Kom op Anne, je zag zelf hoe het er aan ging..quote:Op zondag 7 november 2010 02:01 schreef Anne het volgende:
Je beklag mag je in het feedbacktopic van V&A uiten. Of niet.
Maak eens een foto van de kenteken papieren waarop staat dat hij een 6 cil motor heeft met 134kW dan.quote:Op zondag 7 november 2010 01:46 schreef Turquaz52 het volgende:
godver kut users, zogenaamde illegale bak..
er zit gewoon een andere motor in, en alles is er voor aangepast ook nog.![]()
Hou toch op man en reageer bovendien niet zo aangebrand. Dat ding komt niet eerlijk door de APK. En al kwam 'ie dta wel, dan is het nog steeds een barrel. Nee, een gevaar op de weg. Daarbij mag ie op dit moment niet de weg op. Dat ding moet gewoon naar de sloop.quote:Op zondag 7 november 2010 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Wil je dat zo graag dan? Koop em, keur em om en verkoop hem voor het dubbele![]()
Zo niet gaat het je geen ruk aan wat er op de kentekenbewijs staat. Stelletje moraalridders.
Meeste monteurs interesseert het geen zak. Steekproefmeneer ook niet.quote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Bij de meeste blokken niet, maar 4 tov 6 cilinder merk je toch snel genoeg lijkt me?
Als de auto goed is dan komt deze gewoon door de APK heen, geen APK monteur die er naar kijkt of de motor code klopt met het chassis nummer.quote:Op zondag 7 november 2010 11:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maak eens een foto van de kenteken papieren waarop staat dat hij een 6 cil motor heeft met 134kW dan.
Zo niet is het inderdaad een "illegale" bak die bij de volgende -correct uitgevoerde- APK er niet meer doorkomt.
Waarom doe je hem eigenlijk weg? en waarom niet even legaal op kenteken?(dan is vraag prijs misschien een stukje realistischer)quote:Op zondag 7 november 2010 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Wil je dat zo graag dan? Koop em, keur em om en verkoop hem voor het dubbele![]()
Zo niet gaat het je geen ruk aan wat er op de kentekenbewijs staat. Stelletje moraalridders.
Ik doe hem weg omdat ik de gele BMW wil rijden. MAAR ik heb er geen haast mee, ik wil ze beide wel houden hoor.. no problem.. Alleen tja, als ik een mooi bod kan krijgen, waarom niet?quote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waarom doe je hem eigenlijk weg? en waarom niet even legaal op kenteken?(dan is vraag prijs misschien een stukje realistischer)
een wereld..quote:Op zondag 7 november 2010 18:47 schreef bietelboer het volgende:
Help even, wat is het verschil in tussen die 2 auto's?
Omdat ik een 2.8L uit een 7 serie in de M-Tech wil lepelen, dan heb ik 193PK.. Met een Custom uitlaat met 2.5 einddemper+/-200 en met een 2.5L inlaatspruitstuk +/- 220-230PK.. (ivm. zwaar begrenst)..quote:Op zondag 7 november 2010 18:56 schreef bietelboer het volgende:
Waarom hang je die 2,5L niet in die M-tech? dagje klussen en je hebt 200 pk
Dat is toch echt een mooie toename door dat spruitstukquote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Omdat ik een 2.8L uit een 7 serie in de M-Tech wil lepelen, dan heb ik 193PK.. Met een Custom uitlaat met 2.5 einddemper+/-200 en met een 2.5L inlaatspruitstuk +/- 220-230PK.. (ivm. zwaar begrenst)..
Bij toeval, en heb eerder een blok uit een 5 (zoals nu in mijn 318i) of een 7 serie, gezien het feit dat 3 series (worden bereden door jongeren) velen malen eerder afgetrapt worden dan grote 5 of 7 series (worden bereden door ouderen mensen/ouwelullen)..quote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is toch echt een mooie toename door dat spruitstukEn gezien je voorliefde voor het sleutelen en olie e.d. zou ik dus ook zeggen, go for it
Zijn die 2.8'jes van de 7 overigens anders dan de blokken uit de 328? Of was het gewoon vanwege het feit dat hij toevallig in een 7-serie zat?
30/40 pk door een spruitstuk???quote:Op zondag 7 november 2010 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Omdat ik een 2.8L uit een 7 serie in de M-Tech wil lepelen, dan heb ik 193PK.. Met een Custom uitlaat met 2.5 einddemper+/-200 en met een 2.5L inlaatspruitstuk +/- 220-230PK.. (ivm. zwaar begrenst)..
20-30 door de inlaatspruitstuk ja..quote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef bietelboer het volgende:
[..]
30/40 pk door een spruitstuk???
te vinden @ http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/showthread.php?164872-E36-BMW-328i-Touring-with-a-few-mods...quote:Engine/Under bonnet
- Inlet manifold from a BMW 325i, with smoothed and enlarged throttle bodies. This is a very common modification to the 328i as the standard heads are very restrictive due to German emissions standards. This gives improved response throughout the rev range. Picture further below shows the size difference from standard
Maare achteraf gezien denk ik me te hebben vergist en dat het 20/30PK extra is icm. de complete uitlaat. (al beweren er gasten op het interwebz dat ze 30PK met puur alleen de inlaatspruitstuk er bij krijgen..)quote:Size difference of 325i manifold compared to the standard size (where the cover has the cut-outs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |