108 kb, en de afmeting is 640x480quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe groot is je foto? Hij mag mag max 700kb groot zijn he..

!
 !

Je kan je account verwijderenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef mac_this het volgende:
Iemand enig idee of er ook een site/programma is om gelijk in een keer al je tweets weg te mieteren?
zitten nogal beschamende teksten tussen, en wou gelijk eens mijn twitter schoonmaken!

Nee, ik ben veul tofferquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://twitter.com/PeterGriffinn is tof om te volgen
Zie De tweets van Peter Griffinn !

Saaab? waar dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij hebt Saaaaab en AP in je achtergrond!

Dat kon in de oude ook alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef remlof het volgende:
On #thepositiveside, je kan nu wel makkelijk zien wie je geretweet hebben, of kon dat al?

.
.

Hmja...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef borisz het volgende:
Het is weer eens duidelijk dat Nederlanders een hoop twitteren.

Maar ik geloof dat alle plaatsen/landen die hun eigen Trending Topics hebben niet meer voorkomen in de lijst. Ik heb namelijk geen enkel UK-TT meer gezien terwijl daar genoeg gebeurt!quote:

Hm, dat lijstje is dan minder 'worldwide' dan je zou denkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat alle plaatsen/landen die hun eigen Trending Topics hebben niet meer voorkomen in de lijst. Ik heb namelijk geen enkel UK-TT meer gezien terwijl daar genoeg gebeurt!
 .
.

.
. 

Een Duitse cabaretier zei ooit: Wenn man keine Ahnung hat: Einfach mal Fresse halten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef borisz het volgende:
Het is weer eens duidelijk dat Nederlanders een hoop twitteren.

Ik ben er al uit, Mixero.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef Dagonet het volgende:
Ik zoek een goed programma waar ik ook makkelijk andere lijsten in beeld breng zonder met een scrollbalk te hoeven werken zoals in Tweetdeck of Seesmic.
Net DigiTweet getracht te starten maar die kon niet aanloggen op m'n account..
Iemand suggesties?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |