quote:
Mijn strafblad..?

Dat ding bestaat alleen maar uit goedkope boetes zoals wildplassen en rijden zonder APK

Er zijn er maar een paar hier die ik wat heb verteld, het gaat niemand aan waarom ik weg was..
Mijn auto is simpel: in beslag name omdat ik zat.
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Barcaconia het volgende:Ik wist het

Wel gaaf dat je hem terug hebt. Ben benieuwd naar de rest van het project.
Jij mag mij zowiezo alles vragen behalve mijn pin..

quote:
In beslag name, maare toen ik terug kwam mijn auto op te halen zag ik dat mijn motorkap op een kiertje stond, en de hendel niet terug in de 'slot' stand is gedrukt. Dus hij is zeker wel onderzocht.
Heel gek he dat nu ineens alle agenten van venlo omgeving weten dat er een 6 cilinder in ligt..?
Doet me niks, zij willen mij steeds pakken, maar ik pak hun harder door de auto te laten omkeuren en zonder zorgen kan cruisen...

Geen ramen blinderen, geen illegale fratsen er op of er aan. Mijn auto en ik zijn onafscheidelijk, niets komt tussen ons in. ALS ie ooit weer wordt meegenomen en wordt vernietigd, dan steel ik persoonlijk mijn eigen auto van de sloop en exporteer hem dan lidiarecta naar het buitenland. Bouw er een betonnen muur aan 4 kanten zodat niks er in of er uit kan.
quote:
Nope.. Godzij dank niet, en nooit hopelijk.

quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 01:05 schreef ukga het volgende:[..]
Ja, wat wil je met zo een uitspraak
maar iig chill dat je vrij bent net voor de zomer begint!
Ik ben ook zo blij, het gevoel is me niet te te beschrijven.
Heb me BMW terug, band tussen mijn ouders is 10x verdubbeld en heerlijk terrassen met de dames zit er nogsteeds in

pff tijden dat je daar zit en elke dag assie smoked om de tijd te versnellen, want je zit 22 uur per dag binnen tussen 4 muren.. das focked op

het wordt zo erg dat je lingo volgt en Man Bijt hond..

die 0906-bel mij nummers na 11 uur zijn goud waard.. een glimp van een tiet en je heb je pleziertje voor het hele dag gehad
Sjonge jonge.. wahahahhaa