Het went. Ik vind het nu al beter dan #gisterenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Heb nu ook #newtwitter.
Het zal wel wennen zijn, maar tot nu toe vind ik hem

Daarmee bedoel ik zo'n 24 uur geleden. Iets meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:39 schreef Ensaf het volgende:
Bedoel je dan met gisteren donderdag of woensdag?

Iig beter dan de andere twitter.com..Alleen zie je de achtergrond niet erg goed. Maar ik zit meestal op Tweetdeck.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:33 schreef lezzer het volgende:
Ik vind eigenlijk die nieuwe twitter wel veel beter

Maar wat is dan de minimale slaapperiode?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:30 schreef Dagonet het volgende:
Simpele vuistregel: gisteren is de periode tussen de afgelopen slaapperiode en de slaapperiode daarvoor.

zeven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar wat is dan de minimale slaapperiode?

Ik slaap doordeweeks lang niet iedere nacht zeven uur dus mijn dagen zijn wel lang dan.quote:

Verschillende clients op tablet(Android) en mobiel(Symbian) geprobeerd, maar kan overal m'n account niet verifieren of geeft aan 'wrong username/password'.
 Verschillende clients op tablet(Android) en mobiel(Symbian) geprobeerd, maar kan overal m'n account niet verifieren of geeft aan 'wrong username/password'. 

Als je met Android OS gewoon de Peep gebruikt (heb hero, dus weet niet of overal zo is!)quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:02 schreef JapieGijs het volgende:
Kan nergens mobiel meer inloggenVerschillende clients op tablet(Android) en mobiel(Symbian) geprobeerd, maar kan overal m'n account niet verifieren of geeft aan 'wrong username/password'.
Op de website zelf heb ik totaal geen problemen
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
 !
 !

Zelfde als ik ..ik kan op mijn mobieltje ook niet inloggen. En Peep doet bij mij niet ..ik heb htc Legend..Vind het wel jammer dat ik niet mobiel twitteren kan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:02 schreef JapieGijs het volgende:
Kan nergens mobiel meer inloggenVerschillende clients op tablet(Android) en mobiel(Symbian) geprobeerd, maar kan overal m'n account niet verifieren of geeft aan 'wrong username/password'.
Op de website zelf heb ik totaal geen problemen
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

De authenticatie in de API is aangepast. Ik gebruik nu Touiteur. Echt de beste app voor Android vind ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zelfde als ik ..ik kan op mijn mobieltje ook niet inloggen. En Peep doet bij mij niet ..ik heb htc Legend..Vind het wel jammer dat ik niet mobiel twitteren kan.
 .
.

quote:Usain Bolt's girlfriend says he's only average 'in the trouser department' - ironic as Stephen's less than 10 seconds in that department.

quote:Usain Bolt's 'only average in the trouser department' says his girlfriend. I'm lucky -- Stephen's way under 10 seconds in that department.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |