Geen problemen mee met Tweetdeck, inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:18 schreef Ensaf het volgende:
Tweetdeck maar even aan het downloaden, daarmee schijn je d'r geen last van te hebben.
Dank u, even opgeschoond terwijl Tweetdeck geïnstalleerd wordt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Om je eigen tweets met die hack op te schonen: ga naar mobile.twitter.com/jouwusername en verwijder je tweets daar.
quote:Apologies for my last tweet, dears. Please ignore it. Stephen's spilt his lager on the Twitter again x
Stephen Fryquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:29 schreef qu63 het volgende:
Ook MrsStephenFry had er last van.. Maar dat kwam ergens anders door:
[..]
Mrs Stephen Fry ja, z'n vrouwquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:29 schreef qu63 het volgende:
Ook MrsStephenFry had er last van.. Maar dat kwam ergens anders door:
[..]
geinig héquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:39 schreef msnk het volgende:
Log ik even in om te kijken waar TT over gaat loopt mijn Twitter helemaal te flippen en van alles te RT-en
Volg haar en Stephen Fry, die 2 converseren ook af en toe!quote:
(Stephen is Apple-addict)quote:For International Talk Like a Pirate Day, my @StephenFry is wearing the new iPatch.
'Ze' heeft ook een boek uitgebracht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volg haar en Stephen Fry, die 2 converseren ook af en toe!
Zij heeft het iig vaak over hem:
[..]
(Stephen is Apple-addict)
Ze hebben het ook vaak over hetzelfde evenement:
Stephen:
Onstage at the Corn Exchange tonight. Happy to bring up any interesting topics of yours.
MrsFry:
Good luck in the SingalongaSubo karaoke finals tonight, @stephenfry. Break a lung, dear!
Tweetdeck is leuk, heb al paar weken tweetdeck. Bevalt mij goed..maar heb ook twitter.com..ik schrok me dood. Dat twitter.com een lek heeft las ik op tweet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:18 schreef Ensaf het volgende:
Tweetdeck maar even aan het downloaden, daarmee schijn je d'r geen last van te hebben.
Ja die Matsa inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef Ensaf het volgende:
Die Matsta is vandaag wel ongekendpopulair geworden.
Hoe zet ik die pop-ups uit van die updates? Weet jij dat toevallig?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tweetdeck is leuk, heb al paar weken tweetdeck. Bevalt mij goed..maar heb ook twitter.com..ik schrok me dood. Dat twitter.com een lek heeft las ik op tweet.
Nee dat weet ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:58 schreef lezzer het volgende:
Hoe zet ik die pop-ups uit van die updates? Weet jij dat toevallig?
Maar echt veel twitteren doe je niet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tweetdeck is leuk, heb al paar weken tweetdeck. Bevalt mij goed..maar heb ook twitter.com..ik schrok me dood. Dat twitter.com een lek heeft las ik op tweet.
Moet dat ? Jij zeker welquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:04 schreef marcodej het volgende:
Maar echt veel twitteren doe je niet?
quote:
Ja hoor hij is weer verholpen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:16 schreef Apotheose het volgende:
is het nou allemaal al verholpen en kan ik weer veilig op twitter.com of eh.....
Die moet ik eigenlijk wel bestellen jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Ze' heeft ook een boek uitgebracht.
[ afbeelding ]
http://www.amazon.co.uk/M(...)id=1285078468&sr=8-1
'A good diary should be like a good husband - a constant companion, a source of inspiration and, ideally, bound in leather.' - Edna Fry
Daar hebben we een "Volg topic"-knopje voor, Remlofquote:
Ik ga je followenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:32 schreef Ensaf het volgende:
Wat is het toch fijn om op Twitter te zijn.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:32 schreef Ensaf het volgende:
Wat is het toch fijn om op Twitter te zijn.
quote:FREE JORAN VAN DER SLOOT! FREE JORAN VAN DER SLOOT! FREE JORAN VAN DER SLOOT! FREE JORAN VAN DER SLOOT! RT PLEASE
Volg mij mensen : snipes2killquote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had je om die tweet bijna unfollowed
En terecht.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had je om die tweet bijna unfollowed
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Apotheose het volgende:
hoi. Wie wil mij volgen? Ik ben vet interessant ;')
Ik heb het inmiddels zelf gevonden:quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe zet ik die pop-ups uit van die updates? Weet jij dat toevallig?
Hij heeft geen followersquote:Op donderdag 23 september 2010 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Piet! http://twitter.com/weermanpiet
Iddquote:Op donderdag 23 september 2010 15:26 schreef Reddiablo het volgende:
hatzee, Piet met z'n 38 volgelingen
Via twitter zal ik jullie regelmatig op de hoogte houden van allerlei nieuwtjes en zo.
#jaloersquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat levert dat inchecken @ Foursquare toch maar mooi op.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:32 schreef Reddiablo het volgende:
Heeft HKM Chatroulette ontdekt ofzo?
Nee, over mijzelfquote:
Ben je een uitverkorene als je die nieuwe twitter hebt dan?quote:
Ik heb zaterdag nog in een van hun winkels gestaan, maar niet ingechecktquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat levert dat inchecken @ Foursquare toch maar mooi op.
Ik heb tweetdeck en mijn oude twitter.com.quote:Op maandag 27 september 2010 23:43 schreef Reddiablo het volgende:
ben ook nog niet overtuigd... maar ik heb het sinds vandaag potentieel
https://twitter.com/newtwitter
Ik gebruik toch ook voornamelijk Tweetdeckquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb tweetdeck en mijn oude twitter.com.
http://twitter.com/#!/stephenfry/status/25822337659quote:*sigh* if only I had just a single follower. Oh well. I must earn them, one at a time...
http://twitter.com/#!/MrsStephenFry/status/25867798776quote:Stephen's not keen on the New Twitter censorship facility. In fact he says he's ███ing ███ed off and it can go and stick its ███ up its ███.
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/MrsStephenFry/status/25867798776
Ik blijf voornamelijk Tweetdeck gebruiken vanwege de uitgebreide filtermogelijkhedenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:13 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Nieuwe twitter is best vet. Weet nog niet of ik tweetdeck ga gebruiken of web :x
Eensch. Gauw weer uitgeschakeld.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef Crientj het volgende:
Ik vind die nieuwe twitterpagina eigenlijk niet eens zo heel overzichtelijk en handig.
Hoe groot is je foto? Hij mag mag max 700kb groot zijn he..quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:30 schreef Finland. het volgende:
Nieuwe twitter, maar nog steeds geen profielfoto kunnen uploaden. Hij zegt de godsganze tijd dat hij 'over capacity' is
108 kb, en de afmeting is 640x480quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe groot is je foto? Hij mag mag max 700kb groot zijn he..
Je kan je account verwijderenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef mac_this het volgende:
Iemand enig idee of er ook een site/programma is om gelijk in een keer al je tweets weg te mieteren?
zitten nogal beschamende teksten tussen, en wou gelijk eens mijn twitter schoonmaken!
Nee, ik ben veul tofferquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://twitter.com/PeterGriffinn is tof om te volgen![]()
Zie De tweets van Peter Griffinn !
Saaab? waar dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij hebt Saaaaab en AP in je achtergrond!
Dat kon in de oude ook alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef remlof het volgende:
On #thepositiveside, je kan nu wel makkelijk zien wie je geretweet hebben, of kon dat al?
Hmja...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef borisz het volgende:
Het is weer eens duidelijk dat Nederlanders een hoop twitteren.
Maar ik geloof dat alle plaatsen/landen die hun eigen Trending Topics hebben niet meer voorkomen in de lijst. Ik heb namelijk geen enkel UK-TT meer gezien terwijl daar genoeg gebeurt!quote:
Hm, dat lijstje is dan minder 'worldwide' dan je zou denkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat alle plaatsen/landen die hun eigen Trending Topics hebben niet meer voorkomen in de lijst. Ik heb namelijk geen enkel UK-TT meer gezien terwijl daar genoeg gebeurt!
Een Duitse cabaretier zei ooit: Wenn man keine Ahnung hat: Einfach mal Fresse halten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef borisz het volgende:
Het is weer eens duidelijk dat Nederlanders een hoop twitteren.
Ik ben er al uit, Mixero.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef Dagonet het volgende:
Ik zoek een goed programma waar ik ook makkelijk andere lijsten in beeld breng zonder met een scrollbalk te hoeven werken zoals in Tweetdeck of Seesmic.
Net DigiTweet getracht te starten maar die kon niet aanloggen op m'n account..
Iemand suggesties?
Het went. Ik vind het nu al beter dan #gisterenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Heb nu ook #newtwitter.
Het zal wel wennen zijn, maar tot nu toe vind ik hem
Daarmee bedoel ik zo'n 24 uur geleden. Iets meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:39 schreef Ensaf het volgende:
Bedoel je dan met gisteren donderdag of woensdag?
Iig beter dan de andere twitter.com..Alleen zie je de achtergrond niet erg goed. Maar ik zit meestal op Tweetdeck.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:33 schreef lezzer het volgende:
Ik vind eigenlijk die nieuwe twitter wel veel beter
Maar wat is dan de minimale slaapperiode?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:30 schreef Dagonet het volgende:
Simpele vuistregel: gisteren is de periode tussen de afgelopen slaapperiode en de slaapperiode daarvoor.
zeven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar wat is dan de minimale slaapperiode?
Ik slaap doordeweeks lang niet iedere nacht zeven uur dus mijn dagen zijn wel lang dan.quote:
Als je met Android OS gewoon de Peep gebruikt (heb hero, dus weet niet of overal zo is!)quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:02 schreef JapieGijs het volgende:
Kan nergens mobiel meer inloggenVerschillende clients op tablet(Android) en mobiel(Symbian) geprobeerd, maar kan overal m'n account niet verifieren of geeft aan 'wrong username/password'.
Op de website zelf heb ik totaal geen problemen![]()
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Zelfde als ik ..ik kan op mijn mobieltje ook niet inloggen. En Peep doet bij mij niet ..ik heb htc Legend..Vind het wel jammer dat ik niet mobiel twitteren kan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:02 schreef JapieGijs het volgende:
Kan nergens mobiel meer inloggenVerschillende clients op tablet(Android) en mobiel(Symbian) geprobeerd, maar kan overal m'n account niet verifieren of geeft aan 'wrong username/password'.
Op de website zelf heb ik totaal geen problemen![]()
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
De authenticatie in de API is aangepast. Ik gebruik nu Touiteur. Echt de beste app voor Android vind ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zelfde als ik ..ik kan op mijn mobieltje ook niet inloggen. En Peep doet bij mij niet ..ik heb htc Legend..Vind het wel jammer dat ik niet mobiel twitteren kan.
quote:Usain Bolt's girlfriend says he's only average 'in the trouser department' - ironic as Stephen's less than 10 seconds in that department.
quote:Usain Bolt's 'only average in the trouser department' says his girlfriend. I'm lucky -- Stephen's way under 10 seconds in that department.
Nieuwe Bucklerconferentie hangt in de lucht!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Youp van 't Hek gaat ff los over T-Mobile
[ afbeelding ]
Iddquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nieuwe Bucklerconferentie hangt in de lucht!
quote:@tmobile_webcare mail een nummer via mijn website. Ik wil geen voorkeursbehandeling. Gewoon oorlog tegen jullie sovjetsysteem
quote:Die is al voorbij hoorOp woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef Razor21 het volgende:
Dat van Youp is fantastisch last het vanmiddag al.
Vergeet niet mensen dat vandaag ook de #Twedding is begonnen![]()
quote:Vanmiddag getrouwd en nu is het feest losgebarstenOp woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is al voorbij hoor. of duurt ie dagen?
quote:Wat is je adres?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:21 schreef pleeborstel het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met twitteren, heb al 1 follower![]()
Youp is hilarisch op twitter
quote:Leuk hè
quote:Monique78Op vrijdag 22 oktober 2010 19:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat is je adres?
Als je mij volgt, volg ik jou ook
quote:www.nulive.nlOp vrijdag 22 oktober 2010 20:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bestaan er ook sites waar je de trends in NL kunt volgen?
quote:De grappenmaker die de smakeloze grap over Femke heeft gemaakt, doet er goed aan zijn thuishonk te verlaten. Het zou kunnen dat hij gevat en veroordeeld wordt...Op zaterdag 23 oktober 2010 16:33 schreef Paul het volgende:
Femke Halsema stop met Twitter door Fok! forum
quote:Jan 8 - Oh dear. Stephen smeared his you-know-what with superglue last night. I'd love to tell someone but my lips are sealed. #MrsFrysDiary
quote:April 1: We told the kids a homicidal clown lives in their wardrobe. It wasn't an April Fool, we just thought they should know #MrsFrysDiary
quote:Failwhale bij 't inloggen en een lege timeline in verschillende apps?
quote:Dan ben je dus fucked.. Je mentions en lists doen het nog wel als 't goed is?Op zondag 24 oktober 2010 14:37 schreef yvonne het volgende:
Something is technically wrong.
Thanks for noticing—we're going to fix it up and have things back to normal soon.
quote:Dat weet ik niet, want ik kom niet voorbij die paginaOp zondag 24 oktober 2010 14:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan ben je dus fucked.. Je mentions en lists doen het nog wel als 't goed is?
quote:http://twitter.com/#!/karen_voshol/slechte-huisvrouwenOp zondag 24 oktober 2010 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want ik kom niet voorbij die pagina
quote:Ja, dat lkukt wel.Op zondag 24 oktober 2010 15:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/karen_voshol/slechte-huisvrouwen
En kan je hier wel inloggen? http://m.dabr.co.uk
quote:Ik zou Mixero eens een kans geven, veel sneller om van groepen te wisselen (en dan hoef je mensen niet in te delen in lijsten op twitter zelf).
quote:Heb je via Dabr nog wel een normale timeline?Op zondag 24 oktober 2010 15:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat lkukt wel.
Raar hè?
Is gewoon web stuk?
Ik zag van de week meer mensen?
quote:Ja, dat wel, erg traag, maar werkendOp zondag 24 oktober 2010 15:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb je via Dabr nog wel een normale timeline?
quote:Dan heb je gewoon last van een falende twitter.com.. Niet wat een aantal anderen in mijn timeline hebbenOp zondag 24 oktober 2010 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat wel, erg traag, maar werkend
quote:http://www.marketingtribu(...)eschade-van-een-ton/ we zijn begonnen!
quote:Dat bedrag wat genoemd wordt is echt lachwekkendOp maandag 25 oktober 2010 13:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Youp blijft lekker bezig![]()
.
De column van zaterdag: http://weblogs.nrc.nl/youp/2010/10/23/klantenservice/
@youpvanthek
[..].
quote:Heb ik zondag aangemeld met de nieuwe twitter.com.Ik klikte op preview en kreeg de oude twitter.com weer te zien.Veel fijne als de nieuwe.Op zondag 24 oktober 2010 15:35 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een workaround gevonden:
twitter.com/yvonheslinga kon ik wel niks mee, maar wel de nieuwe twitter instellen, dat gedaan en dat werkt.
quote:Idd jaOp dinsdag 26 oktober 2010 03:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat bedrag wat genoemd wordt is echt lachwekkend
quote:DIe kenden 'm al hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 07:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Belgie kent Youp nu ook
http://m.standaard.be/artikel.xhtml?contentid=1284345
quote:Lach je me nou uit?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd ja. Nattevingerwerk. Natuurlijk leuk om even mee te liften op alle aandacht...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Lach je me nou uit?
Dat is ehm... ¤200 imagoschade!
quote:Nog een keer ¤200!
quote:Protected account?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:58 schreef Majkool het volgende:
Gister een Twitter aangemaakt voor m'n blog/website, nog nooit aan die zooi gedaan. Maar goed, mijn tweets verschijnen dus niet in die searchfunctie. Hoe kan dat? Moet je daarvoor een x aantal followers hebben, ergens een functie aanzetten of wat?
Wat is er "quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:47 schreef wolferl het volgende:
Fittie tussen Danny (van hier) en Bert Brussen.
Nou ditquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat is er "" aan fittie? Vind het eerder bijzonder kinderachtig eerlijkgezegd.
Omdat iedereen zijn/haar mening mag hebben over vanalles en nogwat en het tamelijk zinloos is daar een discussie over te gaan voeren. Dit is gewoon een welles-nietus spelletje en gaat absoluut nergens over.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ditmaak ik nog altijd zelf uit.
En wat is er kinderachtig aan volgens jou?
Mag jij vinden (vrijheid van mening uiting).quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Omdat iedereen zijn/haar mening mag hebben over vanalles en nogwat en het tamelijk zinloos is daar een discussie over te gaan voeren. Dit is gewoon een welles-nietus spelletje en gaat absoluut nergens over.
Het gaat echt helemaal nergens over. Maar op zich heeft die Brussen (geen idee wie het is trouwens) wel gelijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:47 schreef wolferl het volgende:
Fittie tussen Danny (van hier) en Bert Brussen.
Dat FOK! peop is?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal nergens over. Maar op zich heeft die Brussen (geen idee wie het is trouwens) wel gelijk.
Dat is een columnist die werkzaam is bij HP/De Tijd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal nergens over. Maar op zich heeft die Brussen (geen idee wie het is trouwens) wel gelijk.
Dan is hij zeldzaam wat dat betreft.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:52 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
vind dit wel grappig. Jan de Hoop is altijd al sociaal geweest om tegen iedereen te praten. LOL
Ik twitter wel eens met Erik de Zwart en die heeft bij mij 9 van de 10 keer heel snel terug getweetquote:Op woensdag 3 november 2010 22:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan is hij zeldzaam wat dat betreft.
999 van de 1000 BN'ers praat nooit terug, terwijl ze onderling (BN'ers) wel praten. Schijtwereld eigenlijk.
Jij bent voor mij een BN'er.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik twitter wel eens met Erik de Zwart en die heeft bij mij 9 van de 10 keer heel snel terug getweet
Bij mij heeft Erik 2 keer iets terug gezegd.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:38 schreef Paul het volgende:
Ik twitter wel eens met Erik de Zwart en die heeft bij mij 9 van de 10 keer heel snel terug getweet
Ja, okay, maar jij bent Paul. Da's toch anders.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, ik ken natuurlijk ook een celebquote:Op woensdag 3 november 2010 23:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, okay, maar jij bent Paul. Da's toch anders.
Zal wel wat waard zijn ook, haar account.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/ladygaga
Bijna over 7 miljoen followers. Dat zal toch wel de meest gevolgde tweep zijn, lijkt me.
Heb zelf ooit een tweet teruggekregen van Henk Jan Smits, Maurice Wijnen, Dries Roelvink, Kelsey Grammer (ok geen BN'er, maar wel een bekende acteur) en Andre Rouvoet (over muziekquote:Op woensdag 3 november 2010 22:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan is hij zeldzaam wat dat betreft.
999 van de 1000 BN'ers praat nooit terug, terwijl ze onderling (BN'ers) wel praten. Schijtwereld eigenlijk.
Ik heb daar ooit een blog over geschreven, dat je kan blijven roepen naar hen, maar ze antwoordden niet. Alleen naar elkaar. Ene kant wat te begrijpen, want het zijn collega's. Maar is het twitter niet voor hen bedoeld om de band met hun 'fans' warm te houden?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb zelf ooit een tweet teruggekregen van Henk Jan Smits, Maurice Wijnen, Dries Roelvink, Kelsey Grammer (ok geen BN'er, maar wel een bekende acteur) en Andre Rouvoet (over muziek) Maar er zijn er ook een stuk of wat die alleen tegen elkaar praten ja
Ik ookquote:
Er zijn er ook die lukraak alles volgen om zelf meer volgers te krijgen, of standaard terugvolgen.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik word door een aantal (relatief) bekende mensen gevolgd, das ook wel apart
Bekende followers?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:10 schreef wolferl het volgende:
Sommige zijn geen BN'ers, maar BF'ers.
Nee er staat geen beffers.
Via de website kan dat niet geloof ik (misschien dat dat bij de nieuwe is veranderd).quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:42 schreef Paul het volgende:
Jongens ik weet al maanden iets niet he, hoe retweet je en zet je daar een tekst voor?!
Daarom lukt het mij nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:46 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Via de website kan dat niet geloof ik (misschien dat dat bij de nieuwe is veranderd).
Bij Tweetdeck kies je bij retweet voor 'edit then retweet' en bij Seesmic for 'quote'. Zo zullen de meeste clients wel een optie hebben gok ik.
Via web gewoon copy/paste doenquote:
Ik mis er dik 46.000...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft iemand ook last van het virus waarmee het aantal tweets gereset wordt?
Ik heb er momenteel 7, sinds mei 2009 heb ik 5700 updates geschreven...
Das geen virus hequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft iemand ook last van het virus waarmee het aantal tweets gereset wordt?
Ik heb er momenteel 7, sinds mei 2009 heb ik 5700 updates geschreven...
Dit, dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb er ineens twee keer zoveel, terwijl iedereen tweets lijkt te missen
http://twitter.com/Koningin_NL/status/3925675035590656quote:Koningin_NL "Niveau #Maas daalt", lezen Wij. Gaat dat dan over de #Sinterklaas-film of over de #wateroverlast in #Limburg? #durftevragen
about 1 hour ago via Twittelator
Yup, op dit soort avonden bewijst Twitter z'n krachtquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:38 schreef marcodej het volgende:
Leuk, al die mensen die een lift aanbieden aan gestrande reizigers via twitter.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:43 schreef remlof het volgende:
Sjezus, flikker eens op met die #snowballfight die m'n timeline vervuild
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:43 schreef remlof het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:43 schreef remlof het volgende:
Kieper ze er gewoon uitquote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:43 schreef remlof het volgende:
* Intrepidity gooit een keiharde bevroren ijsbal op het gezicht van remlofquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:43 schreef remlof het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
want, ik weet het ook maar door jou
http://twitter.com/#!/ShadowJudgementquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:43 schreef remlof het volgende:
dat lijkt me redelijk ja!quote:
Ik ben al gekapt, stomme app, waar je niet eens kan kiezen wie je vervuiltquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:43 schreef remlof het volgende:
Dudequote:
Ik jou nu welquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:57 schreef Miam het volgende:
[..]
Dudeik heb jou niet eens op twitter
wat een eer, waar kan ik je vinden?quote:
Onder hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:19 schreef Miam het volgende:
[..]
wat een eer, waar kan ik je vinden?zie het niet.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah je had het me gevonden zie ik nu
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef qu63 het volgende:
Eindelijk localised trending topics!
Worldwide (op dit moment):
* 4G Promoted
* #thingsimiss
* #noonelikesyoubecause
* Martin Jol
* #prop8
* Don Meredith
* Ngog
* Turner Prize
* FelizCumpleDulceMaria
* Olson