Zal wel wat waard zijn ook, haar account.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/ladygaga
Bijna over 7 miljoen followers. Dat zal toch wel de meest gevolgde tweep zijn, lijkt me.
Heb zelf ooit een tweet teruggekregen van Henk Jan Smits, Maurice Wijnen, Dries Roelvink, Kelsey Grammer (ok geen BN'er, maar wel een bekende acteur) en Andre Rouvoet (over muziekquote:Op woensdag 3 november 2010 22:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan is hij zeldzaam wat dat betreft.
999 van de 1000 BN'ers praat nooit terug, terwijl ze onderling (BN'ers) wel praten. Schijtwereld eigenlijk.
Ik heb daar ooit een blog over geschreven, dat je kan blijven roepen naar hen, maar ze antwoordden niet. Alleen naar elkaar. Ene kant wat te begrijpen, want het zijn collega's. Maar is het twitter niet voor hen bedoeld om de band met hun 'fans' warm te houden?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb zelf ooit een tweet teruggekregen van Henk Jan Smits, Maurice Wijnen, Dries Roelvink, Kelsey Grammer (ok geen BN'er, maar wel een bekende acteur) en Andre Rouvoet (over muziek) Maar er zijn er ook een stuk of wat die alleen tegen elkaar praten ja
Ik ookquote:
Er zijn er ook die lukraak alles volgen om zelf meer volgers te krijgen, of standaard terugvolgen.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik word door een aantal (relatief) bekende mensen gevolgd, das ook wel apart
Bekende followers?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:10 schreef wolferl het volgende:
Sommige zijn geen BN'ers, maar BF'ers.
Nee er staat geen beffers.
Via de website kan dat niet geloof ik (misschien dat dat bij de nieuwe is veranderd).quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:42 schreef Paul het volgende:
Jongens ik weet al maanden iets niet he, hoe retweet je en zet je daar een tekst voor?!
Daarom lukt het mij nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:46 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Via de website kan dat niet geloof ik (misschien dat dat bij de nieuwe is veranderd).
Bij Tweetdeck kies je bij retweet voor 'edit then retweet' en bij Seesmic for 'quote'. Zo zullen de meeste clients wel een optie hebben gok ik.
Via web gewoon copy/paste doenquote:
Ik mis er dik 46.000...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft iemand ook last van het virus waarmee het aantal tweets gereset wordt?
Ik heb er momenteel 7, sinds mei 2009 heb ik 5700 updates geschreven...
Das geen virus hequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft iemand ook last van het virus waarmee het aantal tweets gereset wordt?
Ik heb er momenteel 7, sinds mei 2009 heb ik 5700 updates geschreven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |