Klopt.quote:Op maandag 1 november 2010 18:27 schreef Koepert het volgende:
Even 2b Clear.. Je hebt je gele terug, maar die is motorisch kut.. Je hebt je witte nog, die is prima, en je wil de motor(alleen motor?) van n 728 in die gele kwijt?
Bijna correct. NIET de motor van de 728i in de witte.. Die heeft al een gechipte 525i motor met +/- 200PK vs. de 193 van de 728iquote:Of je gaat alles van die gele EN die motor van die 728 in die (op zich prima) witte stoppen?
De witte..quote:Euh,,, Ik zou die motor in die gele swappen, en t daarbij laten... en dan kijken of je die witte OF die gele OF allebei wil houden.. als je je dan bedenkt dat je maar 1 wil houden kun je alsnog wel dingen overzetten..
OH en welke is nu krom?
Meer geluid dan dat ie rijdt?quote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef MC-Shithead het volgende:
Hey Turq, heb je nog steeds die witte?
Tijd terug zag ik je al je grill zwart spuiten.
Je rijdt er wel heftig mee zegmaakt meer herrie dan ie rijdt
![]()
Verder nog plannen ermee of gaat deze weg?
Nee in tegendeelquote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Koepert het volgende:
Hoewel de gele unieker en luxer is, vind ik je witte mooier... maar daar help ik je denk ik niet mee.
Ga dat doen denk ik, schroefset, achterlichten & velgen omzetten naar de gele en daarmee karrenquote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Coupe het volgende:
Zou persoonlijk verder gaan met die gele en de witte als donor gebruiken !
quote:ik ben turq, geen moraalridderOp dinsdag 2 november 2010 12:50 schreef invine het volgende:
Die gele moet je dan sowieso eerst importeren?
Ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
heb je m grijs gespoten?
http://www.dumpert.nl/med(...)weekend_gedaan_.html
Herrie valt echt reuze mee man, ik weet niet wat je veel vind.. Maar imo vind het geluid echt reuze meevallen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef MC-Shithead het volgende:
Kan je niet quoten door een inlogfout, maar nee, ik heb je niet vol weg zien trekken, maar ik weet wel dat ie veel(voor mijn oren dan) herrie maakt
![]()
En als ik zo de laatste pagina lees krijg ik het gevoel dat je nu zelf niet weet wat je wilt doen?
Ikzelf zou verder gaan met de gele, maar ik begrijp best je liefde voor je witte Beemer, maar materialistisch gezien, zou ik zeggen, ga voor de gele
Noouuu... De gele is eigenlijk ook wit..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef ErkendFokker het volgende:
Die e30 is ook zo mooi
Jouwe ziet er ook vet uit hoor.. Beter maak je die gele ook wit + zwart en ga je daar mee verder
Ga niet haten jongequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Wel apart dat TS zich niet schaamt voor zijn barrel.
Tja schaam jij voor je face dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Wel apart dat TS zich niet schaamt voor zijn barrel.
Jonge het is toch een project-topic. Ga dan niet haten als het nog niet af isquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, maar voor zo'n barrel waar jij in rijdt zou ik niet een topic vol met foto's over te openen. Spaar wat geld bij elkaar en koop een fatsoenlijke representatieve auto. Of is dit representatief voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |