Maar dan wordt de smiley zwartquote:Op maandag 20 september 2010 16:31 schreef Dhaha het volgende:
Jongens het moet lukken dit.
aangezien de nazi's steeds terugkomen moeten we het maar zo oplossen:
[ afbeelding ]
kost maar 4 puntjes inkt ...
Heb jij een scriptje daar tegen?quote:Op maandag 20 september 2010 16:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
Welke mongol zit nou steeds te botten met zijn nazi teken. ik kan ook hetzelfde doen hoor om het te verwijderen
maar geen zin
maar dan moet je het steeds zelf op de goeie punt zettenquote:Op maandag 20 september 2010 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb jij een scriptje daar tegen?
Maar kan je geen scriptje maken dat zo'n vlak in een keer geel wordt?quote:Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
maar dan moet je het steeds zelf op de goeie punt zetten![]()
ik wil geen autozoeker aan maken, dat duurt te lang.
wij allenquote:Op maandag 20 september 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een grote smiley! Big credits voor degene die die heeft gemaatk!
jwl dat is easy! maar je moet ook iets hebben dat die zwarte punten vind en dat duurt langer.quote:Op maandag 20 september 2010 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar kan je geen scriptje maken dat zo'n vlak in een keer geel wordt?
Ik heb geen zin om iedere keer te painten nl, dus kom hier met dat scriptquote:Op maandag 20 september 2010 16:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
jwl dat is easy! maar je moet ook iets hebben dat die zwarte punten vind en dat duurt langer.
Ik stem voor 1, alleen dan op andere plaatsen... Dus niet alleen die plaats waar we nu zitten, maar ook op 2 of 3 andere plekken. Ik ben alvast begonnen met het gedeeltelijk geel maken van een plek onderin: http://two.drawball.com/62mfvksquote:Op maandag 20 september 2010 16:53 schreef Downstar het volgende:
Wat gaan we nou doen?
geel painten? OF die tip van 4 puntjes zwart ?
Waarom?quote:Op maandag 20 september 2010 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik ben de Finse vlag ff aan het onderkalken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |