Ja dat staat ook in de PMquote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar... Weet je als mobs dan wie nog meer mob is?
Of heb ik slecht gelezen?
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar... Weet je als mobs dan wie nog meer mob is?
Of heb ik slecht gelezen?
doe maar rustigquote:Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb helemaal zenuwen voor de pm
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je mob bent ga je in het wildeweg om je heen schieten want nu is iedereen nog in de buurt
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb mn pm allang
En mafia weet wie mafia is ja, verder weet niemand wie wie is.
Zo hey wat een service, ik wordt maar zo aangemeld voor het BM schapquote:Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, wie wil burgemeester worden dan?
Iig
Harajaku
Trevland
...
Niet te vroeg juichen...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo hey wat een service, ik wordt maar zo aangemeld voor het BM schap
Ik heb ak ge-edit, Timmm had dat gezegd, niet jijquote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo hey wat een service, ik wordt maar zo aangemeld voor het BM schap
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Hara lost altijd het meeste en het beste de hints op, waardoor ze doorgaans snel dood is.
Kijk, ik ben even actief, maar slechter met de hints, dus de maffia target mij nooit zo, omdat ik mezelf altijd verdacht maak. Hara is echter altijd de lul
De campagne van elke bm is het zelfde dus iedereen kan er voor gaan en maar hopen dat je genoeg stemmen hebtquote:Op woensdag 22 september 2010 19:09 schreef -Engel- het volgende:
Goed dan heb je dus Hara, Trev en timmmmmm....
Wie nog meer?
of houden we het simpel en starten ze nu gewoon hun campagne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |