abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88055346
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

zie ik daar een wout achteraan rijden?

Dat dacht hijzelf ook,daarom ging ie ook niet voluit!
Maar was geen Wout ;).
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_88066364
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 07:31 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Dat dacht hijzelf ook,daarom ging ie ook niet voluit!
Maar was geen Wout ;).
Ik eet die M3 op :+

hahaha, wat een monster zeg :9~
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_88072321
Deze winter gaat hij op E85 gemapt worden en iets meer turbo druk.

Een beest is het,maar met Turbo op jou blokkie maak je ook grote stappen vooruit ;)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:19:15 #104
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88072852
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:

Een beest is het,maar met Turbo op jou blokkie maak je ook grote stappen vooruit ;)
Kan het zijn dat ik die al eens tegen ben gekomen @ extreme-machines.nl? Zon US import M3 was dat naar mijn weten?
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_88073715
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:19 schreef x3ro het volgende:

[..]

Kan het zijn dat ik die al eens tegen ben gekomen @ extreme-machines.nl? Zon US import M3 was dat naar mijn weten?
Het is inderdaad Etienne van EM ;)
pi_88077009
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:

WAAROM e85? :? Ik heb ook 100% Bio Ethanol gereden, en dat zuigt..

We hebben verschillende motoren van de BRL op de bank gehad op 100% bio ethanol en alleen maar vermogen verlies, je moet meer inspuiten om het zelfde resultaat te behalen als op benzine.. :?
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_88078821
Of het aan het feit ligt dat het met een Turbo misschien beter werkt? weet ik niet.

Maar dit is wat ik vond via google,met een standaard Turbo auto in dit geval een Saab.

quote:
Meer vermogen op E85
Het vermogen van de benzine 9-5 2.0t blijft steken op 150 pk bij 5500 t/min, terwijl de BioPower met E85 in de tank het bij datzelfde toerental tot 180 pk schopt. Vertaald in acceleratie: 0 tot 100 in 8,5 in plaats van 9,8 seconde en dankzij een koppel van 280 Nm in plaats van 240 Nm verloopt de tussenacceleratie van 80 naar 120 km/h ook een stuk vlotter. Winst voor de BioPower: ruim 2 seconden. Kille cijfertjes, maar achter het stuur komen ze echt tot leven. De 9-5 BioPower gaat echt als de brandweer, onvoorstelbaar dat rijplezier en milieuvriendelijkheid zo goed samen kunnen gaan!
;)
Het zal ook wel met afstelling van de ECU te maken hebben.
mijne is ook afgesteld op RON98 bijv. :)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:31:43 #108
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88079029
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:03 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Het is inderdaad Etienne van EM ;)
Ik was nog zwaar onder de indruk van de staat waarin die verkeerde :o Hele mooie wagen.
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

WAAROM e85? :? Ik heb ook 100% Bio Ethanol gereden, en dat zuigt..

We hebben verschillende motoren van de BRL op de bank gehad op 100% bio ethanol en alleen maar vermogen verlies, je moet meer inspuiten om het zelfde resultaat te behalen als op benzine.. :?
Zijn toch ook auto's die gewoon met Bio toch echt het tot meer vermogen schoppen. Naar mijn weten had je een koenigsegg die er toch een pk of 100 bij kreeg met E85, maar die was, zoals Rainesz al typt, ook met turbo.

Ik weet alleen wel bijna zeker dat je dan je ecu moet flashen, want het lijkt mij heel sterk dat je met de zelfde instellingen op E85 meer vermogen behaald. (A/F e.d.)
Eigen schuld, plat hoofd
pi_88104177
Jaaaa ach.. ik hou het op V-Power Racing 100.. En alles komt goed :Y)

heb nieuwe record gehaald (jammer genoeg).. 310km op 62L V-Power 100.. dat is 1 op 5 gemiddeld :|W

Enig idee hoe ik hem zuiniger kan laten lopen..? :')
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:40:09 #110
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88108066
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Jaaaa ach.. ik hou het op V-Power Racing 100.. En alles komt goed :Y)

heb nieuwe record gehaald (jammer genoeg).. 310km op 62L V-Power 100.. dat is 1 op 5 gemiddeld :|W

Enig idee hoe ik hem zuiniger kan laten lopen..? :')
Ik gok dat je met een kleeeeeeiiiin beetje je rijstijl aanpassen al een end komt, tot op zekere hoogte natuurlijk want zo'n auto vraagt er ook gewoon om :+
Eigen schuld, plat hoofd
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:57:00 #111
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88111250
Turq... Je weet dat ik af en toe kritisch naar je projecten gekeken heb, je soms voor gek verklaarde vanwege je keuzes, en sommige keuzes ook absoluut niet mooi/verstandig/wat ook vind... maar eerlijk is eerlijk..

Deze ziet er nu erg nice al uit..

Gouden velgen met witte lak ^O^ Zwart dak ^O^ (ook al is t nu nog spraycan)
Erg lekker geluidje.. Ja k vind dit wel wat ;)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_88122073
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:57 schreef Koepert het volgende:
Turq... Je weet dat ik af en toe kritisch naar je projecten gekeken heb, je soms voor gek verklaarde vanwege je keuzes, en sommige keuzes ook absoluut niet mooi/verstandig/wat ook vind... maar eerlijk is eerlijk..

Deze ziet er nu erg nice al uit..

Gouden velgen met witte lak ^O^ Zwart dak ^O^ (ook al is t nu nog spraycan)
Erg lekker geluidje.. Ja k vind dit wel wat ;)
Je bent niet t enige die dat zegt, bijna elke PTA goeroe (al durven er sommige niet voor uit te komen) deelt je mening..

Mijn meisje wordt een dame en hierbij mijn erenwoord.

Als er mensen tips en/of opmerkingen of kritiek hebben, uit ze.
Dat gebash tijden hebben we wel achter de rug.. Ik sta open voor alles. ;)
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:55:00 #113
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88122432
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Je bent niet t enige die dat zegt, bijna elke PTA goeroe (al durven er sommige niet voor uit te komen) deelt je mening..

Mijn meisje wordt een dame en hierbij mijn erenwoord.

Als er mensen tips en/of opmerkingen of kritiek hebben, uit ze.
Dat gebash tijden hebben we wel achter de rug.. Ik sta open voor alles. ;)
Nou nou, goeroe wil k mezelf niet noemen ;) maar goed, k heb idd je sommige plannen van je idd met scepsis bekeken, en de ideeen van dit importeren, dat verbouwen, dit swappen, dit-dat-zus-zo doen ietwat onrealistisch beschouwd, maar ik ben mans genoeg om nu te zeggen: Dit doe je goed.. Vrij netjes, clean, niks geen al te rare dingen, en ja, een dak met n spraycan doen past ook wel weer bij je, maar je bent er iig geen tupperware op aan t plakken (Galant.. kuch kuch) maar min of meer origineel BMW spul, Props voor dat!
pi_88139067
Dat zowiezoo.. enige 'tupperware' wat op mijn auto te vinden is zijn mijn sideskirts, maar dat is geen grote luchthappershit van 2f2f, maar een subtiele balkje wat paar krikpuntjes ook verbergt. ;)
Quote van Tjabbo:
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:09:32 #115
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_88194575
Al die tijd vermaak ik me prima met jouw projecten, trekt je geen reet van een ander aan en gewoon je eigen ding doen.

Of het nou altijd goed uitpakt of niet, je doet het teminste wel ! En stiekem vindt ik de BMW zeker wat hebben zoals je er nu mee bezig bent ;)
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_88204538
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:09 schreef Coupe het volgende:
Al die tijd vermaak ik me prima met jouw projecten, trekt je geen reet van een ander aan en gewoon je eigen ding doen.

Of het nou altijd goed uitpakt of niet, je doet het teminste wel ! En stiekem vindt ik de BMW zeker wat hebben zoals je er nu mee bezig bent ;)
Thank You O-) ^O^
Quote van Tjabbo:
pi_88212663
Ik heb goed nieuws :D en slecht nieuws.. ;(
Quote van Tjabbo:
pi_88212798
Moeten we raden?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_88212889
Begin maar.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_88213213
In ieder geval, ik heb een dilemma..
Ik heb me gele bimmer weer terug voor mezelf voor 100%, maar zijn motor is gaar.
op de sloop staat een 728i (dus een M52b28) die ik er in wil swappen.

OF ik gebruik ALLES wat er in zit en swap het over naar mijn auto: compleet M interieur (stoelen, hemel, elec. ramen etc), bumpers, sideskirts, noem maar op.. Alleen zit ik dan met dat gekloot met de Climatronic.. :{
Plus het feit dat ik sinds vorige week achter ben gekomen dat me auto van achteren krom is ;(
Quote van Tjabbo:
  maandag 1 november 2010 @ 16:51:25 #121
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_88214282
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Plus het feit dat ik sinds vorige week achter ben gekomen dat me auto van achteren krom is ;(
wie koopt zijn auto dan ook bij jet cars :')
pi_88214318
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

wie koopt zijn auto dan ook bij jet cars :')
Ik niet.. :? Vorige eigenaar, een gast die ik kende heeft dat veroorzaakt 2 jaar geleden in de winter.. :{
Quote van Tjabbo:
  maandag 1 november 2010 @ 18:19:36 #123
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88217398
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
In ieder geval, ik heb een dilemma..
Ik heb me gele bimmer weer terug voor mezelf voor 100%, maar zijn motor is gaar.
op de sloop staat een 728i (dus een M52b28) die ik er in wil swappen.

OF ik gebruik ALLES wat er in zit en swap het over naar mijn auto: compleet M interieur (stoelen, hemel, elec. ramen etc), bumpers, sideskirts, noem maar op.. Alleen zit ik dan met dat gekloot met de Climatronic.. :{
Ik denk dat je dan het beste sowieso(hoe kudt ook) die witte buiten de picture kan laten qua opbouwen. Ik zou dan zien wat te doen is met het blok e.d. uit de witte in gele te hangen? Gezien ook de opties die allemaal op die auto zitten en het feit dat deze wel recht is. Vervolgens voor een paar tientjes per velg ze van goud naar iets anders laten coaten, en je hebt weer een auto :+
Eigen schuld, plat hoofd
  maandag 1 november 2010 @ 18:27:21 #124
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88217640
Even 2b Clear.. Je hebt je gele terug, maar die is motorisch kut.. Je hebt je witte nog, die is prima, en je wil de motor(alleen motor?) van n 728 in die gele kwijt?

Of je gaat alles van die gele EN die motor van die 728 in die (op zich prima) witte stoppen?

Euh,,, Ik zou die motor in die gele swappen, en t daarbij laten... en dan kijken of je die witte OF die gele OF allebei wil houden.. als je je dan bedenkt dat je maar 1 wil houden kun je alsnog wel dingen overzetten..

OH en welke is nu krom?
pi_88217864
Ik wil mijn meissie niet weg doen, ik had echt gewild deze project af te ronden, maar hoe kutt dan ook.. ik ben ten einde raad.. :'(

De M-Tech is serieus full options.. Climatronic, airbags 6x ofzo, surround systeem fabrieks, M-Technics bodykit rondom, automaat zwarte hemel, 4x elec. ramen, leer met stoelverwarming, Traction Control, etc.. etc.. etc..

Mijn 318i 24v heeft alleen elec. ramen voor, automaat, abs, stuurbekrachtiging... en mijn liefde :@
Quote van Tjabbo:
pi_88217950
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 18:27 schreef Koepert het volgende:
Even 2b Clear.. Je hebt je gele terug, maar die is motorisch kut.. Je hebt je witte nog, die is prima, en je wil de motor(alleen motor?) van n 728 in die gele kwijt?
Klopt.
quote:
Of je gaat alles van die gele EN die motor van die 728 in die (op zich prima) witte stoppen?
Bijna correct. NIET de motor van de 728i in de witte.. Die heeft al een gechipte 525i motor met +/- 200PK vs. de 193 van de 728i ^O^
quote:
Euh,,, Ik zou die motor in die gele swappen, en t daarbij laten... en dan kijken of je die witte OF die gele OF allebei wil houden.. als je je dan bedenkt dat je maar 1 wil houden kun je alsnog wel dingen overzetten..

OH en welke is nu krom?
De witte..
Quote van Tjabbo:
pi_88218550

Vs.

;(
Quote van Tjabbo:
  maandag 1 november 2010 @ 18:55:21 #128
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88218790
Hoewel de gele unieker en luxer is, vind ik je witte mooier... maar daar help ik je denk ik niet mee.
  maandag 1 november 2010 @ 19:41:22 #129
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88220815
Ik zou wel opletten met de 'scheefheid' kan van kleine dingen als verbruik en banden slijtage veroorzaken tot aan defecte wiellagers aan toe. Als hij in zo'n staat is zou het gewoon jammer zijn verder te gaan met die auto. Valt dat allemaal wel mee, dan zou ik me gezien het verschil in luxe eraan wagen alles over te zetten.(gezien je liefde voor de witte) Weet alleen niet of daarmee nog een aantal adders onder het gras zitten mbt bijvoorbeeld alle ramen elektrisch werkende te krijgen etc.

Hihi, de befaamde foto met het 'brubbery' tasje staat ertussen :+
Eigen schuld, plat hoofd
pi_88225072
Hey Turq, heb je nog steeds die witte?
Tijd terug zag ik je al je grill zwart spuiten.
Je rijdt er wel heftig mee zeg :P maakt meer herrie dan ie rijdt :P

Verder nog plannen ermee of gaat deze weg?
pi_88228657
Of je laat die witte rechtrekken :?

Kost wel wat, maar lijkt me ook niet heel moeilijk voor een beetje reparateur.
pi_88228959
hele zooi naar de gele, kromme auto's blijf je geld in stoppen.
als je eenmaal aan de gele bent begonnen groeit de liefde daarvoor ook wel ;)
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
  maandag 1 november 2010 @ 22:31:04 #133
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_88230276
Zou persoonlijk verder gaan met die gele en de witte als donor gebruiken !
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_88239642
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef MC-Shithead het volgende:
Hey Turq, heb je nog steeds die witte?
Tijd terug zag ik je al je grill zwart spuiten.
Je rijdt er wel heftig mee zeg :P maakt meer herrie dan ie rijdt :P

Verder nog plannen ermee of gaat deze weg?
Meer geluid dan dat ie rijdt? :') Dan heb je me nooit vol open zien trekken.. _O-

en of ik plannen er mee heb? Best wel duidelijk eigenlijk toch? :P
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Koepert het volgende:
Hoewel de gele unieker en luxer is, vind ik je witte mooier... maar daar help ik je denk ik niet mee.
Nee in tegendeel :|W :')
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Coupe het volgende:
Zou persoonlijk verder gaan met die gele en de witte als donor gebruiken !
Ga dat doen denk ik, schroefset, achterlichten & velgen omzetten naar de gele en daarmee karren ^O^
Quote van Tjabbo:
pi_88241616
Spuit die gele gewoon wit, ga je daarmee verder. Slotje :')

Nee tof project, ik snap niet hoe je het allemaal in elkaar geknutseld krijgt met verschillende motorblokken etc.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:50:48 #136
182073 invine
blablabla etc.
pi_88243734
Die gele moet je dan sowieso eerst importeren?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_88244101
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:50 schreef invine het volgende:
Die gele moet je dan sowieso eerst importeren?
ik ben turq, geen moraalridder :*
Quote van Tjabbo:
pi_88247942
Kan je niet quoten door een inlogfout, maar nee, ik heb je niet vol weg zien trekken, maar ik weet wel dat ie veel(voor mijn oren dan :P) herrie maakt :P

En als ik zo de laatste pagina lees krijg ik het gevoel dat je nu zelf niet weet wat je wilt doen?

Ikzelf zou verder gaan met de gele, maar ik begrijp best je liefde voor je witte Beemer, maar materialistisch gezien, zou ik zeggen, ga voor de gele :Y
pi_88255632
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef BolletjeBeschuit het volgende:
heb je m grijs gespoten?

http://www.dumpert.nl/med(...)weekend_gedaan_.html
Ja.
Quote van Tjabbo:
pi_88255852
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef MC-Shithead het volgende:
Kan je niet quoten door een inlogfout, maar nee, ik heb je niet vol weg zien trekken, maar ik weet wel dat ie veel(voor mijn oren dan :P) herrie maakt :P

En als ik zo de laatste pagina lees krijg ik het gevoel dat je nu zelf niet weet wat je wilt doen?

Ikzelf zou verder gaan met de gele, maar ik begrijp best je liefde voor je witte Beemer, maar materialistisch gezien, zou ik zeggen, ga voor de gele :Y
Herrie valt echt reuze mee man, ik weet niet wat je veel vind.. Maar imo vind het geluid echt reuze meevallen.. O+

Denk ook de gele te gaan rijden..
ff een kleine photoshootje:

Quote van Tjabbo:
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:15:29 #142
309342 ErkendFokker
pi_88256415
Die e30 is ook zo mooi :)
Jouwe ziet er ook vet uit hoor.. Beter maak je die gele ook wit + zwart en ga je daar mee verder
pi_88258451
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef ErkendFokker het volgende:
Die e30 is ook zo mooi :)
Jouwe ziet er ook vet uit hoor.. Beter maak je die gele ook wit + zwart en ga je daar mee verder
Noouuu... De gele is eigenlijk ook wit.. :@ Alpinn weiss met Dakar Gelb individual color :P
Quote van Tjabbo:
pi_88258464
En Alpin Weiss III is de kleur van mijn witte BMW *)
Quote van Tjabbo:
pi_88259120
Wel apart dat TS zich niet schaamt voor zijn barrel.
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:24:32 #146
309342 ErkendFokker
pi_88259220
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Ga niet haten jonge :{w

[ Bericht 10% gewijzigd door ErkendFokker op 02-11-2010 19:29:51 ]
pi_88260410
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Tja schaam jij voor je face dan? :?
Quote van Tjabbo:
pi_88270826
Nee, maar voor zo'n barrel waar jij in rijdt zou ik niet een topic vol met foto's over te openen. Spaar wat geld bij elkaar en koop een fatsoenlijke representatieve auto. Of is dit representatief voor jou?
  dinsdag 2 november 2010 @ 23:50:55 #149
309342 ErkendFokker
pi_88272429
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, maar voor zo'n barrel waar jij in rijdt zou ik niet een topic vol met foto's over te openen. Spaar wat geld bij elkaar en koop een fatsoenlijke representatieve auto. Of is dit representatief voor jou?
Jonge het is toch een project-topic. Ga dan niet haten als het nog niet af is :')
Ga jij ook bij bouwplaatsen staan en zeggen dat de fundering lelijk is?
  woensdag 3 november 2010 @ 00:37:00 #150
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88274062
K ben benieuwd wat ons lampie zelf rijdt... Gokje.. Civic?

Verder totaal eens met Erkend Fokker
pi_88276047
Anders reageren jullie er zelf gewoon even niet op zodat het topic ook niet om zeep wordt geholpen :+.
  woensdag 3 november 2010 @ 08:28:53 #152
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88276660
*edit* Ik was je door elkaar aan het gooien met StefanP.

Maar toch, ook Lightnings avatar en interesse e.d. verklaren al meer dan genoeg het niveau van de opmerkingen.

OT: Ik zou wel gaan voor je M5 velgen, ook op de gele, ipv die toch wel een beetje heel erg 'foute' M6 velgen :@ Ik zou ze dan ergens gewoon lekker laten stralen en coaten, kost je in verhouding tot nieuwe velgen helemaal geen drol.

[ Bericht 86% gewijzigd door x3ro op 03-11-2010 08:34:58 ]
Eigen schuld, plat hoofd
pi_88284015
No man, de M6 rims heb ik verkocht voor 300 euro, komen mijn witte zijn velgen voor terug in de plaats :P
Quote van Tjabbo:
pi_88285353
goed gezegd. Inderdaad een niveautje hoger dan dat bekrompen gedoe met een oude lelijke burgerbak als die BMW.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:55:44 #155
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88285519
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef Lightning_NL het volgende:
goed gezegd. Inderdaad een niveautje hoger dan dat bekrompen gedoe met een oude lelijke burgerbak als die BMW.
Meneer is van 1990 en doet het voor de lol, wat verwacht je wat ie zichzelf koopt? Omhoog gevallen figuur, als jij zon paperboy bent, post maar eens wat jij onder je kont hebt.

quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 13:13 schreef Turquaz52 het volgende:
No man, de M6 rims heb ik verkocht voor 300 euro, komen mijn witte zijn velgen voor terug in de plaats :P
Nice :7
Eigen schuld, plat hoofd
pi_88293338
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Tja, beter een oude lelijke burgerbak wat ik rij dan een oude lelijke burger zijn als jou.. :)
Quote van Tjabbo:
  woensdag 3 november 2010 @ 18:44:01 #157
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_88296380
Lightning; opbokken als je niks anders te doen hebt als trollen, laatste waarschuwing
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 3 november 2010 @ 20:25:02 #158
182073 invine
blablabla etc.
pi_88300820
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik dacht dat het een dame was?
pi_88320852
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 20:25 schreef invine het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een dame was?
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 13:13 schreef Turquaz52 het volgende:
No man, de M6 rims heb ik verkocht voor 300 euro, komen Sibel haar velgen voor terug in de plaats :P
:6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
  donderdag 4 november 2010 @ 12:50:26 #160
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88322673
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

[..]

:6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zal dus de rede zijn :+

quote:
German actress of Turkish origin
Succes iig met het klaar maken van de gele bimmer :Y
Eigen schuld, plat hoofd
pi_88323129
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 12:50 schreef x3ro het volgende:

[..]

Dit zal dus de rede zijn :+
[..]

Succes iig met het klaar maken van de gele bimmer :Y
Ehmmm :@ Check Youporn, en typ haar naam eens in :')

Making from a Ho a Housewife zei ik toch :P
Quote van Tjabbo:
  donderdag 4 november 2010 @ 13:12:04 #162
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88323514
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ehmmm :@ Check Youporn, en typ haar naam eens in :')

Making from a Ho a Housewife zei ik toch :P
LOL, ik snap je quote over making from a ho nu echt heeee-le-maal _O-

Succes dr mee Turq, t is haar ook gelukt :7
Eigen schuld, plat hoofd
pi_88393118
Voor geïnteresseerde staat de Bimmer te koop.. Reacties bvd alleen via PM.
Niet serieus=Geen Reactie.

Oh ja, hij MOET niet weg, maar MAG.
en nee, geen intresse in ruil.
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:38:57 #164
182073 invine
blablabla etc.
pi_88397606
Zonde man, maar gelukkig heb je je gele nog :)
pi_88397794
Dat is ook de reden..
Maar heb er geen haast mee.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_88398004
Ik dacht dat de reden was dat die witte krom is?
Wel zonde trouwens, je was zo goed bezig.....
pi_88398122
Nee, krom is een groot woord, 1 v.d. 2 stootvangers is een mm of 2 ingedrukt.. Maar de echte reden dat ie weg moet is dat ik hem niet altijd in mijn tuin wil hebben, leuk en aardig zo maar Met een 1.8 kenteken kom ik ook niet zo ver, ook niet met de Gele ( ;) ).

Maar nogmaals Vanelle, hij MOET niet weg.. Hij mag weg. :) Ik heb er geen haast mee.
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:11:12 #168
182073 invine
blablabla etc.
pi_88398441
Kan je dat die krom is niet fixen?
pi_88398499
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:

Niet zo raar dat ik dacht dat je auto krom is.....
pi_88398520
Zoals ik al zei dat kan je gewoon recht laten trekken. Kost alleen wat knaken.. :+
pi_88398585
quote:
1.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, krom is een groot woord, 1 v.d. 2 stootvangers is een mm of 2 ingedrukt.. Maar de echte reden dat ie weg moet is dat ik hem niet altijd in mijn tuin wil hebben, leuk en aardig zo maar Met een 1.8 kenteken kom ik ook niet zo ver, ook niet met de Gele ( ;) ).

Maar nogmaals Vanelle, hij MOET niet weg.. Hij mag weg. :) Ik heb er geen haast mee.
jawel, gewoon om een boom binden en een beetje vooruit rijden :P

Je merkt er met het rijden of zo helemaal niks van, is totaal on opvallend omdat het achter de bumper is. Maargoed, sommige mierenneukers vinden het wel erg, en aan hun verkoop ik die dan ook niet :W
quote:
1.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:13 schreef vannelle het volgende:

[..]

Niet zo raar dat ik dacht dat je auto krom is.....
Ik nodig je uit om een kijkje te nemen, 2 mm ingekreukeld.. Krom is dan ook krom zoals ik heb beweerd ;) Happy now? :s)
Quote van Tjabbo:
pi_88398930
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:16 schreef Turquaz52 het volgende:

Ik nodig je uit om een kijkje te nemen, 2 mm ingekreukeld.. Krom is dan ook krom zoals ik heb beweerd ;) Happy now? :s)
Ik hoef em niet, ik blijf liever goedkoop rijden. ;)
En of ik nu happy ben? Nee, maar dat hoeft ook niet want het boeit me niet zo veel.
Vind het alleen jammer dat je eerst een drama maakt van je "kromme" auto en er daarom mee stopt en nu beweert dat alleen de achterbumper 2 mm van z'n plek is.
Heb er een raar gevoel bij....
pi_88408509
Quote van Tjabbo:
pi_88417157
Ik denk niet dat je hem gaat verkopen als je dit soort filmpjes neerzet. Geen idee wat je ervoor wilt hebben, maar ik denk niet dat er gekken zijn die meer dan 1000 euro hiervoor neertellen.
Facts don't care about your feelings
pi_88422732
Ik heb al een bod van 1000 euro, maar daar doe ik hem niet voor weg, hoe gek en hoog het ook klinkt 8)7
Quote van Tjabbo:
pi_88422772
godver kut users, zogenaamde illegale bak..
er zit gewoon een andere motor in, en alles is er voor aangepast ook nog. -O-

Het is niet dat ik rij op 318i schijfjes en trommeltjes op de achter as :{

achterlijke kut moraalridders wat er ook rondzwerven op het forum :r
Quote van Tjabbo:
pi_88423061
Je beklag mag je in het feedbacktopic van V&A uiten. Of niet.
pi_88423242
quote:
14.gif Op zondag 7 november 2010 02:01 schreef Anne het volgende:
Je beklag mag je in het feedbacktopic van V&A uiten. Of niet.
Kom op Anne, je zag zelf hoe het er aan ging..
Ik MOET haar niet kwijt, ze mag weg.. Ze praten daar alsof ik het aan mensen wil aansmeren ofzo.. :{
Alsof ik zeg van KOOP!! VERLOS MIJ ER VAN.. }:|

Laat maar zitten trouwens, mensen weten hier dattie te koop staat... als iemand een leuk project autotje wilt voor een mooi prijs hou ik me aanbevolen, tot die tijd blijft ze lekker in me tuin slapen met de autohoes er over heen.. ;)
Quote van Tjabbo:
  zondag 7 november 2010 @ 11:41:39 #179
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_88427540
quote:
Op zondag 7 november 2010 01:46 schreef Turquaz52 het volgende:
godver kut users, zogenaamde illegale bak..
er zit gewoon een andere motor in, en alles is er voor aangepast ook nog. -O-
Maak eens een foto van de kenteken papieren waarop staat dat hij een 6 cil motor heeft met 134kW dan.

Zo niet is het inderdaad een "illegale" bak die bij de volgende -correct uitgevoerde- APK er niet meer doorkomt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_88428424
Jaa wat, 5 tientjes heb je dat er op staan. Legaal en al.
Quote van Tjabbo:
  zondag 7 november 2010 @ 12:27:36 #181
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_88428902
Het staat er dus niet op.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_88429336
Wil je dat zo graag dan? Koop em, keur em om en verkoop hem voor het dubbele :|W

Zo niet gaat het je geen ruk aan wat er op de kentekenbewijs staat. Stelletje moraalridders.
Quote van Tjabbo:
pi_88429696
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Wil je dat zo graag dan? Koop em, keur em om en verkoop hem voor het dubbele :|W

Zo niet gaat het je geen ruk aan wat er op de kentekenbewijs staat. Stelletje moraalridders.
Hou toch op man en reageer bovendien niet zo aangebrand. Dat ding komt niet eerlijk door de APK. En al kwam 'ie dta wel, dan is het nog steeds een barrel. Nee, een gevaar op de weg. Daarbij mag ie op dit moment niet de weg op. Dat ding moet gewoon naar de sloop.
  zondag 7 november 2010 @ 13:09:41 #184
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88430170
Goh, sinds die melding van 'niet flamen bla bla' weg is bij het quickreply gedeelte lijkt het hier vliegen aan te trekken als een mesthoop. Gelul hier allemaal met APK en papieren. Zoals idd gemeld word, kun je deze auto zo om laten keuren zonder verdere problemen, ze zullen hier verder dan ook geen probleem van maken buiten wat standaard APK punten. Hier ben ik het overigens echt met Turq over eens; Moraalridder, dit is echt weer Nederland als je die comments zo ziet.. 'het is een gevaar op de weg'.. Ga eens kijken wat je vaak tegen komt op straat, hier is helemaal niks mis mee. Bevalt het niet, maak het gezeik en Hollands mierengeneuq dan aub af via PM.
Eigen schuld, plat hoofd
pi_88431956
Mensen doen alsof ze hebben gereden in mijn auto.. Geen gepiep, geen gekraak. Alles is 100% en er op af gesteld, remmerij, ophanging en zelfs de koeling en de motor steunen.. :')

'haalt de apk niet', 'gevaar op de weg', 'levensgevaarlijk', 'barrel' wehehehehhe.. yessur.. Allemaal bullshit. Auto mist alleen een kleurtje op de motorkap & de bumper mag vervangen worden voor.
That's it, leuk om zo snel conclusies te trekken ^O^

Wat een barrel zeg, deze mag ook gelijk door na de sloop dan:
Quote van Tjabbo:
  zondag 7 november 2010 @ 14:45:25 #186
251119 Rainesz
flets outz
pi_88433069
Ik wil de eerste keurmeester nog zien die het blok match'd aan wat er op kentekenbewijs staat.
Rijden zoveel auto's rond in nl met een volgens rdw papiertje verkeerde motor.

Mensen moeten gewoon niet bitchen,kijk liever naar onverzekerde wagens die nl rijk is en gewoon rond rijden. Daar zou ik me drukker om maken.
Kan zelfs zeggen dat mocht turq een ongeluk krijgen. ( niet te hopen hoor)
En dat er een schade expert komt kijken naar zijn auto,dat hij er nog niet eens oplet welk blok erin ligt.
pi_88434310
Bij de meeste blokken niet, maar 4 tov 6 cilinder merk je toch snel genoeg lijkt me?
Facts don't care about your feelings
  zondag 7 november 2010 @ 15:28:13 #188
251119 Rainesz
flets outz
pi_88434627
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Bij de meeste blokken niet, maar 4 tov 6 cilinder merk je toch snel genoeg lijkt me?
Meeste monteurs interesseert het geen zak. Steekproefmeneer ook niet.
Heel erg krom aan de ene zijde,maar aan de andere kant zolang het goed gebeurt who cares.
Maar zien ze dat blok niet goed gemonteerd is gaan er misschien alarmbelletjes rinkelen ;)
pi_88434888
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:41 schreef daNpy het volgende:

[..]

Maak eens een foto van de kenteken papieren waarop staat dat hij een 6 cil motor heeft met 134kW dan.

Zo niet is het inderdaad een "illegale" bak die bij de volgende -correct uitgevoerde- APK er niet meer doorkomt.
Als de auto goed is dan komt deze gewoon door de APK heen, geen APK monteur die er naar kijkt of de motor code klopt met het chassis nummer.

Ik heb jaren gereden met een andere motor in mijn auto, hell mijn apk monteur had zelf een ander blok met turbo in zijn auto hangen..
pi_88434985
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:

Waarom doe je hem eigenlijk weg? en waarom niet even legaal op kenteken?(dan is vraag prijs misschien een stukje realistischer)
pi_88440114
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Waarom doe je hem eigenlijk weg? en waarom niet even legaal op kenteken?(dan is vraag prijs misschien een stukje realistischer)
Ik doe hem weg omdat ik de gele BMW wil rijden. MAAR ik heb er geen haast mee, ik wil ze beide wel houden hoor.. no problem.. Alleen tja, als ik een mooi bod kan krijgen, waarom niet?

Nogmaals, ik wil hem aan niemand aansmeren.. Hij gaat weg als er iemand is die met de juiste aantal flappen aan komt en haar ook graag wilt.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_88441346
Help even, wat is het verschil in tussen die 2 auto's?
pi_88441549
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:47 schreef bietelboer het volgende:
Help even, wat is het verschil in tussen die 2 auto's?
een wereld.. ;)
Full options 323i M-Tech 176PK uit 98 vs. kale 318i 2.5 200PK.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_88441643
Waarom hang je die 2,5L niet in die M-tech? dagje klussen en je hebt 200 pk
pi_88441792
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:56 schreef bietelboer het volgende:
Waarom hang je die 2,5L niet in die M-tech? dagje klussen en je hebt 200 pk
Omdat ik een 2.8L uit een 7 serie in de M-Tech wil lepelen, dan heb ik 193PK.. Met een Custom uitlaat met 2.5 einddemper+/-200 en met een 2.5L inlaatspruitstuk +/- 220-230PK.. (ivm. zwaar begrenst)..
Quote van Tjabbo:
  zondag 7 november 2010 @ 19:41:57 #196
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88443223
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Omdat ik een 2.8L uit een 7 serie in de M-Tech wil lepelen, dan heb ik 193PK.. Met een Custom uitlaat met 2.5 einddemper+/-200 en met een 2.5L inlaatspruitstuk +/- 220-230PK.. (ivm. zwaar begrenst)..
Dat is toch echt een mooie toename door dat spruitstuk :o En gezien je voorliefde voor het sleutelen en olie e.d. zou ik dus ook zeggen, go for it :) Zijn die 2.8'jes van de 7 overigens anders dan de blokken uit de 328? Of was het gewoon vanwege het feit dat hij toevallig in een 7-serie zat?
Eigen schuld, plat hoofd
pi_88444285
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef x3ro het volgende:

[..]

Dat is toch echt een mooie toename door dat spruitstuk :o En gezien je voorliefde voor het sleutelen en olie e.d. zou ik dus ook zeggen, go for it :) Zijn die 2.8'jes van de 7 overigens anders dan de blokken uit de 328? Of was het gewoon vanwege het feit dat hij toevallig in een 7-serie zat?
Bij toeval, en heb eerder een blok uit een 5 (zoals nu in mijn 318i) of een 7 serie, gezien het feit dat 3 series (worden bereden door jongeren) velen malen eerder afgetrapt worden dan grote 5 of 7 series (worden bereden door ouderen mensen/ouwelullen)..
Quote van Tjabbo:
pi_88458792
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

30/40 pk door een spruitstuk???
pi_88460152
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef bietelboer het volgende:

[..]

30/40 pk door een spruitstuk???
20-30 door de inlaatspruitstuk ja.. :)

Een 2.5 doet 192PK, een 2.8 maar 193PK? Beetje gek he?
dit om de kloof tussen M3 en 328i beetje groot te houden, want een M3 blok is niets meer of minder dan een opgefokte M50/M52 blok(320/323/325/328i).. En dat is een 3.0/3.2 met 321PK..

iig, de inlaatspruitstuk van de 328i is begrensd:

qoute van een ander forum:

quote:
Engine/Under bonnet

- Inlet manifold from a BMW 325i, with smoothed and enlarged throttle bodies. This is a very common modification to the 328i as the standard heads are very restrictive due to German emissions standards. This gives improved response throughout the rev range. Picture further below shows the size difference from standard
te vinden @ http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/showthread.php?164872-E36-BMW-328i-Touring-with-a-few-mods...

&
quote:
Size difference of 325i manifold compared to the standard size (where the cover has the cut-outs)
Maare achteraf gezien denk ik me te hebben vergist en dat het 20/30PK extra is icm. de complete uitlaat. (al beweren er gasten op het interwebz dat ze 30PK met puur alleen de inlaatspruitstuk er bij krijgen..)
Quote van Tjabbo:
pi_88460243
Ook wel interessant: http://www.m50manifold.com/ :)
En in hun FAQ staat:

http://m50manifold.com//index.php?option=com_simplefaq&task=display&Itemid=39&catid=20&page=1#FAQ14
-Will a large amount of upper end horsepower be gained?
- Yes. 15-30 RWHP.
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')