik ergens gelezen te hebben, dus dan kunnen 's avonds gewoon de kills worden gepm'd
Dus de mafia en BM-cycle gaan door elkaar lopen?
  woensdag 22 september 2010 @ 18:14:56 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719801
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb WAAA nu als hoofdfoto.

Denk ik dan :')
Lol :')
pi_86719805
Sorry, heb het nagelezen, jullie hebben gelijk ;)
pi_86719809
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik ook ergens gelezen te hebben...

Maar dat heb ik dus verkeerd begrepen :+
compact en kleverig.
pi_86719828
Ga niet zo hard; ik moet nu al heel veel bijlezen en dat terwijl we niet begonnen zijn.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_86719831
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dus de mafia en BM-cycle gaan door elkaar lopen?
Zou best kunnen toch? BM is eenmalig.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:16:17 #128
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719848
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Zou best kunnen toch? BM is eenmalig.
Ja, alles kan, maar dat heb ik dan niet zo meegekregen dus we kunnen beter even Ladida afwachten.
pi_86719859
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik ook ergens gelezen te hebben...

Maar dat heb ik dus verkeerd begrepen :+
Ik ook, die 1400 uur was voor als de BM een dubbele lynch instelt ;)
pi_86719862
Is t btw niet handig als je anoniem door t fobo kan surfen? (@ Beach bv)
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Lol :')
Ik heb iemand op MSN die m *JB* heeft genoemd omdat ik m zo vaak gebruik :')

En ik zeg het dus ook op fok heel vaak :@
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:16:45 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719868
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef Beach het volgende:
Ga niet zo hard; ik moet nu al heel veel bijlezen en dat terwijl we niet begonnen zijn.
Je hebt niets gemist, alleen een complot om niet op jou te stemmen en je gelijk te lynchen.
pi_86719893
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je hebt niets gemist, alleen een complot om niet op jou te stemmen en je gelijk te lynchen.
Hahaha pak hem terug :P
  woensdag 22 september 2010 @ 18:17:52 #133
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86719903
Ik wil zó graag seriemoordenaar zijn. Onmogelijk te winnen, maar o, zo leuk. Ladi, ik neem aan dat in de verhaaltjes niet staat of het de maffia of de seriemoordenaar betreft? Dat maakt het veel lastiger.
Laffe huichelaar
  woensdag 22 september 2010 @ 18:18:34 #134
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719924
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil zó graag seriemoordenaar zijn. Onmogelijk te winnen, maar o, zo leuk. Ladi, ik neem aan dat in de verhaaltjes niet staat of het de maffia of de seriemoordenaar betreft? Dat maakt het veel lastiger.
We hadden altijd toch gewoon een stuk tekst, nog een stuk tekst en nog een stuk tekst

Ik neem aan dat dat hetzelfde blijft want dat werkte gewoon prima.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:19:27 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86719955
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

We hadden altijd toch gewoon een stuk tekst, nog een stuk tekst en nog een stuk tekst

Ja, maar er zijn ook SLs geweest die specifiek zei dat het een maffiahit was.
Laffe huichelaar
pi_86719960
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hij vraagt of er in dat stuk tekst staat vermeld of de moordenaar een seriemoordenaar of mob is ;)
pi_86719967
Kat ligt weer met zn kopje op t toetsenbord te slapen O+
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:20:05 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719974
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hij vraagt of er in dat stuk tekst staat vermeld of moordenaar een seriemoordenaar of mob is ;)
Ja, ik weet wat hij vraagt
pi_86719984
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ik weet wat hij vraagt
Waarom antwoord je dan zo vaag.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:20:24 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86719986
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kat ligt weer met zn kopje op t toetsenbord te slapen O+
Wat koptypt hij netjes dan.
pi_86720003
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat koptypt hij netjes dan.
Hij ligt op t randje :+
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:21:02 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720004
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Waarom antwoord je dan zo vaag.
Doe ik niet. Gewoon een stuk tekst, waar het dus niet specifiek genoemd wordt, zoals het al was. Maar jij weet niet hoe het was dus voor jou zal t wel vaag zijn, ja.
pi_86720022
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

ik hou van je humor
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 22 september 2010 @ 18:21:48 #144
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86720037
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Doe ik niet. Gewoon een stuk tekst, waar het dus niet specifiek genoemd wordt, zoals het al was. Maar jij weet niet hoe het was dus voor jou zal t wel vaag zijn, ja.
Nageltjes in, Hara
Laffe huichelaar
pi_86720056
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn ook SLs geweest die specifiek zei dat het een maffiahit was.
Kennelijk was het niet altijd zo?
  woensdag 22 september 2010 @ 18:23:17 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720086
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nageltjes in, Hara
Wat doe ik?
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef StijnDa het volgende:

[..]

[..]

Kennelijk was het niet altijd zo?
Nee, bij iemand die het één of twee keer gedaan heeft misschien, maar Ladidadida heeft het heel vaak gedaan en die deed dat dus niet.
pi_86720148
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat doe ik?
[..]

Nee, bij iemand die het één of twee keer gedaan heeft misschien, maar Ladidadida heeft het heel vaak gedaan en die deed dat dus niet.
Dat is dus niet hetzelfde ;)
Maar oké prima, het heeft verder ook geen zin om hier over te discussiëren.
pi_86720149
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
oke :s) dus eerst stemmen voor de BM.... dan mafia actie doen.... en dan lynchen O-)
en ondertussen dus de hints oplossen :7
pi_86720155
Ik ben alleen thuis vanavond, dus eigenlijk vind ik dat we nu al hints moeten krijgen omdat ik veel tijd over heb ^O^

SPOILER
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:26:26 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720176
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dat is dus niet hetzelfde ;)
Maar oké prima, het heeft verder ook geen zin om hier over te discussiëren.
:'). Dat is wel hetzelfde omdat Ladidia het de laatste dertig keer heeft gedaan en wel op deze wijze.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:26:54 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720183
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben alleen thuis vanavond, dus eigenlijk vind ik dat we nu al hints moeten krijgen omdat ik veel tijd over heb ^O^

SPOILER
Ja, om er even in te komen enzo 8-)
  woensdag 22 september 2010 @ 18:27:05 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86720191
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef -Engel- het volgende:

[..]

oke :s) dus eerst stemmen voor de BM.... dan mafia actie doen.... en dan lynchen O-)
Minpunt is dat, als ik gelijk heb, we over 48 uur pas hints krijgen
Laffe huichelaar
  woensdag 22 september 2010 @ 18:27:17 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720196
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Yeah, zo gauw de mafia iets doet krijgen wij hints.
pi_86720205
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

:'). Dat is wel hetzelfde omdat Ladidia het de laatste dertig keer heeft gedaan en wel op deze wijze.
Oké ik geef me gewonnen ^O^
  woensdag 22 september 2010 @ 18:27:33 #155
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720208
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Minpunt is dat, als ik gelijk heb, we over 48 uur pas hints krijgen
Ja ;(
  woensdag 22 september 2010 @ 18:27:54 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720225
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Oké ik geef me gewonnen ^O^
Dit gaat me een stem kosten hè?
pi_86720232
Wat zijn sommige mensen toch om te kotsen :r

en nee, ik bedoel niemand van hier, maar de ex van een vriend.

Lang verhaal.
compact en kleverig.
pi_86720237
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

SPOILER
Mee eens.... ik zit er nu ook helemaal klaar voor :Y
Vraag me alleen af hoe ik dat vrijdag en zaterdag ga doen...... :') wss gewoon tegen dinnetjes zeggen... ja hee ik moet nog ff wat hints oplossen and such :Y
pi_86720248
Vol spanning PM afwacht*
  woensdag 22 september 2010 @ 18:28:49 #160
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86720256
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

Lang verhaal.
Fijn dat je het toch deelt. Nee echt.
Laffe huichelaar
pi_86720263
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Haha ik zal er over denken :P
pi_86720277
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

Lang verhaal.
Wij hebben alle tijd ;)
Jij ook vertelde je net :P
  woensdag 22 september 2010 @ 18:29:21 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720279
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Vraag me alleen af hoe ik dat vrijdag en zaterdag ga doen...... :') wss gewoon tegen dinnetjes zeggen... ja hee ik moet nog ff wat hints oplossen and such :Y
Grote kans dat ladidaida het vrijdag stopt en we zondag weer verder gaan.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:30:01 #164
216584 Trevland
pi_86720309
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer :P
quote:

[..]

Ik denk wel meer dan 1 :P
  woensdag 22 september 2010 @ 18:30:41 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86720333
Dinnetjes :r

Een weekendstop gaat er echt niet in hoor, als ik al zo lang moet wachten steeds :r Dan stop ik accuut
Laffe huichelaar
pi_86720345
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Grote kans dat ladidaida het vrijdag stopt en we zondag weer verder gaan.
:(
Dat was omdat er te weinig mensen online zijn in het weekend?
Misschien ligt dat anders in deze groep?
pi_86720348
quote:

[..]

Mijne niet hoor :Y

Ik ben nu al compleet in de war _O-
  woensdag 22 september 2010 @ 18:31:37 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720366
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mijne niet hoor :Y

Ik ben nu al compleet in de war _O-
En we zijn nog niet eens begonnen.
pi_86720367
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:30 schreef timmmmm het volgende:
Dinnetjes :r

Een weekendstop gaat er echt niet in hoor, als ik al zo lang moet wachten steeds :r Dan stop ik accuut
Kom we gaan staken als ze het platlegt :P
pi_86720381
Ik denk dat de meeste mensen juist in het weekend meer tijd hebben :Y
pi_86720392
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen juist in het weekend meer tijd hebben :Y
Ik heb wel genoeg tijd :Y
pi_86720405
4 pagina's terug lezen.. rot op :')
Doe eens niet zo spammen 8)7 o|O
pi_86720407
Ik ga bloggen nu

om te zeiken
compact en kleverig.
pi_86720412
Sjo, gaat snel hier! :D
  woensdag 22 september 2010 @ 18:33:16 #175
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86720419
Dikke doei, ik kom vanavond terug om mijn rol te lezen.
Laffe huichelaar
  woensdag 22 september 2010 @ 18:34:10 #176
216584 Trevland
pi_86720450
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef lynda het volgende:
Eindelijk iemand die het met mij eens is *O*
pi_86720453
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef lynda het volgende:
Zullen we af en toe een samenvatting geven van wat er gebeurd is? :')
pi_86720463
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Fijn dat je het toch deelt. Nee echt.
Weet ik O+
compact en kleverig.
pi_86720467
doeg Timmmmmmmmmmmmmmmmmm :W
  woensdag 22 september 2010 @ 18:34:35 #180
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720471
Eigenlijk hè, eigenlijk hebben we nieuwe mensen die het keileuk vinden enzo en vast gelijk bovenop de hints duiken, 48 uur is nu juist niet nodig me dunkt dan andersom.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:34:43 #181
216584 Trevland
pi_86720476
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nu niet maar tijdens het spel is het zeker wel fijn
pi_86720477
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef timmmmm het volgende:
Dikke doei, ik kom vanavond terug om mijn rol te lezen.
:W

Anti-Spam-Edit:
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Eigenlijk hè, eigenlijk hebben we nieuwe mensen die het keileuk vinden enzo en vast gelijk bovenop de hints duiken, 48 uur is nu juist niet nodig me dunkt dan andersom.
:Y
  woensdag 22 september 2010 @ 18:35:40 #183
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720505
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:

[..]

Nu niet maar tijdens het spel is het zeker wel fijn
We hebben het over het spel hoor, en als ik over het spel wil posten post ik over het spel. Als ik hele topics volpost over wat ik eet of waar ik over gedroomd heb mag je er wat van zeggen.
pi_86720513
Een samenvatting van de hints :Y O-) *O* :+ lijkt handig ja :P
  woensdag 22 september 2010 @ 18:36:12 #185
216584 Trevland
pi_86720528
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

We hebben het over het spel hoor, en als ik over het spel wil posten post ik over het spel. Als ik hele topics volpost over wat ik eet of waar ik over gedroomd heb mag je er wat van zeggen.
Dat doe ik dan ook zeker wel
pi_86720536
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:35 schreef -Engel- het volgende:
Een samenvatting van de hints :Y O-) *O* :+ lijkt handig ja :P
Zullen we er een apart Topic voor maken :P
pi_86720542
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik gaf zojuist al een perfecte samenvatting.
Hoop gespam :Y
pi_86720613
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zo'n beetje wat ik doe nu :@

Ik houd al op.
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:38:55 #189
163094 Ladidadida
pi_86720630
Jullie doen wel moeilijk zeg, pff!

Okee, ik ga zo de rollen verdelen en rondmailen, dan hebben jullie tot morgen 21:00 om te stemmen op de burgemeester, en morgen om 21:00 gaat de nacht in.

We gaan het doen zonder weekendbreak, want ik denk dat het 24-uursgebeuren genoeg ruimte biedt om in het weekend aanwezig te zijn.

Verder nog wat?
pi_86720640
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:36 schreef StijnDa het volgende:
Zullen we er een apart Topic voor maken :P
Ja :P alleen waar plaatsen we die dan? ook in GC?
  woensdag 22 september 2010 @ 18:39:58 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720669
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Daar gaan de mods niet mee akkoord heur.
pi_86720682
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ONZ :')

Maar ik ben eten :W
  woensdag 22 september 2010 @ 18:40:26 #193
216584 Trevland
pi_86720683
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef Ladidadida het volgende:

Okee, ik ga zo de rollen verdelen en rondmailen, dan hebben jullie tot morgen 21:00 om te stemmen op de burgemeester, en morgen om 21:00 gaat de nacht in.

We gaan het doen zonder weekendbreak, want ik denk dat het 24-uursgebeuren genoeg ruimte biedt om in het weekend aanwezig te zijn.

Verder nog wat?
Ik vind het goed
pi_86720686
quote:

Verder nog wat?
O grote SL _O_

Nee... voorlopig niet.... * -Engel-wacht ongeduldig haar PM af.... :@
pi_86720711
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
Daar gaan de mods niet mee akkoord heur.
Maar je bent zelf een mod.... heb je geen streepje voor?
O-) En als we heeeeel braaf zijn?
  woensdag 22 september 2010 @ 18:41:24 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720712
Tot vrijdag :W
  woensdag 22 september 2010 @ 18:41:58 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86720734
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:41 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Maar je bent zelf een mod.... heb je geen streepje voor?
O-) En als we heeeeel braaf zijn?
:') Nee
pi_86720771
quote:

Verder nog wat?
Adem in.. Adem uit!
pi_86720887
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:41 schreef Harajuku. het volgende:
:') Nee
oke..... kon het toch proberen 8-)
  woensdag 22 september 2010 @ 18:46:07 #200
163094 Ladidadida
pi_86720894
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:42 schreef lynda het volgende:

[..]

Adem in.. Adem uit!
Ik bedoelde het aardig, meer dat ik de helft van de vragen niet snap :P Dus hoop dat het zo duidelijk is :)
pi_86720904
quote:

Verder nog wat?
Alvast bedankt voor je inzet! :D
pi_86720950
Moeten mensen onderling PMén wie hun slachtoffer wordt of zo?
  woensdag 22 september 2010 @ 18:48:10 #203
163094 Ladidadida
pi_86720979
Ik ga PM's sturen! *O*
pi_86720991
Spannend *O*
  woensdag 22 september 2010 @ 18:49:00 #205
163094 Ladidadida
pi_86721009
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Moeten mensen onderling PMén wie hun slachtoffer wordt of zo?
Indien mob wel, indien geen mob niet :P Mag wel natuurlijk, mits anderen je rol geloven en jij anderen vertrouwt....
pi_86721068
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
Indien mob wel, indien geen mob niet :P Mag wel natuurlijk, mits anderen je rol geloven en jij anderen vertrouwt....
Als ik dat ga doen... lig ik dag 1 eruit _O-
pi_86721086
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik bedoelde het aardig, meer dat ik de helft van de vragen niet snap :P Dus hoop dat het zo duidelijk is :)
Ik bedoelde het ook aardig! Niet gek laten maken door al het geschreeuw hier :D
  woensdag 22 september 2010 @ 18:52:21 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86721155
Een bepaalde groep doet wel veel via PM, is wel handig als je mensen gelooft enzo.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:52:44 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86721171
Mijn FOK is traag, kolere.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:53:04 #210
216584 Trevland
pi_86721179
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:50 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Als ik dat ga doen... lig ik dag 1 eruit _O-
Hoeft niet mits je de goede rol hebt ;)
pi_86721224
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
Hoeft niet mits je de goede rol hebt ;)
Oja.....

en mag je ook dealtjes sluiten?
  woensdag 22 september 2010 @ 18:55:33 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86721292
Je mag zelf beslissen wie je een pm stuurt, wie je geen pm stuurt, wie je wil geloven, wie niet. Je mag zeggen dat je nachtwaker bent terwijl je mafia bent, je mag zeggen dat je dokter bent terwijl je nachtwaker bent

Je mag alleen geen screenshots van je rol maken enzo.
pi_86721309
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Oja.....

pssssssstttttttttttt info kopen? :D
  woensdag 22 september 2010 @ 18:57:05 #214
216584 Trevland
pi_86721362
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Oja.....

Ja hoor dat mag
pi_86721368
*O*

Ik moet blij en gelukkig doen *O*
compact en kleverig.
pi_86721381
sjo pizza is binnen :W
pi_86721401
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag zelf beslissen wie je een pm stuurt, wie je geen pm stuurt, wie je wil geloven, wie niet. Je mag zeggen dat je nachtwaker bent terwijl je mafia bent, je mag zeggen dat je dokter bent terwijl je nachtwaker bent

Je mag alleen geen screenshots van je rol maken enzo.
Wat bedoel je met een screenshot?
  woensdag 22 september 2010 @ 18:58:35 #218
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86721421
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Wat bedoel je met een screenshot?
Een foto van je rol
pi_86721491
:9~
  woensdag 22 september 2010 @ 19:00:21 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86721516
Ben ik de enige met een trage fok? maw, ligt het aan mij?
pi_86721526
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Een foto van je rol

Blije rol O+

Ik wil ze O+

En nee, bij mij is ie niet traag :)
compact en kleverig.
pi_86721533
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ben ik de enige met een trage fok? maw, ligt het aan mij?
Nergens last van?
  woensdag 22 september 2010 @ 19:01:08 #223
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86721549
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Blije rol O+
_O-
pi_86721570
@hara nee werkt hier prima.......

And so it begins.... mijn pm is binnen
pi_86721571
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Maar... Weet je als mobs dan wie nog meer mob is?
Of heb ik slecht gelezen? :@
pi_86721591
Ik heb helemaal zenuwen voor de pm _O-
pi_86721602
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja dat staat ook in de PM
pi_86721623
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, dat wel.

Ik heb mn rol ook :)
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:03:07 #229
216584 Trevland
pi_86721631
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb helemaal zenuwen voor de pm _O-
doe maar rustig
pi_86721666
Ik ben ook erggg benieuwd wat ik krijg :D

FOK is hier trouwens ook niet langzaam
  woensdag 22 september 2010 @ 19:03:57 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86721670
Ik heb mn pm allang :Y

En mafia weet wie mafia is ja, verder weet niemand wie wie is.
pi_86721677
En nu?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86721715
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
En nu?
Als je mob bent ga je in het wildeweg om je heen schieten want nu is iedereen nog in de buurt :D
pi_86721735
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Als je mob bent ga je in het wildeweg om je heen schieten want nu is iedereen nog in de buurt :D
_O- dan zijn we snel klaar :+
  woensdag 22 september 2010 @ 19:05:26 #235
216584 Trevland
pi_86721741
Maar eens kijken wat voor een bagger rol ik heb :P
pi_86721755
Ik heb mn rol ook! *O*
pi_86721797
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb mn pm allang :Y

En mafia weet wie mafia is ja, verder weet niemand wie wie is.
^O^ ik snap het denk ik
  woensdag 22 september 2010 @ 19:06:26 #238
163094 Ladidadida
pi_86721800
Alle rollen zijn verstuurd! Mocht je geen PM hebben ontvangen, laat het me dan even weten....

LET THE GAMES BEGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!

M.a.w.: start uw burgervadercampagne! *O*
pi_86721831
Jep ik heb hem ;)
pi_86721856
Wie meldt zich aan voor het burgemeesterschap?
pi_86721863
Gaat zeker op volgorde uit de OP? :P
pi_86721871
Nou, wie wil burgemeester worden dan?

Iig

Harajaku
Timmmm
...
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:08:18 #243
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_86721889
Ik ben 7 minuten te laat, kan ik nog meedoen?
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  woensdag 22 september 2010 @ 19:08:34 #244
216584 Trevland
pi_86721900
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

Iig

Harajaku
Trevland
...
Zo hey wat een service, ik wordt maar zo aangemeld voor het BM schap
pi_86721951
Goed dan heb je dus Hara, Trev en timmmmmm....
Wie nog meer?

of houden we het simpel en starten ze nu gewoon hun campagne
pi_86721957
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86721986
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik heb ak ge-edit, Timmm had dat gezegd, niet jij :@

Om de een of andere reden haal ik jullie wel vaker door elkaar :@ Sorry ;(
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:10:49 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86722013
Stem op mij :W
quote:

:W Stem op mij

Bedankt.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:10:57 #249
216584 Trevland
pi_86722017
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:09 schreef -Engel- het volgende:
Goed dan heb je dus Hara, Trev en timmmmmm....
Wie nog meer?

of houden we het simpel en starten ze nu gewoon hun campagne
De campagne van elke bm is het zelfde dus iedereen kan er voor gaan en maar hopen dat je genoeg stemmen hebt
pi_86722019
Op wie zal ik eens stemmen :Y)
  woensdag 22 september 2010 @ 19:11:17 #251
163094 Ladidadida
pi_86722027
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef TomLievense het volgende:
Ik ben 7 minuten te laat, kan ik nog meedoen?
We zijn net begonnen :P
Maar ik zal je op de lijst zetten voor de volgende ronde, als je dat wilt :)
pi_86722041
Ik wil wel loco burgermeester worden. Maar die rol bestaat niet zeker...
pi_86722056
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

Iig

Harajaku
Timmmm
...
Ik wil me wel beschikbaar kiezen, maar als newbie zal ik wel geen kans maken denk ik? :+
pi_86722068
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil wel loco burgermeester worden. Maar die rol bestaat niet zeker...
Ik wil wel brandweerman van het dorp worden. Bestaat dat?
  woensdag 22 september 2010 @ 19:12:34 #255
163094 Ladidadida
pi_86722079
Harajaku (0)
Timmmm (0)
tombolafan (0)

Lijstje aanvullen aub!
  woensdag 22 september 2010 @ 19:13:01 #256
163094 Ladidadida
pi_86722103
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik wil wel brandweerman van het dorp worden. Bestaat dat?
Dan ga je het hele dorp onderspuiten?
pi_86722104
Gewoon campagne voeren...

Die van Hara vind ik al leuk 8-) En ja ik ben omkoopbaar B-)
pi_86722126
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dan ga je het hele dorp onderspuiten?
:+
pi_86722185
Mag ik al een BM kiezen? :+
compact en kleverig.
pi_86722214
Stem op mij :W

quote:
StijnDa lost altijd het meeste en het beste de hints op, waardoor hij doorgaans snel dood is.

Kijk, ik ben even actief, maar slechter met de hints, dus de maffia target mij nooit zo, omdat ik mezelf altijd verdacht maak. StijnDa is echter altijd de lul
:W Stem op mij

Bedankt.

:+
pi_86722215
Als er iemand anders zich nog kandidaat stelt, stem ik daar uiteraard op, of überhaupt bij verandering van mening. Maar op dit moment zou ik voor timmmmm gaan.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:15:46 #262
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_86722224
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

We zijn net begonnen :P
Maar ik zal je op de lijst zetten voor de volgende ronde, als je dat wilt :)
Oké
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_86722232
Harajaku (1) Blessed
Timmmm (0)
tombolafan (0)

*O*
pi_86722268
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef -Engel- het volgende:
Gewoon campagne voeren...

Die van Hara vind ik al leuk 8-) En ja ik ben omkoopbaar B-)
Mijn campagne dan:

Ik ben dolllllllllllllll op lijstjes, en ga dan ook alles bijhouden *O*
En ik ben goed in cryptogrammen oplossen en ik hou van puzzels :+
Okee, ik ben een newbie, maar ik zal mijn uiterste best doen om een goede burgervader te zijn :Y

Mag je eigenlijk ook op jezelf stemmen voor de functie van burgemeester? Of niet? :D
pi_86722294
Harajuku (2) Blessed, JaniesBrownie
Timmmm (0)
tombolafan (0)
StijnDa (0)
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:17:46 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86722308
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA O+ O+ O+
  woensdag 22 september 2010 @ 19:18:06 #267
163094 Ladidadida
pi_86722324
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:15 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Oké
Zorg dat je PM het doet, dan krijg je tegen die tijd een PM van me :)
pi_86722331
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mijn campagne dan:

Okee, ik ben een newbie, maar ik zal mijn uiterste best doen om een goede burgervader te zijn :Y

Mag je eigenlijk ook op jezelf stemmen voor de functie van burgemeester? Of niet? :D
Kijk dat begint er op te lijken :Y
pi_86722370
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mijn campagne dan:

Nee altijd op een ander stemmen :)
pi_86722408
Tot zo :W

note to self: vanaf hier bijlezen
  woensdag 22 september 2010 @ 19:20:30 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86722430
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Kijk dat begint er op te lijken :Y
Nee, niets ervan. Ik ben bekend met het reilen en zeilen kan aardig hints oplossen :Y
pi_86722442
Ik zeg echt altijd Harajaku, terwijl t Harajuku is :@ Nu net weer dus. :@
compact en kleverig.
pi_86722461
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:19 schreef lynda het volgende:

[..]

Nee altijd op een ander stemmen :)
Oh, fijn, kan ik iig mijn belofte aan Hara nakomen O+
Maar eigenlijk moet ik dus deze ronde mijn stinkende best gaan doen zodat jullie de volgende keer inzien dat ik (net als Hara) een ideale burgemeester ben? :P
pi_86722485
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, niets ervan. Ik ben bekend met het reilen en zeilen kan aardig hints oplossen :Y
We gaan heul niet zeilen! :{w
We gaan moorden oplossen :9
  woensdag 22 september 2010 @ 19:21:50 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86722489
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, fijn, kan ik iig mijn belofte aan Hara nakomen O+
Maar eigenlijk moet ik dus deze ronde mijn stinkende best gaan doen zodat jullie de volgende keer inzien dat ik (net als Hara) een ideale burgemeester ben? :P
Ja O+
pi_86722495
Stem op mij *)
Ik zal jullie altijd steunen en beschermen tegen de mafia (8>
Bovendien ben ik veel online om jullie te helpen wanneer nodig.
Ik heb de afgelopen paar dagen alles gevraagd wat ik kon vragen dus ik ben zeker gepromoveerd naar 'goed ingelezen newb'. Klinkt als een ideale leider toch?!

Ik stem op Hara :+ Voordeel van de twijfel ;)

Harajuku (3) Blessed, JaniesBrownie, Stijn
Timmmm (0)
tombolafan (0)
StijnDa (0)
  woensdag 22 september 2010 @ 19:22:37 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86722527
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zeg echt altijd Harajaku, terwijl t Harajuku is :@ Nu net weer dus. :@
:(! Nu ben ik keiboos :(!

Oh ja, iemand vroeg nog wat Harajuku is twee uur geleden, ik zal die vraag even beantwoorden: http://en.wikipedia.org/wiki/Harajuku
pi_86722579
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh ja, iemand vroeg nog wat Harajuku is twee uur geleden, ik zal die vraag even beantwoorden: http://en.wikipedia.org/wiki/Harajuku
Haha thx :P beter laat dan nooit :)
pi_86722580
Moeten we nou echt echt echt serieus 25 uur gaan wachten tot er een BM is gekozen? -O-
pi_86722613
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef lynda het volgende:
Moeten we nou echt echt echt serieus 25 uur gaan wachten tot er een BM is gekozen? -O-
:Z :z
  woensdag 22 september 2010 @ 19:25:50 #281
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86722645
Ik stem wel op nieuw talent ipv een vedette :Y

Timmmm (0)
tombolafan (1) Sheepcidus
StijnDa (0)
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_86722667
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

sry :@
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:26:39 #283
163094 Ladidadida
pi_86722672
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef lynda het volgende:
Alle tijd voor een spannende en bloederige verkiezingsstrijd :9~
pi_86722693
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik stem wel op nieuw talent ipv een vedette :Y

Timmmm (0)
tombolafan (1) Sheepcidus
StijnDa (0)
*O*
pi_86722717
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:26 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

* mes tevoorschijn haalt *
pi_86722724
quote:

[..]

je verwacht al doden?

Ik heb wel een vraagje trouwens... Waarom is de mafia ineens zo gewelddadig? Die zaten er ws al lang en hielden zich altijd gedeisd en nu ineens gaan ze mensen afmaken... :{
compact en kleverig.
pi_86722730
quote:

[..]

Als het nou spannend was oke.. Maar vanaf ik gok een uurtje of 10 vanavond tot morgen 21.00 uur is nou niet echt een spannende bezigheid.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:28:07 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86722734
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

* mes tevoorschijn haalt *
Bring it on!

Bedankt JB, Blessed en Stijn O+
pi_86722752
Ik ben nog niet overtuigd...... :s)

* -Engel-wacht op de stroopwafels en pullen thee....
pi_86722753
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je verwacht al doden?

Ik heb wel een vraagje trouwens... Waarom is de mafia ineens zo gewelddadig? Die zaten er ws al lang en hielden zich altijd gedeisd en nu ineens gaan ze mensen afmaken... :{
Ze moesten wachten op hun orders uit Rome tot ze het hele dorp mochten afslachten?
pi_86722766
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Bring it on!

They sometimes call me tombolaraider
pi_86722769
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je verwacht al doden?

Volgende ronde laten we de mafia de dorpelingen een rode roos geven oke? :*
pi_86722779
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef -Engel- het volgende:

pullen thee
:')
pi_86722790
Hoever zijn de PM's al rondgestuurd? :P
pi_86722795
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd...... :s)

* -Engel-wacht op de stroopwafels en pullen thee....
* stroopwafels, pullen thee en meer lekkerst uit hoge burgemeestershoed haalt *
pi_86722811
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[ afbeelding ] They sometimes call me tombolaraider [ afbeelding ]
Jij bent mafia, wij als dorpsbewoners hebben dit soort wapens niet :N
compact en kleverig.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:30:12 #297
163094 Ladidadida
pi_86722819
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef lynda het volgende:

[..]

Als het nou spannend was oke.. Maar vanaf ik gok een uurtje of 10 vanavond tot morgen 21.00 uur is nou niet echt een spannende bezigheid.
Ik zou zeggen, maak het spannend.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:30:19 #298
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86722821
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[ afbeelding ] They sometimes call me tombolaraider [ afbeelding ]
_O- Ik ga hier niet in mee. Ik ben dorp en ben tegen geweld, ik wil juist zorgen dat het geweld jegens mijn dorp stopt, :).
pi_86722823
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoever zijn de PM's al rondgestuurd? :P
Iedereen heeft al ;)
Als je niet hebt moet je Ladidado even PMen
pi_86722836
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef lynda het volgende:

[..]

Volgende ronde laten we de mafia de dorpelingen een rode roos geven oke? :*
Maar dan gaan ze toch niet dood?
compact en kleverig.
pi_86722846
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

_O- Ik ga hier niet in mee. Ik ben dorp en ben tegen geweld, ik wil juist zorgen dat het geweld jegens mijn dorp stopt, :).
Dat zeggen ze allemaal natuurlijk :7

quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Maar dan gaan ze toch niet dood?
:')

Volgende deeltje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')