Ja, zoietsquote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Want hara legt als ze mafia is ineens de hints op dezelfde manier uit als Timmmmm en ik?
Nee, je wil hara eigenlijk altijd lynchen omdat je der niet vertrouwt. Dus als ze het ook maar 1 keer verkeerd heeft, vermoorden we haar.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Want hara legt als ze mafia is ineens de hints op dezelfde manier uit als Timmmmm en ik?
Ik ookquote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, je wil hara eigenlijk altijd lynchen omdat je der niet vertrouwt. Dus als ze het ook maar 1 keer verkeerd heeft, vermoorden we haar.
en ik los hints meestal best goed op
Die zoek ik ook altijd voor online, even bookmarkenquote:
ik heb nog niet teruggelezen.... maar het is toch nog steeds 24 uur nacht en dan 24 dag toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Maar eh, met die nieuwe tijden, de eerste doden komen overmorgenavond pas?
Nee toch!?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Maar eh, met die nieuwe tijden, de eerste doden komen overmorgenavond pas?
Ja, hallo, dan zijn de inschrijvingen gesloten. Daarna moeten alle PMs nog worden verstuurd. Duurt nog wel een dik anderhalf uurquote:
Ja maar morgenavond hebben we dan een BM denk ik, en dan heeft de mafia daarna 24 uur om de doden in te sturenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb nog niet teruggelezen.... maar het is toch nog steeds 24 uur nacht en dan 24 dag toch?
en voor 19:00 moet je stemmen
Maar je vergeet de BM-verkiezingen, daarna begint het spel pas.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee toch!?
Gewoon 24 cyclus geloof ik? Dus morgenavond.
Ik dacht dat het zo zit nu:quote:Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee toch!?
Gewoon 24 cyclus geloof ik? Dus morgenavond.
Daar hebben ze toch niet zo lang voor nodig?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar morgenavond hebben we dan een BM denk ik, en dan heeft de mafia daarna 24 uur om de doden in te sturen
Ja, zo is het met 24 uur cycles.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo zit nu:
We beginnen vanavond. Morgen om 21.00 BM gekozen, dagpost, dan, 24 uur later de nachtpost, waarin de doden staan.
Dus de mafia en BM-cycle gaan door elkaar lopen?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch niet zo lang voor nodig?
De BM wordt gekozen voor 1400 uur dacht ik ergens gelezen te hebben, dus dan kunnen 's avonds gewoon de kills worden gepm'd
Lolquote:Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb WAAA nu als hoofdfoto.
Denk ik dan
Zoiets dacht ik ook ergens gelezen te hebben...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch niet zo lang voor nodig?
De BM wordt gekozen voor 1400 uur dacht ik ergens gelezen te hebben, dus dan kunnen 's avonds gewoon de kills worden gepm'd
Zou best kunnen toch? BM is eenmalig.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus de mafia en BM-cycle gaan door elkaar lopen?
Ja, alles kan, maar dat heb ik dan niet zo meegekregen dus we kunnen beter even Ladida afwachten.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou best kunnen toch? BM is eenmalig.
Ik ook, die 1400 uur was voor als de BM een dubbele lynch insteltquote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook ergens gelezen te hebben...
Maar dat heb ik dus verkeerd begrepen
Ik heb iemand op MSN die m *JB* heeft genoemd omdat ik m zo vaak gebruikquote:
Je hebt niets gemist, alleen een complot om niet op jou te stemmen en je gelijk te lynchen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef Beach het volgende:
Ga niet zo hard; ik moet nu al heel veel bijlezen en dat terwijl we niet begonnen zijn.
Hahaha pak hem terugquote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist, alleen een complot om niet op jou te stemmen en je gelijk te lynchen.
We hadden altijd toch gewoon een stuk tekst, nog een stuk tekst en nog een stuk tekstquote:Op woensdag 22 september 2010 18:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil zó graag seriemoordenaar zijn. Onmogelijk te winnen, maar o, zo leuk. Ladi, ik neem aan dat in de verhaaltjes niet staat of het de maffia of de seriemoordenaar betreft? Dat maakt het veel lastiger.
Ja, maar er zijn ook SLs geweest die specifiek zei dat het een maffiahit was.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hadden altijd toch gewoon een stuk tekst, nog een stuk tekst en nog een stuk tekst
Ik neem aan dat dat hetzelfde blijft want dat werkte gewoon prima.
Hij vraagt of er in dat stuk tekst staat vermeld of de moordenaar een seriemoordenaar of mob isquote:Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hadden altijd toch gewoon een stuk tekst, nog een stuk tekst en nog een stuk tekst
Ik neem aan dat dat hetzelfde blijft want dat werkte gewoon prima.
Ja, ik weet wat hij vraagtquote:Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij vraagt of er in dat stuk tekst staat vermeld of moordenaar een seriemoordenaar of mob is
Wat koptypt hij netjes dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kat ligt weer met zn kopje op t toetsenbord te slapen
Doe ik niet. Gewoon een stuk tekst, waar het dus niet specifiek genoemd wordt, zoals het al was. Maar jij weet niet hoe het was dus voor jou zal t wel vaag zijn, ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom antwoord je dan zo vaag.
ik hou van je humorquote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist, alleen een complot om niet op jou te stemmen en je gelijk te lynchen.
Nageltjes in, Haraquote:Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe ik niet. Gewoon een stuk tekst, waar het dus niet specifiek genoemd wordt, zoals het al was. Maar jij weet niet hoe het was dus voor jou zal t wel vaag zijn, ja.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe ik niet. Gewoon een stuk tekst, waar het dus niet specifiek genoemd wordt, zoals het al was. Maar jij weet niet hoe het was dus voor jou zal t wel vaag zijn, ja.
Kennelijk was het niet altijd zo?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook SLs geweest die specifiek zei dat het een maffiahit was.
Wat doe ik?quote:
Nee, bij iemand die het één of twee keer gedaan heeft misschien, maar Ladidadida heeft het heel vaak gedaan en die deed dat dus niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk was het niet altijd zo?
Dat is dus niet hetzelfdequote:Op woensdag 22 september 2010 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat doe ik?
[..]
Nee, bij iemand die het één of twee keer gedaan heeft misschien, maar Ladidadida heeft het heel vaak gedaan en die deed dat dus niet.
okequote:Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ja maar morgenavond hebben we dan een BM denk ik, en dan heeft de mafia daarna 24 uur om de doden in te sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is dus niet hetzelfde![]()
Maar oké prima, het heeft verder ook geen zin om hier over te discussiëren.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben alleen thuis vanavond, dus eigenlijk vind ik dat we nu al hints moeten krijgen omdat ik veel tijd over hebJa, om er even in te komen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Minpunt is dat, als ik gelijk heb, we over 48 uur pas hints krijgenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okedus eerst stemmen voor de BM.... dan mafia actie doen.... en dan lynchen
en ondertussen dus de hints oplossen
Yeah, zo gauw de mafia iets doet krijgen wij hints.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okedus eerst stemmen voor de BM.... dan mafia actie doen.... en dan lynchen
en ondertussen dus de hints oplossen
Oké ik geef me gewonnenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
. Dat is wel hetzelfde omdat Ladidia het de laatste dertig keer heeft gedaan en wel op deze wijze.
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minpunt is dat, als ik gelijk heb, we over 48 uur pas hints krijgen
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben alleen thuis vanavond, dus eigenlijk vind ik dat we nu al hints moeten krijgen omdat ik veel tijd over hebMee eens.... ik zit er nu ook helemaal klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag me alleen af hoe ik dat vrijdag en zaterdag ga doen......wss gewoon tegen dinnetjes zeggen... ja hee ik moet nog ff wat hints oplossen and such
![]()
Fijn dat je het toch deelt. Nee echt.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch om te kotsen
en nee, ik bedoel niemand van hier, maar de ex van een vriend.
Lang verhaal.
Haha ik zal er over denkenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit gaat me een stem kosten hè?
Wij hebben alle tijdquote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch om te kotsen
en nee, ik bedoel niemand van hier, maar de ex van een vriend.
Lang verhaal.
Grote kans dat ladidaida het vrijdag stopt en we zondag weer verder gaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mee eens.... ik zit er nu ook helemaal klaar voor![]()
Vraag me alleen af hoe ik dat vrijdag en zaterdag ga doen......wss gewoon tegen dinnetjes zeggen... ja hee ik moet nog ff wat hints oplossen and such
Daar komt het wel op neerquote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mee eens.... ik zit er nu ook helemaal klaar voor![]()
Ik denk wel meer dan 1quote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Grote kans dat ladidaida het vrijdag stopt en we zondag weer verder gaan.
Mijne niet hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En we zijn nog niet eens begonnen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijne niet hoor
Ik ben nu al compleet in de war
Kom we gaan staken als ze het platlegtquote:Op woensdag 22 september 2010 18:30 schreef timmmmm het volgende:
Dinnetjes
Een weekendstop gaat er echt niet in hoor, als ik al zo lang moet wachten steedsDan stop ik accuut
Ik heb wel genoeg tijdquote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen juist in het weekend meer tijd hebben
Eindelijk iemand die het met mij eens isquote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef lynda het volgende:
4 pagina's terug lezen.. rot op
Doe eens niet zo spammen![]()
Zullen we af en toe een samenvatting geven van wat er gebeurd is?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef lynda het volgende:
4 pagina's terug lezen.. rot op
Doe eens niet zo spammen![]()
Weet ikquote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat je het toch deelt. Nee echt.
Nu niet maar tijdens het spel is het zeker wel fijnquote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zullen we af en toe een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef timmmmm het volgende:
Dikke doei, ik kom vanavond terug om mijn rol te lezen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Eigenlijk hè, eigenlijk hebben we nieuwe mensen die het keileuk vinden enzo en vast gelijk bovenop de hints duiken, 48 uur is nu juist niet nodig me dunkt dan andersom.
We hebben het over het spel hoor, en als ik over het spel wil posten post ik over het spel. Als ik hele topics volpost over wat ik eet of waar ik over gedroomd heb mag je er wat van zeggen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu niet maar tijdens het spel is het zeker wel fijn
Dat doe ik dan ook zeker welquote:Op woensdag 22 september 2010 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben het over het spel hoor, en als ik over het spel wil posten post ik over het spel. Als ik hele topics volpost over wat ik eet of waar ik over gedroomd heb mag je er wat van zeggen.
Zullen we er een apart Topic voor makenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:35 schreef -Engel- het volgende:
Een samenvatting van de hints![]()
![]()
![]()
lijkt handig ja
Ik gaf zojuist al een perfecte samenvatting.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zullen we af en toe een samenvatting geven van wat er gebeurd is?
Zo'n beetje wat ik doe nuquote:Op woensdag 22 september 2010 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben het over het spel hoor, en als ik over het spel wil posten post ik over het spel. Als ik hele topics volpost over wat ik eet of waar ik over gedroomd heb mag je er wat van zeggen.
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 18:36 schreef StijnDa het volgende:
Zullen we er een apart Topic voor maken
Daar gaan de mods niet mee akkoord heur.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jaalleen waar plaatsen we die dan? ook in GC?
ONZquote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jaalleen waar plaatsen we die dan? ook in GC?
Ik vind het goedquote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
Jullie doen wel moeilijk zeg, pff!
Okee, ik ga zo de rollen verdelen en rondmailen, dan hebben jullie tot morgen 21:00 om te stemmen op de burgemeester, en morgen om 21:00 gaat de nacht in.
We gaan het doen zonder weekendbreak, want ik denk dat het 24-uursgebeuren genoeg ruimte biedt om in het weekend aanwezig te zijn.
Verder nog wat?
O grote SLquote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
Okee, ik ga zo de rollen verdelen en rondmailen, dan hebben jullie tot morgen 21:00 om te stemmen op de burgemeester, en morgen om 21:00 gaat de nacht in.
We gaan het doen zonder weekendbreak, want ik denk dat het 24-uursgebeuren genoeg ruimte biedt om in het weekend aanwezig te zijn.
Verder nog wat?
Maar je bent zelf een mod.... heb je geen streepje voor?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
Daar gaan de mods niet mee akkoord heur.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar je bent zelf een mod.... heb je geen streepje voor?
En als we heeeeel braaf zijn?
Adem in.. Adem uit!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
Verder nog wat?
Ik bedoelde het aardig, meer dat ik de helft van de vragen niet snapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |