ALLES BLAUW OMGERAKGJASRLFASquote:Op maandag 20 september 2010 15:10 schreef Tism het volgende:
Gele gele gele!!!..ALLES MOET GEEL!!!..
![]()
Nee joh!..quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Tism het volgende:
Ff een oproepje voor de mensen die linksboven (@de grote gele bal zeg maar) bezig zijn, als je iets wat een ander net gemaakt heeft, en het leuk vindt om dat te verpest, doe dat dan met de kleur geel aub, het doel is namelijk om alles geel te kleuren, er zijn 3 mensen serieus mee bezig, wil je iets bereiken doe dan lekker mee, hoe onzinig het ook is, BVD!..
Fok logo links boven in ofzo ?quote:Op maandag 20 september 2010 15:46 schreef stroopdoosch het volgende:
Ik heb ongever 8000 procent paint, wat moet ik inkleuren?
Alles moet geel!..quote:Op maandag 20 september 2010 16:11 schreef Dhaha het volgende:
Die kut hakenkruizen.
Ik heb trouwens 9000, iemand hulp nodig?
Ik ben al 3 dagen aan het gelen, ben er zaterdag mee begonnen (quote:Op maandag 20 september 2010 16:13 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Maar die scriptmensen verpesten toch alles.
Dat dus, al mijn werk voor niets, weg 5000% geel en zwart voor de mond en de ogenquote:Op maandag 20 september 2010 16:21 schreef Dhaha het volgende:
GODVERDOMME IS HET NET WEER EEN BEETJE GEEL KOMEN DIE NAZI'S WEER
mooi, dan ga ik even ergens anders geel laten opdoemen, we'll take over the ballquote:Op maandag 20 september 2010 16:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben nu die kut hakenkruizen proberen weg aan het krijgen
his power is over 9000!quote:
Maar dan wordt de smiley zwartquote:Op maandag 20 september 2010 16:31 schreef Dhaha het volgende:
Jongens het moet lukken dit.
aangezien de nazi's steeds terugkomen moeten we het maar zo oplossen:
[ afbeelding ]
kost maar 4 puntjes inkt ...
Heb jij een scriptje daar tegen?quote:Op maandag 20 september 2010 16:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
Welke mongol zit nou steeds te botten met zijn nazi teken. ik kan ook hetzelfde doen hoor om het te verwijderen
maar geen zin
maar dan moet je het steeds zelf op de goeie punt zettenquote:Op maandag 20 september 2010 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb jij een scriptje daar tegen?
Maar kan je geen scriptje maken dat zo'n vlak in een keer geel wordt?quote:Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
maar dan moet je het steeds zelf op de goeie punt zetten![]()
ik wil geen autozoeker aan maken, dat duurt te lang.
wij allenquote:Op maandag 20 september 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een grote smiley! Big credits voor degene die die heeft gemaatk!
jwl dat is easy! maar je moet ook iets hebben dat die zwarte punten vind en dat duurt langer.quote:Op maandag 20 september 2010 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar kan je geen scriptje maken dat zo'n vlak in een keer geel wordt?
Ik heb geen zin om iedere keer te painten nl, dus kom hier met dat scriptquote:Op maandag 20 september 2010 16:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
jwl dat is easy! maar je moet ook iets hebben dat die zwarte punten vind en dat duurt langer.
Ik stem voor 1, alleen dan op andere plaatsen... Dus niet alleen die plaats waar we nu zitten, maar ook op 2 of 3 andere plekken. Ik ben alvast begonnen met het gedeeltelijk geel maken van een plek onderin: http://two.drawball.com/62mfvksquote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef Downstar het volgende:
Wat gaan we nou doen?
geel painten? OF die tip van 4 puntjes zwart ?
Waarom?quote:Op maandag 20 september 2010 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik ben de Finse vlag ff aan het onderkalken
Ik ben ook op die plek aan het gelen.quote:Op maandag 20 september 2010 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik stem voor 1, alleen dan op andere plaatsen... Dus niet alleen die plaats waar we nu zitten, maar ook op 2 of 3 andere plekken. Ik ben alvast begonnen met het gedeeltelijk geel maken van een plek onderin: http://two.drawball.com/62mfvks
Dus je moet er voor zorgen dat de contouren van de emo.gif zichtbaar blijven en dat ie niet te hakenkruisachtig wordt, maar ondertussen ook op andere plekken vergelen.
Alleen is nu ook iemand anders met een andere kleur geel bezig..quote:
\quote:Op maandag 20 september 2010 17:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik heb de programma gemaakt nu alles klaarzetten. muahah
Mijn excuusquote:Op maandag 20 september 2010 17:02 schreef Gezicht het volgende:
Zet dan ook een link naar Drawball zelf in de OP goffedomme.
een scriptje ?quote:Op maandag 20 september 2010 17:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik heb de programma gemaakt nu alles klaarzetten. muahah
Alleen omdat ik te lui ben om het zelf in te typen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mijn excuusOP is aangepast
Goeie OPquote:Op maandag 20 september 2010 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ons doel
Wat 4chan kan, kunnen wij ook, wij gaan de hele bal overnemen en er een emo.gif in tekenen. Ieder in dit topic heeft de vrijheid om daarnaast andere dingen in de emo.gif te zetten, zolang de contouren van de emo.gif maar duidelijk zijn. Het beste is om te wachten tot de scripter (meestal de nazi's) klaar is, waarna je weer een gedeelte kan 'vergelen'. De kleur geel maakt niet uit, zolang het maar geel blijft. Ook is het handig om de ogen en de mond duidelijk zichtbaar te houden.
Drawball:
Hoe het werkt: Drawball is een hele grote bal waar iedereen op de wereld met een internet verbinding mee kan painten.
Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment.
Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Hier kun je zien hoeveel inkt je hebt om mee te gaan painten. Probeer zo veel mogelijk inkt te sparen om betere tekeningen te maken (9000%).
Gouden regel
We hebben verschillende doelen... Verkanker nou niet alles... help gewoon mee!.
Wat meer informatie:
Wiki: http://encyclopediadramatica.com/Drawball
Plek van de FOK! emo.gif van dit moment: http://two.drawball.com/5ukb3c
De gehele bal: http://two.drawball.com/
De lapo opent een nieuw topic.
De OP vind je [hier]
Vorige deel: [link naar vorige topic]
Meesterwerkquote:Op maandag 20 september 2010 17:22 schreef NIGHT.VISION het volgende:
http://two.drawball.com/5svqu93
Nicequote:Op maandag 20 september 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb pirania ff een PM gestuurd met de vraag de OP ergens op de wiki te plaatsen.
staat op die smileyquote:Op maandag 20 september 2010 17:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waar... En hoe weten we dat het geenstijl is?
Samenwerken met GeenStijl?quote:Op maandag 20 september 2010 17:56 schreef danilel het volgende:
stomme vraag misschien, maar als we nu eens samenwerken met geen stijl?
Staan we sterker tegen de rest!
Ik dacht het al; stomme vraag, spank mequote:Op maandag 20 september 2010 18:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Samenwerken met GeenStijl?Als dat gebeurt hang ik me op
Is goed.. waar en wanneer?quote:Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik da8 het al; stomme vraag, spank me
Laat maar... Ik doe het al.quote:Op maandag 20 september 2010 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Is goed.. waar en wanneer?
Ik heb net iets weggehaaldquote:Op maandag 20 september 2010 18:19 schreef Dhaha het volgende:
Hakenkruizen zijn weg.
maar er zit nu een of andere mongool de hele tijd in de ogen te schrijven.
Dat is het ideequote:Op maandag 20 september 2010 18:43 schreef Ploertendoder het volgende:
Eigenlijk zou heel die drawball één grotemoeten zijn
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Drawballquote:Op maandag 20 september 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb pirania ff een PM gestuurd met de vraag de OP ergens op de wiki te plaatsen.
Ja dat komt later wel eerst alles geel!!!..quote:Op maandag 20 september 2010 19:20 schreef Dhaha het volgende:
Kunnen we de ogen niet beter ook geel maken? het doel is toch om de hele drawball geel te krijgen? dan hoeven we ook niet steeds op de contouren van de ogen te letten.
Idd als je steeds die ogen opnieuw gaat maken kost het alleen maar inkt. Maar ik denk sowieso niet dat je de hele bal geel kan krijgen, of je moet echt veel mensen werven met een oproep plaatsen op de frontpage ofzo.quote:Op maandag 20 september 2010 19:20 schreef Dhaha het volgende:
Kunnen we de ogen niet beter ook geel maken? het doel is toch om de hele drawball geel te krijgen? dan hoeven we ook niet steeds op de contouren van de ogen te letten.
Gewoon doorgaan we zien wel waar het schip strand..quote:Op maandag 20 september 2010 19:25 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Idd als je steeds die ogen opnieuw gaat maken kost het alleen maar inkt. Maar ik denk sowieso niet dat je de hele bal geel kan krijgen, of je moet echt veel mensen werven met een oproep plaatsen op de frontpage ofzo.
Die zag ik ook al... Maar hoe werkt hij? Hij doet het hier niet...quote:Op maandag 20 september 2010 19:32 schreef TimKuik het volgende:
Edit: Werkt niet meer
Hier een vet handig tooltje om vierkanten te maken enzo.
..quote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef Dhaha het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar als het zo door gaat zijn we binnen een paar dagen klaar
Mooi, eigenlijk moeten we op meerdere fora zoals een paar jaar terug !quote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef Tism het volgende:
Submitje naar de weblog gedaan voor hulp!..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ik trouwens. Onderschat niet hoe veel werk het is om alleen al die schaal bij te houden hè?quote:Op maandag 20 september 2010 20:12 schreef Swomp het volgende:
Welke gast gaat er nu een zwarte circel in makenHij is nog veel te klein !!!
En weer zo'n gast die de O roze gaat painten, ALLES MOET GEEL !!
Het is meer dat als je de contouren duidelijk hebt, je grotendeels nog 'bestaat'. Nieuwe contouren maken is een bitch.quote:Op maandag 20 september 2010 20:32 schreef Tism het volgende:
Details worden toch verneukt, focus gewoon op het gelen, perfectie komt later wel..
Da's prima..quote:Op maandag 20 september 2010 20:34 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Het is meer dat als je de contouren duidelijk hebt, je grotendeels nog 'bestaat'. Nieuwe contouren maken is een bitch.
Dus liever een zwarte lijn á la 'stadsmuur'. Dat verdedigd echt beter.
pro, proquote:
Ja hoepel dan op naar een topic met een andere titel.quote:
Het is toch nog steeds een smiley, en hij mag best janken van mij..quote:Op maandag 20 september 2010 20:55 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja hoepel dan op naar een topic met een andere titel.
Ik ben zo gemeenOh oh oh
quote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Het is toch nog steeds een smiley, en hij mag best janken van mij..
Tis vast een FOK!ker die zich hier niet durft te melden, wedde dat die nu met de andere hand zit te fappen..quote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef Dyr. het volgende:
zo'n mongool die witte strepen maakt volgt me overal
Dat doe ik, nogmaals, ALLES MOET GEELquote:Op maandag 20 september 2010 21:14 schreef Bot13 het volgende:
Oh de zwarte outline verdwijnt langzamaan weer. Niet achteraf zeuren dat het niet lukt met de smiley hè
Ik dacht iets met eenquote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Dat doe ik, nogmaals, ALLES MOET GEEL
Het is niet helemaal duidelijk wat het uiteindelijke doel is, de hele drawball een smiley maken, daarvoor moet eerst alles geel...quote:Op maandag 20 september 2010 21:16 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik dacht iets met eensmiley, maar alles moet geel, ah.
Succes, ik gooi m'n 9000% wel ergens anders
Nee serieus ik wil echt geen partypooper zijnquote:Op maandag 20 september 2010 21:18 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk wat het uiteindelijke doel is, de hele drawball een smiley maken, daarvoor moet eerst alles geel...
Yup die hadden verschillende fora's als me het goed geheug, maar ze hadden altijd basic dingen zoals een vlag of iets van 4chan snel aanpassen terwijl 4chan kwam met echt toffe dingen die ook meer tijd in beslag namen en ook moeilijker waren te painten toen het nog op 100% stond.quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef Swomp het volgende:
Die franssen hebben al meerdere keren 4chan verslagen maar ik weet niet of die een forum hadden/hebben
Dan doen we dat, 1/4quote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Nee serieus ik wil echt geen partypooper zijnMaar echt met de beste bedoelingen dat lukt je NOOOIT. Echt geloof mij, je hebt 200 man nodig die 24/7 bezig is dan. 1/4 van de drawball, maximaal.
Ja, misschien lukt het dan niet helemaal, die gele vlek zal iig nog lang doorschemeren..quote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Nee serieus ik wil echt geen partypooper zijnMaar echt met de beste bedoelingen dat lukt je NOOOIT. Echt geloof mij, je hebt 200 man nodig die 24/7 bezig is dan. 1/4 van de drawball, maximaal.
dat heb je hè? met internet...quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Chau het volgende:
Tyfus mongool die met zijn geel over mijn kunstwerk heen gaat...
wordquote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef liveevil het volgende:
Ook weer wat tijd verkloot hieraan vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij word nu alweer beklad btw
Geweldig, nu weer sparen..quote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb 9k inkt opgemaakt, zoveel mogelijk donkere plekken geel gemaakt.. Helaas stond de brush op de grootste dus ging het snel op
Precies het gele stuk op de kleurenpalet, en dan het midden van de balk.quote:Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe kom ik het dichtst in de buurt van dat geel wat jullie gebruiken? Waar moet ik ongeveer klikken en in welk gedeelte van dat kleine balkje moet die staan?
omdat smileyquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Dhaha het volgende:
Veel kudo's voor degene die ff een actueel screentje post. Ik zit op ipod touch en daar werkt drawball niet.
Alvast bedankt.
Door gelen, en opvallende afwijkingen subtiel corrigeren aub..quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef frankerdt het volgende:
Hebben we een mooi plan of gewoon doorgelen? Heb nu 5000 ofso
Jep.quote:Op maandag 20 september 2010 23:16 schreef MYV het volgende:
Wat zijn die rare vierhoeken met allemaal lijnen, scripters?
Dat is het plan jaquote:Op maandag 20 september 2010 23:31 schreef MYV het volgende:
Ik vind het heel knap hoor maar als je kijkt naar 4chan en naar dit..
Gaan we het nog uitbreiden tot de heule bal?
Graag gedaanquote:Op maandag 20 september 2010 23:10 schreef frankerdt het volgende:
[ afbeelding ]
vond 'm wel grappig
Nu die maar gelen en dan weer die ronde verder gaan he
thnxquote:Op maandag 20 september 2010 23:43 schreef Cerbie het volgende:
http://two.drawball.com/ehniit
Mooie paint
Jazeker!..quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:38 schreef TimKuik het volgende:
Zo, 5000% inkt er weer tegenaan. Nu slapen, hij zal morgen wel weer een beetje gevandaliseerd zijn maar komt wel goed. Als we dit in 1 dag zo'n beetje gedaan hebben!
Er zijn volgens mij gewoon te weinig fokkers die meedoen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:18 schreef Bot13 het volgende:
Zomaar een idee dat 4chan aan de gang is? Wat een noodgang is dat mee gegaan.
Nah, als die al iets verneuken van een ander dan gooien ze er wel een bekend plaatje boven opquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:18 schreef Bot13 het volgende:
Zomaar een idee dat 4chan aan de gang is? Wat een noodgang is dat mee gegaan.
Ik ook. Wat een tyfus zooiquote:
Zo heb er ook eentje gedaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:58 schreef rickyszz het volgende:
Wie neemt 1 van deze over?!![]()
http://two.drawball.com/5kLiL56
Toe maar verklaar de oorlogquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
even 9000% erover heen gegooid. Oh en ook alvast de finse vlag bewerk.
ik help je wel even!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
http://two.drawball.com/5ughw9y
Ik heb een begin gemaakt aan het rand zwarten, voor als de hele bal geel is...
Nee mang, geel it isquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:50 schreef grimelda het volgende:
laten we in het blauw doorgaan, als demaar zichtbaar blijft
Dat zou je kunnen doen, maar dan moeten die 10 man wel instemmen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:16 schreef Gezicht het volgende:
Misschien moeten we ergens anders opnieuw beginnen? En dan eerst gewoon met minstens 10 man tegleijk ofzo dat we tenminste een goede basis kunnen leggen...
Daarom moeten we zoiets als dit dus vooruit plannen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen doen, maar dan moeten die 10 man wel instemmen.
Kan natuurlijk ook maar ook daarbij is planning essentieel wil je goed resultaat krijgen, want met 2-3 man gaat zoiets natuurlijk nooit lukken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:19 schreef Falco het volgende:
Wat mij betreft moeten we gewoon dat geel herstellen waar we zijn begonnen.
En nummers erbij... kan je het ook sms'enquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
In dat geval moeten we een lijstje hebben van de mensen die zo'n PM willen ontvangen, die kunnen we dan vervolgens in de OP zetten, waarna je bij zo'n situatie naar de OP gaat, het lijstje kopieert, naar je PM systeem gaat, nieuw bericht maakt, en vervolgens het lijstje plakt en in de post iets zet van "ALARM!!! SCRIPTERS!!!"
Ze moeten natuurlijk wel internet tot de beschikking hebben en ik ga er vanuit dat als je internet tot de beschikking hebt, dat je dan ook op fok zit...quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En nummers erbij... kan je het ook sms'en
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
http://twitter.com/naatje_1/statuses/25125014257
Top idee!..quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
We kunnen ook een user maken op twitter die iedereen dan volgt, en dat die dan de vorderingen en alerts er uit stuurt... Net als dit:
[..]
Lees ff terugquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:43 schreef Tism het volgende:
Waar komt al dat blauw vandaan???..
..!
een tagje kan ook uiteraard, maar ik bedoelde eigenlijk een soort van algemene user, dus @FOKballquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |