zomaarquote:
en dat.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:19 schreef timmmmm het volgende:
De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken
thx manquote:Op woensdag 22 september 2010 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goed idee, geloof de newb in plaats van mij
Zegt degene die overal uitleg over vraagtquote:Op woensdag 22 september 2010 17:30 schreef StijnDa het volgende:
Er stond al een keer of 3 in dit topic met toen 2 pagina's wanneer het zou beginnen... Hoef toch niet alles voor te kauwen?
wees eens liefquote:Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zegt degene die overal uitleg over vraagt
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zegt degene die overal uitleg over vraagt
Zeg, mag ik jou iets vragen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, mag ik jou iets vragen?
Zo ja: Zie spoiler, zo nee: Negeer spoilerHoezo dat? In KLB heeft men het niet zo op mij, geloof ik, vooral omdat ik de gemiddelde chimpansee een hoger iq toeschrijf, verder valt het geloof ik reuze mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel het in ONZ leuk is de weggegane moderator te schoppen, voor sommigenLaffe huichelaar
Ik las ergens iets dat je een chagrijn was ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoezo dat? In KLB heeft men het niet zo op mij, geloof ik, vooral omdat ik de gemiddelde chimpansee een hoger iq toeschrijf, verder valt het geloof ik reuze mee.
Hoewel het in ONZ leuk is de weggegane moderator te schoppen, voor sommigen
Dat mag toch juist niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef -Engel- het volgende:
Zeg..... heb je hiervoor eigenlijk een bepaalde strategie nodig?
Ik bedoel nog snel van UI wisselen ofzo?
O, maar dat ben ik ook. Dat heeft niets met neit mogen te maken.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las ergens iets dat je een chagrijn was ofzo
Maar ik weet niet meer in welkemcontext dat was, viel me alleen op omdat ik je alleen van hier 'ken' zeg maar.
Ik zit/zat ook regelmatig in de KLB SC btw
Hij bedoelt voordat het spel begint, nu dus.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat mag toch juist niet?IVM de hints enzo
Niet meer als het spel begonnen is, nu nog wel, tot 7 uur, heeft alleen geen nut.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat mag toch juist niet?IVM de hints enzo
Is me nog nooit opgevallen.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, maar dat ben ik ook. Dat heeft niets met neit mogen te maken.
Succesquote:Op woensdag 22 september 2010 17:45 schreef -SG- het volgende:
Haha moet nu werken. Lees het vanavond/vannacht wel allemaal bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |