Nope!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis ook fake.
Hoest met de verbouwing, zo onderhand al eens klaar daar?
Pijnlijk onderwerp zekerquote:
We rossen elkaar met tijd en wijlen de tent uit ja...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pijnlijk onderwerp zeker
Ja goed voor je huwelijk dat soort dingen doen.
Prachtig huisje al hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
We rossen elkaar met tijd en wijlen de tent uit ja...![]()
Jammer voor hem dat je heel sterk wordt van verbouwen...
Dank je wel!quote:
zOMGWTFBBQSAUCE!!!!!1!!1!!!!EINZ!!!1!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wij zitten op zich goed.. en gezien de markt durf ik ook even niet te gaan wijzigen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je wel!
Nu nog even snel de eetkamer aan kant maken en dan genieten van de winter.
In het voorjaar maar weer verder.![]()
Jij zit nog lekker in je huisje?
Nog te klein voor een cocktail.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat goed met de jonge garnaaltjes
Wat een droomhuis heb jij!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je wel!
Nu nog even snel de eetkamer aan kant maken en dan genieten van de winter.
In het voorjaar maar weer verder.![]()
Jij zit nog lekker in je huisje?
Cute!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat goed met de jonge garnaaltjes
Heb ik weinig meer voor gedaan dan ze in leven houdenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cute!
Heb je die zelf ..uhm, hoe noem je dat...gekweekt?
Erg leuk!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, die rode is een volwassen vrouw. Groter dan dat worden ze niet.
Nee zoetquote:Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg leuk!
En slakjes heb je ook zie ik.
Dit is toch een zoutwateraquarium he?
Ik wist niet dat garnalen konden leven in zoet water.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee zoetDie slakken zijn een soort van plaag. Ze zijn een keer meegekomen met een paar plantjes, en dan gaan ze ook niet meer weg ook. Vind die grotere nog wel mooi, dus die gooi ik weer terug als ik er weer eens een zooi uitgevangen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |