Ja, bij één dode naar één mafia en bij de tweede dode naar tweede mafiaquote:
Bij een nachtwakerkill kunnen hints naar de nachtwaker komen ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hints die naar 2 leden wijzen?
Kan toch gebeuren dat een hint ook naar een gewone dorpsbewoner leidt?
Je m'excusequote:
Dat bepaalt de maffia zelf.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je m'excuse![]()
Hoe zit dat met het moorden als je bijv. 6 mafia hebt, en er worden 3 man afgeschoten. Hoe wordt dan bepaald hoeveel mafia er gaan moorden? Of ze alleen of met zijn 2en gaan?
Ben je al die vragen van mij al zat?
Ik heb het wel altijd stom gevonden dat ze mafia zelf mag kiezen wie ze heensturen, dat hoeft voor mij niet hoor, laat de SL dat maar beslissen.quote:
Nee, alleen als je die vragen er later in editquote:Op woensdag 22 september 2010 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben je al die vragen van mij al zat?
Ik ben voorquote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het wel altijd stom gevonden dat ze mafia zelf mag kiezen wie ze heensturen, dat hoeft voor mij niet hoor, laat de SL dat maar beslissen.
Dat vind ik dan weer niets. Lekker random dan. Het hele idee van dit spel is voor mij dat alles op logica gebaseerd is, en niets willekeur is, wanneer het eenmaal begonnen is.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het wel altijd stom gevonden dat ze mafia zelf mag kiezen wie ze heensturen, dat hoeft voor mij niet hoor, laat de SL dat maar beslissen.
Ik vind het niets dat de mafia drie dagenlang dezelfde mafia heen stuurt. En gekke dokter anyone? Hoe random wil je het hebbenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niets. Lekker random dan. Het hele idee van dit spel is voor mij dat alles op logica gebaseerd is, en niets willekeur is, wanneer het eenmaal begonnen is.
Dacht dat jij altijd instemde met Haraquote:Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niets. Lekker random dan. Het hele idee van dit spel is voor mij dat alles op logica gebaseerd is, en niets willekeur is, wanneer het eenmaal begonnen is.
Dat zijn dan ook de rollen die ik niets vind.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het niets dat de mafia drie dagenlang dezelfde mafia heen stuurt. En gekke dokter anyone? Hoe random wil je het hebben
Wat een vuile leugenaar hè.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dacht dat jij altijd instemde met Hara
Allemaal bluf.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dacht dat jij altijd instemde met Hara
En blijven de anderen totaal onbekend.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Ladidadida het volgende:
Maffia bepaalt zelf wie ze vermoorden omdat ze er zo voor kunnen kiezen er een tactiek voor te gebruiken. Als ze 3 dagen dezelfde sturen, komen er steeds meer hints naar dezelfde mob en wordt de kans op ontmaskering dus steeds groter.
Jupquote:Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En blijven de anderen totaal onbekend.
?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij mn dochter in de klas zit een spin die Brandy heet
Als er steeds één of twee mobs worden gestuurd, worden die sneller ontmaskerd en moeten de andere mobs dus gestuurd worden. Totaal onbekend blijven zal heel moeilijk worden, tenzij het dorp er geen reet van bakt. Maar ik vertrouw op een actief dorp!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En blijven de anderen totaal onbekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |