Ha! Ik was eerder!quote:Op zondag 19 september 2010 16:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
Oeps dubbel
SC #XVII handshakes away from Greys
Klopt ^^quote:Op zondag 19 september 2010 16:41 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ha! Ik was eerder!
Maar waar komt dit schema vandaan?
Tijd over ofzo?quote:Op zondag 19 september 2010 16:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Klopt ^^
Dat komt van oompaloompa
mijn vriendjesschemaquote:Op zondag 19 september 2010 16:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Klopt ^^
Dat komt van oompaloompa
als je zo doet mag je niet meer op mijn vriendjesfeestje komenquote:
Sorryquote:Op zondag 19 september 2010 17:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
als je zo doet mag je niet meer op mijn vriendjesfeestje komen
E krijg je ook geen snoepzak mee naar huis!
Het is al goed, even handjes schudden en elkaar beloven het nooit meer te doen!quote:
Het begin is wel wat onwennig. Maar ze zijn echt voor lange tijd gefilmd. Het kijkt bijna als een ontroerende speelfilm oid. Die ene man lijkt uiterlijk trouwens veel op Slavoj Zizek, hehe.quote:Op zondag 19 september 2010 17:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
mijn vriendjesschema
Ben overigens die docu aan het kijken die in de vorige thread aan werd geraden, best tergend...
tijd over ofzo?quote:
GAM waarschijnlijk, van het Starcraft 2 topic.quote:Op zondag 19 september 2010 17:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
tijd over ofzo?
welke onderwerpen is die linker bovenhoek?
Geen enkele naam komt me daar bekend van voor, zal wel voetbal of iets culinairs zijn
ahahquote:Op zondag 19 september 2010 17:52 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
GAM waarschijnlijk, van het Starcraft 2 topic.
Heb jij iets van Zizek gelezen? Ben het nog steeds van plan maar weet niet zo goed waar te beginnen, tips?quote:Op zondag 19 september 2010 17:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het begin is wel wat onwennig. Maar ze zijn echt voor lange tijd gefilmd. Het kijkt bijna als een ontroerende speelfilm oid. Die ene man lijkt uiterlijk trouwens veel op Slavoj Zizek, hehe.
Dat dacht ik eerst ook, maar op een gegeven moment kom je gewoon bij mensen van je eigen niveau.quote:Op zondag 19 september 2010 17:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ahah
die mensen zijn allemaal veel te pro voor mij. Heb sowieso nog niet gemultiplayert, ben bang extreem ingemaakt te worden ^^
Ben vrij snel afgehaakt met het lezen van boeken door filosofen. Misschien is Zizek beter leesbaar, hedendaags enzo.quote:Op zondag 19 september 2010 18:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heb jij iets van Zizek gelezen? Ben het nog steeds van plan maar weet niet zo goed waar te beginnen, tips?
(boeken!)
het is die tocht waar ik tegenop ziequote:Op zondag 19 september 2010 19:00 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar op een gegeven moment kom je gewoon bij mensen van je eigen niveau.
dan begin ik misschien ook maar met een lezingkjequote:Op zondag 19 september 2010 20:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ben vrij snel afgehaakt met het lezen van boeken door filosofen. Misschien is Zizek beter leesbaar, hedendaags enzo.
Ik ken hem voornamelijk van zijn lezingen, en die zijn vaak vermakelijk. Veel te vinden online.
Hij is een clown en komt dan ook steeds vaker in mainstream media.
Ben ergens ook wel benieuwd naar zijn boeken maar dat zal er voorlopig wel niet van komen.
HAha, nee die meneer spreekt mij niet aan. Ook een clown maar een slechte clown.quote:Op maandag 20 september 2010 00:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
het is die tocht waar ik tegenop zie
[..]
dan begin ik misschien ook maar met een lezingkje
Ik vond overigens justice van Michael Sandel erg goed, alhoewel het wel echt lectures zijn dus je moet er goed voor gaan zitten i.m.o. Toch redelijk vlot en gemakkelijk geschreven.
kort filmpje van hem:
Dat fora tv clipje had alleen het eerste fragment. Later zou hij de aangedragen oplossing zelf gaan ontkrachten. Dus "slechte" clown was een wat snel oordeel.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een kort filmpje gepakt he zonder het voor meer dan 20 seconden te bekijkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 01:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat fora tv clipje had alleen het eerste fragment. Later zou hij de aangedragen oplossing zelf gaan ontkrachten. Dus "slechte" clown was een wat snel oordeel.![]()
De totale Justice lectures nu ook gezien. Wel vermakelijk, niet grensverleggend.
Het geheel is selectief. Door er slechts een handvol denkers/stromingen in te betrekken krijg je niet alleen een schijn van bias. Maar lijkt in dit geval wel of alles "gestopt" is begin vorige eeuw.
Het lijkt soms ook alsof filosofie en politiek voor hem een bijkomstigheid zijn. En het eigenlijk een liefde voor retorica is die hij aan het overbrengen is.
Bedankt nog, ik ga zijn boek niet lezen maar heb een goed aantal uren gehad met de lectures op de "achtergrond".
Het is makkelijk op te merken dat hij de laatste eeuw en het heden overslaat. En ook dat hij niet overkomt als een filosoof maar een redenaar. Dus dat ik er nogal verstand van zou hebben denk ik niet. Ik doe aan selectief winkelen vooral voor vermaak.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een kort filmpje gepakt he zonder het voor meer dan 20 seconden te bekijken
Wads al verbaasd dat je het zo slecht vond, ben blij dat het toch iets beter was dan je verwachtte.
Justice is zeker niet grensverleggend, maar voor mij, als niet filosoof, een mooi werk om inzicht te krijgen in "het veld". Alhoewel je wel zegt dat het vorige eeuw lijkt te stoppen, missen er belangrijke theorien in?
Je hebt gelijk que retorica, maar dat vind ik ook wel charmant
Ik ga binnenkort Zizek "doen"(gisteren en vandaag zal ik het heel druk hebben en dus geen tijd hebben), maar je lijkt me nogal verstand te hebben van filosofie? Heb je nog andere aanraders?
Idd. Habibie zegt wat minimaal 80% van Nederland denkt, haha. En dan nog op reageren ook. Wat een flapdrol is die Gretje toch ook. Echt zielig voor hem dat ie steeds weer stemmen krijgt.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:31 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)adeur-indonesie.html
Mijn held van vandaag
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef oompaloompa het volgende:
ik zit vast op de uni omdat het veel te hard regent
tilburg, maar ben nu eindelijk thuis sinds 5 minuten :/quote:
quote:Confidential contracts detailing Monsanto Co.'s business practices reveal how the world's biggest seed developer is squeezing competitors, controlling smaller seed companies and protecting its dominance over the multibillion-dollar market for genetically altered crops, an Associated Press investigation has found.
quote:For example, one contract provision bans independent companies from breeding plants that contain both Monsanto's genes and the genes of any of its competitors, unless Monsanto gives prior written permission - giving Monsanto the ability to effectively lock out competitors from inserting their patented traits into the vast share of U.S. crops that already contain Monsanto's genes.
9/11 # 28 Flight Controlquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:42 schreef Ticker het volgende:
Heb ik wat gemist, of heeft ook maar iemand hier opgemerkt dat Ahmedinejad gister weer geweldig heeft uitgehaald naar de VS, waarna de gehele Nederlandse deligatie weer afdroop omdat we het schoothondje zijn van het toonbeeld van liegen.
De kabinetsformatie van 1956 was tot dan toe de langdurigste uit de parlementaire geschiedenis. Na de verkiezingen van 13 juni lukte het Drees pas op 13 oktober om een kabinet te formeren; het vierde kabinet onder zijn leiding. De verkiezingsstrijd was ongemeen fel geweest, met name tussen KVP en PvdA. Vooral een heikel punt was de excommunicatie van rooms-katholieken die zich openlijk uitspraken als voorstander van een van de seculiere politieke partijen. Rooms-katholieke bisschoppen wilden dankzij deze excommunicatie de trend tegengaan dat mensen uit het zuiden des lands de KVP de rug toekeerden, een regio waar ongeveer 95% van de stemmen naar de KVP gingen. De PVDA vond de excommunicatie schandalig. De protestants-christelijke partijen steunden de rooms-katholieken in deze kwestie. Er hadden zich zelfs enkele incidenten voorgedaan bij verkiezingsbijeenkomsten. De PvdA was dankzij de populariteit van Drees de KVP net voorbij gestreefd.quote:Op maandag 27 september 2010 23:26 schreef Ticker het volgende:
'Coalitieonderhandelingen worden nachtwerk'
Geweldig.. die stilte voor de storm.. hoe dan ook, t'zijn politiek maar vreemde tijden.
Hoe vaak is zoiets voorgekomen.. zo lang, die onderhandelingen?
Dan nog die spanningen door de wereld, en een nationaal politiek belang wat schijnbaar steeds belangrijker schijnt te worden in de komende jaren. Ook economisch gezien.. wat misschien wel de grote drijfveer achter het grote plaatje is. Wat doet Nederland.. wat is Wilders van plan.. gaat het met dit kabinet of komt hij toch in het volgende?
Wat doet Amerika na de 'naar hun mening' provocerende uitspraak van Iran..? En zal Israel woord bij daad zetten en Iran ervan langs geven om dat ze het 'grote gevaar' uit de weg moeten ruimen?
We zullen in het snel zien... in het vervolg van 'nieuws in de molen'
![]()
Thxquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef oompaloompa het volgende:
dat heet toch al jaren radbout?
Gefeliciteerd!!!!!!!!
Blij dat het snel weer opgeheven werd.quote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:00 schreef ATuin-hek het volgende:
* ATuin-hek Is werknemer bij Stichting Katholieke Universiteit Nijmegen
Hij ziet een beetje bleekjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met mij goed, druk.
Hoe het met iedereen gaat weet ik niet.
Met jou alles goed ?
daar valt vrij weinig over te copy pastenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
18 jaar geleden Bijlmerramp!
Is daar ook een no-plane-theorie van?
tentamenstress?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef oompaloompa het volgende:
baaaaaaaaaaaah het gaat een lange nacht worden
Al 3 blikjes red bull weggetikt, maar lijkt niet veel te helpen :/
nee onderzoeksvoorstel af schrijf stress :/quote:
Aaahquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee onderzoeksvoorstel af schrijf stress :/
nu weer tikkie bijgekomen
Nog nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
hoe is het bij jou, al helemaal into promotie-modus?
Dit is de mijne:quote:Op maandag 20 september 2010 14:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dit zijn mijn vriendjes en vriendinnetjes:
[ afbeelding ]
"It may have been one small step for Neill, but its a heck of a big leap for me..."quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Doe je weer dezelfde scans als de laatste keer? Of nu een ander gebied?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog nietMaar over over een paar maanden wel. Ben nu al wel helemaal in researcher modus. Weer aan het scannen, toffe analyses aan het doen, hypotheses aan het bedenken om de resultaten te verklaren. Good times
hypotheses bedenken om de resultaten te verklaren? Is dat niet een beetje verkeerd om?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog nietMaar over over een paar maanden wel. Ben nu al wel helemaal in researcher modus. Weer aan het scannen, toffe analyses aan het doen, hypotheses aan het bedenken om de resultaten te verklaren. Good times
Misschienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hypotheses bedenken om de resultaten te verklaren? Is dat niet een beetje verkeerd om?
Dezelfde + EEGquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe je weer dezelfde scans als de laatste keer? Of nu een ander gebied?
popper draait zich om in zijn grafquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien
Het was meer iets wat me vanmiddag tebinnen schoot. Gaat over een splitsing van een netwerk in twee delen, die al bekend is. Had vanmiddag een ingeving door m'n data hoe dat mogelijk zou kunnen werken.
Misschien morgen, of na het weekendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
popper draait zich om in zijn graf
zin om het kort uit te leggen, of te veel gedoe?
coolquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien morgen, of na het weekendHeb daar wat plaatjes voor nodig die ik hier niet op de pc heb. Kan ik het idee ook even verder uitdenken en aan m'n begeleider/vakgroephoofd voorleggen.
Holy smoke...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
Leuk youtube kanaal met aardige lezingen en ook geinige visualisaties.
Guinnessquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kijk ik nu!
Ik ben mijn eerste Guinness aan het drinken!
Voor jouquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:00 schreef Bastard het volgende:
Owwww hier zitten jullie allemaal verstopt!
quote:Je verspreid graag het woord he
quote:Ik heb geen idee. Dat stilte voor de storm lijkt me wel, maar de toekomst.. Ik zie het wel. Probeer maar een beetje mee te waggelen in deze wereld maar vergeet je bewustzijn niet zou ik zeggen..Op dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Bastard het volgende:
Zeg.. waar denken jullie aan... als je denkt over de toekomst?
Wat ligt er in de nabije toekomst.. als je even stilstaat, waar denk je dan aan?
Zitten we in de stilte voor de storm?
quote:Ja, denk het wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Bastard het volgende:
Zeg.. waar denken jullie aan... als je denkt over de toekomst?
Wat ligt er in de nabije toekomst.. als je even stilstaat, waar denk je dan aan?
Zitten we in de stilte voor de storm?
quote:Ja he? Zou dat het zijn denk je.. we roepen met zn allen " complot, leugen, welles, nietes " en dat je er uiteindelijk een ongemakkelijk gevoel aan over houdt?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Oblivion het volgende:
Ik ook hoor, maar dat is misschien omdat je juist zoveel info kan krijgen via internet.
Iedereen maakt elkaar gek lijkt het wel...
quote:Ik denk dat er op financieel economisch gebied iig nog wel rake klappen zullen vallen. Ik wil een hyperinflatie in de nabije toekomst nog niet uitsluiten, met alle gevolgen van dien natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een ongemakkelijk gevoel bij de nabije toekomst in ieder geval en kan er mijn vinger niet op leggen. Hoop niks ernstigs in ieder geval
quote:Hé! Lekker ruikend meisje!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi!
Oblivion...ion...ion....ion
quote:Zit momenteel naar Dr.House te kijken, dubbele aflevering, dus genieten.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef Oblivion het volgende:
Oh, mijn Time Team episode is binnen!
Even kijken!
Waar kijk jij graag naar?
quote:Ik ken het!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit momenteel naar Dr.House te kijken, dubbele aflevering, dus genieten.
Maar zie het in stukjes en brokjes, onderwijl ook allerlei andere dingen doen en lezen en bellen.
quote:Multitasking he?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ken het!![]()
Zit te fokken en klieren en dan op mijn hoofd de stem van Mick Ashton!
quote:Ik doe het wel, maar ik ben er niet goed in en dan doe ik over een programma van 50 minuten wel eens 120 minuten...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Multitasking he?
Zijn wij vrouwen goed in schijnt het.
quote:Have fun!Nou, ga nog even proberen iets van GregoryHouse te zien .
Fijne avond Oblivion
Ja, zeg het eens, doorbreek de stilte met je stem geluid!quote:
Schrik me rotquote:Op donderdag 4 november 2010 20:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, zeg het eens, doorbreek de stilte met je stem geluid!
WHOEHA!
Bijna twee uur later?quote:
Ja, dat was een uitgestelde schrikquote:Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bijna twee uur later?![]()
Das knap!
Yeah rightquote:Op donderdag 4 november 2010 23:12 schreef ToT het volgende:
Dat we in tegenstelling tot de gemiddelde Fokker WEL een leven hebben?
Het was gewoon een grapje van ToTquote:Op donderdag 4 november 2010 23:34 schreef Oblivion het volgende:
Mjha, ik verbouw ook een huis irl..
En kan nog steeds hier komen...so?
Niet echt verbouwen, gewoon behangen, schilderen etc.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef Oblivion het volgende:
Ben al meer dan anderhalf jaar bezig, begin nu wel een beetje zat te worden...![]()
Jullie ook aan het verbouwen?
Alsjeblieft, daar heb je hemquote:Op vrijdag 5 november 2010 06:16 schreef Bastard het volgende:
Mogge ..
Ik mis mn smilies onderin.. insert koffiesmiley
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 06:16 schreef Bastard het volgende:
Mogge ..
Ik mis mn smilies onderin.. insert koffiesmiley
motherfokkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Walke layout gebruik je? Als het goed is zie je 1 eenzame smiley onderin staan. Klik daar eens op!
(Ja, duidelijk is het inderdaad echt niet.)
Zie je dat nu pas?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
motherfokker!!! Dat werkt ook gewoon inderdaad!!
Nee lekker duidelijk weer
Aaaahquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:12 schreef Bastard het volgende:
![]()
![]()
Moet altijd aan Senesta denken als ik die smilie zie
Ja.. maar tis niet een hobby van me om op iedere smile te klikken als ik er 1 tegenkom hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas?OMG maar jij hebt de nieuwe layout al een poos toch?
Oh en goedemorgen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. maar tis niet een hobby van me om op iedere smile te klikken als ik er 1 tegenkom hoor
Nu ga ik natuurlijk als een pavlov debiel overal meteen op klikken, kijken wat er nog meer verborgen is
Ja.. en de eerste edit ipv quote is me al gebeurd hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Had je je mod knopjes al wel gevonden?
Echt wel!quote:
Ja.. mooi, ik had echt geen idee.. baalde er al van inderdaad. Nooit meer de koffie smiley.. geen senesta smileyquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:25 schreef ToT het volgende:
Zou handig zijn als er een Fok!-handleiding kwam!
Duurde bij mij trouwens ook ff voor ik dat met die smiley doorhad hoor!
Nou, gelukkig dan maar dat je ze weer hebtquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. mooi, ik had echt geen idee.. baalde er al van inderdaad. Nooit meer de koffie smiley.. geen senesta smiley
Ja, wat zou de functie zijn?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:
Zien jullie trouwens ook dat Like icoontje staan onderin bij de titelnaam? Dat facebook icoon zal ik maar zeggen
Wat schuift dat?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:08 schreef Bastard het volgende:
Net getest, en inderdaad, dat komt dan op mn facebook te staan... ruk, dat wil ik helemaal niet.
Patser!quote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb het al druk zat met andere knopjes.
Veel reacties ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:26 schreef Ticker het volgende:
http://www.telegraaf.nl/o(...)belastingvrij__.html
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:26 schreef Ticker het volgende:
http://www.telegraaf.nl/o(...)belastingvrij__.html
Hoi!quote:
Dan ben je toch niet lekker?quote:
Ja...quote:
Nee?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je weet dat het een parodie is toch, hoop ik?
Ik gaf het toch al toe...quote:
Vroeg ik me ook af, dooie boel hier.quote:
Lijkt me sterk. Denk eerder dat de ullmullunutie haar hebben opgegeten.quote:Gebanned?
Ik denk eerder dat hij/zij onder een ander account verder is gegaan. Waarom, daar kan ik alleen maar naar raden..quote:Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, dooie boel hier.![]()
[..]
Lijkt me sterk. Denk eerder dat de ullmullunutie haar hebben opgegeten.
Ja, dat kan ook. Maar dan natuurlijk wel gedwongen door rupstielians.quote:Op maandag 22 november 2010 15:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij/zij onder een ander account verder is gegaan. Waarom, daar kan ik alleen maar naar raden..
Of hij/zij was een government troll die op een ander project is gezetquote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Maar dan natuurlijk wel gedwongen door rupstielians.
Wat?quote:Op maandag 22 november 2010 15:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of hij/zij was een government troll die op een ander project is gezet
Nee hoorquote:Op maandag 22 november 2010 15:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar is Oompaloompa eigenlijk? Gebanned?
Denk het niet, heel ander type lijkt mij.quote:Op maandag 22 november 2010 17:28 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat?
Is oompaloompa aan het rijtje Dragorius en Amos_ toe te voegen?
Blijft freaky..
Nou niet op BNW vlgs mij tenzij hij/zij een andere manier van posten heeft aangenomen..quote:Op maandag 22 november 2010 15:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij/zij onder een ander account verder is gegaan. Waarom, daar kan ik alleen maar naar raden..
Hehe, sint schreef me dit net:quote:Op maandag 22 november 2010 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
*oproep* *oproep* *oproep*
![]()
BNW's Sinterklaasactie!!![]()
Kom op mensen, maak een gedicht
anders verliest BNW haar gezicht
Laat de poëtische sappen stromen
om dit mooie Monopoly-spel te bekomen
![]()
![]()
Maar ik denk niet dat sint behoefte heeft aan Monopoly.quote:sint was gisteren aan een rijmpje begonnen
historisch, feitelijk, niets aan verzonnen
't ging over de oorsprong van pakjesavond
waar het hele sint gedoe nu echt vandaan komt
het sprak van:
dennenboom, midwinterfeest, solstice en tradities
de rode hoed, de dennenappel en alsof het allemaal niets is
ook van het rijk van de schimmels waarmee het ooit eens begon
tweeduizendtwaalf, fruit van kennis en het verhaal van de zon
rijmpje over: soma, manna, brood en heilige graal
het lichaam van de goden en koninklijk bokaal
newtons appel en ook boeddha, onder de boom
transcendentie in een ritme met het zelfde sjabloon
sinterklaas dus, eenmaal ontdaan van alle franje
cool als siberisch sjamaan dan toch zeker niet uit spanje
als je de sporen eenmaal volgt gaan je die al snel te boven
maar ik post in BNW: mij hoeft je niet te geloven
neem het niet van mij aan maar vraag het aan je kerstboom
pluk daar de sterren van de hemel of een philosophers stone
maar ja, sint kreeg het rijm niet af, dus de rest is voor de piet
en kom mij niet met vragen want ik ben toch zeker sinterklaas niet
(don't do drugs)
Go see a shrimp.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Garnaaltjes
Supergedicht!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hehe, sint schreef me dit net:
[..]
Maar ik denk niet dat sint behoefte heeft aan Monopoly.
Worden ook niet groter?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Daar zijn deze toch wel wat te klein voor
Die rooie is wel de max ja. 3 cm ofzo.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Worden ook niet groter?![]()
*al lippen aflikkend....
Vind je?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Supergedicht!
Plaats het op het- topic please
![]()
Jij redt de eer van BNW
Hartstikke goed gedicht, niks vaags aan.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vind je?Hehe, misschien moet ik het iets minder vaag maken?
Hmmm...misschien schrijf ik nog wat anders voor 12 uur, maar ik beloof niks.
Maar het mag over álles gaan hoor, beperkt zich niet tot de goede sint.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:14 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb niks met sinterklaas, sorry Lavenderr...
Goddamit, je maakt het niet makkelijker om voor callcenter te werken die voor "goeden doelen"belt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hmmm, meer tv dan:
Also:
NASA kondigt persconferentie aan over bevindingen buitenaards leven
Yup, who needs ullumunutie if we got you?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:27 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
Goddamit, je maakt het niet makkelijker om voor callcenter te werken die voor "goeden doelen"belt.
denk je een keer leuken baan te hebben , steun je focking cluster bommen.
weetje toevalig ook iets over proefdier vrij ? ik welke fondsen hun beleggingen zijn?quote:Op donderdag 2 december 2010 01:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Yup, who needs ullumunutie if we got you?
Nee, geen idee.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
weetje toevalig ook iets over proefdier vrij ? ik welke fondsen hun beleggingen zijn?
Meer meer meer!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze zijn weer flink in de weer met HAARP. Ze sneeuwen ons in!
Schei toch uit man! Wat heb je aan die troep? Alleen op de pistes is het nuttig.quote:
Is mooi!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Schei toch uit man! Wat heb je aan die troep? Alleen op de pistes is het nuttig.
Ja tuurlijk is het mooi, maar ik had vanmiddag ff naar Rotterdam gemoeten. Afspraak maar afgezegd omdat ik geen zin had om in een file te belanden... of erger... een aanrijding.quote:
dit is ingewikkelde materie ,quote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, geen idee.
Maar wel dat het nu al lang bezig is zonder dat er blijkbaar veel aan gedaan wordt.
http://zembla.vara.nl/Afl(...)557&cHash=f2b4e36a70
Ja, hoewel het mij simpel lijkt. Banken zouden zich gewoon niet met zulke dingen bezig moeten houden. En een meer volledige openheid moeten geven aan hun klanten. En het zelfde voor die goede doelen. Een kankerfonds belegt in tabak, I mean WTF?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:35 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
dit is ingewikkelde materie ,
vaag,dubieus laag spel word er gespeeld.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, hoewel het mij simpel lijkt. Banken zouden zich gewoon niet met zulke dingen bezig moeten houden. En een meer volledige openheid moeten geven aan hun klanten. En het zelfde voor die goede doelen. Een kankerfonds belegt in tabak, I mean WTF?
Nope!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis ook fake.
Hoest met de verbouwing, zo onderhand al eens klaar daar?
Pijnlijk onderwerp zekerquote:
We rossen elkaar met tijd en wijlen de tent uit ja...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pijnlijk onderwerp zeker
Ja goed voor je huwelijk dat soort dingen doen.
Prachtig huisje al hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
We rossen elkaar met tijd en wijlen de tent uit ja...![]()
Jammer voor hem dat je heel sterk wordt van verbouwen...
Dank je wel!quote:
zOMGWTFBBQSAUCE!!!!!1!!1!!!!EINZ!!!1!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wij zitten op zich goed.. en gezien de markt durf ik ook even niet te gaan wijzigen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je wel!
Nu nog even snel de eetkamer aan kant maken en dan genieten van de winter.
In het voorjaar maar weer verder.![]()
Jij zit nog lekker in je huisje?
Nog te klein voor een cocktail.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat goed met de jonge garnaaltjes
Wat een droomhuis heb jij!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je wel!
Nu nog even snel de eetkamer aan kant maken en dan genieten van de winter.
In het voorjaar maar weer verder.![]()
Jij zit nog lekker in je huisje?
Cute!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat goed met de jonge garnaaltjes
Heb ik weinig meer voor gedaan dan ze in leven houdenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cute!
Heb je die zelf ..uhm, hoe noem je dat...gekweekt?
Erg leuk!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, die rode is een volwassen vrouw. Groter dan dat worden ze niet.
Nee zoetquote:Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg leuk!
En slakjes heb je ook zie ik.
Dit is toch een zoutwateraquarium he?
Ik wist niet dat garnalen konden leven in zoet water.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee zoetDie slakken zijn een soort van plaag. Ze zijn een keer meegekomen met een paar plantjes, en dan gaan ze ook niet meer weg ook. Vind die grotere nog wel mooi, dus die gooi ik weer terug als ik er weer eens een zooi uitgevangen heb.
http://www.planetinverts.com/ check de lijst garnalenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wist niet dat garnalen konden leven in zoet water.
En ja, die slakjes zijn best mooi van vorm he?
Ze moeten idd niet de overhand krijgen, teveel is ook niet leuk.
Zéker een leuke voor BNW .quote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://www.planetinverts.com/ check de lijst garnalenDit is maar een kleine steekproef.
<-- misschien een leuke voor BNW trouwens?Over diverse illusies.
Hey! Welkom!quote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef Err0r het volgende:
Hoi iedereen in BNW!
Ik lees al een tijdje mee met verschillende topics en heb me nu ook eens aangemeld, om mee te kunnen discussiëren.
In het kort: Ik ben Err0r, voor intimi beter bekent als Cliff. Ik hoop hier leuke gesprekken te kunnen voeren en dingen bij te leren!
Hoi Err0r, of Cliffquote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef Err0r het volgende:
Hoi iedereen in BNW!
Ik lees al een tijdje mee met verschillende topics en heb me nu ook eens aangemeld, om mee te kunnen discussiëren.
In het kort: Ik ben Err0r, voor intimi beter bekent als Cliff. Ik hoop hier leuke gesprekken te kunnen voeren en dingen bij te leren!
Hoi deed me denken aan dit bericht:quote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef Err0r het volgende:
Hoi iedereen in BNW!
quote:Jonathan Zittrain reprises his popular "Minds for Sale" talk at the Harvard Law School Alumni Reunion Luncheon on October 30, 2010.
Shorter and with new and updated examples, Zittrain presents the potential dark side of cloud labor, discusses how cloud computing is not just for computing anymore, and takes questions from the Harvard Law School Alumni Community.
Dank je!quote:
Dank je! Mijn interesse gaat uit naar de NWO en buitenaards leven.quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Err0r, of Cliff
welkom op BNW![]()
Leren kun je hier zeker, er lopen hier een aantal mensen rond met kennis van zaken over de oudheid, Reptillians , NWO en noem maar op.
Maar dat weet je inmiddels aangezien je al een poosje meeleest.
Waar gaat je belangstelling naar uit? Welk onderwerp spreekt je het meeste aan?
Wens je veel lees-en discussieerplezier toe
quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoi deed me denken aan dit bericht:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ebat_aan_banden.html
Haha, geintje. Hoi.
[..]
Dank je!quote:Op maandag 13 december 2010 12:32 schreef ToT het volgende:
Welkom Err0r!
Woon je toevallig in Meppel?
Err0r gebruikte ik voor multiplayer spellenquote:Op maandag 13 december 2010 23:11 schreef ToT het volgende:
Ow aangezien je Error (maar dan iets anders gespeld) heet hier, en je Cliff genoemd wordt.
Op Fok zit al een Cerror, en die komt uit Meppel!
quote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef Err0r het volgende:
[..]
Err0r gebruikte ik voor multiplayer spellenen Cliff is m'n voornaam
Edit: zo lijk ik alweer een infiltrant die het forum af scant whaha
Maakt allemaal niks uit, je bent welkomquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef Err0r het volgende:
[..]
Err0r gebruikte ik voor multiplayer spellenen Cliff is m'n voornaam
Edit: zo lijk ik alweer een infiltrant die het forum af scant whaha
Ik jouquote:
Neger, wat?quote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef Err0r het volgende:
[..]
Ik jou
Odysseuzzz plaatste dit berichtje: http://www.spitsnieuws.nl(...)ebat_aan_banden.html
Kijk eens naar de tijd van mijn post, 1min14 na die van jou.
Err0r "dé snel ingrijpende digitale voelspriet"
Dank je voor al deze info Lavenderr! Ik ga de Ticker topics zo opzoeken en daar aan beginnen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt allemaal niks uit, je bent welkom![]()
NWO en buitenaards leven kom je hier in een heleboel topics tegen, dus je zult je bes vermaken hier.
Heb je weleens een Ticker-topic gelezen?
Dat zou ik je aanraden, dat is een van de grootste kenners hier op BNW die prachtige topics op zijn naam heeft staan.
Ook over vrijmetselarij staat er veel, DeMolay weet daar veel van en Enneacanthus_Obesus zelfs uit eigen ervaring.
Kortom genoeg te lezen en te ontdekken voor je
Jij houdt mij "in het snotje"quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef Err0r het volgende:
[..]
Odysseuzzz plaatste dit berichtje: http://www.spitsnieuws.nl(...)ebat_aan_banden.html
Kijk eens naar de tijd van mijn post, 1min14 na die van jou.
Err0r "dé snel ingrijpende digitale voelspriet"
Ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:02 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[ afbeelding ]
wie heeft er facebook?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik.
Alleen voor sexcontact overigens.
nu weet ik waarom je stairway to heaven koos..quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik.
Alleen voor sexcontact overigens.
Ben er nog nooit geweest, maar nu geloof je mij vast niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:52 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
nu weet ik waarom je stairway to heaven koos..
wat moet ik wel geloven hier in bnw....quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, maar nu geloof je mij vast niet meer
En dat kan nu? Dat zou ik een rare en foute zaak vinden.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:39 schreef ToT het volgende:
Nope. Tja profielen zullen vast wel opgeslagen worden, maar het gaat me er vooral om dat niet iedereen die mijn MSN-adres weet meteen contact kan opnemen met iedereen die in mijn lijst staat.
Yup, dat kan! Een kameraad van me heeft dat laten zien.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat kan nu? Dat zou ik een rare en foute zaak vinden.
Nou, dat is fraai.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, dat kan! Een kameraad van me heeft dat laten zien.
Nou als het zo is (en zou best kunnen want ik ken dat systeem van de xbox) , kun je dat ook uitzetten in het menu.quote:
Thanksquote:Op woensdag 15 december 2010 13:45 schreef Bastard het volgende:
Menu -> Extra -> Opties .. talloze (nutteloze) opties
en de willen mensen je ook nog eens op de koffie,quote:Op woensdag 15 december 2010 00:38 schreef ToT het volgende:
Ik ben er nooit aan begonnen. Ik hoef niet vindbaar en bereikbaar te zijn voor de hele wereld.
Ik kwam er een paar dagen geleden achter dat iedereen zo kan zien wie jouw vrienden op MSN zijn en hen ook meteen kan toevoegen. Heb ik meteen uitgeschakeld! Bah, je privacy gaat steeds verder achteruit zeg!
Standaard staat het aan hoor!quote:Op woensdag 15 december 2010 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou als het zo is (en zou best kunnen want ik ken dat systeem van de xbox) , kun je dat ook uitzetten in het menu.
Misschien staat het zelfs default uit.
Trillianquote:maar het gaat me er vooral om dat niet iedereen die mijn MSN-adres weet
Is dat die ene tentoonstelling van die duitser?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef ATuin-hek het volgende:
EenschIk hoop alleen wel dat ik morgen naar Rotterdam kan. Lijken kijken
Jep, en ik ga het er toch niet op wagen. Er valt daar nu zo te zien al sneeuw, en er komt later vanmiddag nog meer aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat die ene tentoonstelling van die duitser?
Mensen allemaal in plakjes gesneden enzo
Gelijk heb je, als je ergens vanop aan kan, dan is het wel dat de NS vandaag moeite zal hebben met het treinverkeer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jep, en ik ga het er toch niet op wagen. Er valt daar nu zo te zien al sneeuw, en er komt later vanmiddag nog meer aanDaar vertrouw ik de NS niet mee.
als ik de lijntjes volg word ik duizelig.quote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef ToT het volgende:
Even snel een krabbeltje gemaakt in Paint!Ik ben geen kampioen in dit soort diagrammen, maar volgens mij is het wel duidelijk he?
[ afbeelding ]
Ik ga toch maar weer met Photoshop verder!
Yep swingt.quote:
Bijna de chocolademelk over het toetsenbordquote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Yep swingt.![]()
Zou mooi zijn als hij daar dood zou neervallen aan het einde. Als verhaal bedoel ik, hehe, ik wens hem dat natuurlijk niet toe.
Schreeuwen ?quote:Op maandag 20 december 2010 15:06 schreef PersonalAssistant het volgende:
Zijn hier eigenlijk veel Schreeuwerde PopiJopie Alex Jones liefhebbers?
Ik vind hem toch een beetje een soort Glenn Beck van de internetz. Misschien voor een globaal genomen ietwat minder dom publiek maar nog steeds schreeuwen en vooral weinig oplossingen geven. Onderbuik en meewaaien met allerhande theorieen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef Resonancer het volgende:
Schreeuwen ?
![]()
Qua inhoud ben ik het i.h.a. wel met hem eens.En hij heeft interessante gasten.
Je moet sowieso niet met je muil op die sites gaan staan. Het is zinloos, het is nep, want iedereen doet zich mooier en interessanter voor dan dat ie is en bovendien, wat is er nou eigenlijk leuk aan? Achteraf gaan janken dat je gegevens op straat liggen is ook een beetje naïef.quote:
Kweenie, misschien zijn we reeds ingehaald door het nieuws. :pquote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is de laatste tijd weer aardig stil in BNW. Waar is iedereen?
Ja, dat weten wij wel maar toch zijn er tonnen kinderen en randdebielen die zonodig toch alles op het internet willen ofzo, heh. Het grappige is dat bijvoorbeeld google ook vraagt naar gegevens van je contacten. En dan heb je er vast wel zo'n idioot tussen zitten die dat braaf gaat zitten invullen.quote:[..]
Je moet sowieso niet met je muil op die sites gaan staan. Het is zinloos, het is nep, want iedereen doet zich mooier en interessanter voor dan dat ie is en bovendien, wat is er nou eigenlijk leuk aan? Achteraf gaan janken dat je gegevens op straat liggen is ook een beetje naïef.
Ja, de winkel is 1 dag dicht en plots moet je het hebben over dingen in huis hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Maarruh, even wat anders, hebben jullie alles voor de Kerst al in huis?
Ik nog niet, en moet morgen nog de hele dag werken ook, dus dat wordt rennen en vliegen, want morgenavond ook nog een feest.
Nou ja, op de 1 of andere manier komt zoiets toch altijd wel voor elkaar, en ik hoef maar voor 1 dag eten in huis te halen, want 1ste Kerstdag eet ik elders.
Ik heb aan het begin van de avond ff wat ingeslagen. Moet morgen ook gewoon werken. Met kerst zal ik weinig thuis zijn, dus had niet veel nodig. Morgenavond naar de kroeg en kruipend naar huis waarschijnlijk. Eerste kerstdag uitslapen en verder weinig verplichtingen. Zie wel wat de dag brengt. 2de kerstdag met een groep vrienden bij een vriend thuis eten (en drinken), dus ook geen zooi en stank in huis.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Maarruh, even wat anders, hebben jullie alles voor de Kerst al in huis?
Ik nog niet, en moet morgen nog de hele dag werken ook, dus dat wordt rennen en vliegen, want morgenavond ook nog een feest.
Nou ja, op de 1 of andere manier komt zoiets toch altijd wel voor elkaar, en ik hoef maar voor 1 dag eten in huis te halen, want 1ste Kerstdag eet ik elders.
Kijk, that's the Christmas-spiritquote:Op donderdag 23 december 2010 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb aan het begin van de avond ff wat ingeslagen. Moet morgen ook gewoon werken. Met kerst zal ik weinig thuis zijn, dus had niet veel nodig. Morgenavond naar de kroeg en kruipend naar huis waarschijnlijk. Eerste kerstdag uitslapen en verder weinig verplichtingen. Zie wel wat de dag brengt. 2de kerstdag met een groep vrienden bij een vriend thuis eten (en drinken), dus ook geen zooi en stank in huis.
Volgende week lekker vrij.... hoewel ik vermoed dat ik nog wel gebeld kan worden door mijn collega's aangezien het nogal hectisch is de laatste tijd. Maar goed.. dat vind ik niet zo erg. Verdien je weer extra credits die je later weer lekker uit kunt buiten![]()
Nou nee hoor, dat komt vaker voor op vrijdagquote:Op donderdag 23 december 2010 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, that's the Christmas-spirit
Denk dat ik morgen hetzelfde hebquote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dat komt vaker voor op vrijdag
Proost alvast dan maar he! En natuurlijk sterkte tijdens je werkdag!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen hetzelfde heb
Jij ookquote:Op donderdag 23 december 2010 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Proost alvast dan maar he! En natuurlijk sterkte tijdens je werkdag!
Van hetzelfde!!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ooken alvast veel plezier
![]()
Ik duik mijn bed in, beetje vooruit slapenTruste
Alexje is volgens mij een shill die zoveel mogelijk desinfo de wereld in moet helpenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:19 schreef PersonalAssistant het volgende:
Ow, Alexje kan zeker goed als wegwijzer fungeren.
De dingen die hij aanstipt zijn dan ook regelmatig interessant.
De manier waarop alleen...ik moet er vaak om lachen en soms gaan mijn haren ervan overeind staan.
Maar als ik eerlijk ben... zijn oorspronkelijke doel is waarschijnlijk informeren, en informeren doe je enkel als je publiek hebt... en het is nou eenmaal zo dat het grote gedeelte van publiek getrokken wordt door dat jolige, PopiJopie geschreeuw. Dus sja.. misschien is het ook wel de juiste toon, gewoon omdat de mens nou eenmaal op die manier bereikt wordt.
Je moet je boodschap toch verkopen.
Maar goed... das niet zo aan mij besteed
Waarom vestigt hij dan de aandacht op de NWO, Bilderberg, Skull And Bones, CFR?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alexje is volgens mij een shill die zoveel mogelijk desinfo de wereld in moet helpen
de hoeveelheid desinfo is net zo groot als echte info op het web, probeer daar maar eens de waarheid uit te filteren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waarom vestigt hij dan de aandacht op de NWO, Bilderberg, Skull And Bones, CFR?
In het 9-11 topic poste jij volgens mij over Northwoods:
http://www.infowars.com/c(...)mmunization-program/
http://www.infowars.com/category/september-11
Hele klus om het kaf van het koren te scheiden, of kan ik alles als desinfo afdoen ?
Aaaah een freemason logo!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:01 schreef Typisch het volgende:
He, ik lees hier al een tijdje mee en heb besloten maar eens een account aan te maken. Mijn kennis ligt meer bij Filosofische onderwerpen, maar ook van conspiracy's weet ik redelijk wat af. Onder andere David Icke's boeken zijn mij niet vreemd en ook ander dingen met betrekking tot de NWO heb ik vaak bekeken en bestudeerd. Ik hoop hier veel te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |