Dat was ik trouwens. Onderschat niet hoe veel werk het is om alleen al die schaal bij te houden hè?quote:Op maandag 20 september 2010 20:12 schreef Swomp het volgende:
Welke gast gaat er nu een zwarte circel in makenHij is nog veel te klein !!!
En weer zo'n gast die de O roze gaat painten, ALLES MOET GEEL !!
Het is meer dat als je de contouren duidelijk hebt, je grotendeels nog 'bestaat'. Nieuwe contouren maken is een bitch.quote:Op maandag 20 september 2010 20:32 schreef Tism het volgende:
Details worden toch verneukt, focus gewoon op het gelen, perfectie komt later wel..
Da's prima..quote:Op maandag 20 september 2010 20:34 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Het is meer dat als je de contouren duidelijk hebt, je grotendeels nog 'bestaat'. Nieuwe contouren maken is een bitch.
Dus liever een zwarte lijn á la 'stadsmuur'. Dat verdedigd echt beter.
pro, proquote:
Ja hoepel dan op naar een topic met een andere titel.quote:
Het is toch nog steeds een smiley, en hij mag best janken van mij..quote:Op maandag 20 september 2010 20:55 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja hoepel dan op naar een topic met een andere titel.
Ik ben zo gemeenOh oh oh
quote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Het is toch nog steeds een smiley, en hij mag best janken van mij..
Tis vast een FOK!ker die zich hier niet durft te melden, wedde dat die nu met de andere hand zit te fappen..quote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef Dyr. het volgende:
zo'n mongool die witte strepen maakt volgt me overal
Dat doe ik, nogmaals, ALLES MOET GEELquote:Op maandag 20 september 2010 21:14 schreef Bot13 het volgende:
Oh de zwarte outline verdwijnt langzamaan weer. Niet achteraf zeuren dat het niet lukt met de smiley hè
Ik dacht iets met eenquote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Dat doe ik, nogmaals, ALLES MOET GEEL
Het is niet helemaal duidelijk wat het uiteindelijke doel is, de hele drawball een smiley maken, daarvoor moet eerst alles geel...quote:Op maandag 20 september 2010 21:16 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik dacht iets met eensmiley, maar alles moet geel, ah.
Succes, ik gooi m'n 9000% wel ergens anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |