quote:Dat dacht hijzelf ook,daarom ging ie ook niet voluit!Op donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zie ik daar een wout achteraan rijden?
quote:Ik eet die M3 opOp donderdag 28 oktober 2010 07:31 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat dacht hijzelf ook,daarom ging ie ook niet voluit!
Maar was geen Wout.
quote:Kan het zijn dat ik die al eens tegen ben gekomen @ extreme-machines.nl? Zon US import M3 was dat naar mijn weten?Op donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:
Deze winter gaat hij op E85 gemapt worden en iets meer turbo druk.
Een beest is het,maar met Turbo op jou blokkie maak je ook grote stappen vooruit
quote:Het is inderdaad Etienne van EMOp donderdag 28 oktober 2010 17:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik die al eens tegen ben gekomen @ extreme-machines.nl? Zon US import M3 was dat naar mijn weten?
quote:WAAROM e85?Op donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:
Deze winter gaat hij op E85 gemapt worden en iets meer turbo druk.
Een beest is het,maar met Turbo op jou blokkie maak je ook grote stappen vooruit
quote:Meer vermogen op E85
Het vermogen van de benzine 9-5 2.0t blijft steken op 150 pk bij 5500 t/min, terwijl de BioPower met E85 in de tank het bij datzelfde toerental tot 180 pk schopt. Vertaald in acceleratie: 0 tot 100 in 8,5 in plaats van 9,8 seconde en dankzij een koppel van 280 Nm in plaats van 240 Nm verloopt de tussenacceleratie van 80 naar 120 km/h ook een stuk vlotter. Winst voor de BioPower: ruim 2 seconden. Kille cijfertjes, maar achter het stuur komen ze echt tot leven. De 9-5 BioPower gaat echt als de brandweer, onvoorstelbaar dat rijplezier en milieuvriendelijkheid zo goed samen kunnen gaan!
quote:Ik was nog zwaar onder de indruk van de staat waarin die verkeerdeOp donderdag 28 oktober 2010 18:03 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Het is inderdaad Etienne van EM
quote:Zijn toch ook auto's die gewoon met Bio toch echt het tot meer vermogen schoppen. Naar mijn weten had je een koenigsegg die er toch een pk of 100 bij kreeg met E85, maar die was, zoals Rainesz al typt, ook met turbo.Op donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
WAAROM e85?Ik heb ook 100% Bio Ethanol gereden, en dat zuigt..
We hebben verschillende motoren van de BRL op de bank gehad op 100% bio ethanol en alleen maar vermogen verlies, je moet meer inspuiten om het zelfde resultaat te behalen als op benzine..
quote:Ik gok dat je met een kleeeeeeiiiin beetje je rijstijl aanpassen al een end komt, tot op zekere hoogte natuurlijk want zo'n auto vraagt er ook gewoon omOp vrijdag 29 oktober 2010 13:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Jaaaa ach.. ik hou het op V-Power Racing 100.. En alles komt goed![]()
heb nieuwe record gehaald (jammer genoeg).. 310km op 62L V-Power 100.. dat is 1 op 5 gemiddeld![]()
Enig idee hoe ik hem zuiniger kan laten lopen..?
quote:Je bent niet t enige die dat zegt, bijna elke PTA goeroe (al durven er sommige niet voor uit te komen) deelt je mening..Op vrijdag 29 oktober 2010 16:57 schreef Koepert het volgende:
Turq... Je weet dat ik af en toe kritisch naar je projecten gekeken heb, je soms voor gek verklaarde vanwege je keuzes, en sommige keuzes ook absoluut niet mooi/verstandig/wat ook vind... maar eerlijk is eerlijk..
Deze ziet er nu erg nice al uit..
Gouden velgen met witte lakZwart dak
(ook al is t nu nog spraycan)
Erg lekker geluidje.. Ja k vind dit wel wat
quote:Nou nou, goeroe wil k mezelf niet noemenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je bent niet t enige die dat zegt, bijna elke PTA goeroe (al durven er sommige niet voor uit te komen) deelt je mening..
Mijn meisje wordt een dame en hierbij mijn erenwoord.
Als er mensen tips en/of opmerkingen of kritiek hebben, uit ze.
Dat gebash tijden hebben we wel achter de rug.. Ik sta open voor alles.
Thank Youquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:09 schreef Coupe het volgende:
Al die tijd vermaak ik me prima met jouw projecten, trekt je geen reet van een ander aan en gewoon je eigen ding doen.
Of het nou altijd goed uitpakt of niet, je doet het teminste wel ! En stiekem vindt ik de BMW zeker wat hebben zoals je er nu mee bezig bent
wie koopt zijn auto dan ook bij jet carsquote:Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Plus het feit dat ik sinds vorige week achter ben gekomen dat me auto van achteren krom is
Ik niet..quote:Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
wie koopt zijn auto dan ook bij jet cars
Ik denk dat je dan het beste sowieso(hoe kudt ook) die witte buiten de picture kan laten qua opbouwen. Ik zou dan zien wat te doen is met het blok e.d. uit de witte in gele te hangen? Gezien ook de opties die allemaal op die auto zitten en het feit dat deze wel recht is. Vervolgens voor een paar tientjes per velg ze van goud naar iets anders laten coaten, en je hebt weer een autoquote:Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
In ieder geval, ik heb een dilemma..
Ik heb me gele bimmer weer terug voor mezelf voor 100%, maar zijn motor is gaar.
op de sloop staat een 728i (dus een M52b28) die ik er in wil swappen.
OF ik gebruik ALLES wat er in zit en swap het over naar mijn auto: compleet M interieur (stoelen, hemel, elec. ramen etc), bumpers, sideskirts, noem maar op.. Alleen zit ik dan met dat gekloot met de Climatronic..![]()
Plus het feit dat ik sinds vorige week achter ben gekomen dat me auto van achteren krom is
Klopt.quote:Op maandag 1 november 2010 18:27 schreef Koepert het volgende:
Even 2b Clear.. Je hebt je gele terug, maar die is motorisch kut.. Je hebt je witte nog, die is prima, en je wil de motor(alleen motor?) van n 728 in die gele kwijt?
Bijna correct. NIET de motor van de 728i in de witte.. Die heeft al een gechipte 525i motor met +/- 200PK vs. de 193 van de 728iquote:Of je gaat alles van die gele EN die motor van die 728 in die (op zich prima) witte stoppen?
De witte..quote:Euh,,, Ik zou die motor in die gele swappen, en t daarbij laten... en dan kijken of je die witte OF die gele OF allebei wil houden.. als je je dan bedenkt dat je maar 1 wil houden kun je alsnog wel dingen overzetten..
OH en welke is nu krom?
Meer geluid dan dat ie rijdt?quote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef MC-Shithead het volgende:
Hey Turq, heb je nog steeds die witte?
Tijd terug zag ik je al je grill zwart spuiten.
Je rijdt er wel heftig mee zegmaakt meer herrie dan ie rijdt
![]()
Verder nog plannen ermee of gaat deze weg?
Nee in tegendeelquote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Koepert het volgende:
Hoewel de gele unieker en luxer is, vind ik je witte mooier... maar daar help ik je denk ik niet mee.
Ga dat doen denk ik, schroefset, achterlichten & velgen omzetten naar de gele en daarmee karrenquote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Coupe het volgende:
Zou persoonlijk verder gaan met die gele en de witte als donor gebruiken !
quote:ik ben turq, geen moraalridderOp dinsdag 2 november 2010 12:50 schreef invine het volgende:
Die gele moet je dan sowieso eerst importeren?
Ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
heb je m grijs gespoten?
http://www.dumpert.nl/med(...)weekend_gedaan_.html
Herrie valt echt reuze mee man, ik weet niet wat je veel vind.. Maar imo vind het geluid echt reuze meevallen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef MC-Shithead het volgende:
Kan je niet quoten door een inlogfout, maar nee, ik heb je niet vol weg zien trekken, maar ik weet wel dat ie veel(voor mijn oren dan) herrie maakt
![]()
En als ik zo de laatste pagina lees krijg ik het gevoel dat je nu zelf niet weet wat je wilt doen?
Ikzelf zou verder gaan met de gele, maar ik begrijp best je liefde voor je witte Beemer, maar materialistisch gezien, zou ik zeggen, ga voor de gele
Noouuu... De gele is eigenlijk ook wit..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef ErkendFokker het volgende:
Die e30 is ook zo mooi
Jouwe ziet er ook vet uit hoor.. Beter maak je die gele ook wit + zwart en ga je daar mee verder
Ga niet haten jongequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Wel apart dat TS zich niet schaamt voor zijn barrel.
Tja schaam jij voor je face dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Wel apart dat TS zich niet schaamt voor zijn barrel.
Jonge het is toch een project-topic. Ga dan niet haten als het nog niet af isquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, maar voor zo'n barrel waar jij in rijdt zou ik niet een topic vol met foto's over te openen. Spaar wat geld bij elkaar en koop een fatsoenlijke representatieve auto. Of is dit representatief voor jou?
Meneer is van 1990 en doet het voor de lol, wat verwacht je wat ie zichzelf koopt? Omhoog gevallen figuur, als jij zon paperboy bent, post maar eens wat jij onder je kont hebt.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef Lightning_NL het volgende:
goed gezegd. Inderdaad een niveautje hoger dan dat bekrompen gedoe met een oude lelijke burgerbak als die BMW.
Nicequote:Op woensdag 3 november 2010 13:13 schreef Turquaz52 het volgende:
No man, de M6 rims heb ik verkocht voor 300 euro, komen mijn witte zijn velgen voor terug in de plaats
Tja, beter een oude lelijke burgerbak wat ik rij dan een oude lelijke burger zijn als jou..quote:Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef Lightning_NL het volgende:
goed gezegd. Inderdaad een niveautje hoger dan dat bekrompen gedoe met een oude lelijke burgerbak als die BMW.
Ik dacht dat het een dame was?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:13 schreef Turquaz52 het volgende:
No man, de M6 rims heb ik verkocht voor 300 euro, komen mijn witte zijn velgen voor terug in de plaats
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:13 schreef Turquaz52 het volgende:
No man, de M6 rims heb ik verkocht voor 300 euro, komen Sibel haar velgen voor terug in de plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[..]
Dit zal dus de rede zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes iig met het klaar maken van de gele bimmerquote:German actress of Turkish origin
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
Ehmmmquote:Op donderdag 4 november 2010 12:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dit zal dus de rede zijn
[..]
Succes iig met het klaar maken van de gele bimmer
LOL, ik snap je quote over making from a ho nu echt heeee-le-maalquote:Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
EhmmmCheck Youporn, en typ haar naam eens in
![]()
Making from a Ho a Housewife zei ik toch
Niet zo raar dat ik dacht dat je auto krom is.....quote:Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Plus het feit dat ik sinds vorige week achter ben gekomen dat me auto van achteren krom is
jawel, gewoon om een boom binden en een beetje vooruit rijdenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, krom is een groot woord, 1 v.d. 2 stootvangers is een mm of 2 ingedrukt.. Maar de echte reden dat ie weg moet is dat ik hem niet altijd in mijn tuin wil hebben, leuk en aardig zo maar Met een 1.8 kenteken kom ik ook niet zo ver, ook niet met de Gele ().
Maar nogmaals Vanelle, hij MOET niet weg.. Hij mag weg.Ik heb er geen haast mee.
Ik nodig je uit om een kijkje te nemen, 2 mm ingekreukeld.. Krom is dan ook krom zoals ik heb beweerdquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet zo raar dat ik dacht dat je auto krom is.....
Ik hoef em niet, ik blijf liever goedkoop rijden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik nodig je uit om een kijkje te nemen, 2 mm ingekreukeld.. Krom is dan ook krom zoals ik heb beweerdHappy now?
Kom op Anne, je zag zelf hoe het er aan ging..quote:Op zondag 7 november 2010 02:01 schreef Anne het volgende:
Je beklag mag je in het feedbacktopic van V&A uiten. Of niet.
Maak eens een foto van de kenteken papieren waarop staat dat hij een 6 cil motor heeft met 134kW dan.quote:Op zondag 7 november 2010 01:46 schreef Turquaz52 het volgende:
godver kut users, zogenaamde illegale bak..
er zit gewoon een andere motor in, en alles is er voor aangepast ook nog.![]()
Hou toch op man en reageer bovendien niet zo aangebrand. Dat ding komt niet eerlijk door de APK. En al kwam 'ie dta wel, dan is het nog steeds een barrel. Nee, een gevaar op de weg. Daarbij mag ie op dit moment niet de weg op. Dat ding moet gewoon naar de sloop.quote:Op zondag 7 november 2010 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Wil je dat zo graag dan? Koop em, keur em om en verkoop hem voor het dubbele![]()
Zo niet gaat het je geen ruk aan wat er op de kentekenbewijs staat. Stelletje moraalridders.
Meeste monteurs interesseert het geen zak. Steekproefmeneer ook niet.quote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Bij de meeste blokken niet, maar 4 tov 6 cilinder merk je toch snel genoeg lijkt me?
Als de auto goed is dan komt deze gewoon door de APK heen, geen APK monteur die er naar kijkt of de motor code klopt met het chassis nummer.quote:Op zondag 7 november 2010 11:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maak eens een foto van de kenteken papieren waarop staat dat hij een 6 cil motor heeft met 134kW dan.
Zo niet is het inderdaad een "illegale" bak die bij de volgende -correct uitgevoerde- APK er niet meer doorkomt.
Waarom doe je hem eigenlijk weg? en waarom niet even legaal op kenteken?(dan is vraag prijs misschien een stukje realistischer)quote:Op zondag 7 november 2010 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Wil je dat zo graag dan? Koop em, keur em om en verkoop hem voor het dubbele![]()
Zo niet gaat het je geen ruk aan wat er op de kentekenbewijs staat. Stelletje moraalridders.
Ik doe hem weg omdat ik de gele BMW wil rijden. MAAR ik heb er geen haast mee, ik wil ze beide wel houden hoor.. no problem.. Alleen tja, als ik een mooi bod kan krijgen, waarom niet?quote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waarom doe je hem eigenlijk weg? en waarom niet even legaal op kenteken?(dan is vraag prijs misschien een stukje realistischer)
een wereld..quote:Op zondag 7 november 2010 18:47 schreef bietelboer het volgende:
Help even, wat is het verschil in tussen die 2 auto's?
Omdat ik een 2.8L uit een 7 serie in de M-Tech wil lepelen, dan heb ik 193PK.. Met een Custom uitlaat met 2.5 einddemper+/-200 en met een 2.5L inlaatspruitstuk +/- 220-230PK.. (ivm. zwaar begrenst)..quote:Op zondag 7 november 2010 18:56 schreef bietelboer het volgende:
Waarom hang je die 2,5L niet in die M-tech? dagje klussen en je hebt 200 pk
Dat is toch echt een mooie toename door dat spruitstukquote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Omdat ik een 2.8L uit een 7 serie in de M-Tech wil lepelen, dan heb ik 193PK.. Met een Custom uitlaat met 2.5 einddemper+/-200 en met een 2.5L inlaatspruitstuk +/- 220-230PK.. (ivm. zwaar begrenst)..
Bij toeval, en heb eerder een blok uit een 5 (zoals nu in mijn 318i) of een 7 serie, gezien het feit dat 3 series (worden bereden door jongeren) velen malen eerder afgetrapt worden dan grote 5 of 7 series (worden bereden door ouderen mensen/ouwelullen)..quote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is toch echt een mooie toename door dat spruitstukEn gezien je voorliefde voor het sleutelen en olie e.d. zou ik dus ook zeggen, go for it
Zijn die 2.8'jes van de 7 overigens anders dan de blokken uit de 328? Of was het gewoon vanwege het feit dat hij toevallig in een 7-serie zat?
30/40 pk door een spruitstuk???quote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Omdat ik een 2.8L uit een 7 serie in de M-Tech wil lepelen, dan heb ik 193PK.. Met een Custom uitlaat met 2.5 einddemper+/-200 en met een 2.5L inlaatspruitstuk +/- 220-230PK.. (ivm. zwaar begrenst)..
20-30 door de inlaatspruitstuk ja..quote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef bietelboer het volgende:
[..]
30/40 pk door een spruitstuk???
te vinden @ http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/showthread.php?164872-E36-BMW-328i-Touring-with-a-few-mods...quote:Engine/Under bonnet
- Inlet manifold from a BMW 325i, with smoothed and enlarged throttle bodies. This is a very common modification to the 328i as the standard heads are very restrictive due to German emissions standards. This gives improved response throughout the rev range. Picture further below shows the size difference from standard
Maare achteraf gezien denk ik me te hebben vergist en dat het 20/30PK extra is icm. de complete uitlaat. (al beweren er gasten op het interwebz dat ze 30PK met puur alleen de inlaatspruitstuk er bij krijgen..)quote:Size difference of 325i manifold compared to the standard size (where the cover has the cut-outs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |