Ik moet gewoon spelleider worden, dan snapt niemand de hints alleen ik en duurt t spel lekker langquote:Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Je bent gewoon nog een newbie en ik ga op geen van de newbs stemmen voor burgemeester, ik ben me daar gekMaar als jij de hints begint te snappen mag je mijn stem wel een keer, dat is juist aardig en lief enzo.
Dat kan ook nog jaquote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien ben je emotioneel te instabiel om burgemeester te worden
Je bent juist leuk omdat je wel actief met de hints bezig gaat, alleen moet je nog even bekend worden met hoe we hier hinten enzo.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet gewoon spelleider worden, dan snapt niemand de hints alleen ik en duurt t spel lekker lang
Ik was toch niet zooo slecht?![]()
![]()
(En ik snap je wel hoorIk zou ook niet op mij stemmen, vandaardat ik mezelf neit verkiesbaar stel
)
[..]
Dat kan ook nog ja
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent juist leuk omdat je wel actief met de hints bezig gaat, alleen moet je nog even bekend worden met hoe we hier hinten enzo.
Ik denk dat vertrouwen iets is dat je grotendeels tijdens het spel moet verdienen hier, en elk spel opnieuw begint. Aangezien je nooit weet wie mafia is en wie niet...quote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij dezen heb je mijn vertrouwen
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 september 2010 16:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk dat vertrouwen iets is dat je grotendeels tijdens het spel moet verdienen hier, en elk spel opnieuw begint. Aangezien je nooit weet wie mafia is en wie niet...
Correct me if I'm wrong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt gelijkHahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maakt er wel vrienden mee, en dat is wel handigDus het is niet totaal nutteloos
![]()
Dat wist ik nogquote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef timmmmm het volgende:
Voor de nieuwelingen, wat ook heel belangrijk is:
als je dood bent, post je niets meer gerelateerd aan het spel
PM mag ook niet denk ik?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef timmmmm het volgende:
En niets meer veranderen enzo.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef timmmmm het volgende:
Oplader?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hmpf, nu is mn batterij bijna leeg en moet ik dadelijk overstappen op andere laptop
En begin honger te krijgen.
Laptop. Buik rommelt.quote:
Hints die naar 2 leden wijzen?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
Hints naar twee mafialeden enzo blijft gewoon hetzelfde neem ik aan? En hoop ik.
Ja, bij één dode naar één mafia en bij de tweede dode naar tweede mafiaquote:
Bij een nachtwakerkill kunnen hints naar de nachtwaker komen ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hints die naar 2 leden wijzen?
Kan toch gebeuren dat een hint ook naar een gewone dorpsbewoner leidt?
Je m'excusequote:
Dat bepaalt de maffia zelf.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je m'excuse![]()
Hoe zit dat met het moorden als je bijv. 6 mafia hebt, en er worden 3 man afgeschoten. Hoe wordt dan bepaald hoeveel mafia er gaan moorden? Of ze alleen of met zijn 2en gaan?
Ben je al die vragen van mij al zat?
Ik heb het wel altijd stom gevonden dat ze mafia zelf mag kiezen wie ze heensturen, dat hoeft voor mij niet hoor, laat de SL dat maar beslissen.quote:
Nee, alleen als je die vragen er later in editquote:Op woensdag 22 september 2010 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben je al die vragen van mij al zat?
Ik ben voorquote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het wel altijd stom gevonden dat ze mafia zelf mag kiezen wie ze heensturen, dat hoeft voor mij niet hoor, laat de SL dat maar beslissen.
Dat vind ik dan weer niets. Lekker random dan. Het hele idee van dit spel is voor mij dat alles op logica gebaseerd is, en niets willekeur is, wanneer het eenmaal begonnen is.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het wel altijd stom gevonden dat ze mafia zelf mag kiezen wie ze heensturen, dat hoeft voor mij niet hoor, laat de SL dat maar beslissen.
Ik vind het niets dat de mafia drie dagenlang dezelfde mafia heen stuurt. En gekke dokter anyone? Hoe random wil je het hebbenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niets. Lekker random dan. Het hele idee van dit spel is voor mij dat alles op logica gebaseerd is, en niets willekeur is, wanneer het eenmaal begonnen is.
Dacht dat jij altijd instemde met Haraquote:Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niets. Lekker random dan. Het hele idee van dit spel is voor mij dat alles op logica gebaseerd is, en niets willekeur is, wanneer het eenmaal begonnen is.
Dat zijn dan ook de rollen die ik niets vind.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het niets dat de mafia drie dagenlang dezelfde mafia heen stuurt. En gekke dokter anyone? Hoe random wil je het hebben
Wat een vuile leugenaar hè.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dacht dat jij altijd instemde met Hara
Allemaal bluf.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dacht dat jij altijd instemde met Hara
En blijven de anderen totaal onbekend.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Ladidadida het volgende:
Maffia bepaalt zelf wie ze vermoorden omdat ze er zo voor kunnen kiezen er een tactiek voor te gebruiken. Als ze 3 dagen dezelfde sturen, komen er steeds meer hints naar dezelfde mob en wordt de kans op ontmaskering dus steeds groter.
Jupquote:Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En blijven de anderen totaal onbekend.
?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij mn dochter in de klas zit een spin die Brandy heet
Als er steeds één of twee mobs worden gestuurd, worden die sneller ontmaskerd en moeten de andere mobs dus gestuurd worden. Totaal onbekend blijven zal heel moeilijk worden, tenzij het dorp er geen reet van bakt. Maar ik vertrouw op een actief dorp!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En blijven de anderen totaal onbekend.
zomaarquote:
en dat.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:19 schreef timmmmm het volgende:
De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken
thx manquote:Op woensdag 22 september 2010 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goed idee, geloof de newb in plaats van mij
Zegt degene die overal uitleg over vraagtquote:Op woensdag 22 september 2010 17:30 schreef StijnDa het volgende:
Er stond al een keer of 3 in dit topic met toen 2 pagina's wanneer het zou beginnen... Hoef toch niet alles voor te kauwen?
wees eens liefquote:Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zegt degene die overal uitleg over vraagt
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zegt degene die overal uitleg over vraagt
Zeg, mag ik jou iets vragen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, mag ik jou iets vragen?
Zo ja: Zie spoiler, zo nee: Negeer spoilerHoezo dat? In KLB heeft men het niet zo op mij, geloof ik, vooral omdat ik de gemiddelde chimpansee een hoger iq toeschrijf, verder valt het geloof ik reuze mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel het in ONZ leuk is de weggegane moderator te schoppen, voor sommigenLaffe huichelaar
Ik las ergens iets dat je een chagrijn was ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoezo dat? In KLB heeft men het niet zo op mij, geloof ik, vooral omdat ik de gemiddelde chimpansee een hoger iq toeschrijf, verder valt het geloof ik reuze mee.
Hoewel het in ONZ leuk is de weggegane moderator te schoppen, voor sommigen
Dat mag toch juist niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef -Engel- het volgende:
Zeg..... heb je hiervoor eigenlijk een bepaalde strategie nodig?
Ik bedoel nog snel van UI wisselen ofzo?
O, maar dat ben ik ook. Dat heeft niets met neit mogen te maken.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las ergens iets dat je een chagrijn was ofzo
Maar ik weet niet meer in welkemcontext dat was, viel me alleen op omdat ik je alleen van hier 'ken' zeg maar.
Ik zit/zat ook regelmatig in de KLB SC btw
Hij bedoelt voordat het spel begint, nu dus.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat mag toch juist niet?IVM de hints enzo
Niet meer als het spel begonnen is, nu nog wel, tot 7 uur, heeft alleen geen nut.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat mag toch juist niet?IVM de hints enzo
Is me nog nooit opgevallen.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, maar dat ben ik ook. Dat heeft niets met neit mogen te maken.
Succesquote:Op woensdag 22 september 2010 17:45 schreef -SG- het volgende:
Haha moet nu werken. Lees het vanavond/vannacht wel allemaal bij.
De beste strategie is hints oplossen.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef -Engel- het volgende:
Zeg..... heb je hiervoor eigenlijk een bepaalde strategie nodig?
Ik bedoel nog snel van UI wisselen ofzo?
tenzij je maffia bent. Maar als een ervaren speler maffia is, krijg je daar wel een goede strategie van.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De beste strategie is hints oplossen.
Niet als je lang wil blijven levenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En iedereen afschietenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En daarom, stem op mij allemaal!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet als je lang wil blijven leven
Dan los je ze toch ook op, alleen leg je ze dan anders uit.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
tenzij je maffia bent. Maar als een ervaren speler maffia is, krijg je daar wel een goede strategie van.
Leg eens uit Hara, waarom zouden we op jou moeten stemmen?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En daarom, stem op mij allemaal!
Wie stelt zich eigenlijk nog meer kandidaat?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En daarom, stem op mij allemaal!
Doe je dat als het niet de bedoeling is?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan los je ze toch ook op, alleen leg je ze dan anders uit.
Wat iets is dat ik heel goed schijn te kunnen
Ik geil erop om de hints uit te pluizen, en doe dan ook niets anders!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leg eens uit Hara, waarom zouden we op jou moeten stemmen?
Niemand, ik win.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie stelt zich eigenlijk nog meer kandidaat?
Baawww.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Hara lost altijd het meeste en het beste de hints op, waardoor ze doorgaans snel dood is.
Kijk, ik ben even actief, maar slechter met de hints, dus de maffia target mij nooit zo, omdat ik mezelf altijd verdacht maak. Hara is echter altijd de lul
zullen we het daar over hebben als het spel begint? Ik stel me iig altijd kandidaatquote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie stelt zich eigenlijk nog meer kandidaat?
Maar als jij dat niet expres doet, dan kan het dus zijn dat je iets per ongeluk verkeerd uitlegt, zodat je het tegenovergestelde uitlegt dan wat je bedoelt...quote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan los je ze toch ook op, alleen leg je ze dan anders uit.
Wat iets is dat ik heel goed schijn te kunnen
Ik snap het, voor jou is het een kwestie van overleven.quote:
Ja, dat gebeurt meestal gelijk omdat ze weten dat ik goede vrienden ben met de hints.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik snap het, voor jou is het een kwestie van overleven.
Je bent bang dat je meteen wordt doodgeschoten als je geen bodyguards hebt.
Dus om de goede hulp van Hara te behouden moeten we haar BM maken?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Hara lost altijd het meeste en het beste de hints op, waardoor ze doorgaans snel dood is.
Kijk, ik ben even actief, maar slechter met de hints, dus de maffia target mij nooit zo, omdat ik mezelf altijd verdacht maak. Hara is echter altijd de lul
Ik gaf jou een date, nu mag jij op mij stemmen.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als jij dat niet expres doet, dan kan het dus zijn dat je iets per ongeluk verkeerd uitlegt, zodat je het tegenovergestelde uitlegt dan wat je bedoelt...
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik gaf jou een date, nu mag jij op mij stemmen.
Basicly.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus om de goede hulp van Hara te behouden moeten we haar BM maken?
Ja, zoietsquote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Want hara legt als ze mafia is ineens de hints op dezelfde manier uit als Timmmmm en ik?
Nee, je wil hara eigenlijk altijd lynchen omdat je der niet vertrouwt. Dus als ze het ook maar 1 keer verkeerd heeft, vermoorden we haar.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Want hara legt als ze mafia is ineens de hints op dezelfde manier uit als Timmmmm en ik?
Ik ookquote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, je wil hara eigenlijk altijd lynchen omdat je der niet vertrouwt. Dus als ze het ook maar 1 keer verkeerd heeft, vermoorden we haar.
en ik los hints meestal best goed op
Die zoek ik ook altijd voor online, even bookmarkenquote:
ik heb nog niet teruggelezen.... maar het is toch nog steeds 24 uur nacht en dan 24 dag toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Maar eh, met die nieuwe tijden, de eerste doden komen overmorgenavond pas?
Nee toch!?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Maar eh, met die nieuwe tijden, de eerste doden komen overmorgenavond pas?
Ja, hallo, dan zijn de inschrijvingen gesloten. Daarna moeten alle PMs nog worden verstuurd. Duurt nog wel een dik anderhalf uurquote:
Ja maar morgenavond hebben we dan een BM denk ik, en dan heeft de mafia daarna 24 uur om de doden in te sturenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb nog niet teruggelezen.... maar het is toch nog steeds 24 uur nacht en dan 24 dag toch?
en voor 19:00 moet je stemmen
Maar je vergeet de BM-verkiezingen, daarna begint het spel pas.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee toch!?
Gewoon 24 cyclus geloof ik? Dus morgenavond.
Ik dacht dat het zo zit nu:quote:Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee toch!?
Gewoon 24 cyclus geloof ik? Dus morgenavond.
Daar hebben ze toch niet zo lang voor nodig?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar morgenavond hebben we dan een BM denk ik, en dan heeft de mafia daarna 24 uur om de doden in te sturen
Ja, zo is het met 24 uur cycles.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo zit nu:
We beginnen vanavond. Morgen om 21.00 BM gekozen, dagpost, dan, 24 uur later de nachtpost, waarin de doden staan.
Dus de mafia en BM-cycle gaan door elkaar lopen?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch niet zo lang voor nodig?
De BM wordt gekozen voor 1400 uur dacht ik ergens gelezen te hebben, dus dan kunnen 's avonds gewoon de kills worden gepm'd
Lolquote:Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb WAAA nu als hoofdfoto.
Denk ik dan
Zoiets dacht ik ook ergens gelezen te hebben...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch niet zo lang voor nodig?
De BM wordt gekozen voor 1400 uur dacht ik ergens gelezen te hebben, dus dan kunnen 's avonds gewoon de kills worden gepm'd
Zou best kunnen toch? BM is eenmalig.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus de mafia en BM-cycle gaan door elkaar lopen?
Ja, alles kan, maar dat heb ik dan niet zo meegekregen dus we kunnen beter even Ladida afwachten.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou best kunnen toch? BM is eenmalig.
Ik ook, die 1400 uur was voor als de BM een dubbele lynch insteltquote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook ergens gelezen te hebben...
Maar dat heb ik dus verkeerd begrepen
Ik heb iemand op MSN die m *JB* heeft genoemd omdat ik m zo vaak gebruikquote:
Je hebt niets gemist, alleen een complot om niet op jou te stemmen en je gelijk te lynchen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef Beach het volgende:
Ga niet zo hard; ik moet nu al heel veel bijlezen en dat terwijl we niet begonnen zijn.
Hahaha pak hem terugquote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist, alleen een complot om niet op jou te stemmen en je gelijk te lynchen.
We hadden altijd toch gewoon een stuk tekst, nog een stuk tekst en nog een stuk tekstquote:Op woensdag 22 september 2010 18:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil zó graag seriemoordenaar zijn. Onmogelijk te winnen, maar o, zo leuk. Ladi, ik neem aan dat in de verhaaltjes niet staat of het de maffia of de seriemoordenaar betreft? Dat maakt het veel lastiger.
Ja, maar er zijn ook SLs geweest die specifiek zei dat het een maffiahit was.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hadden altijd toch gewoon een stuk tekst, nog een stuk tekst en nog een stuk tekst
Ik neem aan dat dat hetzelfde blijft want dat werkte gewoon prima.
Hij vraagt of er in dat stuk tekst staat vermeld of de moordenaar een seriemoordenaar of mob isquote:Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hadden altijd toch gewoon een stuk tekst, nog een stuk tekst en nog een stuk tekst
Ik neem aan dat dat hetzelfde blijft want dat werkte gewoon prima.
Ja, ik weet wat hij vraagtquote:Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij vraagt of er in dat stuk tekst staat vermeld of moordenaar een seriemoordenaar of mob is
Wat koptypt hij netjes dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kat ligt weer met zn kopje op t toetsenbord te slapen
Doe ik niet. Gewoon een stuk tekst, waar het dus niet specifiek genoemd wordt, zoals het al was. Maar jij weet niet hoe het was dus voor jou zal t wel vaag zijn, ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom antwoord je dan zo vaag.
ik hou van je humorquote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist, alleen een complot om niet op jou te stemmen en je gelijk te lynchen.
Nageltjes in, Haraquote:Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe ik niet. Gewoon een stuk tekst, waar het dus niet specifiek genoemd wordt, zoals het al was. Maar jij weet niet hoe het was dus voor jou zal t wel vaag zijn, ja.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe ik niet. Gewoon een stuk tekst, waar het dus niet specifiek genoemd wordt, zoals het al was. Maar jij weet niet hoe het was dus voor jou zal t wel vaag zijn, ja.
Kennelijk was het niet altijd zo?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook SLs geweest die specifiek zei dat het een maffiahit was.
Wat doe ik?quote:
Nee, bij iemand die het één of twee keer gedaan heeft misschien, maar Ladidadida heeft het heel vaak gedaan en die deed dat dus niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk was het niet altijd zo?
Dat is dus niet hetzelfdequote:Op woensdag 22 september 2010 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat doe ik?
[..]
Nee, bij iemand die het één of twee keer gedaan heeft misschien, maar Ladidadida heeft het heel vaak gedaan en die deed dat dus niet.
okequote:Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ja maar morgenavond hebben we dan een BM denk ik, en dan heeft de mafia daarna 24 uur om de doden in te sturen
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is dus niet hetzelfde![]()
Maar oké prima, het heeft verder ook geen zin om hier over te discussiëren.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben alleen thuis vanavond, dus eigenlijk vind ik dat we nu al hints moeten krijgen omdat ik veel tijd over hebJa, om er even in te komen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Minpunt is dat, als ik gelijk heb, we over 48 uur pas hints krijgenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okedus eerst stemmen voor de BM.... dan mafia actie doen.... en dan lynchen
en ondertussen dus de hints oplossen
Yeah, zo gauw de mafia iets doet krijgen wij hints.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okedus eerst stemmen voor de BM.... dan mafia actie doen.... en dan lynchen
en ondertussen dus de hints oplossen
Oké ik geef me gewonnenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
. Dat is wel hetzelfde omdat Ladidia het de laatste dertig keer heeft gedaan en wel op deze wijze.
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minpunt is dat, als ik gelijk heb, we over 48 uur pas hints krijgen
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben alleen thuis vanavond, dus eigenlijk vind ik dat we nu al hints moeten krijgen omdat ik veel tijd over hebMee eens.... ik zit er nu ook helemaal klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag me alleen af hoe ik dat vrijdag en zaterdag ga doen......wss gewoon tegen dinnetjes zeggen... ja hee ik moet nog ff wat hints oplossen and such
![]()
Fijn dat je het toch deelt. Nee echt.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch om te kotsen
en nee, ik bedoel niemand van hier, maar de ex van een vriend.
Lang verhaal.
Haha ik zal er over denkenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit gaat me een stem kosten hè?
Wij hebben alle tijdquote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch om te kotsen
en nee, ik bedoel niemand van hier, maar de ex van een vriend.
Lang verhaal.
Grote kans dat ladidaida het vrijdag stopt en we zondag weer verder gaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mee eens.... ik zit er nu ook helemaal klaar voor![]()
Vraag me alleen af hoe ik dat vrijdag en zaterdag ga doen......wss gewoon tegen dinnetjes zeggen... ja hee ik moet nog ff wat hints oplossen and such
Daar komt het wel op neerquote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mee eens.... ik zit er nu ook helemaal klaar voor![]()
Ik denk wel meer dan 1quote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Grote kans dat ladidaida het vrijdag stopt en we zondag weer verder gaan.
Mijne niet hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En we zijn nog niet eens begonnen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijne niet hoor
Ik ben nu al compleet in de war
Kom we gaan staken als ze het platlegtquote:Op woensdag 22 september 2010 18:30 schreef timmmmm het volgende:
Dinnetjes
Een weekendstop gaat er echt niet in hoor, als ik al zo lang moet wachten steedsDan stop ik accuut
Ik heb wel genoeg tijdquote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen juist in het weekend meer tijd hebben
Eindelijk iemand die het met mij eens isquote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef lynda het volgende:
4 pagina's terug lezen.. rot op
Doe eens niet zo spammen![]()
Zullen we af en toe een samenvatting geven van wat er gebeurd is?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef lynda het volgende:
4 pagina's terug lezen.. rot op
Doe eens niet zo spammen![]()
Weet ikquote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat je het toch deelt. Nee echt.
Nu niet maar tijdens het spel is het zeker wel fijnquote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zullen we af en toe een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef timmmmm het volgende:
Dikke doei, ik kom vanavond terug om mijn rol te lezen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Eigenlijk hè, eigenlijk hebben we nieuwe mensen die het keileuk vinden enzo en vast gelijk bovenop de hints duiken, 48 uur is nu juist niet nodig me dunkt dan andersom.
We hebben het over het spel hoor, en als ik over het spel wil posten post ik over het spel. Als ik hele topics volpost over wat ik eet of waar ik over gedroomd heb mag je er wat van zeggen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu niet maar tijdens het spel is het zeker wel fijn
Dat doe ik dan ook zeker welquote:Op woensdag 22 september 2010 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben het over het spel hoor, en als ik over het spel wil posten post ik over het spel. Als ik hele topics volpost over wat ik eet of waar ik over gedroomd heb mag je er wat van zeggen.
Zullen we er een apart Topic voor makenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:35 schreef -Engel- het volgende:
Een samenvatting van de hints![]()
![]()
![]()
lijkt handig ja
Ik gaf zojuist al een perfecte samenvatting.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zullen we af en toe een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
Zo'n beetje wat ik doe nuquote:Op woensdag 22 september 2010 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben het over het spel hoor, en als ik over het spel wil posten post ik over het spel. Als ik hele topics volpost over wat ik eet of waar ik over gedroomd heb mag je er wat van zeggen.
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 18:36 schreef StijnDa het volgende:
Zullen we er een apart Topic voor maken
Daar gaan de mods niet mee akkoord heur.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jaalleen waar plaatsen we die dan? ook in GC?
ONZquote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jaalleen waar plaatsen we die dan? ook in GC?
Ik vind het goedquote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
Jullie doen wel moeilijk zeg, pff!
Okee, ik ga zo de rollen verdelen en rondmailen, dan hebben jullie tot morgen 21:00 om te stemmen op de burgemeester, en morgen om 21:00 gaat de nacht in.
We gaan het doen zonder weekendbreak, want ik denk dat het 24-uursgebeuren genoeg ruimte biedt om in het weekend aanwezig te zijn.
Verder nog wat?
O grote SLquote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
Okee, ik ga zo de rollen verdelen en rondmailen, dan hebben jullie tot morgen 21:00 om te stemmen op de burgemeester, en morgen om 21:00 gaat de nacht in.
We gaan het doen zonder weekendbreak, want ik denk dat het 24-uursgebeuren genoeg ruimte biedt om in het weekend aanwezig te zijn.
Verder nog wat?
Maar je bent zelf een mod.... heb je geen streepje voor?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
Daar gaan de mods niet mee akkoord heur.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar je bent zelf een mod.... heb je geen streepje voor?
En als we heeeeel braaf zijn?
Adem in.. Adem uit!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
Verder nog wat?
Ik bedoelde het aardig, meer dat ik de helft van de vragen niet snapquote:
Alvast bedankt voor je inzet!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
Verder nog wat?
Indien mob wel, indien geen mob nietquote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Moeten mensen onderling PMén wie hun slachtoffer wordt of zo?
Als ik dat ga doen... lig ik dag 1 eruitquote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
Indien mob wel, indien geen mob nietMag wel natuurlijk, mits anderen je rol geloven en jij anderen vertrouwt....
Ik bedoelde het ook aardig! Niet gek laten maken door al het geschreeuw hierquote:Op woensdag 22 september 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik bedoelde het aardig, meer dat ik de helft van de vragen niet snapDus hoop dat het zo duidelijk is
Hoeft niet mits je de goede rol hebtquote:Op woensdag 22 september 2010 18:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen... lig ik dag 1 eruit
Oja.....quote:Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
Hoeft niet mits je de goede rol hebt
pssssssstttttttttttt info kopen?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja.....
en mag je ook dealtjes sluiten?
Ja hoor dat magquote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja.....
en mag je ook dealtjes sluiten?
Wat bedoel je met een screenshot?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag zelf beslissen wie je een pm stuurt, wie je geen pm stuurt, wie je wil geloven, wie niet. Je mag zeggen dat je nachtwaker bent terwijl je mafia bent, je mag zeggen dat je dokter bent terwijl je nachtwaker bent
Je mag alleen geen screenshots van je rol maken enzo.
Een foto van je rolquote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een screenshot?
Nergens last van?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ben ik de enige met een trage fok? maw, ligt het aan mij?
Maar... Weet je als mobs dan wie nog meer mob is?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Indien mob wel, indien geen mob nietMag wel natuurlijk, mits anderen je rol geloven en jij anderen vertrouwt....
Ja dat staat ook in de PMquote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar... Weet je als mobs dan wie nog meer mob is?
Of heb ik slecht gelezen?
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar... Weet je als mobs dan wie nog meer mob is?
Of heb ik slecht gelezen?
doe maar rustigquote:Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb helemaal zenuwen voor de pm
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je mob bent ga je in het wildeweg om je heen schieten want nu is iedereen nog in de buurt
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb mn pm allang
En mafia weet wie mafia is ja, verder weet niemand wie wie is.
Zo hey wat een service, ik wordt maar zo aangemeld voor het BM schapquote:Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, wie wil burgemeester worden dan?
Iig
Harajaku
Trevland
...
Niet te vroeg juichen...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo hey wat een service, ik wordt maar zo aangemeld voor het BM schap
Ik heb ak ge-edit, Timmm had dat gezegd, niet jijquote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo hey wat een service, ik wordt maar zo aangemeld voor het BM schap
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:51 schreef timmmmm het volgende:
De campagne van elke bm is het zelfde dus iedereen kan er voor gaan en maar hopen dat je genoeg stemmen hebtquote:Op woensdag 22 september 2010 19:09 schreef -Engel- het volgende:
Goed dan heb je dus Hara, Trev en timmmmmm....
Wie nog meer?
of houden we het simpel en starten ze nu gewoon hun campagne
We zijn net begonnenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef TomLievense het volgende:
Ik ben 7 minuten te laat, kan ik nog meedoen?
Ik wil me wel beschikbaar kiezen, maar als newbie zal ik wel geen kans maken denk ik?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, wie wil burgemeester worden dan?
Iig
Harajaku
Timmmm
...
Ik wil wel brandweerman van het dorp worden. Bestaat dat?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil wel loco burgermeester worden. Maar die rol bestaat niet zeker...
Dan ga je het hele dorp onderspuiten?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wil wel brandweerman van het dorp worden. Bestaat dat?
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan ga je het hele dorp onderspuiten?
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:51 schreef timmmmm het volgende:
StijnDa lost altijd het meeste en het beste de hints op, waardoor hij doorgaans snel dood is.
Kijk, ik ben even actief, maar slechter met de hints, dus de maffia target mij nooit zo, omdat ik mezelf altijd verdacht maak. StijnDa is echter altijd de lul
Okéquote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We zijn net begonnen
Maar ik zal je op de lijst zetten voor de volgende ronde, als je dat wilt
Mijn campagne dan:quote:Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef -Engel- het volgende:
Gewoon campagne voeren...
Die van Hara vind ik al leukEn ja ik ben omkoopbaar
![]()
Zorg dat je PM het doet, dan krijg je tegen die tijd een PM van mequote:
Kijk dat begint er op te lijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn campagne dan:
Ik ben dolllllllllllllll op lijstjes, en ga dan ook alles bijhouden
En ik ben goed in cryptogrammen oplossen en ik hou van puzzels![]()
Okee, ik ben een newbie, maar ik zal mijn uiterste best doen om een goede burgervader te zijn![]()
Mag je eigenlijk ook op jezelf stemmen voor de functie van burgemeester? Of niet?
Nee altijd op een ander stemmenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn campagne dan:
Ik ben dolllllllllllllll op lijstjes, en ga dan ook alles bijhouden
En ik ben goed in cryptogrammen oplossen en ik hou van puzzels![]()
Okee, ik ben een newbie, maar ik zal mijn uiterste best doen om een goede burgervader te zijn![]()
Mag je eigenlijk ook op jezelf stemmen voor de functie van burgemeester? Of niet?
Nee, niets ervan. Ik ben bekend met het reilen en zeilen kan aardig hints oplossenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk dat begint er op te lijken
Oh, fijn, kan ik iig mijn belofte aan Hara nakomenquote:
We gaan heul niet zeilen!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, niets ervan. Ik ben bekend met het reilen en zeilen kan aardig hints oplossen
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, fijn, kan ik iig mijn belofte aan Hara nakomen![]()
Maar eigenlijk moet ik dus deze ronde mijn stinkende best gaan doen zodat jullie de volgende keer inzien dat ik (net als Hara) een ideale burgemeester ben?
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zeg echt altijd Harajaku, terwijl t Harajuku isNu net weer dus.
Haha thxquote:Op woensdag 22 september 2010 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Nu ben ik keiboos
!
Oh ja, iemand vroeg nog wat Harajuku is twee uur geleden, ik zal die vraag even beantwoorden: http://en.wikipedia.org/wiki/Harajuku
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef lynda het volgende:
Moeten we nou echt echt echt serieus 25 uur gaan wachten tot er een BM is gekozen?
sryquote:Op woensdag 22 september 2010 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Nu ben ik keiboos
!
Oh ja, iemand vroeg nog wat Harajuku is twee uur geleden, ik zal die vraag even beantwoorden: http://en.wikipedia.org/wiki/Harajuku
Alle tijd voor een spannende en bloederige verkiezingsstrijdquote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef lynda het volgende:
Moeten we nou echt echt echt serieus 25 uur gaan wachten tot er een BM is gekozen?
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik stem wel op nieuw talent ipv een vedette![]()
Harajuku (3) Blessed, JaniesBrownie, Stijn
Timmmm (0)
tombolafan (1) Sheepcidus
StijnDa (0)
* mes tevoorschijn haalt *quote:Op woensdag 22 september 2010 19:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alle tijd voor een spannende en bloederige verkiezingsstrijd
je verwacht al doden?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als het nou spannend was oke.. Maar vanaf ik gok een uurtje of 10 vanavond tot morgen 21.00 uur is nou niet echt een spannende bezigheid.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bring it on!quote:
Ze moesten wachten op hun orders uit Rome tot ze het hele dorp mochten afslachten?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je verwacht al doden?
Ik heb wel een vraagje trouwens... Waarom is de mafia ineens zo gewelddadig? Die zaten er ws al lang en hielden zich altijd gedeisd en nu ineens gaan ze mensen afmaken...
quote:
Volgende ronde laten we de mafia de dorpelingen een rode roos geven oke?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je verwacht al doden?
Ik heb wel een vraagje trouwens... Waarom is de mafia ineens zo gewelddadig? Die zaten er ws al lang en hielden zich altijd gedeisd en nu ineens gaan ze mensen afmaken...
* stroopwafels, pullen thee en meer lekkerst uit hoge burgemeestershoed haalt *quote:Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd......![]()
* -Engel-wacht op de stroopwafels en pullen thee....
Jij bent mafia, wij als dorpsbewoners hebben dit soort wapens nietquote:Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] They sometimes call me tombolaraider [ afbeelding ]
Ik zou zeggen, maak het spannend.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Als het nou spannend was oke.. Maar vanaf ik gok een uurtje of 10 vanavond tot morgen 21.00 uur is nou niet echt een spannende bezigheid.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] They sometimes call me tombolaraider [ afbeelding ]
Iedereen heeft alquote:Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoever zijn de PM's al rondgestuurd?
Maar dan gaan ze toch niet dood?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Volgende ronde laten we de mafia de dorpelingen een rode roos geven oke?
Dat zeggen ze allemaal natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga hier niet in mee. Ik ben dorp en ben tegen geweld, ik wil juist zorgen dat het geweld jegens mijn dorp stopt,
.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze toch niet dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |