Geen problemen mee met Tweetdeck, inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:18 schreef Ensaf het volgende:
Tweetdeck maar even aan het downloaden, daarmee schijn je d'r geen last van te hebben.
Dank u, even opgeschoond terwijl Tweetdeck geïnstalleerd wordt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Om je eigen tweets met die hack op te schonen: ga naar mobile.twitter.com/jouwusername en verwijder je tweets daar.
quote:Apologies for my last tweet, dears. Please ignore it. Stephen's spilt his lager on the Twitter again x
Stephen Fryquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:29 schreef qu63 het volgende:
Ook MrsStephenFry had er last van.. Maar dat kwam ergens anders door:
[..]
Mrs Stephen Fry ja, z'n vrouwquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:29 schreef qu63 het volgende:
Ook MrsStephenFry had er last van.. Maar dat kwam ergens anders door:
[..]
geinig héquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:39 schreef msnk het volgende:
Log ik even in om te kijken waar TT over gaat loopt mijn Twitter helemaal te flippen en van alles te RT-en
Volg haar en Stephen Fry, die 2 converseren ook af en toe!quote:
(Stephen is Apple-addict)quote:For International Talk Like a Pirate Day, my @StephenFry is wearing the new iPatch.
'Ze' heeft ook een boek uitgebracht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volg haar en Stephen Fry, die 2 converseren ook af en toe!
Zij heeft het iig vaak over hem:
[..]
(Stephen is Apple-addict)
Ze hebben het ook vaak over hetzelfde evenement:
Stephen:
Onstage at the Corn Exchange tonight. Happy to bring up any interesting topics of yours.
MrsFry:
Good luck in the SingalongaSubo karaoke finals tonight, @stephenfry. Break a lung, dear!
Tweetdeck is leuk, heb al paar weken tweetdeck. Bevalt mij goed..maar heb ook twitter.com..ik schrok me dood. Dat twitter.com een lek heeft las ik op tweet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:18 schreef Ensaf het volgende:
Tweetdeck maar even aan het downloaden, daarmee schijn je d'r geen last van te hebben.
Ja die Matsa inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef Ensaf het volgende:
Die Matsta is vandaag wel ongekendpopulair geworden.
Hoe zet ik die pop-ups uit van die updates? Weet jij dat toevallig?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tweetdeck is leuk, heb al paar weken tweetdeck. Bevalt mij goed..maar heb ook twitter.com..ik schrok me dood. Dat twitter.com een lek heeft las ik op tweet.
Nee dat weet ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:58 schreef lezzer het volgende:
Hoe zet ik die pop-ups uit van die updates? Weet jij dat toevallig?
Maar echt veel twitteren doe je niet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tweetdeck is leuk, heb al paar weken tweetdeck. Bevalt mij goed..maar heb ook twitter.com..ik schrok me dood. Dat twitter.com een lek heeft las ik op tweet.
Moet dat ? Jij zeker welquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:04 schreef marcodej het volgende:
Maar echt veel twitteren doe je niet?
quote:
Ja hoor hij is weer verholpen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:16 schreef Apotheose het volgende:
is het nou allemaal al verholpen en kan ik weer veilig op twitter.com of eh.....
Die moet ik eigenlijk wel bestellen jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Ze' heeft ook een boek uitgebracht.
[ afbeelding ]
http://www.amazon.co.uk/M(...)id=1285078468&sr=8-1
'A good diary should be like a good husband - a constant companion, a source of inspiration and, ideally, bound in leather.' - Edna Fry
Daar hebben we een "Volg topic"-knopje voor, Remlofquote:
Ik ga je followenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:32 schreef Ensaf het volgende:
Wat is het toch fijn om op Twitter te zijn.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:32 schreef Ensaf het volgende:
Wat is het toch fijn om op Twitter te zijn.
quote:FREE JORAN VAN DER SLOOT! FREE JORAN VAN DER SLOOT! FREE JORAN VAN DER SLOOT! FREE JORAN VAN DER SLOOT! RT PLEASE
Volg mij mensen : snipes2killquote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had je om die tweet bijna unfollowed
En terecht.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had je om die tweet bijna unfollowed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |