tentamenstress?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef oompaloompa het volgende:
baaaaaaaaaaaah het gaat een lange nacht worden
Al 3 blikjes red bull weggetikt, maar lijkt niet veel te helpen :/
nee onderzoeksvoorstel af schrijf stress :/quote:
Aaahquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee onderzoeksvoorstel af schrijf stress :/
nu weer tikkie bijgekomen
Nog nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
hoe is het bij jou, al helemaal into promotie-modus?
Dit is de mijne:quote:Op maandag 20 september 2010 14:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dit zijn mijn vriendjes en vriendinnetjes:
[ afbeelding ]
"It may have been one small step for Neill, but its a heck of a big leap for me..."quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Doe je weer dezelfde scans als de laatste keer? Of nu een ander gebied?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog nietMaar over over een paar maanden wel. Ben nu al wel helemaal in researcher modus. Weer aan het scannen, toffe analyses aan het doen, hypotheses aan het bedenken om de resultaten te verklaren. Good times
hypotheses bedenken om de resultaten te verklaren? Is dat niet een beetje verkeerd om?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog nietMaar over over een paar maanden wel. Ben nu al wel helemaal in researcher modus. Weer aan het scannen, toffe analyses aan het doen, hypotheses aan het bedenken om de resultaten te verklaren. Good times
Misschienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hypotheses bedenken om de resultaten te verklaren? Is dat niet een beetje verkeerd om?
Dezelfde + EEGquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe je weer dezelfde scans als de laatste keer? Of nu een ander gebied?
popper draait zich om in zijn grafquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien
Het was meer iets wat me vanmiddag tebinnen schoot. Gaat over een splitsing van een netwerk in twee delen, die al bekend is. Had vanmiddag een ingeving door m'n data hoe dat mogelijk zou kunnen werken.
Misschien morgen, of na het weekendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
popper draait zich om in zijn graf
zin om het kort uit te leggen, of te veel gedoe?
coolquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien morgen, of na het weekendHeb daar wat plaatjes voor nodig die ik hier niet op de pc heb. Kan ik het idee ook even verder uitdenken en aan m'n begeleider/vakgroephoofd voorleggen.
Holy smoke...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
Leuk youtube kanaal met aardige lezingen en ook geinige visualisaties.
Guinnessquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kijk ik nu!
Ik ben mijn eerste Guinness aan het drinken!
Voor jouquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:00 schreef Bastard het volgende:
Owwww hier zitten jullie allemaal verstopt!
quote:Je verspreid graag het woord he
quote:Ik heb geen idee. Dat stilte voor de storm lijkt me wel, maar de toekomst.. Ik zie het wel. Probeer maar een beetje mee te waggelen in deze wereld maar vergeet je bewustzijn niet zou ik zeggen..Op dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Bastard het volgende:
Zeg.. waar denken jullie aan... als je denkt over de toekomst?
Wat ligt er in de nabije toekomst.. als je even stilstaat, waar denk je dan aan?
Zitten we in de stilte voor de storm?
quote:Ja, denk het wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Bastard het volgende:
Zeg.. waar denken jullie aan... als je denkt over de toekomst?
Wat ligt er in de nabije toekomst.. als je even stilstaat, waar denk je dan aan?
Zitten we in de stilte voor de storm?
quote:Ja he? Zou dat het zijn denk je.. we roepen met zn allen " complot, leugen, welles, nietes " en dat je er uiteindelijk een ongemakkelijk gevoel aan over houdt?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Oblivion het volgende:
Ik ook hoor, maar dat is misschien omdat je juist zoveel info kan krijgen via internet.
Iedereen maakt elkaar gek lijkt het wel...
quote:Ik denk dat er op financieel economisch gebied iig nog wel rake klappen zullen vallen. Ik wil een hyperinflatie in de nabije toekomst nog niet uitsluiten, met alle gevolgen van dien natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een ongemakkelijk gevoel bij de nabije toekomst in ieder geval en kan er mijn vinger niet op leggen. Hoop niks ernstigs in ieder geval
quote:Hé! Lekker ruikend meisje!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi!
Oblivion...ion...ion....ion
quote:Zit momenteel naar Dr.House te kijken, dubbele aflevering, dus genieten.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef Oblivion het volgende:
Oh, mijn Time Team episode is binnen!
Even kijken!
Waar kijk jij graag naar?
quote:Ik ken het!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit momenteel naar Dr.House te kijken, dubbele aflevering, dus genieten.
Maar zie het in stukjes en brokjes, onderwijl ook allerlei andere dingen doen en lezen en bellen.
quote:Multitasking he?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ken het!![]()
Zit te fokken en klieren en dan op mijn hoofd de stem van Mick Ashton!
quote:Ik doe het wel, maar ik ben er niet goed in en dan doe ik over een programma van 50 minuten wel eens 120 minuten...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Multitasking he?
Zijn wij vrouwen goed in schijnt het.
quote:Have fun!Nou, ga nog even proberen iets van GregoryHouse te zien .
Fijne avond Oblivion
Ja, zeg het eens, doorbreek de stilte met je stem geluid!quote:
Schrik me rotquote:Op donderdag 4 november 2010 20:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, zeg het eens, doorbreek de stilte met je stem geluid!
WHOEHA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |