Alvast bedankt voor je inzet!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
Jullie doen wel moeilijk zeg, pff!
Okee, ik ga zo de rollen verdelen en rondmailen, dan hebben jullie tot morgen 21:00 om te stemmen op de burgemeester, en morgen om 21:00 gaat de nacht in.
We gaan het doen zonder weekendbreak, want ik denk dat het 24-uursgebeuren genoeg ruimte biedt om in het weekend aanwezig te zijn.
Verder nog wat?
Indien mob wel, indien geen mob nietquote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Moeten mensen onderling PMén wie hun slachtoffer wordt of zo?
Als ik dat ga doen... lig ik dag 1 eruitquote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
Indien mob wel, indien geen mob nietMag wel natuurlijk, mits anderen je rol geloven en jij anderen vertrouwt....
Ik bedoelde het ook aardig! Niet gek laten maken door al het geschreeuw hierquote:Op woensdag 22 september 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik bedoelde het aardig, meer dat ik de helft van de vragen niet snapDus hoop dat het zo duidelijk is
Hoeft niet mits je de goede rol hebtquote:Op woensdag 22 september 2010 18:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen... lig ik dag 1 eruit
Oja.....quote:Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
Hoeft niet mits je de goede rol hebt
pssssssstttttttttttt info kopen?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja.....
en mag je ook dealtjes sluiten?
Ja hoor dat magquote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja.....
en mag je ook dealtjes sluiten?
Wat bedoel je met een screenshot?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag zelf beslissen wie je een pm stuurt, wie je geen pm stuurt, wie je wil geloven, wie niet. Je mag zeggen dat je nachtwaker bent terwijl je mafia bent, je mag zeggen dat je dokter bent terwijl je nachtwaker bent
Je mag alleen geen screenshots van je rol maken enzo.
Een foto van je rolquote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een screenshot?
Nergens last van?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ben ik de enige met een trage fok? maw, ligt het aan mij?
Maar... Weet je als mobs dan wie nog meer mob is?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Indien mob wel, indien geen mob nietMag wel natuurlijk, mits anderen je rol geloven en jij anderen vertrouwt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |