pro, proquote:
Ja hoepel dan op naar een topic met een andere titel.quote:
Het is toch nog steeds een smiley, en hij mag best janken van mij..quote:Op maandag 20 september 2010 20:55 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja hoepel dan op naar een topic met een andere titel.
Ik ben zo gemeenOh oh oh
quote:Op maandag 20 september 2010 20:57 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Het is toch nog steeds een smiley, en hij mag best janken van mij..
Tis vast een FOK!ker die zich hier niet durft te melden, wedde dat die nu met de andere hand zit te fappen..quote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef Dyr. het volgende:
zo'n mongool die witte strepen maakt volgt me overal
Dat doe ik, nogmaals, ALLES MOET GEELquote:Op maandag 20 september 2010 21:14 schreef Bot13 het volgende:
Oh de zwarte outline verdwijnt langzamaan weer. Niet achteraf zeuren dat het niet lukt met de smiley hè
Ik dacht iets met eenquote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Dat doe ik, nogmaals, ALLES MOET GEEL
Het is niet helemaal duidelijk wat het uiteindelijke doel is, de hele drawball een smiley maken, daarvoor moet eerst alles geel...quote:Op maandag 20 september 2010 21:16 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik dacht iets met eensmiley, maar alles moet geel, ah.
Succes, ik gooi m'n 9000% wel ergens anders
Nee serieus ik wil echt geen partypooper zijnquote:Op maandag 20 september 2010 21:18 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk wat het uiteindelijke doel is, de hele drawball een smiley maken, daarvoor moet eerst alles geel...
Yup die hadden verschillende fora's als me het goed geheug, maar ze hadden altijd basic dingen zoals een vlag of iets van 4chan snel aanpassen terwijl 4chan kwam met echt toffe dingen die ook meer tijd in beslag namen en ook moeilijker waren te painten toen het nog op 100% stond.quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef Swomp het volgende:
Die franssen hebben al meerdere keren 4chan verslagen maar ik weet niet of die een forum hadden/hebben
Dan doen we dat, 1/4quote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Nee serieus ik wil echt geen partypooper zijnMaar echt met de beste bedoelingen dat lukt je NOOOIT. Echt geloof mij, je hebt 200 man nodig die 24/7 bezig is dan. 1/4 van de drawball, maximaal.
Ja, misschien lukt het dan niet helemaal, die gele vlek zal iig nog lang doorschemeren..quote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Nee serieus ik wil echt geen partypooper zijnMaar echt met de beste bedoelingen dat lukt je NOOOIT. Echt geloof mij, je hebt 200 man nodig die 24/7 bezig is dan. 1/4 van de drawball, maximaal.
dat heb je hè? met internet...quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Chau het volgende:
Tyfus mongool die met zijn geel over mijn kunstwerk heen gaat...
wordquote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef liveevil het volgende:
Ook weer wat tijd verkloot hieraan vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij word nu alweer beklad btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |