quote:Dat dacht hijzelf ook,daarom ging ie ook niet voluit!Op donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zie ik daar een wout achteraan rijden?
quote:Ik eet die M3 opOp donderdag 28 oktober 2010 07:31 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat dacht hijzelf ook,daarom ging ie ook niet voluit!
Maar was geen Wout.
quote:Kan het zijn dat ik die al eens tegen ben gekomen @ extreme-machines.nl? Zon US import M3 was dat naar mijn weten?Op donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:
Deze winter gaat hij op E85 gemapt worden en iets meer turbo druk.
Een beest is het,maar met Turbo op jou blokkie maak je ook grote stappen vooruit
quote:Het is inderdaad Etienne van EMOp donderdag 28 oktober 2010 17:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik die al eens tegen ben gekomen @ extreme-machines.nl? Zon US import M3 was dat naar mijn weten?
quote:WAAROM e85?Op donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:
Deze winter gaat hij op E85 gemapt worden en iets meer turbo druk.
Een beest is het,maar met Turbo op jou blokkie maak je ook grote stappen vooruit
quote:Meer vermogen op E85
Het vermogen van de benzine 9-5 2.0t blijft steken op 150 pk bij 5500 t/min, terwijl de BioPower met E85 in de tank het bij datzelfde toerental tot 180 pk schopt. Vertaald in acceleratie: 0 tot 100 in 8,5 in plaats van 9,8 seconde en dankzij een koppel van 280 Nm in plaats van 240 Nm verloopt de tussenacceleratie van 80 naar 120 km/h ook een stuk vlotter. Winst voor de BioPower: ruim 2 seconden. Kille cijfertjes, maar achter het stuur komen ze echt tot leven. De 9-5 BioPower gaat echt als de brandweer, onvoorstelbaar dat rijplezier en milieuvriendelijkheid zo goed samen kunnen gaan!
quote:Ik was nog zwaar onder de indruk van de staat waarin die verkeerdeOp donderdag 28 oktober 2010 18:03 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Het is inderdaad Etienne van EM
quote:Zijn toch ook auto's die gewoon met Bio toch echt het tot meer vermogen schoppen. Naar mijn weten had je een koenigsegg die er toch een pk of 100 bij kreeg met E85, maar die was, zoals Rainesz al typt, ook met turbo.Op donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
WAAROM e85?Ik heb ook 100% Bio Ethanol gereden, en dat zuigt..
We hebben verschillende motoren van de BRL op de bank gehad op 100% bio ethanol en alleen maar vermogen verlies, je moet meer inspuiten om het zelfde resultaat te behalen als op benzine..
quote:Ik gok dat je met een kleeeeeeiiiin beetje je rijstijl aanpassen al een end komt, tot op zekere hoogte natuurlijk want zo'n auto vraagt er ook gewoon omOp vrijdag 29 oktober 2010 13:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Jaaaa ach.. ik hou het op V-Power Racing 100.. En alles komt goed![]()
heb nieuwe record gehaald (jammer genoeg).. 310km op 62L V-Power 100.. dat is 1 op 5 gemiddeld![]()
Enig idee hoe ik hem zuiniger kan laten lopen..?
quote:Je bent niet t enige die dat zegt, bijna elke PTA goeroe (al durven er sommige niet voor uit te komen) deelt je mening..Op vrijdag 29 oktober 2010 16:57 schreef Koepert het volgende:
Turq... Je weet dat ik af en toe kritisch naar je projecten gekeken heb, je soms voor gek verklaarde vanwege je keuzes, en sommige keuzes ook absoluut niet mooi/verstandig/wat ook vind... maar eerlijk is eerlijk..
Deze ziet er nu erg nice al uit..
Gouden velgen met witte lakZwart dak
(ook al is t nu nog spraycan)
Erg lekker geluidje.. Ja k vind dit wel wat
quote:Nou nou, goeroe wil k mezelf niet noemenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je bent niet t enige die dat zegt, bijna elke PTA goeroe (al durven er sommige niet voor uit te komen) deelt je mening..
Mijn meisje wordt een dame en hierbij mijn erenwoord.
Als er mensen tips en/of opmerkingen of kritiek hebben, uit ze.
Dat gebash tijden hebben we wel achter de rug.. Ik sta open voor alles.
Thank Youquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:09 schreef Coupe het volgende:
Al die tijd vermaak ik me prima met jouw projecten, trekt je geen reet van een ander aan en gewoon je eigen ding doen.
Of het nou altijd goed uitpakt of niet, je doet het teminste wel ! En stiekem vindt ik de BMW zeker wat hebben zoals je er nu mee bezig bent
wie koopt zijn auto dan ook bij jet carsquote:Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Plus het feit dat ik sinds vorige week achter ben gekomen dat me auto van achteren krom is
Ik niet..quote:Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
wie koopt zijn auto dan ook bij jet cars
Ik denk dat je dan het beste sowieso(hoe kudt ook) die witte buiten de picture kan laten qua opbouwen. Ik zou dan zien wat te doen is met het blok e.d. uit de witte in gele te hangen? Gezien ook de opties die allemaal op die auto zitten en het feit dat deze wel recht is. Vervolgens voor een paar tientjes per velg ze van goud naar iets anders laten coaten, en je hebt weer een autoquote:Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
In ieder geval, ik heb een dilemma..
Ik heb me gele bimmer weer terug voor mezelf voor 100%, maar zijn motor is gaar.
op de sloop staat een 728i (dus een M52b28) die ik er in wil swappen.
OF ik gebruik ALLES wat er in zit en swap het over naar mijn auto: compleet M interieur (stoelen, hemel, elec. ramen etc), bumpers, sideskirts, noem maar op.. Alleen zit ik dan met dat gekloot met de Climatronic..![]()
Plus het feit dat ik sinds vorige week achter ben gekomen dat me auto van achteren krom is
Klopt.quote:Op maandag 1 november 2010 18:27 schreef Koepert het volgende:
Even 2b Clear.. Je hebt je gele terug, maar die is motorisch kut.. Je hebt je witte nog, die is prima, en je wil de motor(alleen motor?) van n 728 in die gele kwijt?
Bijna correct. NIET de motor van de 728i in de witte.. Die heeft al een gechipte 525i motor met +/- 200PK vs. de 193 van de 728iquote:Of je gaat alles van die gele EN die motor van die 728 in die (op zich prima) witte stoppen?
De witte..quote:Euh,,, Ik zou die motor in die gele swappen, en t daarbij laten... en dan kijken of je die witte OF die gele OF allebei wil houden.. als je je dan bedenkt dat je maar 1 wil houden kun je alsnog wel dingen overzetten..
OH en welke is nu krom?
Meer geluid dan dat ie rijdt?quote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef MC-Shithead het volgende:
Hey Turq, heb je nog steeds die witte?
Tijd terug zag ik je al je grill zwart spuiten.
Je rijdt er wel heftig mee zegmaakt meer herrie dan ie rijdt
![]()
Verder nog plannen ermee of gaat deze weg?
Nee in tegendeelquote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Koepert het volgende:
Hoewel de gele unieker en luxer is, vind ik je witte mooier... maar daar help ik je denk ik niet mee.
Ga dat doen denk ik, schroefset, achterlichten & velgen omzetten naar de gele en daarmee karrenquote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Coupe het volgende:
Zou persoonlijk verder gaan met die gele en de witte als donor gebruiken !
quote:ik ben turq, geen moraalridderOp dinsdag 2 november 2010 12:50 schreef invine het volgende:
Die gele moet je dan sowieso eerst importeren?
Ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
heb je m grijs gespoten?
http://www.dumpert.nl/med(...)weekend_gedaan_.html
Herrie valt echt reuze mee man, ik weet niet wat je veel vind.. Maar imo vind het geluid echt reuze meevallen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef MC-Shithead het volgende:
Kan je niet quoten door een inlogfout, maar nee, ik heb je niet vol weg zien trekken, maar ik weet wel dat ie veel(voor mijn oren dan) herrie maakt
![]()
En als ik zo de laatste pagina lees krijg ik het gevoel dat je nu zelf niet weet wat je wilt doen?
Ikzelf zou verder gaan met de gele, maar ik begrijp best je liefde voor je witte Beemer, maar materialistisch gezien, zou ik zeggen, ga voor de gele
Noouuu... De gele is eigenlijk ook wit..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef ErkendFokker het volgende:
Die e30 is ook zo mooi
Jouwe ziet er ook vet uit hoor.. Beter maak je die gele ook wit + zwart en ga je daar mee verder
Ga niet haten jongequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Wel apart dat TS zich niet schaamt voor zijn barrel.
Tja schaam jij voor je face dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Wel apart dat TS zich niet schaamt voor zijn barrel.
Jonge het is toch een project-topic. Ga dan niet haten als het nog niet af isquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, maar voor zo'n barrel waar jij in rijdt zou ik niet een topic vol met foto's over te openen. Spaar wat geld bij elkaar en koop een fatsoenlijke representatieve auto. Of is dit representatief voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |