Ik heb al mijn plannen besproken en het klinkt goed volgens henquote:
In de kleur: Pearl White Metalic van de nieuwe Prius/Auris/IQ etc..quote:Op woensdag 22 september 2010 01:42 schreef Grielen het volgende:
Wat voor kleur ga je hem spuiten?
Of heeft de zwarte motorkap/witte carrosserie-combi sentimentele waarde?
Ik wil van die oldscool bmw 315 badge achteropquote:Op woensdag 22 september 2010 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, moet er bij de topictitel niet nog "rebadged naar 316i"?
No Offence, maar eens 6, altijd 6quote:Op woensdag 22 september 2010 08:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Knuffelturk
He turq..Galant kopen?
Tja, veel mensen zeggen wel van: hmm... Subaru?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:29 schreef x3ro het volgende:
Ik weet niet precies wat ik nou van die gouden M velgen moet vindenOp de foto's ziet de kleur dr netjes bij het wit uit, maar ergens in mijn hoofd hoor ik constant "Subaru, Subaru, Subaru"
Staat het allemaal op een wat lager pitje of kunnen we voor de winter nog een leuke update verwachten?
Exactly!! *ook vermeld in het vorige topicquote:Op donderdag 23 september 2010 19:08 schreef FransDeens het volgende:
Dat toerental op de toerenteller lijkt me niet te kloppen. Ik heb me even afgevraagd hoe dat zou komen, maar ik denk dat het te maken heeft met het verschil origineel aantal cilinders en het aantal dat er nu in ligt.
Auto Garage van paps vriend, ik help hun eeen handje en kan mijn eigen auto fixxen daarquote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef xaban06 het volgende:
Heb je een eigen werkhok of waar doe je dit allemaal? En helemaal alleen?
Thanksquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef kevin20vt het volgende:
Gespot! Zag er wel bruut uit zo met het neusje op de grond
oeh.. watskebeurt er mee danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:02 schreef kevin20vt het volgende:
Roy had z'n VR6 kapot en moest even naar Auto Arena
aangezien deze reactie iets te pittig was voor sommige;quote:
Je houd het toch wel bij LED's onder de klinken hea?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Oh ja, ff update:
Ik heb nu een setje sideskirts er onder gepleurd, 18ers er weer onder, contactslot vervangen (was sleutels kwijt), en ehmm.. LED onder de deurklinken + me audio tot nu tijdelijk in orde, en me uitlaat ligt alweeer open.
Je gezicht had al zo;quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je houd het toch wel bij LED's onder de klinken hea?Zag gisteren nog een oude Astra rijden met LED strips in de voorbumper... Mijn gezicht trok midden op straat gewoon zo weg->
Rustig rustig, ze gaan alleen aan als je de deur open doet en weer uit wanneer je ze weer sluit..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je houd het toch wel bij LED's onder de klinken hea?Zag gisteren nog een oude Astra rijden met LED strips in de voorbumper... Mijn gezicht trok midden op straat gewoon zo weg->
Kan hij dat niet zelf vervangenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:12 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
een deel van z'n koelvloeistofslang/buis was stuk/defect/afgebroken
Wist Turkie bij voorbaat al, anders was hij hier niet aan begonnen. De lol en het bezig zijn aan je eigen project is ook wat waard voor sommigenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:06 schreef Oksel het volgende:
En dan over een tijdje moet je hem verkopen en krijg je er 1800 euro voor, terwijl je er 6000 euro ingestopt hebt. Top.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wist Turkie bij voorbaat al, anders was hij hier niet aan begonnen. De lol en het bezig zijn aan je eigen project is ook wat waard voor sommigen
tot nu toe +/- 3000euro.. excl. aanschaf van 500 euro..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:06 schreef Oksel het volgende:
En dan over een tijdje moet je hem verkopen en krijg je er 1800 euro voor, terwijl je er 6000 euro ingestopt hebt. Top.
Exactly, en er gaat NOG zeker 3 dubbele er in, puur omdat het mijn snoesje is..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wist Turkie bij voorbaat al, anders was hij hier niet aan begonnen. De lol en het bezig zijn aan je eigen project is ook wat waard voor sommigen
Nice.. (voor je Polo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ieder zo zn hobby he![]()
Heb t er ook voor over![]()
Lekker bezig Turk! ik heb net mn verlagingsset binnen
Natuurlijk wel dude, maar je moet toch ergens die nieuwe koelvloeistofpijp bestellenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kan hij dat niet zelf vervangen
Respect voor je project.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
tot nu toe +/- 3000euro.. excl. aanschaf van 500 euro..
[..]
Exactly, en er gaat NOG zeker 3 dubbele er in, puur omdat het mijn snoesje is..![]()
Ik heb hem voor 500 euro gekocht, +/- 3000euro er in gegooid, en ik weet dat ALS ik hem wil verkopen dat ik er max. 1000 euro voor vang ofzo.. dont matter to me, tho..![]()
[..]
Nice.. (voor je Polo?)
En als je dan nog wat jaartjes wacht kan je nog een dikkere bmw kopen en daar wat aan sleutelen.. and so on..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:46 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Respect voor je project.Maar vind je het niet een beetje zonde van het geld? Als je een jaartje zou sparen zou je meteen een vette BMW kunnen kopen en daar wat aan sleutelen.
Ik had mijn gedachten eigenlijk gereset en wou een Z4 halen uit duitsland, goed ook dat ik dat niet heb gedaan want wilt deze BMW eerst helemaal af krijgen wil ik denken aan een ander auto voor er bij, want deze verkopen? Bij lange na nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:46 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Respect voor je project.Maar vind je het niet een beetje zonde van het geld? Als je een jaartje zou sparen zou je meteen een vette BMW kunnen kopen en daar wat aan sleutelen.
Precies, en dan had ik best gekke gedachtes iets met een 335d motor vs. Z4quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef invine het volgende:
[..]
En als je dan nog wat jaartjes wacht kan je nog een dikkere bmw kopen en daar wat aan sleutelen.. and so on..
En ja natuurlijk, dan ga je na de dealert.. heb voor mijn KVS slang 22 euro betaald ofzo, det ding is net 20cm lang en 3cm in doorsneequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel dude, maar je moet toch ergens die nieuwe koelvloeistofpijp bestellen
Nee nee, zowiezoo nooit iets vervangen door iets universeels of van de sloop als het vervangen kut is.. Dalijk gaat ie weer kapot en mag je hem (terplaatse) proberen te fixxen..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:34 schreef kevin20vt het volgende:
Het ging in dit geval om deze pijp, die vervang je niet zomaar door een universeel stukje kvs slang
[ afbeelding ]
quote:Daar zit ie dan met z'n Marlboro in zn Beemer
quote:Hoogglans is mooierOp vrijdag 22 oktober 2010 15:15 schreef Grielen het volgende:
Ziet er keurig uit. Mat of hoogglans?
Mat is baas
quote:Pff, dat heeft ie van mijOp vrijdag 22 oktober 2010 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt in ieder geval Edd China's advies opgevolgd: Always spray paint in a wellventilated area.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Half werk
quote:Nee, da's de transportlakOp vrijdag 22 oktober 2010 17:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Half werk? Hoezo?
Of denk je serieus dat ik mijn motorkap expres zwart heb gespoten?
quote:Dan zou ik dat dak ook meteen even mee laten nemen als hij er toch heen gaat; straks issie weer redelijk netjes, en dan zit je met dat spraycan dakOp vrijdag 22 oktober 2010 17:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee![]()
Die blijft denk ik zwart tot hij na de spuitert gaat.. (of zelf spuiten)
quote:Kijk eens beter.. wat zie je?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:00 schreef powerflux het volgende:
eerst schuren was voor mietjes? of heb je dat wel gedaan?
quote:'scusi
quote:Dankjewel.. Ik dacht laat ik eens een keer apart zijn (like usual) en geen wit of zwart maar direct goud spuiten..Op zaterdag 23 oktober 2010 08:28 schreef Charged het volgende:
Eerlijk is eerlijk,ik vind het niet slecht staan,voorbumper ziet er ook beter uit,nou nog even die sideskirts netjes monteren en de hoeken van de achterbumper een beetje fatsoeneren.
De velgen staan ook niet slecht..als de rand nou eens gepolijst zou zijn..dat goud misstaat niet imho.
Ik zou zelf nog even het frontje wit spuiten,als je toch bezig bent...
quote:Denk niet dat je nog de 100 aan kunt tikken in 3 dagenOp zaterdag 23 oktober 2010 09:11 schreef Xzelicon het volgende:
Die velgen van je staan echt niet slecht, zou ze zelf zo onder mijn 318 schroeven![]()
quote:thanQ
quote:Je ziet niet dat het met de spuitbus gespoten is maar het valt me eigenlijk wel tegen met wat ik fantaseerde dat het uit ging zien, al met al mag ik niet klagen want op 1 stap afstand zie je gewoon een mooi strak dakkie.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:31 schreef garnage-patrick het volgende:
ej turq!
je velgen zien er goed uit! stuk verbeterd!
Was het geen betere keus geweest om je dak met een roller zwart te maken? want je ziet nu volgens mij best goed dat het met een spuitbus gespoten is, dus dat het niet mooi egaal is!
en zo in het wit, met een zwarte motorkap/dak (zou dan ook zeker je kofferbak meespuiten) ziet er wel lekker uit heur!!
die andere bmw ziet er ook goed uit! lekker frontje!
quote:Wat voor BMW heb jij dan? Ook een 6 cilinder?Op zaterdag 23 oktober 2010 10:56 schreef BrinkydeBMW het volgende:
cool project manOok vette filmpjes van je BMW
Ik heb zelf ook een BMW en die dingen kunnen geluid maken zoals jij laat horen
misschien beetje offtopic maar hoe uploadt je foto's naar fok uit je computer? :$
maar wel vet
quote:Thanks Barca..Op zondag 24 oktober 2010 00:37 schreef Barcaconia het volgende:
Eerlijk is eerlijk Turq, je hebt een dikke bak. Ziet er goed uit.
quote:Ratje? Die fase heeft zij al gehad:Op maandag 25 oktober 2010 13:27 schreef wormtrein het volgende:
Gave bak, begint een lekker ratje te worden
quote:Zelfs op deze foto's vind ik het meer half af, dan ratlook tbhOp maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ratje? Die fase heeft zij al gehad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ja, ik zit me de heledag al te researchen.. Ik wil per se steptronic/switch tronic inbouwen..Op maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef x3ro het volgende:
Overigens nog wat wijzer geworden qua wat er nou nog precies gedaan gaat worden onder die zwarte motorkap?
quote:Daar kom je dan idd de winter nog wel mee door jaOp maandag 25 oktober 2010 17:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja, ik zit me de heledag al te researchen.. Ik wil per se steptronic/switch tronic inbouwen..
Heb nu de kabelboom schema gevonden van mijn auto maar pff.. wat zit daar een werk in zeg
quote:Een of andere oude aanhanger die zelfs omgedraaid is
quote:Hij vind zn auto blijkbaar ook erg betrouwbaar aangezien die assteunen en van alles en nog wat erop heeft liggenOp maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar kom je dan idd de winter nog wel mee door jaEn qua performance upgrades? Daar al concreet een beslissing in gemaakt?
[..]
Een of andere oude aanhanger die zelfs omgedraaid is(kijk die bladveren namelijk maar)
quote:Hoort beetje als accessoire bij zo'n ratlook auto, en wanneer ie dr nog wat ander spul op zou leggen raakt ie zo te zien ook de grondOp maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hij vind zn auto blijkbaar ook erg betrouwbaar aangezien die assteunen en van alles en nog wat erop heeft liggen
@ Turq: Schroefset gaat me minstens 500 euri kosten. Dat is me iets teveel van t goeie
quote:zijn een beetje zn topic aan t kapen, maargoed.Op maandag 25 oktober 2010 18:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoort beetje als accessoire bij zo'n ratlook auto, en wanneer ie dr nog wat ander spul op zou leggen raakt ie zo te zien ook de grond![]()
Nergens voor een mildere prijs een gebruikte schroefset op de kop te tikken?
quote:Qua performance wil ik nu nog eventjes niks doen, maar heb om eerlijk te zijn wel rond gekeken naar throttleboddies van de M3 (S50B30 inlaat spruitstuk met 6 gaskleppen).. De kosten vallen wel mee, maar of het allemaal goed gaat functioneren en of ik hem uberhaubt aan het praat krijg is dan de vraag..Op maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar kom je dan idd de winter nog wel mee door jaEn qua performance upgrades? Daar al concreet een beslissing in gemaakt?
quote:Dat meen je niet?Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef FalleNk810i het volgende:
@ Turq: Schroefset gaat me minstens 500 euri kosten. Dat is me iets teveel van t goeie
quote:Als ik jou auto zo zie:Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef FalleNk810i het volgende:
zijn een beetje zn topic aan t kapen, maargoed.
Tja, tis wel leuk een schroefset, maar ze zijn te gewilt.. laatst ging er op ebay een 2de hands weg voor 800 euro..
Goedkoopste goede is van TA Technix, 500 euro nieuw dacht ik.
Ik heb inmiddels al een 60/40 set van TA Technix gehaald..
Ze zijn zo duur omdat dat type polo (mk1,mk2,mk3) een afwijkende veerpoot hebben ofzo.. alles uit 1 geheel..
[ link | afbeelding ]
Binnenkort maar eens mn eigen project topic hier aanmaken denk ik
Sorry Turq, ik stop al met het gelul over mn eigen auto![]()
Nog nieuws betreft JOUW auto?
quote:Dat was toch de Polenbak? Die M-technics 3 serie? Wel speciaal kleurtje.. Is toch Dakar Gelb?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft bumpers van de M3.. De auto is ook een M-Tech..
Mijn 318i is maar een goedkope sedan, met vrij weinig opties destijds..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat was toch de Polenbak? Die M-technics 3 serie? Wel speciaal kleurtje.. Is toch Dakar Gelb?
quote:Ligt er aan, kopuh? 2250 issie van jou
quote:Waarom fix je dat zelf niet en verkoopt em voor de volle mep?Op woensdag 27 oktober 2010 16:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Hij is full full full full full options, echt alles aanwezig.
Zelfs een zwarte hemel wat zeer exclusief is, dakraam, overal airbags etc..
is een 98'er dus laatste serie.
Auto vraag alleen om een nieuwe vanos, maar neem van mij aan dat je goedkoper en sneller uit bent met een nieuwe blok (500 euro op MP)
quote:Mehehe idd de dakarOp woensdag 27 oktober 2010 16:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Individual Color![]()
[..]
Ligt er aan, kopuh? 2250 issie van jou
quote:zie ik daar een wout achteraan rijden?Op woensdag 27 oktober 2010 17:11 schreef Rainesz het volgende:
Zo even deze M3 in je topic spammen
707pk/616WHP en 732NM @1Bar
quote:Met overschrijving is niks mis mee, auto heeft hoge waarde ivm. laatste productie jaar & alle extra's en opties..Op woensdag 27 oktober 2010 18:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mehehe idd de dakarMooie kleur is dat
![]()
Hoeveel heeft dat ding op de klok? En zit er alles bij wat nodig is voor een overschrijving? Want meen me te herinneren dat dat een beetje de kriem was de vorige keer?
quote:Dat dacht hijzelf ook,daarom ging ie ook niet voluit!Op donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zie ik daar een wout achteraan rijden?
quote:Ik eet die M3 opOp donderdag 28 oktober 2010 07:31 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat dacht hijzelf ook,daarom ging ie ook niet voluit!
Maar was geen Wout.
quote:Kan het zijn dat ik die al eens tegen ben gekomen @ extreme-machines.nl? Zon US import M3 was dat naar mijn weten?Op donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:
Deze winter gaat hij op E85 gemapt worden en iets meer turbo druk.
Een beest is het,maar met Turbo op jou blokkie maak je ook grote stappen vooruit
quote:Het is inderdaad Etienne van EMOp donderdag 28 oktober 2010 17:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik die al eens tegen ben gekomen @ extreme-machines.nl? Zon US import M3 was dat naar mijn weten?
quote:WAAROM e85?Op donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:
Deze winter gaat hij op E85 gemapt worden en iets meer turbo druk.
Een beest is het,maar met Turbo op jou blokkie maak je ook grote stappen vooruit
quote:Meer vermogen op E85
Het vermogen van de benzine 9-5 2.0t blijft steken op 150 pk bij 5500 t/min, terwijl de BioPower met E85 in de tank het bij datzelfde toerental tot 180 pk schopt. Vertaald in acceleratie: 0 tot 100 in 8,5 in plaats van 9,8 seconde en dankzij een koppel van 280 Nm in plaats van 240 Nm verloopt de tussenacceleratie van 80 naar 120 km/h ook een stuk vlotter. Winst voor de BioPower: ruim 2 seconden. Kille cijfertjes, maar achter het stuur komen ze echt tot leven. De 9-5 BioPower gaat echt als de brandweer, onvoorstelbaar dat rijplezier en milieuvriendelijkheid zo goed samen kunnen gaan!
quote:Ik was nog zwaar onder de indruk van de staat waarin die verkeerdeOp donderdag 28 oktober 2010 18:03 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Het is inderdaad Etienne van EM
quote:Zijn toch ook auto's die gewoon met Bio toch echt het tot meer vermogen schoppen. Naar mijn weten had je een koenigsegg die er toch een pk of 100 bij kreeg met E85, maar die was, zoals Rainesz al typt, ook met turbo.Op donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
WAAROM e85?Ik heb ook 100% Bio Ethanol gereden, en dat zuigt..
We hebben verschillende motoren van de BRL op de bank gehad op 100% bio ethanol en alleen maar vermogen verlies, je moet meer inspuiten om het zelfde resultaat te behalen als op benzine..
quote:Ik gok dat je met een kleeeeeeiiiin beetje je rijstijl aanpassen al een end komt, tot op zekere hoogte natuurlijk want zo'n auto vraagt er ook gewoon omOp vrijdag 29 oktober 2010 13:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Jaaaa ach.. ik hou het op V-Power Racing 100.. En alles komt goed![]()
heb nieuwe record gehaald (jammer genoeg).. 310km op 62L V-Power 100.. dat is 1 op 5 gemiddeld![]()
Enig idee hoe ik hem zuiniger kan laten lopen..?
quote:Je bent niet t enige die dat zegt, bijna elke PTA goeroe (al durven er sommige niet voor uit te komen) deelt je mening..Op vrijdag 29 oktober 2010 16:57 schreef Koepert het volgende:
Turq... Je weet dat ik af en toe kritisch naar je projecten gekeken heb, je soms voor gek verklaarde vanwege je keuzes, en sommige keuzes ook absoluut niet mooi/verstandig/wat ook vind... maar eerlijk is eerlijk..
Deze ziet er nu erg nice al uit..
Gouden velgen met witte lakZwart dak
(ook al is t nu nog spraycan)
Erg lekker geluidje.. Ja k vind dit wel wat
quote:Nou nou, goeroe wil k mezelf niet noemenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je bent niet t enige die dat zegt, bijna elke PTA goeroe (al durven er sommige niet voor uit te komen) deelt je mening..
Mijn meisje wordt een dame en hierbij mijn erenwoord.
Als er mensen tips en/of opmerkingen of kritiek hebben, uit ze.
Dat gebash tijden hebben we wel achter de rug.. Ik sta open voor alles.
Thank Youquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:09 schreef Coupe het volgende:
Al die tijd vermaak ik me prima met jouw projecten, trekt je geen reet van een ander aan en gewoon je eigen ding doen.
Of het nou altijd goed uitpakt of niet, je doet het teminste wel ! En stiekem vindt ik de BMW zeker wat hebben zoals je er nu mee bezig bent
wie koopt zijn auto dan ook bij jet carsquote:Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Plus het feit dat ik sinds vorige week achter ben gekomen dat me auto van achteren krom is
Ik niet..quote:Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
wie koopt zijn auto dan ook bij jet cars
Ik denk dat je dan het beste sowieso(hoe kudt ook) die witte buiten de picture kan laten qua opbouwen. Ik zou dan zien wat te doen is met het blok e.d. uit de witte in gele te hangen? Gezien ook de opties die allemaal op die auto zitten en het feit dat deze wel recht is. Vervolgens voor een paar tientjes per velg ze van goud naar iets anders laten coaten, en je hebt weer een autoquote:Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
In ieder geval, ik heb een dilemma..
Ik heb me gele bimmer weer terug voor mezelf voor 100%, maar zijn motor is gaar.
op de sloop staat een 728i (dus een M52b28) die ik er in wil swappen.
OF ik gebruik ALLES wat er in zit en swap het over naar mijn auto: compleet M interieur (stoelen, hemel, elec. ramen etc), bumpers, sideskirts, noem maar op.. Alleen zit ik dan met dat gekloot met de Climatronic..![]()
Plus het feit dat ik sinds vorige week achter ben gekomen dat me auto van achteren krom is
Klopt.quote:Op maandag 1 november 2010 18:27 schreef Koepert het volgende:
Even 2b Clear.. Je hebt je gele terug, maar die is motorisch kut.. Je hebt je witte nog, die is prima, en je wil de motor(alleen motor?) van n 728 in die gele kwijt?
Bijna correct. NIET de motor van de 728i in de witte.. Die heeft al een gechipte 525i motor met +/- 200PK vs. de 193 van de 728iquote:Of je gaat alles van die gele EN die motor van die 728 in die (op zich prima) witte stoppen?
De witte..quote:Euh,,, Ik zou die motor in die gele swappen, en t daarbij laten... en dan kijken of je die witte OF die gele OF allebei wil houden.. als je je dan bedenkt dat je maar 1 wil houden kun je alsnog wel dingen overzetten..
OH en welke is nu krom?
Meer geluid dan dat ie rijdt?quote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef MC-Shithead het volgende:
Hey Turq, heb je nog steeds die witte?
Tijd terug zag ik je al je grill zwart spuiten.
Je rijdt er wel heftig mee zegmaakt meer herrie dan ie rijdt
![]()
Verder nog plannen ermee of gaat deze weg?
Nee in tegendeelquote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Koepert het volgende:
Hoewel de gele unieker en luxer is, vind ik je witte mooier... maar daar help ik je denk ik niet mee.
Ga dat doen denk ik, schroefset, achterlichten & velgen omzetten naar de gele en daarmee karrenquote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Coupe het volgende:
Zou persoonlijk verder gaan met die gele en de witte als donor gebruiken !
quote:ik ben turq, geen moraalridderOp dinsdag 2 november 2010 12:50 schreef invine het volgende:
Die gele moet je dan sowieso eerst importeren?
Ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
heb je m grijs gespoten?
http://www.dumpert.nl/med(...)weekend_gedaan_.html
Herrie valt echt reuze mee man, ik weet niet wat je veel vind.. Maar imo vind het geluid echt reuze meevallen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef MC-Shithead het volgende:
Kan je niet quoten door een inlogfout, maar nee, ik heb je niet vol weg zien trekken, maar ik weet wel dat ie veel(voor mijn oren dan) herrie maakt
![]()
En als ik zo de laatste pagina lees krijg ik het gevoel dat je nu zelf niet weet wat je wilt doen?
Ikzelf zou verder gaan met de gele, maar ik begrijp best je liefde voor je witte Beemer, maar materialistisch gezien, zou ik zeggen, ga voor de gele
Noouuu... De gele is eigenlijk ook wit..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef ErkendFokker het volgende:
Die e30 is ook zo mooi
Jouwe ziet er ook vet uit hoor.. Beter maak je die gele ook wit + zwart en ga je daar mee verder
Ga niet haten jongequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Wel apart dat TS zich niet schaamt voor zijn barrel.
Tja schaam jij voor je face dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Wel apart dat TS zich niet schaamt voor zijn barrel.
Jonge het is toch een project-topic. Ga dan niet haten als het nog niet af isquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, maar voor zo'n barrel waar jij in rijdt zou ik niet een topic vol met foto's over te openen. Spaar wat geld bij elkaar en koop een fatsoenlijke representatieve auto. Of is dit representatief voor jou?
Meneer is van 1990 en doet het voor de lol, wat verwacht je wat ie zichzelf koopt? Omhoog gevallen figuur, als jij zon paperboy bent, post maar eens wat jij onder je kont hebt.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef Lightning_NL het volgende:
goed gezegd. Inderdaad een niveautje hoger dan dat bekrompen gedoe met een oude lelijke burgerbak als die BMW.
Nicequote:Op woensdag 3 november 2010 13:13 schreef Turquaz52 het volgende:
No man, de M6 rims heb ik verkocht voor 300 euro, komen mijn witte zijn velgen voor terug in de plaats
Tja, beter een oude lelijke burgerbak wat ik rij dan een oude lelijke burger zijn als jou..quote:Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef Lightning_NL het volgende:
goed gezegd. Inderdaad een niveautje hoger dan dat bekrompen gedoe met een oude lelijke burgerbak als die BMW.
Ik dacht dat het een dame was?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:13 schreef Turquaz52 het volgende:
No man, de M6 rims heb ik verkocht voor 300 euro, komen mijn witte zijn velgen voor terug in de plaats
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:13 schreef Turquaz52 het volgende:
No man, de M6 rims heb ik verkocht voor 300 euro, komen Sibel haar velgen voor terug in de plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[..]
Dit zal dus de rede zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes iig met het klaar maken van de gele bimmerquote:German actress of Turkish origin
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
Ehmmmquote:Op donderdag 4 november 2010 12:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dit zal dus de rede zijn
[..]
Succes iig met het klaar maken van de gele bimmer
LOL, ik snap je quote over making from a ho nu echt heeee-le-maalquote:Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
EhmmmCheck Youporn, en typ haar naam eens in
![]()
Making from a Ho a Housewife zei ik toch
Niet zo raar dat ik dacht dat je auto krom is.....quote:Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Plus het feit dat ik sinds vorige week achter ben gekomen dat me auto van achteren krom is
jawel, gewoon om een boom binden en een beetje vooruit rijdenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, krom is een groot woord, 1 v.d. 2 stootvangers is een mm of 2 ingedrukt.. Maar de echte reden dat ie weg moet is dat ik hem niet altijd in mijn tuin wil hebben, leuk en aardig zo maar Met een 1.8 kenteken kom ik ook niet zo ver, ook niet met de Gele ().
Maar nogmaals Vanelle, hij MOET niet weg.. Hij mag weg.Ik heb er geen haast mee.
Ik nodig je uit om een kijkje te nemen, 2 mm ingekreukeld.. Krom is dan ook krom zoals ik heb beweerdquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet zo raar dat ik dacht dat je auto krom is.....
Ik hoef em niet, ik blijf liever goedkoop rijden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik nodig je uit om een kijkje te nemen, 2 mm ingekreukeld.. Krom is dan ook krom zoals ik heb beweerdHappy now?
Kom op Anne, je zag zelf hoe het er aan ging..quote:Op zondag 7 november 2010 02:01 schreef Anne het volgende:
Je beklag mag je in het feedbacktopic van V&A uiten. Of niet.
Maak eens een foto van de kenteken papieren waarop staat dat hij een 6 cil motor heeft met 134kW dan.quote:Op zondag 7 november 2010 01:46 schreef Turquaz52 het volgende:
godver kut users, zogenaamde illegale bak..
er zit gewoon een andere motor in, en alles is er voor aangepast ook nog.![]()
Hou toch op man en reageer bovendien niet zo aangebrand. Dat ding komt niet eerlijk door de APK. En al kwam 'ie dta wel, dan is het nog steeds een barrel. Nee, een gevaar op de weg. Daarbij mag ie op dit moment niet de weg op. Dat ding moet gewoon naar de sloop.quote:Op zondag 7 november 2010 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Wil je dat zo graag dan? Koop em, keur em om en verkoop hem voor het dubbele![]()
Zo niet gaat het je geen ruk aan wat er op de kentekenbewijs staat. Stelletje moraalridders.
Meeste monteurs interesseert het geen zak. Steekproefmeneer ook niet.quote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Bij de meeste blokken niet, maar 4 tov 6 cilinder merk je toch snel genoeg lijkt me?
Als de auto goed is dan komt deze gewoon door de APK heen, geen APK monteur die er naar kijkt of de motor code klopt met het chassis nummer.quote:Op zondag 7 november 2010 11:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maak eens een foto van de kenteken papieren waarop staat dat hij een 6 cil motor heeft met 134kW dan.
Zo niet is het inderdaad een "illegale" bak die bij de volgende -correct uitgevoerde- APK er niet meer doorkomt.
Waarom doe je hem eigenlijk weg? en waarom niet even legaal op kenteken?(dan is vraag prijs misschien een stukje realistischer)quote:Op zondag 7 november 2010 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Wil je dat zo graag dan? Koop em, keur em om en verkoop hem voor het dubbele![]()
Zo niet gaat het je geen ruk aan wat er op de kentekenbewijs staat. Stelletje moraalridders.
Ik doe hem weg omdat ik de gele BMW wil rijden. MAAR ik heb er geen haast mee, ik wil ze beide wel houden hoor.. no problem.. Alleen tja, als ik een mooi bod kan krijgen, waarom niet?quote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waarom doe je hem eigenlijk weg? en waarom niet even legaal op kenteken?(dan is vraag prijs misschien een stukje realistischer)
een wereld..quote:Op zondag 7 november 2010 18:47 schreef bietelboer het volgende:
Help even, wat is het verschil in tussen die 2 auto's?
Omdat ik een 2.8L uit een 7 serie in de M-Tech wil lepelen, dan heb ik 193PK.. Met een Custom uitlaat met 2.5 einddemper+/-200 en met een 2.5L inlaatspruitstuk +/- 220-230PK.. (ivm. zwaar begrenst)..quote:Op zondag 7 november 2010 18:56 schreef bietelboer het volgende:
Waarom hang je die 2,5L niet in die M-tech? dagje klussen en je hebt 200 pk
Dat is toch echt een mooie toename door dat spruitstukquote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Omdat ik een 2.8L uit een 7 serie in de M-Tech wil lepelen, dan heb ik 193PK.. Met een Custom uitlaat met 2.5 einddemper+/-200 en met een 2.5L inlaatspruitstuk +/- 220-230PK.. (ivm. zwaar begrenst)..
Bij toeval, en heb eerder een blok uit een 5 (zoals nu in mijn 318i) of een 7 serie, gezien het feit dat 3 series (worden bereden door jongeren) velen malen eerder afgetrapt worden dan grote 5 of 7 series (worden bereden door ouderen mensen/ouwelullen)..quote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is toch echt een mooie toename door dat spruitstukEn gezien je voorliefde voor het sleutelen en olie e.d. zou ik dus ook zeggen, go for it
Zijn die 2.8'jes van de 7 overigens anders dan de blokken uit de 328? Of was het gewoon vanwege het feit dat hij toevallig in een 7-serie zat?
30/40 pk door een spruitstuk???quote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Omdat ik een 2.8L uit een 7 serie in de M-Tech wil lepelen, dan heb ik 193PK.. Met een Custom uitlaat met 2.5 einddemper+/-200 en met een 2.5L inlaatspruitstuk +/- 220-230PK.. (ivm. zwaar begrenst)..
20-30 door de inlaatspruitstuk ja..quote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef bietelboer het volgende:
[..]
30/40 pk door een spruitstuk???
te vinden @ http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/showthread.php?164872-E36-BMW-328i-Touring-with-a-few-mods...quote:Engine/Under bonnet
- Inlet manifold from a BMW 325i, with smoothed and enlarged throttle bodies. This is a very common modification to the 328i as the standard heads are very restrictive due to German emissions standards. This gives improved response throughout the rev range. Picture further below shows the size difference from standard
Maare achteraf gezien denk ik me te hebben vergist en dat het 20/30PK extra is icm. de complete uitlaat. (al beweren er gasten op het interwebz dat ze 30PK met puur alleen de inlaatspruitstuk er bij krijgen..)quote:Size difference of 325i manifold compared to the standard size (where the cover has the cut-outs)
Ik heb nu de linker onder mijn motorkapquote:Op maandag 8 november 2010 00:50 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Wow dat is een best verschil zeg!
Jij hebt best wel wat dingen vervangen zeg.. pff Masallahquote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef Gokhan03 het volgende:
Ja maargoed het schijnt dat er bij lage toeren weer wat verlies was. Weet niet of het echt zo is.
Draait jouw auto echt 9k toeren??
Enne hoe betaal jij al die shit? Ik als studentzijnde rij in een E39 523i automaat maar tunen enzo kost me echt te veel geld haha
Heb dit allemaal vervangen in 2 jaar tijd:
-4 remschijven + blokken
-2x thermostaat
-koppakking
-abs sensor rechtsachter
-wiellager linksachter(klote spacers van mn vorige velgen)
-kleppendekselpakking
-waterpomp
-4 19 inch banden (achterbanden nieuw voor 110 euro ps en voor 2e hands)
-Koplampglazen
-nokkenassensor
-visco koppeling(lijkt net een vliegtuig als ik toeren maak)
-2 bobines
-Kofferbak opnieuw gespoten(dit alweer aan t roesten is)
Opgeteld komt ik hiermee ongeveer uit op 3000 euro en dat alleen aan materiaal aangezien mn neef een autogarage heeft waar ik geen arbeidsloon hoef te betalen
Het enige waar ik nu voor vrees is mn automatenbak die kapot kan gaan. Bij mijn E34 525i was dat het geval
Mijnes:
[ afbeelding ]
btw t zijn echte alpinas eronder
"Horsepower sells cars, torque wins races."quote:Op maandag 8 november 2010 01:18 schreef Turquaz52 het volgende:
En op auto's terug te komen: het verlies van die ene paar nm kan me gestolen worden, dat voel je toch niet itt het vermogen wat je er voor terug krijgt..
(btw heb het zelfde blok & bak als de jouwe in mijn gele bmw liggen)
Die lexuslook is idd een beetje not donequote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Turquaz52 het volgende:
No man, ben opzoek naar mooie achterlichten.. Maar ik vind de LED achterlichten beetje nog aan de dure kant... Iemand iets in de aanbieding ofzo?
Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
()
Zuipt ie daarmee nog meer? Ik wilde dat heel misschien ook met mijn 523i doen maar vond ik zonde omdat ik de auto origineel wilde halen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Ook wel interessant: http://www.m50manifold.com/
En in hun FAQ staat:
http://m50manifold.com//index.php?option=com_simplefaq&task=display&Itemid=39&catid=20&page=1#FAQ14
-Will a large amount of upper end horsepower be gained?
- Yes. 15-30 RWHP.
Ik heb nog een spruitstuk te koop, compleet.quote:Op maandag 20 december 2010 10:12 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Zuipt ie daarmee nog meer? Ik wilde dat heel misschien ook met mijn 523i doen maar vond ik zonde omdat ik de auto origineel wilde halen.
De 523i heb ik verkocht en vrijdag ga ik kijken voor een nieuwe bmw
Wat had je nou weer uitgespookt dat je dat sowieso in moest leveren?quote:
Hahah nee ik bedoel met dezelfde zware voet als wat ik nu heb maar dan met een m50 spruitstuk.quote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb nog een spruitstuk te koop, compleet.
100 kaat senin icin.
En of ie meer zuipt? Ligt aan jou rechter voet!
Allemaal leuk en aardig en durf zelfs mijn naam op te zetten dat als ik een 320i zou rijden met een US M3 blok of een 325/328i blok dat ze hem zelfs hadden goedgekeurd, want op het oog zijn ze allemaal identiek.quote:Op maandag 20 december 2010 11:59 schreef Intelligence het volgende:
Goed topic!
Over dat gezeik op de vorige pagina mbt APK. Het is geen APK punt welk blok erin ligt!
Ik heb ook een steekproef gehad op de charade, lag een 1.6 in (1.3 op kenteken, is ook niet zwaarder geleverd dan 1.3), ook niet omgekeurd, gewoon steekproef gehaald. En de keurmeester van de RDW heeft er nog lekker een stuk mee gereden om de remvertraging te meten (auto kon niet op remmenbank) en het viel hem wel op dat t ding een stuk sneller was dan de gemiddelde charade.
Hij zag ook wel aan de niet matchende bak dat er een ander blok in zat, ook aan de aangepaste zag hij het, daar maakte hij nog een opmerking over. Hij snapte er allemaal niets van hoe het gedaan was, maar het was wel goed!
Jonge ik vond die dingen ook poep. Moet je na gaan ik reed 2 5 series en ga ik terug naar een 3 serie en een compact nogwel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
La bula bula Compact mi buldun..??![]()
En 6 cilinders zijn heerlijkk, maar het verbruik van 1 op 3 doet mij momenteel wel pijn..![]()
x
En dat is ook nog eens de luidste serie van Eisenmann uitlatenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Jonge ik vond die dingen ook poep. Moet je na gaan ik reed 2 5 series en ga ik terug naar een 3 serie en een compact nogwel.
Toen ik dit zag was ik verkocht:
Ik zag het helemaal voor me moruk hahah
Weetje wat het mooiste is. De 323ti zijn allemaal standaard uitgerust met een M onderstel en sportstoelen + m stuur.
edit:
okee het is wel een eisemann maargoed
Haal gewoon een 328i Sedan M-Tech.. DAN heb je pas een auto waar je U tegen zegt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Jonge ik vond die dingen ook poep. Moet je na gaan ik reed 2 5 series en ga ik terug naar een 3 serie en een compact nogwel.
Toen ik dit zag was ik verkocht:
Ik zag het helemaal voor me moruk hahah
Weetje wat het mooiste is. De 323ti zijn allemaal standaard uitgerust met een M onderstel en sportstoelen + m stuur.
edit:
okee het is wel een eisemann maargoed
Hoeft geeneens een 28'er M-Tech te zijn, een sedan voldoet al ten opzichte van een comapctquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Haal gewoon een 328i Sedan M-Tech.. DAN heb je pas een auto waar je U tegen zegt..
Die zijn compleet M uitgevoerd fabrieks..;)
Beter dan zo'n lelijke poep compact..bah bah..
Kijk eens waar de uitlaat hangt..
Turks - Engels vertaalding: Found in La contagious infectious Compactquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
La bula bula Compact mi buldun..??![]()
En 6 cilinders zijn heerlijkk, maar het verbruik van 1 op 3 doet mij momenteel wel pijn..![]()
x
Turks - Nederlands vertaling: Eey je hebt gezocht, je hebt gezocht en je bent op een Compact uitgekomen of wat??!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Turks - Engels vertaalding: Found in La contagious infectious Compact
Ik dacht dat het wel zou kloppen met woorden als 'Contagious' en 'Infectious' dr inquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turks - Nederlands vertaling: Eey je hebt gezocht, je hebt gezocht en je bent op een Compact uitgekomen of wat??!!
wehehhe..
Later heeft BMW een merknaam voor dit concept in gebruik genomen; Miniquote:Op woensdag 22 december 2010 11:10 schreef Intelligence het volgende:
Een BMW Compact, is een BMW voor mensen die geen hele BMW kunnen betalen
Leuk dat het een 2.5 is maar met het vermogen van een zogenaamde 2.3.. met andere woorden: Geen 192PKtjes maar iets van 173PK.. (Net als mijn 318i vs mijn 323i, beide 2.5 maar de een is sneller dan de anderquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef Gokhan03 het volgende:
Haters!! Als het een 1.6 was okee maar tis een 2.5:p
Dan doe ik die M50 inlaat erop en klaar. IN YOUR FACEquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Leuk dat het een 2.5 is maar met het vermogen van een zogenaamde 2.3.. met andere woorden: Geen 192PKtjes maar iets van 173PK.. (Net als mijn 318i vs mijn 323i, beide 2.5 maar de een is sneller dan de ander)
Yep, my face, ik heb ook nog een Ass, net als mijn beide Sedans.. What about the Compact ook alweer..?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dan doe ik die M50 inlaat erop en klaar. IN YOUR FACE
nope.. Maare ik rij er ook nu ff niet mee, heb hem nog in de garage staan.. ik rij momenteel de wittequote:Op woensdag 22 december 2010 15:44 schreef fathank het volgende:
Die gele staat die nou eigenlijk al op Nederlands kenteken?
Ratelende vanos komt vaker voor bij de M50TU dan bij de M52quote:Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep, my face, ik heb ook nog een Ass, net als mijn beide Sedans.. What about the Compact ook alweer..?
En ooh ja! Succes met je alu blokkie he! En je ratelende Vanos, en dunnere drijfstangen en zachtere klepveren
Oh ja, met een M50 inlaat alleen heb je nog geen 192PK
Och, zelfs hier in Zuid Limburg is 't dus niet meer Turq-veiligquote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Gisteren ben ik gefilmd door een gozer waar ik gisteren langs ben gegaan, hij wou mij eens van buiten zien driften.. Wehehe heeft ie het gefilmd ook:
ff het spammen waard denk ik?Oh ja, zet je geluid hard aan, zijn mic is zo te horen niet de beste..
Oh ja?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Och, zelfs hier in Zuid Limburg is 't dus niet meer Turq-veiligKlinkt wel zoals eerder gezegd heel lekker
Ik acht de kans wel vrij klein je tegen te komen op weg. Jammer maar helaas, gezien je in Roermond zit
Althans daar in de buurt toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oh ja?
en ik was op bezoek @ een vriend in Bocholtz ofzo, dicht bij Aachen.. Wat een hel. Terugweg op de snelweg heerlijk teruggecruised onder de tunnels door met 230 gemiddeld..huidige staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het snelweg was het lachen, zat ik te kutten met een 318iS en een 320iquote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Althans daar in de buurt toch?Ik ben inderdaad ook op de hoogte van het goed kunnen doorvegen van omgeving Maastricht richting noorden
Vind nog steeds de 316 badge helemaal geweldig
Die zullen wel gedacht hebben dat ze nog maar op de helft van hun cilinders reden toen je langs kwamquote:Op maandag 3 januari 2011 18:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Op het snelweg was het lachen, zat ik te kutten met een 318iS en een 320iMaare ik hield me in en liet me steeds inhalen door hun...
Op een gegeven moment jaagte ik de stuipen op het lijf bij hun toen ik ze met 230 inhaalden en ze me niet meer konden bijhouden..![]()
![]()
![]()
316i sticker for the win![]()
En ehmm.. No Roermond, Venlo..
Dat is alles behalve gek dan, Turqquote:Op maandag 3 januari 2011 18:25 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb 240-245 gereden en hij schakelde op![]()
Dus ik denk zo'n 250 ofzo..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
ik denk dat hooguit 1% van de regelmatige pta bezoekers dit wistquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
kut, zeker iets gezegd wat de helft van Fok! niet eens wist.. (op de goeroes hier na dan..)
Ja, wat wil je met zo een uitspraakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
kut, zeker iets gezegd wat de helft van Fok! niet eens wist.. (op de goeroes hier na dan..)
Mijn strafblad..?quote:
Jij mag mij zowiezo alles vragen behalve mijn pin..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wist het
Wel gaaf dat je hem terug hebt. Ben benieuwd naar de rest van het project.
In beslag name, maare toen ik terug kwam mijn auto op te halen zag ik dat mijn motorkap op een kiertje stond, en de hendel niet terug in de 'slot' stand is gedrukt. Dus hij is zeker wel onderzocht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef densmee het volgende:
is de auto technisch onderzocht? of is het inbeslagname en verder niks
Nope.. Godzij dank niet, en nooit hopelijk.quote:
Ik ben ook zo blij, het gevoel is me niet te te beschrijven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:05 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja, wat wil je met zo een uitspraak![]()
maar iig chill dat je vrij bent net voor de zomer begint!
tja, maargoed mensen.. 't is geen [project] turq is op vrije voeten deel 2, maare BMW project..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:30 schreef invine het volgende:
Lekker bezig turqiemooi dat je hem weer terug hebt! Ik heb dat gevoel al na 2 weken..
nahh, 1mm van de kreukelzone links achter, is verwaarloosbaar..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:32 schreef invine het volgende:
Waarom zoek je niet alles bij elkaar en spaar je daarna om alles in dezelfde kleur te spuiten?
En was je auto niet krom?
Oeh, I likequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Modena Interieur:
[ afbeelding ]
Franse Koplampen:
[ afbeelding ]
Zoveel koste mijn Corsaquote:
Tja.. lijkt alsof ie van een klif gevallen is.. Dinsdag komt er daarom ook gelijk een compleet front op wat bestaat uit zijschermen, motorkap, deur en evt. bumper..quote:
is een automaat schat, aanduwen zit er niet in..quote:Op zondag 12 juni 2011 16:08 schreef ukga het volgende:
Na 6 maanden was je accu ook wel leeg lijkt me? of kwamen ze je helpen met aanduwe?
Jha is ook hard nodig om hem te keuren, maare sinds 3-6-10 heb ik maar max. paar maandjes gereden..quote:Op zondag 12 juni 2011 17:11 schreef densmee het volgende:
ik ben blij te zien dat je het nu gewoon degelijk aanpakt, laat hem dan netjes keuren, en laat de 316 badges zitten.
En ik zie dat het ook hard nodig is om hem apk te keuren, vervaldatum 3-6-2010
Dat ding valt bijna van ellende uit elkaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ach ja fuck it, hierbij nog de overige foto's van toen ik me auto net had teruggehaald..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bumper mist een strip, de bumper lag er half af, deuk en lak beschadiging in LV spatbord, deur onder RV spatbord, roest plekken (mijn auto had helemaal geen enkel roestpuntje!!) en nog meer ongein, ze ziet er tot dinsdag niet uit iig, daarna ook niet.. Maar dat komt wel goed
Ik vertrouw het er niet op..quote:Op zondag 12 juni 2011 17:20 schreef bietelboer het volgende:
Waarom gaat ze van jou naam af dan?
Wel goed dat jij hem nu goed aanpakt en laat keuren!
Vind je het gek? Ze kunnen niet eens met een verlaagd auto omgaan, waardoor alles of is verbogen of er is afgeklikt (bumper/zijschermen etc..) Hoerenkenkerflikkers die kanker sleepdienst..quote:Op zondag 12 juni 2011 18:00 schreef Raadsman het volgende:
[..]
Dat ding valt bijna van ellende uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |